Pereiti prie turinio

Buhalterines apskaitos imone(UAB


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

1.Artimiausiu metu planuojama keisti is IV i UAB veiklą,

pagal galiojančius istatymus UAB turi būti minimaliai 2 Žmonės (direktorius + buhalteris) Tačiau ar įmanoma pasisamdyti buhalterinės apskaitos įmone? jeigu taip, ar užtenka isteigti 1 darbo vietą (t.y. direktoriaus)

 

2.Jeigu galima, gal kas galit parekomenduot imone užsiimančia buhalterine apskaita Vilniuje.

3. Ir pasakyt kokia butu reali kaina i menesi uz tokia paslauga, (apie 200 pardavimu internetu + pirkimai mazom siuntom)

 

4.Taipogi ar UAB reikalinga buveine, ar uztektu registruojant parasyti namų adresą?

 

5. dėl mokėščių dar klausimas, UAB pvm mokėtojas yra privalomas ar irgi nuo 100 000Lt(35 000ES salyse)?

 

6. dabar klausimas del mokesciu.

 

Pvz:

 

 

nusiperku preke kurios kaina 10Lt kinijoj parduodu uz 50Lt

 

Pelnas: 40Lt

 

kokie mokesciai butu taikomi? pvm irgi(jei neesi pvm moketojas jeigu taip galima)?

 

 

Aciu labai, bus dar. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

1.Artimiausiu metu planuojama keisti is IV i UAB veiklą,

pagal galiojančius istatymus UAB turi būti minimaliai 2 Žmonės (direktorius + buhalteris) Tačiau ar įmanoma pasisamdyti buhalterinės apskaitos įmone? jeigu taip, ar užtenka isteigti 1 darbo vietą (t.y. direktoriaus)

 

Uztenka pasisamdyti imone nuo 200+PVM iki begalybes:) priklausomai nuo darbo kiekio

 

2.Jeigu galima, gal kas galit parekomenduot imone užsiimančia buhalterine apskaita Vilniuje.

3. Ir pasakyt kokia butu reali kaina i menesi uz tokia paslauga, (apie 200 pardavimu internetu + pirkimai mazom siuntom)

Jei tik 200 pardavimu tai tau neapsimoka..

 

4.Taipogi ar UAB reikalinga buveine, ar uztektu registruojant parasyti namų adresą?

Registracijos adresas butinas, buveine ne. Registracijos adresui reikalingas turto savininko sutikimas

 

5. dėl mokėščių dar klausimas, UAB pvm mokėtojas yra privalomas ar irgi nuo 100 000Lt(35 000ES salyse)?

Nuo 100.000 per metus privaloma( jei nuo 2011 rugsejo 1 iki 2012 rugsejo pirmos tavo apyvarta bus 100 001LT privaloma). Taip pat galima registruotis savanoriskai.

 

6. dabar klausimas del mokesciu.

 

Pvz:

 

 

nusiperku preke kurios kaina 10Lt kinijoj parduodu uz 50Lt

 

Pelnas: 40Lt

 

kokie mokesciai butu taikomi? pvm irgi(jei neesi pvm moketojas jeigu taip galima)?

15% pelno mokestis, bet imonei ne taip skaiciuojasi viskas. Visos islaidos, atlyginimai, buhalterijos paslaugos ir t.t. aina i sanaudas

 

Aciu labai, bus dar. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

1.Artimiausiu metu planuojama keisti is IV i UAB veiklą,

pagal galiojančius istatymus UAB turi būti minimaliai 2 Žmonės (direktorius + buhalteris) Tačiau ar įmanoma pasisamdyti buhalterinės apskaitos įmone? jeigu taip, ar užtenka isteigti 1 darbo vietą (t.y. direktoriaus)

 

2.Jeigu galima, gal kas galit parekomenduot imone užsiimančia buhalterine apskaita Vilniuje.

3. Ir pasakyt kokia butu reali kaina i menesi uz tokia paslauga, (apie 200 pardavimu internetu + pirkimai mazom siuntom)

 

4.Taipogi ar UAB reikalinga buveine, ar uztektu registruojant parasyti namų adresą?

 

5. dėl mokėščių dar klausimas, UAB pvm mokėtojas yra privalomas ar irgi nuo 100 000Lt(35 000ES salyse)?

 

6. dabar klausimas del mokesciu.

 

Pvz:

 

 

nusiperku preke kurios kaina 10Lt kinijoj parduodu uz 50Lt

 

Pelnas: 40Lt

 

kokie mokesciai butu taikomi? pvm irgi(jei neesi pvm moketojas jeigu taip galima)?

 

 

Aciu labai, bus dar. :)

 

 

1. Pakanka tik direktoriaus. Pagal paslaugų teikimo sutartį apskaitą gali vesti BA įmonė, kuri atliks tavo buhalterio vaidmenį, t.y. nereikės atskiro etato.

2. Turėjau progos dirbti su 2 Vilniaus BA įmonėm: viena gera ir brangi, kita gera ir pigesnė ;-) pigesnė yra UAB Finita (www.finita.lt). Brangi - UAB Audita. Finitos puslapyje gali net tiksliai pasiskaičiuoti kiek kainuotų jų paslaugos. Įmonė tikrai atrodo patikima, bent jau man bėdų nebuvo

 

3. Kaina priklausys ne tik nuo pardavimų, bet ir nuo pirkimų skaičiaus, t.y. nuo bendrų sąskaitų skaičiaus, darbuotojų skaičiaus ir t.t.. Reikia konkrečiai klausti. Gali įtilpti į 1500 Lt, gal ir mažiau

 

4. Registruojant reikia registracijos adreso. Tai gali būti ir buveinė. Va kai reikės PVM kodą gauti, tada jau įrodynėsi, kad prekes laikai namuose ar t.t. ir pan

 

5. Jei planuoji prekes pirkti iš užsienio (nesvarbu ES ar ne) už daugiau nei 35000 EUR (šiai dienai, nes planuoja kažkokius pakeitimus) pr metus, tada gali registruotis iš karto arba laukti, kol pasieksi tą ribą

 

6. Perki už 10, parduodi už 50. 40 Lt nėra pelnas. Dar reikės sumokėti mokesčius nuo to "pelno", atimti sąnaudas ir tik tada liks pelnas

 

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

 

 

2.Jeigu galima, gal kas galit parekomenduot imone užsiimančia buhalterine apskaita Vilniuje.

3. Ir pasakyt kokia butu reali kaina i menesi uz tokia paslauga, (apie 200 pardavimu internetu + pirkimai mazom siuntom)

Jei tik 200 pardavimu tai tau neapsimoka..o

 

Kodėl neapsimoka, kas tada apsimoka? Realiai galvojau fiktyviai kazka imt i buhalterio vieta o paciam valdyt buhalterija, bet tam reik kazkokiu ziniu, sudetingu dalyku nebutu, bet bent pirmus keleta menesiu noreciau turet su kuo pasikonsultuot, todel svarsciau apie BA imone.

 

 

 

4.Taipogi ar UAB reikalinga buveine, ar uztektu registruojant parasyti namų adresą?

Registracijos adresas butinas, buveine ne. Registracijos adresui reikalingas turto savininko sutikimas

 

Užtektu namų adreso? ar reitku nuomot?

 

5. dėl mokėščių dar klausimas, UAB pvm mokėtojas yra privalomas ar irgi nuo 100 000Lt(35 000ES salyse)?

Nuo 100.000 per metus privaloma( jei nuo 2011 rugsejo 1 iki 2012 rugsejo pirmos tavo apyvarta bus 100 001LT privaloma). Taip pat galima registruotis savanoriskai.

 

ar apsimoka (ir kodel jei taip) registruotis pvm moketuju, pajamos apie 8-10tukst, grinas pelnas apie 2-4tukst.

 

 

 

15% pelno mokestis, bet imonei ne taip skaiciuojasi viskas. Visos islaidos, atlyginimai, buhalterijos paslaugos ir t.t. aina i sanaudas

 

Suprantama, taciau nuo to grynojo pelno atskaicius mokejimus ir t.t.

 

15% pelno mokestis

jeigu issimi PVM moketoja + pvm 21%? (jeigu perkama ne is ES saliu?)

 

jeigu neesi pvm mketojas, tai perkant kazka imones vardu pvm visvien reikes moket?

 

Aciu dar karta :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

 

 

Kodėl neapsimoka, kas tada apsimoka? Realiai galvojau fiktyviai kazka imt i buhalterio vieta o paciam valdyt buhalterija, bet tam reik kazkokiu ziniu, sudetingu dalyku nebutu, bet bent pirmus keleta menesiu noreciau turet su kuo pasikonsultuot, todel svarsciau apie BA imone.

nu jei tavo apyvarta 200lt, tai kam tau moketi 200lt minimum uz BA paslaugas? tada geriau likti su IV ir sumoketi buhalteriai karta metuose, kad parengtu ir pateiktu mokesciu deklaracijas.. be to, tai galima daryti ir paciam. tik nebesuprantu temoje rasiai 200 pardavimu internetu, dabar rasai 8000-10000 apyvarta. ar cia pardavimu vienetais skaiciavai?

 

 

Užtektu namų adreso? ar reitku nuomot?

tai jei esi namu savininkas, tai taip. jei nuomojiesi reikia savininko sutikimo. Bet tokiu atveju zymiai paprasciau uz 1000-1500 nusipirkti visa imone su registracijos adresu.

 

ar apsimoka (ir kodel jei taip) registruotis pvm moketuju, pajamos apie 8-10tukst, grinas pelnas apie 2-4tukst.

cia per men ar per metus? seip realiai apsimoka jei perki pvz is es prekes buti pvm moketoju, nes jie parduoda tada tau prekes su 0% PVM. seip reikia sneketi su pagrindiniais tiekejais apie pvm(VAT angliskai) ir tada skaiciuoti ar apsimoka. aisku jei esi pvm moketojas privalai pardavineti prekes su kaina +pvm arba isskirti pvm is kainos ir sumoketi valstybei. tai vienareiksmiskai minusas:) bet yra ir pliusu bunant PVM moketoju gali susigrazinti pvm nuo isipilto kuro ar nupirktu prekiu/paslaugu (reklama ir t.t. jei su saskaitom perki) lietuvoje

 

 

 

15% pelno mokestis, bet imonei ne taip skaiciuojasi viskas. Visos islaidos, atlyginimai, buhalterijos paslaugos ir t.t. aina i sanaudas

 

Suprantama, taciau nuo to grynojo pelno atskaicius mokejimus ir t.t.

 

15% pelno mokestis

jeigu issimi PVM moketoja + pvm 21%?

nesvarbu is kur perkama parduodamas vistiek turi moketi pvm jei esi pvm moketojas. pirkimo PVM ir pardavimo pvm apsiskaito ir mokamas tik skirtumas. nu bet cia jau visa paskaita reiktu pravesti :)

 

jeigu neesi pvm mketojas, tai perkant kazka imones vardu pvm visvien reikes moket?

net pirkdamas duona parduotuveje moki pvm... tai betkuriuo atveju uz viska pvm visada reikia moketi. nebent pardavejas nera pvm moketojas

 

Redagavo 24bazar
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galima naudoti mišrios buhalterinės apskaitos principą.

Buh. įmonė duoda nemokamai buh. programą ir pamokina atlikti

elementariausias operacijas joje (SF išrašymas, banko pavedimas), tada sutaupai pinigų, nes nebereikia mokėti už šias operacijas! Taigi nesvarbu, ar 10 ar 1000 SF! Gaunasi fiksuotas mokestis, koks 100-300Lt. (priklauso nuo darbų pasidalijimo).

 

Buhalterio turėti nebūtina, tiesiog VMI pateiksi deklaraciją FR0791, kurioje parašysi, kad tvarkys apskaitą, ar fiz. ar juridinis asmuo.

 

Šiaip pradžioje net pats direktorius neprivalo įsiregistruoti kaip darbuotojas, kol nevykdo veiklos. O kai vykdai, gali įsidarbinti kokiu 50Lt./mėn.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Šiaip pradžioje net pats direktorius neprivalo įsiregistruoti kaip darbuotojas, kol nevykdo veiklos. O kai vykdai, gali įsidarbinti kokiu 50Lt./mėn.

Na mano manymu direktorius turėtų dirbti mažiausiai bent 1val/d mnimalus valandinis uždarbis 4.85 LT, tad 50 LT mažoka suma.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na mano manymu direktorius turėtų dirbti mažiausiai bent 1val/d mnimalus valandinis uždarbis 4.85 LT, tad 50 LT mažoka suma.

Ne, gali dirbti ir 1val. per mėn.!

Aš taip ir dirbu savo įmonėje, ir išsimoku 50Lt., sodra nieko nesakė. Nėra privaloma dirbti bent 1val. per dieną, galima 1val. per savaitę, ar mėn. Svarbu tinkamai laiko apskaitos žurnale pažymėti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gali dirbti nors ir 1 val į mėnesį niekas nesikabins.

nebent kas jūsų įmonę paskūs Valstybinei darbo inspekcijai, tada turėsite įrodyti kaip tu sugebi atlikti darbus per valandą. (na jei nesugebėsi gausi solidžią baudą už nelegalų darbą, bei mokesčių slėpimą)

Redagavo arturiokas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Darbo inspekcija niekada netikrina administracijos šiaip, nebent kokia buhalterė pasiskųs, o direktoriaus - niekada, jam net visokios išimtys galioja (pvz. gali su darbo mašina važinėti po darbo ir tai įsiskaitys į įmonės sąnaudas).

Jei direktorius yra savininkas, tai jis pats savęs juk neskųs :)

O direktorius dažniausiai dirba daugiau nei 8val. per mėn.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Darbo inspekcija niekada netikrina administracijos šiaip, nebent kokia buhalterė pasiskųs, o direktoriaus - niekada, jam net visokios išimtys galioja (pvz. gali su darbo mašina važinėti po darbo ir tai įsiskaitys į įmonės sąnaudas).

Jei direktorius yra savininkas, tai jis pats savęs juk neskųs :)

O direktorius dažniausiai dirba daugiau nei 8val. per mėn.

 

Dar ir kaip tikrina:) po darbo gali su įmonės mašina važinėti tada kai moka berods 0,75 proc nuo automobilio vertės. kas mėn. tada galėsi automobilį naudoti asmeninėms reikmėms nes kitu atveju mokesčiai gali tavo auto naudojimasi pripažinti kaip pajamoms natūra ir apmokestina GPM SODRA ir tt.

O darbo inspekcijai ir konkurentai gali paskūsti (realus atvejis yra) :) apie pajamomis natūra pripažinimą

Jei dirbi daugiau nei 8 val, formini viršvalandžius

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar ir kaip tikrina:) po darbo gali su įmonės mašina važinėti tada kai moka berods 0,75 proc nuo automobilio vertės. kas mėn. tada galėsi automobilį naudoti asmeninėms reikmėms nes kitu atveju mokesčiai gali tavo auto naudojimasi pripažinti kaip pajamoms natūra ir apmokestina GPM SODRA ir tt.

O darbo inspekcijai ir konkurentai gali paskūsti (realus atvejis yra) :) apie pajamomis natūra pripažinimą

Jei dirbi daugiau nei 8 val, formini viršvalandžius

Aš minėjau konkrečiai DIREKTORIŲ!

Taip, eiliniams darbuotojams išpaišys pajamas natūrą už auto po darbo, bet ne direktoriui!

Direktorius daro verslą, todėl dėl verslo gali tekti važinėti bet kuriuo paros metu.

Paieškosiu, kai laiko bus nuorodos į VMI.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš minėjau konkrečiai DIREKTORIŲ!

Taip, eiliniams darbuotojams išpaišys pajamas natūrą už auto po darbo, bet ne direktoriui!

Direktorius daro verslą, todėl dėl verslo gali tekti važinėti bet kuriuo paros metu.

Paieškosiu, kai laiko bus nuorodos į VMI.

 

Pagal tavo parašymą taip išeina, kad įmonėje vienintelis direktorius daro verslą? :)

kažką bloga parašei. ( juk įmonėje dirba ne tik direktorius )

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 6 mėnesių...

1. Pakanka tik direktoriaus. Pagal paslaugų teikimo sutartį apskaitą gali vesti BA įmonė, kuri atliks tavo buhalterio vaidmenį, t.y. nereikės atskiro etato.

2. Turėjau progos dirbti su 2 Vilniaus BA įmonėm: viena gera ir brangi, kita gera ir pigesnė ;-) pigesnė yra UAB Finita (www.finita.lt). Brangi - UAB Audita. Finitos puslapyje gali net tiksliai pasiskaičiuoti kiek kainuotų jų paslaugos. Įmonė tikrai atrodo patikima, bent jau man bėdų nebuvo

 

3. Kaina priklausys ne tik nuo pardavimų, bet ir nuo pirkimų skaičiaus, t.y. nuo bendrų sąskaitų skaičiaus, darbuotojų skaičiaus ir t.t.. Reikia konkrečiai klausti. Gali įtilpti į 1500 Lt, gal ir mažiau

 

 

Ar pabludai, 1500Lt... keli simtai litu maximum.

 

Aš minėjau konkrečiai DIREKTORIŲ!

Taip, eiliniams darbuotojams išpaišys pajamas natūrą už auto po darbo, bet ne direktoriui!

Direktorius daro verslą, todėl dėl verslo gali tekti važinėti bet kuriuo paros metu.

Paieškosiu, kai laiko bus nuorodos į VMI.

 

Idomu sulaukti patvirtinimo ar paneigimo :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Idomu sulaukti patvirtinimo ar paneigimo :)

Darbo kodeksas

 

http://www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpaieska.showdoc_l?p_id=412950

150 straipsnis. Viršvalandinių darbų apribojimas

 

1. Viršvalandiniais laikomi darbai, dirbami viršijant šio Kodekso 144 straipsnio 1 dalyje, 145, 146 straipsniuose ir 149 straipsnio 1 ir 2 dalyse nustatytą darbo laiko trukmę.

 

2. Darbdavys gali skirti dirbti viršvalandinius darbus tik išimtiniais atvejais, kuriuos nustato šio Kodekso 151 straipsnis. Kitais atvejais viršvalandiniai darbai gali būti organizuojami tik gavus rašytinį darbuotojo sutikimą arba rašytinį darbuotojo prašymą.

 

3. Dirbti viršvalandinius darbus neleidžiama skirti: jaunesnius kaip aštuoniolikos metų asmenis; asmenis, kurie mokosi bendrojo lavinimo ir profesinėse mokyklose nenutraukdami darbo - mokymosi dienomis; kai darbo aplinkos veiksniai viršija leistinus dydžius ir kitais įstatymų bei kolektyvinės sutarties nustatytais atvejais.

 

4. Nėščios moterys, neseniai pagimdžiusios moterys, krūtimi maitinančios moterys, darbuotojai, auginantys vaiką iki trejų metų, darbuotojai, vieni auginantys vaiką iki keturiolikos metų arba neįgalų vaiką iki aštuoniolikos metų, ir neįgalieji gali būti skiriami dirbti viršvalandinius darbus tik jų sutikimu. Be to, neįgalieji gali būti skiriami dirbti viršvalandinius darbus, jeigu to jiems nedraudžia Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos išvada.

 

5. Viršvalandiniu darbu nelaikomas administracijos pareigūnų darbas, viršijantis nustatytą darbo trukmę. Tokių pareigų sąrašas nustatomas kolektyvinėse sutartyse, darbo tvarkos taisyklėse.

 

 

VDI išaiškinimas

http://195.182.94.124/index.php?-987162064

 

Ar įmonės direktoriaus kuro pylimasis po darbo valandų laikomas viršvalandiniu darbu?

 

DK 150 str. 5 d. nustatyta, kad viršvalandiniu darbu nelaikomas administracijos pareigūnų darbas, viršijantis nustatytą darbo trukmę. Tokių pareigų sąrašas nustatomas kolektyvinėse sutartyse, darbo tvarkos taisyklėse. Administracijos pareigūno sąvoka apibrėžta DK 24 str. Darbdaviams įmonėse pagal įstatymą arba įgaliojimus gali atstovauti administracija. Administraciją sudaro pareigūnai. Jie turi teisę pagal savo kompetenciją duoti privalomus vykdyti nurodymus sau pavaldiems darbuotojams. Administracijos pareigūnai pagal įstatymus ir įmonės, įstaigos, organizacijos steigimo dokumentus vykdo šių įmonių, įstaigų, organizacijų operatyvinį valdymą.

 

Atsižvelgiant į tai, kad įmonės, įstaigos, organizacijos vadovas yra administracijos pareigūnas, kuro pylimasis ar kiti darbai, atliekami viršijant darbo sutartyje nustatytą darbo laiko trukmę, nelaikytini viršvalandiniais darbais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Sveiki visi! :)

Esame Buhalterinių paslaugų įmonė, tvarkome buhalterinę apskaitą mažoms ir vidutinėms įmonėms Kauno m. ir Kauno raj.. Siulome profesionalias paslaugas už itin konkurencingą kainą.

Apskaita tvarkoma nuo PIRMINIŲ dokumentu.

 

Taip pat už realią kainą rengiame reikalingą ir privalomą dokumentaciją darbų saugos srityje.

 

Norime paskelbti apie AKCIJĄ, kuri vyksta iki birželio 10 d.!

Pirmo mėnesio buhalterinė apskaita Jums kainuos tik 1 litą !!!

 

el.p.: [email protected]

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...