Pereiti prie turinio

Kodėl tavo projektas žlugs? Arba: Klaidos, kurios sužlugdo tavo projektą.


Rekomenduojami pranešimai

Kodėl tavo projektas žlugs? Arba: Klaidos, kurios sužlugdo tavo projektą.

 

 

Visai neseniai įkėliau mažą straipsnį, apie marketingo svarbą virtualiame pasaulyje.

Todėl noriu pratęsti šią mintį toliau, tačiau pirmiausia pažvelgiant į viską iš pradžių. Visų pradžia tai yra tavo idėją, jos suformavimas bei išreiškimas.

 

Šiuo klausimų, puikų straipsnį yra pateikęs bratkax „Darbas nuo pradžios iki pabaigos - nesustok kelyje“ http://uzdarbis.lt/t166031/darbas-nuo-pradzios-iki-pabaigos-nesustok-kelyje/page__pid__1573044#entry1573044

Todėl šios temos negvildensiu. Papasakosiu Jums šiek tiek daugiau apie labai svarbų dokumentą, nors iš tiesų tai yra minčių kratinys, kuris aprašytas tvarkingai ir sistemingai sudėliotas, be kurio Jūsų projektas ar verslas vėliau ar anksčiau patiks didelių nemalonumų arba blogiausiu atveju žlugs.

 

 

 

Jeigu Jūs tikitės, jog perskaitę šį minčių kratinį tapsite protingesniais, Jūsų verslas staiga pasieks aukštumas ir tapsite verslo magnatais, arba tikitės rasti Jums skirtus sprendimus Jūsų verslo problemom. Galite nuo šio sakinio nebegaišti savo laiko ir neskaityti daugiau.

Šis straipsnis skirtas žmonėms, kurie nori išgirsti kitokią nuomonę ir pasukti savo smegenėles.

 

 

 

Tęsiant temą....

Jau senai praėjo tai laikai, kai verslo pradėjimas buvo toks lengvas, tarsi televizoriaus įsijungimas. Šiai dienai versle svarbu: greitis, reakcija, mąstysena, inovatyvumas, unikalumas, išskirtinumas, bei sistemingai savo plano vykdymas.

 

 

Visų šių savybių neturi nei viena didžiausia pasaulio korporacija, tačiau absoliučiai visos sėkmingos kompanijos turi vieną bendrą bruožą tai yra sistemingas nustatyto plano vykdymas. O planas tai yra ne kas kita kaip marketingo/rinkodaros planas, kuris gali būti redaguojamas, keičiamas, tačiau jo privaloma laikytis.

Dažniausiai nauji projektai ar silpnos įmonės žlunga, kadangi nenaudoja jokios konkretaus plano, yra veikiama pagal idėjas, kurios „šovė“ atsikėlus ryte arba blogiausiu atveju veikiama pagal direktoriaus/savininkų nuotaiką bei pojūčius, kurie niekuo neparemti.

 

 

Tai kaip reikėtų rūpintis savo verslu/veikla? Ar aš galiu kažką pakeisti? – Atsakymas paprastas: daugeliu atveju veiklą galima ištraukti iš duobės ir prikelti ją naujam gyvenimui, tačiau tam reikia plano, o jeigu jis yra – reikia naujo.

 

 

Ar tokį planą turite Jūs?

Visų pirma noriu pabrėžti, jog planas reikalingas visiems – nuo kiaušinių pardavėjo turguje iki didžiausios farmacijos kompanijos.

 

 

 

Ar turėdamas planą- sukursiu sėkmingą verslą?

 

NE! Ir žinot kodėl? Kadangi dauguma atveju Jūsų parengtas planas bus bevertis. Dažniausiai jie būna parašyti padrikai, laikantis kažkokių standartų, o dar kvailesnis sprendimas – panašaus marketingo plano pirkimas iš jais prekiaujančios įmonės ir pritaikymas sau.

Šiame straipsnyje pasidalinsiu keliais patarimais kaip galima parengti kokybiškesnį veiklos planą – marketingo planą ir jeigu Jūs jau jį turite, ką dar galėtumėte patobulinti.

 

 

 

Jeigu aš neturiu laiko ir patirties , ką man reikia daryti?

Jeigu Jūs tikrai norite turėti verslo gaires, patarimas vienas – kreipkitės į specialistus, kurie sugebėtų išanalizuoti Jūsų verslą, jo trūkumus ir privalumus ir KARTU su jumis, klausantis Jūsų poreikių sukurtų marketingo planą. Kadangi tik Jūs galite realiausiai apibrėžti situaciją ir žinoti rinką. Specialistas gali būti tik Jūsų patarėjas ir naujų minčių kūrėjas. Tačiau Jūs ir Jūsų veiklą yra svarbiausi aspektai.

 

 

 

 

Marketingo planas ir kaip jį galima patobulinti

 

Marketingo planas tai yra tarsi visų suprantamas ir priimtinas dalykas. Tačiau tikrai ne visos įmonės jį turi, o blogiausiai atvejais turėdamos jo nesilaiko, o tiesiog laiko giliai stalčiuje kaip eilinį dokumentą.

Tačiau tai nėra dokumentas – tai yra Jūsų viziją, Jūsų užduotys, kurias norite pasiekti, Jūsų tikslai ir galiausiai „puolimo bei atsitraukimo“ būdai.

Juk šis dokumentas kuriamas Jums, Jūsų veiklai. Tai tarsi namas, su sienomis, stogu, langais ir durimis, turintis didžiules galimybes didėti ir augti, tačiau neturintis galutinio vidinio interjero.

Vidinis interjeras – tai Jūsų mintys, veiksmai susiję su veikla, tikslai, taktiniai, operatyvieji ir strateginiai tikslai. Šį interjerą Jūs kuriate ir nuolatos atnaujinate.

 

 

Namo sienos, stogas – išlieka toks pat, kadangi tai yra Jūsų vizija ir misija. Žinoma galimi kosmetiniai išoriniai patikimai, tačiau bendros prasmės jie nepakeičia.

 

 

Štai, kas yra Jūsų marketingo planas – tai Jūsų tvirtovė. O ar tokią turite Jūs? Ar gerai joje jaučiatės?

Niekada nevėlu iš naujo rekonstruoti ją, nors ji ir aptrupėjusi bei atrodo netinkama gyventi. O galbūt vertą statyti naują, nekeičiant veiklos? Vienareikšmio atsakymo niekur nerasite, kadangi šį sprendimą primatė tik Jūs.

Nėra blogo sprendimo – yra tik blogi sprendimo būdai.

 

 

 

Aš noriu susikurti sau tvirtovę arba ją patobulinti, tačiau kaip man elgtis, ką man daryti, jog jį būtų geresnė, tvirtesnė ir patikimesnė? Pasidalinsiu keliais patarimais, kurių dar daugiau galite rasti knygose. Tačiau šie keli patarimai yra iš praktikos.

 

 

1. Marketingo planas tai ne tik rašytinis dokumentas.

 

Jeigu žmogui pamini žodį „marketingo planas“ daugelis įsivaizduos tai kaip rašytinį dokumentą. Tačiau tai anaip tol nėra. Marketingo planas visų pirma yra sisteminis ir loginis mąstymas išreikštas raidėmis popieriuje. Jis apima nuolatinius susitikimus, detalias analizes, rinkos tyrimus, plano A bei B,C,D kūrimą ir galimą pritaikymą, veiklos misijos bei pagrindinio tikslo nustatymą ir žinoma planavimą bei nuolatinį redagavimą, atsižvelgiant į rinkos pokyčius.

Norint turėti efektyvų marketingo planą, privaloma turėti efektyvią planavimo sistemą – o tai reiškia nesibaigiantį procesą, kuris tęsis iki tol, kol Jūs bankrutuosite. Ir taps vis svarbesnis su kiekviena diena, kai Jūsų verslas nors šiek tiek išsiplės ar uždirbs generuos pinigų.

 

 

 

2. Susidorokite su šiandienos iššūkiais.

 

Daugelis verslo idėjų mums gimsta mintyse ir mes galvojame, jog iki šios dienos niekas pasaulyje tokios unikalios idėjos dar nesugalvojo. Tačiau ar tai tikrai tiesa? Ar Jūs esate vienintelis asmuo su tokia idėja? Pirmiausia reikė ištirti rinką, ne tik savo regione, bet žiūrėkite globaliai. Galbūt kas nors jau sukūrė tokį verslo modelį, tačiau Jūsų idėja yra geresnė, modernesnė.

Šiandiena kopijuoti idėjas yra taip įprasta kaip matyti saulę danguje. Todėl mums kasdien sunkiau sekasi sugalvoti kažką unikalaus. Tačiau evoliucija dar niekam nepakenkė. Neišsigąskite, jog Jūsų idėja jau įgyvendinta, įgyvendinkite ją geriau.

 

 

 

3. Ieškokite teisingų klausimų.

 

Daugelis iš mūsų tikisi, jog verslas be marketingo plano veiks ir bus sėkmingas. Deja Jus turiu nuvilti. Jeigu norite plėsti savo veiklą, norite u-dirbti pinigų, teks nusibraižyti gaires, kuriomis norėsite vadovautis artimiausiu metu, bent 2-3 metus.

Todėl marketingo planas yra nenutrūkstantis sistemiškas mąstymas, kuris paremtas ne atsakymų į iškilusias problemas ieškojimu, tačiau teisingų klausimų suradimu. Bet kokią iškilusią problemą galima išspręsti surandant teisingą klausimą, kadangi būtent Jis lydės Jūsų veiksmus problemos sprendimo link.

 

 

 

4. Paprastumas.

 

Turbūt daugelis esate matę marketingo planų, kurie būna 50-100 puslapių. Tačiau dokumento storis nenurodo jo kokybės. Sunkiai aprašytas procesas, atsitraukimo būdai, pagrindiniai veiksmai Jums ateityje gali sukelti daug nepatogumų. Būkite paprasti, marketingo planą parenkite taip, jog net pirmokas perskaitęs jį suprastu Jūsų pagrindinius tikslus.

 

 

 

5. Kontroliuokite ir nesiremkite planu.

 

Kontrolės procesas privalomas, visos Jūsų veiklos metu. Stebėkite ar tikrai laikotės nusistatytų tikslų, ar naudojami veiksmai yra tinkami. Taip pat nesiremkite aklai planu, kurį parengėte vakar, Galbūt šiandiena Jūsų sugalvotos idėjos yra verstos šiukšliadėžės?

Nuolatos sekite rinka, jos tendencijas, kadangi pasaulis nestovi vietoje. Vartotojai yra pergrūsti informacija ir kai kurie marketingo triukai jų beveik neveikia arba supykdo.

Jeigu matote, jog Jūsų veikla patiria sunkumus, raskite teisingus atsakymus, kas tai įtakoja. Tada vėl grįžkite prie planavimo ir sprendimo priėmimo. Kadangi galbūt sukurtos idėjos, kurios atrodė jog tikrai bus veiksmingos, prieš metus šiandiena nedaro jokios įtakos vartotojams, o jūs švaistote savo sunkiai uždirbamus pinigus vėjui.

 

 

Kaip pastebėjote, marketingas ir jo plano laikymasis yra nenutrūkstantis procesas, kuris pareikalaus Jūsų žinių, kūrybingumo ir žinoma laiko, tačiau visą tai Jūs galite paversti smagiu komandiniu darbu.

 

 

 

 

Vakarykštis marketingas neveikia šiandiena?

 

Jūs turbūt apstebėjote, jog šiuolaikinės reklamos ir jų mados keičiasi ne dienomis, o valandomis. Kiekviena korporacija stengiasi kaip nors kitaip pateikti siūlomą produktą. Bandoma keisti stilių, savybes. Tačiau pagrindinis tikslas – naudoti kitokius reklamos kanalus, kitokias marketingo priemones.

Senasis marketingas: geltonieji puslapiai, TV reklamos, reklama laikraščiuose, reklama radijoje senai praranda savo pozicijas. Daug specialistų teigia, jog yra atvirkščiai tačiau tai tik laiko klausimas, kada virtuali erdvė tarp numeris vienas reklamos erdve visame pasaulyje.

 

 

 

Daugiau skaitykite: http://uzdarbis.lt/t228929/kodel-virtualioje-erdveje-srityje-marketingas-yra-privalomas/

 

 

 

 

Tai tiek, mielieji.

Būkite kūrybingi, verslūs ir įdomūs savo klientas. Būkite kitokie, nei Jūsų konkurentai!

 

P.s. Jeigu Jūs sugebėjote be jokio konkretaus plano ir iš anksto suplanuotų veiksmų tapti rinkos lyderiais - žemai lenkiu prieš Jus savo galvą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Quepas, daugiausia mano minčių atėję iš praktikos. Esu rinkodaros konsultantas, todėl dažniausiai įmonėm ir žmonėms patariu kas yra blogai su jų vykdomu marketingu, kas gerai, o ką galima būtų pakeisti.

 

Šis straipsnis apžvelgia tik maža dalį visos įmonės veiklos subtilybių.

 

Jeigu gilintis toliau, daug įtakos daro vietinė perkamoji galia, bankų paskolos ir jų politika, ekonominė situacija, konkurentai ir t.t.

 

Marketingo planas gali padėti tik padaryti prielaidas, kas gali pakisti ir išorinių ir vidinių grėsmių. Jis nėra stebuklingas, jis niekada nebus ir nebuvo tobulas. Tai yra gairės, kuriomis einant galima pasiekti vienokio ar kitokio rezultato.

 

Kodėl jis reikalingas? Esu matęs daug įmonių, kurios blaškosi nuo vienos idėjos prie kitos ir nepasiekia jokių rezultatų. Leidžiami didžiuliai pinigai, o naudos beveik nėra arba ji tokia minimali, kad nesimato bendrame kontekste.

 

Taip pat be tikslo, uždavinių ir kitų dalykų įmonės darbuotojams yra labai sunki dirbti. Žinoma, yra tokių, kurie nenori jokių suvaržymų ir įsivaizduoją esantys geresni už pačius savininkus ar direktorių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

BrainStorm, kokiam laikotarpiui galetum teikti yra sudaromas marketingo planas, verslo planas?

Mano nuomone siais laikais neimanoma sukurti 5 metu plano

 

Siaip nesvarbu koks jis isdirbtas ar ne isdirbtas marketingo planas ar gerai ar ne rinka ivertinta.

Rinka ivertinti nera taip sunku ir sugeba daug zmoniu, dalykas kurio daugybe zmoniu nesugeba tai

numatymas rinkos pokyciu, politines padeties, finansines padeties, mokesciu ir t.t. Todel nera keista

kad verlininku bandoma itakoti sitas sritis ir tie smulkieji verslininkai kurie tokios galios neturi paprasciausiai vargsta.

 

Todel praktiskai ivertinti dabartine rinka, sukurt verslo plana numatant pokycius priartina imone prie sekmes.

Yra du poziuriai bandyti gudrauti ir pripratinti zmones prie tavo paslaugu ir produktu arba sekti rinka, ivertinti

ateities pokycius ir nesunkiai tada pateikti tai ko jiems reikia is anskto investuojant i naujoves, darbuotoju kvalifiacija ir t.t.

 

Manau antrasis varijantas geresnis ir sekmingesnis.

Redagavo topguy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

topguy, norėčiau visų pirma atskirti verslo planą nuo marketingo plano.

 

Verslo plano pagrindinius "mildstone" gali sukurti nuo pat pradžių ir jų nekeisti. Sakykite: įmonės veikla, tiekėjai, gamybos planai, kreditoriai, žadamos investicijos ir t.t. Žinoma, plečiantis, prijungiant kitus verslus kai kas gali keistis, tačiau užaugti gigantine įmone Lietuvoje šiai dienai yra labai sunku, vien dėl tos priežasties - kad mūsų rinka kiekviena dieną sėkmingai traukiasi. Todėl aplamai pradėti biznį Lietuvoje - jau yra didelis iššūkis.

 

 

Tačiau ne apie tai. Marketingo planą galima paruošti metam arba dviem (dviem metam jį paruošus galiu garantuoti, kad po metų vėl teks jį keisti, galbūt ne iš esmės bet didžiąja dalimi).

Tikslai nustatyti pačioje pradžioje neturėtų keistis. Sakykime galiu duoti pavyzdį įmonės su kuria dabar dirbu. Mes išsikėlėme pagrindinį tikslą, kurį norime pasiekti per marketingo principą - Lietuvos žmonių švietimas. Kadangi tam tikroje sferoje žmonės yra "buki", jiems informacijos suteikiama minimaliai, o šį produktą kasdien vartoja vis daugiau.

Marketingo planas paruoštas visiems metam į priekį ir jo mes griežtai laikomės. Jokių nukrypimų. Taip, tai yra sunku, kai aplink konkurentai dempinguoją rinką, tačiau mes laukiame ir kantriai dantimis sukandę sėdime. Dėl ko taip elgiamės? Tai viena iš priežasčių, jog kainas galima nusmaugti žemyn per dieną, tačiau kai pripratinti vartotojus prie jų, jas pakelti bus labai sunku, ypač kai konkurentų daugiau nei reikia.

 

 

Rinkos sekimas yra privalomas, todėl ir marketingo planas yra nuolatinis atnaujinimo darbas, tačiau mūsų rinka keičiasi per daug lėtai, pirkimo ir vartojimo įpročiai keičiasi taip pat ganėtinai lėtai. Todėl Lietuvoje lengviau stebėti rinką ir jai laikytis plano sukurto bent metam.

 

Bet kas žino, kada visa tai pasikeis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sritimi, kaip marketingu pradėjau domėtis ne taip ir senai, gal prieš 4 metus, tačiau giliau kapstytis pradėjau prieš 3 metus. O patirties turiu nuo 2010 metų, kai pradėjau pirmuosius žingsnius. Tačiau iki šiol mokausi kiekvieną dieną, kadangi šioje srityje jei nebūsi žingeidus - iš tiesų liksi visiems už nugarų.

 

Universitetą esu baigęs, tiek bakalauro ir magistro studijas - įgyta specialybė vadyba.

Tačiau ta teorija, kurią aš įgijau universitete mažai verta su praktika, kurią gavau ir gaunu. Deja, bet valstybiniuose universitetuose dėstomi praktiniai dalykai dažnai lieka tik praktiniais, kurių pritaikyti realybėje beveik neįmanoma.

 

Esu naujokas šioje srityje, tačiau su pačiu verslu ir verslumu esu glaudžiai susijęs jau daugiau nei 6-7 metus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias relanium

Sritimi, kaip marketingu pradėjau domėtis ne taip ir senai, gal prieš 4 metus, tačiau giliau kapstytis pradėjau prieš 3 metus. O patirties turiu nuo 2010 metų, kai pradėjau pirmuosius žingsnius. Tačiau iki šiol mokausi kiekvieną dieną, kadangi šioje srityje jei nebūsi žingeidus - iš tiesų liksi visiems už nugarų.

 

Universitetą esu baigęs, tiek bakalauro ir magistro studijas - įgyta specialybė vadyba.

Tačiau ta teorija, kurią aš įgijau universitete mažai verta su praktika, kurią gavau ir gaunu. Deja, bet valstybiniuose universitetuose dėstomi praktiniai dalykai dažnai lieka tik praktiniais, kurių pritaikyti realybėje beveik neįmanoma.

 

Esu naujokas šioje srityje, tačiau su pačiu verslu ir verslumu esu glaudžiai susijęs jau daugiau nei 6-7 metus.

 

 

Negi tu tikrai manai, kad gali su minimalia patirtim, mokyti kitus marketingo? Cia tavo paslaugu reklamavimas ir tiek, nieko daugiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

relanium, nenoriu įžeisti, bet nebūk senas krienas. Tu kaip ir dauguma darbdavių: jeigu turi daug patirties - esi specialistas. Mačiau aš tokių specialistų, kurie dirba įmonėje po keletą metų ar dešimčių ir atėjęs naujokas su minimalia patirtimi perspjauna visus.

 

 

Manau, kad ne patirtyje yra esmė, o kaip žmogus sugeba dirbti.

 

Ką tu laikai patirtimi?

1. Laiką, metais, kurį praleidai toje sferoje?

2. Projektų, prie kurių dirbai svarbą ir sudėtingumą, bei sugebėjimą variuoti tarp skirtingų sričių?

 

Aš sakau, kad antrasis šiek tiek svarbiau yra. Taip pat yra labai svarbu mokėti pajudinti tą pilką masę galvoje, kuri vadinasi smegenys.

O kuo patirtis, skaičiuojama metais ateis su laiku.

 

P.s. pastebėjimas, kad aš kažką mokau visiškai netinka. Aš nei viename savo porte nieko nemokau, mano tikslas vienas - kad žmonės galbūt į savo veiklą pažiūrėtų kitaip ir jeigu mano rašomi pranešimai tą padės padaryti - labai džiaugsiuosi. Dauguma verslininkų yra sustabarėja, susiduria su daugybę problemų, tačiau nenori suvokti ir ieškoti jų kilmės. Galbūt tokios temos truputi padės pažiūrėti į pasaulį kitaip.

 

O pastebėjimas, kad reklamuoju paslaugą savo - taip tai darau. Nes kaip kitaip žmonės apie mane sužinos :)

 

Sėkmės ;)

Redagavo BrainStorm
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip darbdavys šios srities, galiu pasakyti jog Brainstorm' as teisus. Svarbus yra antras faktorius ( patirtis su projektais) , tačiau 3 metai šioje sferoje yra visiškas nulis,taip kad ir pirmas punktas pasidaro labai svarbus. Sudaryti tikrai gerą marketingo planą gali tik žmogus išmanantis konkrečią sritį. Vien google neužtenka. Tarkim prekyba muilu Indijoje, kokiam nors egzotiškam regione :)) Reikia žmogaus, tiksliau visos komandos kurie žino viską praktiškai, pradedant įstatymais, papročiais ir t.t

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip darbdavys šios srities, galiu pasakyti jog Brainstorm' as teisus. Svarbus yra antras faktorius ( patirtis su projektais) , tačiau 3 metai šioje sferoje yra visiškas nulis,taip kad ir pirmas punktas pasidaro labai svarbus. Sudaryti tikrai gerą marketingo planą gali tik žmogus išmanantis konkrečią sritį. Vien google neužtenka. Tarkim prekyba muilu Indijoje, kokiam nors egzotiškam regione :)) Reikia žmogaus, tiksliau visos komandos kurie žino viską praktiškai, pradedant įstatymais, papročiais ir t.t

 

Kaip šios srities samdomas darbuotojas paprieštaraučiau, "google" tikrai neužtenka, bet geras marketingo specialistas niekad vien juo ir nesirems. Tarkim asmeniškai galiu paminėti euromonitor.com , datamonitor.com kur duomenų bazės išties įspūdingos, bėja jų žinoma tai pat neužtenka, vienam projektui išbaigti yra naudojama begalės marketingo įrankiu ir duomenų bazių kuriuos dažnais atvėjais padeda labai tiksliai numatyti rinka ir jos poreikius. Tačiau žinoti viska praktiškai yra pliusas, sutikčiau. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 savaičių...

Aš Google, kaip pavyzdį pateikiau. Nes beje kaip bebūtų gaila, yra žmonių kurie bandydami parduoti save, naudojasi būtent tik paieška. Nesenas įvykis. Ieškojome specialisto darbui su Kanados rinkos. Ir viena iš užduočių kurią reikėjo padaryti per antrą mūsų interviu, galima net taip apsakyti tam tikro segmento rinkos lengvą įvertinimą, aš netgi tai pavadinčiau galimybių analize. Reziume, pasinaudota tik google. Tad visos rekomendacijos, kad labai rimtas marketingo specialistas nuėjo velniop :)))

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...