Pereiti prie turinio

galit padet su fps uzdaviniu?


Rekomenduojami pranešimai

Nu tai patikrink. Jeigu kamuolio skersmuo yra mažesnis arba lygus dežės aukščiui, pločiui ir ilgiui, tai tada kamuolys tilps. Sprendimo nerašysiu, nes labai paprasta :)

 

sprendima turiu bet kodel kalida meta?:( pataisyt galetumet?

 

program uzd1;

var D, h, l, b:real;

begin

WriteLn('ivesk kamuolio skersmeni');

Readln(d);

WriteLn('ivesk dezes auksti');

Readln(h);

WriteLn('ivesk dezes ilgi');

Readln(h);

WriteLn('ivesk dezes ploti');

Readln(b);

if D<=l and D<=b and D<=h then

writeln ('kamuolys telpa visas i deze') else

D<l and D<b and D>h;

writeln ('kamuolys telpa ne visas i deze');

readln;

end.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sprendima turiu bet kodel kalida meta?:( pataisyt galetumet?

 

program uzd1;

var D, h, l, b:real;

begin

WriteLn('ivesk kamuolio skersmeni');

Readln(d);

WriteLn('ivesk dezes auksti');

Readln(h);

WriteLn('ivesk dezes ilgi');

Readln(h);

WriteLn('ivesk dezes ploti');

Readln(b);

if D<=l and D<=b and D<=h then

writeln ('kamuolys telpa visas i deze') else

D<l and D<b and D>h;

writeln ('kamuolys telpa ne visas i deze');

readln;

end.

Kiek suprantu, tai čia klaida:

 D<l and D<b and D>h;
 writeln ('kamuolys telpa ne visas i deze');

jei taip?

program uzd1;
var D, h, l, b:real;
begin
 WriteLn('ivesk kamuolio skersmeni');
 Readln(d);
 WriteLn('ivesk dezes auksti');
 Readln(h);
 WriteLn('ivesk dezes ilgi');
 Readln(h);
 WriteLn('ivesk dezes ploti');
 Readln(b);
 if (D <= l) and (D <= b) and (D <= h) then
 writeln ('kamuolys telpa visas i deze')
 else
 writeln ('kamuolys telpa ne visas i deze');
 readln;

Redagavo Narysx
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek suprantu, tai čia klaida:

 D<l and D<b and D>h;
 writeln ('kamuolys telpa ne visas i deze');

jei taip?

program uzd1;
var D, h, l, b:real;
begin
 WriteLn('ivesk kamuolio skersmeni');
 Readln(d);
 WriteLn('ivesk dezes auksti');
 Readln(h);
 WriteLn('ivesk dezes ilgi');
 Readln(h);
 WriteLn('ivesk dezes ploti');
 Readln(b);
 if (D <= l) and (D <= b) and (D <= h) then
 writeln ('kamuolys telpa visas i deze')
 else
 writeln ('kamuolys telpa ne visas i deze');
 readln;

 

deqi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

program uzd4;

var B, N, K: real;

 

begin

WriteLn('ivesk prikastu bulviu maisu skaiciu');

Readln(B);

WriteLn('ivesk kiek bulviu maisu telpa vezime');

Readln(N);

K:= B div N;

writeln('Vaziavimu sk. ', K:0:0);

readln;

end.

galit pataisyt klaida, nes jei prikasa ukininkas 7 maisus o telpa i vezima tik 6 atsakymas turi buti vaziuos 2 kartus, bet man rodo kad viena karta tiktai :(

Redagavo woras007
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pagalvok ka parasei. jei ivedi 7 bulviu maisus ir nurodai kad i vezima tilps 6 maisai, tai tavo kodas 7 padalina is 6 ir paima sveikaja dali. o sveikoji dalis yra vienas, todel vieneta ir isveda. tau dar reikia 7 padalinti is 6 su mod'u (7 mod 6), kad gautum liekaja. tuomet patikrini: jei liekana ne nulis, prideda vieneta prie atsakymo, o jei nulis, palieka atsakyma koks yra

Redagavo Fantasya
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

program uzd4;
var B, N, K: real;

begin
WriteLn('ivesk prikastu bulviu maisu skaiciu');
Readln(B);
WriteLn('ivesk kiek bulviu maisu telpa vezime');
 Readln(N);
 K:= B div N;
 if B mod N > 0 then
   k := k + 1;

writeln('Vaziavimu sk. ',  K:0:0);
readln;
end.

galit pataisyt klaida, nes jei prikasa ukininkas 7 maisus o telpa i vezima tik 6 atsakymas turi buti vaziuos 2 kartus, bet man rodo kad viena karta tiktai :(

 

Pataisiau tavo citatoje. Beje, naudok prasmingus kintamųjų vardus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Program uzd13;

Var r, acx, acy, tx, ty, i, sk: Integer;

 

Begin

Write('Apskritimo spindulys');

ReadLn®;

Write('Apskritimo centro koordinates');

ReadLn(acx, acy);

writeln('iveskite kiek turite tasku:');

readln(sk);

for i := 1 to sk do

Write('Iveskite ', i, ' tasko koordinates');

ReadLn(tx, ty);

WriteLn;

sk:= (sqrt ( sqr(acx-tx) + sqr(acy-ty) ) < r);

writeln('Viduje ', 'sk:5:0', ' taskai');

readln;

End.

 

kodel man sitsam uzdavinyje meta klaida?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Program uzd13;

Var r, acx, acy, tx, ty, i, sk: Integer;

 

Begin

Write('Apskritimo spindulys');

ReadLn®;

Write('Apskritimo centro koordinates');

ReadLn(acx, acy);

writeln('iveskite kiek turite tasku:');

readln(sk);

for i := 1 to sk do

Write('Iveskite ', i, ' tasko koordinates');

ReadLn(tx, ty);

WriteLn;

sk:= (sqrt ( sqr(acx-tx) + sqr(acy-ty) ) < r);

writeln('Viduje ', 'sk:5:0', ' taskai');

readln;

End.

 

kodel man sitsam uzdavinyje meta klaida?

 

1. Kai klausi kodel meta KLAIDA - tai visada parasai KOKIA ir KOKIOJ EILUTEJ klaida tau meta.

2. Klaida kaip supratau meta ant sk := ... . Tu sveikam skaiciui bandai priskirti logine reiksme. Taip negalima.

3. Tu cia bandai suskaiciuot kiek ivestu skaiciu patenka i apskritima?

4. Jei taip, tai permastyk algoritma, nes visu pirma tai tavo FOR ciklas kartoja tik Write() operacija.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...