Pereiti prie turinio

aliumine vaziuokle


Rekomenduojami pranešimai

Uoj tikras erezijų skleidėjas tu. Kalbi, nors net nežinai jog tospačios važiuoklės ėjo tiek audi, tiek passatam. Beto tos pačios važiuoklės su daugiasvirtėm ėjo ir B6 modeliams iki 2005 metų. Tai savo tiesas ir išmanymą pasilik giliai kokiam nors stalčiuke.

 

Nesiūlau niekam tikėti jog šitos važiuoklės lūžta ar ką, čia neišmanančių žmonių vepezėjimas. Važiuoklės itin tvirtos, visa bėda kad daug kas keičiama, bet retai ir tvarkoma.

 

Sry, bet nusikalbėjei, visi B6 ėjo nuo 2005 metų taigi visi b6 passatai ėjo su senaja važiuokle. Jei nežinai, kad b6 ėjo nuo 2005 metų gali pažėti čia http://www.automobiles.lt/automobiliu+katalogas/Volkswagen/Passat/Sedanas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sry, bet nusikalbėjei, visi B6 ėjo nuo 2005 metų taigi visi b6 passatai ėjo su senaja važiuokle. Jei nežinai, kad b6 ėjo nuo 2005 metų gali pažėti čia http://www.automobiles.lt/automobiliu+katalogas/Volkswagen/Passat/Sedanas

 

Audi nėra VISI. Nu žodžiu, išprusimas ant to akivaizdus. :) Neverta diskutuoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesiog sakau, nes daug kas ant ju stumia, kad byra kas 3 menesius ir pan. Taip kad nera cia ko bijoti :)

 

Nežinau kaip Audinėse, tačiau bent pas italus deda powerfelx'us vietoj sailentų. Tai net Kauno kelius atlaiko ir greičiau šarnyrai pasiduoda, nei sailentai. Tiesa, tie powerflex'ai daugiau kainuoja, tačiau jei daug važinėji - investuoti verta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau kaip Audinėse, tačiau bent pas italus deda powerfelx'us vietoj sailentų. Tai net Kauno kelius atlaiko ir greičiau šarnyrai pasiduoda, nei sailentai. Tiesa, tie powerflex'ai daugiau kainuoja, tačiau jei daug važinėji - investuoti verta.

Bet su jais ir auto kiečiau važiuoja. Mašina aišku stabilesnė pasidaro ir t.t. bet yra vienintelis minusas mūsų regiono keliams. Prie didelio minuso powerflexas dūžta ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Faktas kad sia vaziuokle tikrai nera is geruju, nes kad ir kiek visi ja giriat ar peikiat , bet ja reikia remontuot dazniau , na nebent jei pradeda barsket viena dalis keiciat visa vaziuokle, (ne pigiausiom dalim) tada remontuot aisku nereikes ilgai , .

Bet jei remontuojant po viena dali tai kas menesi i servisa gausit vaziuot , pats esu turejas a6 2,5 99m, gyvenimo nenoreciau daugiau tokios, nei to jusu konforto ten jaucias nei ka ..

Vien paskaicius zmogaus to kur foto savo masinos foto idejo komentara, galima suprast kiek ja remontuot reikia, su masina metus tevazineja bet jau zino kaip duris langus viska isardyt kur dalis restauruot, ir t.t. :DD

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...