Pereiti prie turinio

Angliškos mašinos pirkimas.


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, reikia informacijos apie mašinų iš UK pirkimą Lietuvoje.AUTO Pliusai, gidai, etc.

 

Keli klausimai iš mano pusės Jums:

 

1) Kas būną tuose V5 dokumentuose? Kodėl dalyje skelbimų pamini, kad 'Pilni V5', gali būti ir nepilnų? Ką tai reiškią? Ką įtakoti gali?

 

2) Jei aš nusiperku mašina su UK numeriais iš Lietuvaičio ar pan., 'ant' kieno ji vardo būna užrašyta? Realiai turėtų būti to žmogaus, kuris parduoda, bet jei ant kokio 'babajaus', kaip tada su pirkimo/pardavimo sutartimis ir pan? Ir ar savininkas taip pat rašosi ant V5?

 

3) Ar mašina iš UK galima apdrausti Lietuvoje, bent laikinai? Tarkim, jei atvažiavau iš UK aplankti tėvų ir tt, ar čia reikalingas jau ddraudimas iš UK? Jei galima, kas draudžia ir kokia kaina?

 

4) Gal kam teko važinėtis su mašina pirtką iš čia, tačiau su UK numeriais? kaip į tokias žiūri ponai pareigūnai? :)

 

Turiu dar klausimų, tačiau pirmą norėčiau sužinoti, ar kam teko čia susidurti su šiuo reikalu.

 

Dėkingas.

 

P.S. Googlinau daug, tiesiog dauguma pranešimu labai jau seni, norėtųsi naujesnės info iš žmonių su patirtimu tame reikale.

Redagavo Nordvas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jeigu nera V5, tai paprasciausiai cia lietuvoje tu jos negalesi uzregistruot, pilnu ar nepilnu V5 nebuna, arba yra arba ne. Jeigu nera V5 dokumentu, yra variantas varyti automobili i vokietija ten uzregistruoti ir tada gryzti i lietuva uzregistruoti cia, yra asmenu kas butent uzsiima tokia paslauga, kaina - 1000eur.

 

Vazinejau siek tiek lietuvoj su anglu, angliskais numeriais, degalineje susitikau su mentais, mate - nei stabde, nei klause. Masina netgi buvo be keliu langu. Tiesa technikines tikriausiai neturesi, tai arba reik susiveikt netikra arba rizikuot, bet kokiu atveju jei mentai labai nores prisikabins.

 

Apdraust gali be problemu, apdraudzia pagal kebulo numeri, o veliau kai uzregistruoji irasai ir valstybini numeri.

 

Masinos dokumentus tikriausiai gausi tuscius (be pirkejo duomenu), ju net ir nereikes pildyt, bus nurodyti tik pries tai buvusio savininko duomenys. Su pardaveju sudarysi eiline pirkimo-pardavimo sutarti ir tiek.

 

Dar del V5, dazniausiai jei automobilis neturi V5 tai tiketika kad buvo stipriai mustas, neremontuojamas, bet buna ir isimciu. Na ir aplamai tikriausiai pats supranti kad V5 reikalingi tik tuo atveju jeigu zadi keisti vaira i kita puse.

Redagavo n0l
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jeigu nera V5, tai paprasciausiai cia lietuvoje tu jos negalesi uzregistruot <..>

Regis, Lietuvoj neįmanoma dešiniavairės užregistruoti, ar ne? Nebent tik jei vairas bus perdėtas ir dar tvarkingai pagal visas technines normas.

O dėl TA, tai UK yra toks MOT, tai jei jis galioja, kol esi Lietuvoj, neturėtų jokių bėdų iškilti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Regis, Lietuvoj neįmanoma dešiniavairės užregistruoti, ar ne? Nebent tik jei vairas bus perdėtas ir dar tvarkingai pagal visas technines normas.

O dėl TA, tai UK yra toks MOT, tai jei jis galioja, kol esi Lietuvoj, neturėtų jokių bėdų iškilti.

 

taip, desiniavaires lietuvoje neuzregistruosi, turi butinai vaira perdeti, tam ir reikalingi V5 dokumentai. Del MOT, tai taip, jei gausi tada jokiu problemu, bet tikriausiai pats supranti kad sveikos masinos is anglijos retai mus pasiekia, ir dazniausiai jokiu MOT nebuna. Mano atveju masina buvo vaziuojanti ir isoriskai tvarkinga, taigi moket uz trala 200lt nesinorejo, teko suktis kitaip... :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jeigu nera V5, tai paprasciausiai cia lietuvoje tu jos negalesi uzregistruot, pilnu ar nepilnu V5 nebuna, arba yra arba ne. Jeigu nera V5 dokumentu, yra variantas varyti automobili i vokietija ten uzregistruoti ir tada gryzti i lietuva uzregistruoti cia, yra asmenu kas butent uzsiima tokia paslauga, kaina - 1000eur.

 

Vazinejau siek tiek lietuvoj su anglu, angliskais numeriais, degalineje susitikau su mentais, mate - nei stabde, nei klause. Masina netgi buvo be keliu langu. Tiesa technikines tikriausiai neturesi, tai arba reik susiveikt netikra arba rizikuot, bet kokiu atveju jei mentai labai nores prisikabins.

 

Apdraust gali be problemu, apdraudzia pagal kebulo numeri, o veliau kai uzregistruoji irasai ir valstybini numeri.

 

Masinos dokumentus tikriausiai gausi tuscius (be pirkejo duomenu), ju net ir nereikes pildyt, bus nurodyti tik pries tai buvusio savininko duomenys. Su pardaveju sudarysi eiline pirkimo-pardavimo sutarti ir tiek.

 

Dar del V5, dazniausiai jei automobilis neturi V5 tai tiketika kad buvo stipriai mustas, neremontuojamas, bet buna ir isimciu. Na ir aplamai tikriausiai pats supranti kad V5 reikalingi tik tuo atveju jeigu zadi keisti vaira i kita puse.

per tokius kurie susiveikia technikines netikras ir nukenčia dažnai nekalti žmonės keliuose...ir išvis man tas vairų kėlimas didžiausia nesamonė...jei neturi pinigų nusipirkt saugios europietiškos mašinos tai ir išvis nepirk ,kas čia per noras pasirodyt ? sugalvojo labai gerą versliuką tie vairų perkėlinėtojai ....suprantu jei auto pirkt čia ir važiuot į uk ,bet pirkt tam kad čia važinėt tai čia tik noras pasirodyt su 2-3 metais naujesne mašina...ir rizikos visiems kitiems eismo dalyviams padidėjimas....Mano nuoroda

Redagavo Jazz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

per tokius kurie susiveikia technikines netikras ir nukenčia dažnai nekalti žmonės keliuose...ir išvis man tas vairų kėlimas didžiausia nesamonė...jei neturi pinigų nusipirkt saugios europietiškos mašinos tai ir išvis nepirk ,kas čia per noras pasirodyt ? sugalvojo labai gerą versliuką tie vairų perkėlinėtojai ....suprantu jei auto pirkt čia ir važiuot į uk ,bet pirkt tam kad čia važinėt tai čia tik noras pasirodyt su 2-3 metais naujesne mašina...ir rizikos visiems kitiems eismo dalyviams padidėjimas....Mano nuoroda

 

prie ko cia ta nuoroda? jei vairuotojas ######, tai jokio skirtumo kokia masina jis vairuoja ar 1 metu ar 20 metu, ar angla ar europini, VISISKAI JOKIO SKIRTUMO, avarijos priezastys buvo visai kitos, o ne automobilis, taigi nelabai supratau kam tu cia ta nuoroda idejai.

 

Kitas dalykas as geriau vazinesiu su angliska perdaryta masina, nei europine nupirkta is perekupu, kuri gali buti virinta, lipdyta ir surinkta is 2 ar daugiau automobiliu.

 

va labai tinkama nuoroda siuo atveju: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nusikaltimaiirnelaimes/avarijoje-zuvo-muzikantai-atnaujinta-13.34-val-59-3769

 

automobilis manoma buvo sulipdytas is 2 ar net daugiau automobiliu, taigi idomu ka pats pasirinktum, angla - kuriame perdetas vairas i kita puse(naujesnes masinos netgi buna pritaikytos tam, nereikia jokiu pertvaros pjaustymu ir t.t. gamykliskai viskas paruosta) ar "lego"?

 

Cia kiekvieno asmeninis reikalas, kas ka gali, tas ta renkas,zmones su anglais bent siek tiek antikvarini lietuvos automobiliu parka atnaujina.

Redagavo n0l
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prie ko cia ta nuoroda? jei vairuotojas ######, tai jokio skirtumo kokia masina jis vairuoja ar 1 metu ar 20 metu, ar angla ar europini, VISISKAI JOKIO SKIRTUMO, avarijos priezastys buvo visai kitos, o ne automobilis, taigi nelabai supratau kam tu cia ta nuoroda idejai.

 

Kitas dalykas as geriau vazinesiu su angliska perdaryta masina, nei europine nupirkta is perekupu, kuri gali buti virinta, lipdyta ir surinkta is 2 ar daugiau automobiliu.

 

va labai tinkama nuoroda siuo atveju: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nusikaltimaiirnelaimes/avarijoje-zuvo-muzikantai-atnaujinta-13.34-val-59-3769

 

automobilis manoma buvo sulipdytas is 2 ar net daugiau automobiliu, taigi idomu ka pats pasirinktum, angla - kuriame perdetas vairas i kita puse(naujesnes masinos netgi buna pritaikytos tam, nereikia jokiu pertvaros pjaustymu ir t.t. gamykliskai viskas paruosta) ar "lego"?

 

Cia kiekvieno asmeninis reikalas, kas ka gali, tas ta renkas,zmones su anglais bent siek tiek antikvarini lietuvos automobiliu parka atnaujina.

nejuokink geriau aš tau sakau su tais perkėlimais ...tai tu nusipirk normalią ne iš perekupų ir nepervirintą ...o jei pinigų neturi tiek tai nusipirk paprastesnę nepervirintą ...o nuoroda dėl to kad pasižiūrėtų tokie kaip tu kad angliškos auto lenkime yra daug pavojingesnės nei europinės ,kas kartais priveda prie tokių pasekmių ..taigi jei nesugebi atskirt pirkdamas mašina pervirinta ar dar kas nors jai pridaryta ir jei tau patinka tai konstruok,tik nereikia čia aiškint kad tai yra gerai ir kad čia labai viskas apsimoka....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nejuokink geriau aš tau sakau su tais perkėlimais ...tai tu nusipirk normalią ne iš perekupų ir nepervirintą ...o jei pinigų neturi tiek tai nusipirk paprastesnę nepervirintą ...o nuoroda dėl to kad pasižiūrėtų tokie kaip tu kad angliškos auto lenkime yra daug pavojingesnės nei europinės ,kas kartais priveda prie tokių pasekmių ..taigi jei nesugebi atskirt pirkdamas mašina pervirinta ar dar kas nors jai pridaryta ir jei tau patinka tai konstruok,tik nereikia čia aiškint kad tai yra gerai ir kad čia labai viskas apsimoka....

 

 

ne visi tokie specialistai kaip tu, as pvz kiaurai nematau, virinta ten ar ne. Man patinka ir as konstruoju ir man gerai, ir dar man apsimoka :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nenukrypkim nuo temos. :) Ar su anglu ar su europa ar su perkeltu vairu ar su suslipdyta mašina, n avarijų kasdiena ir nieko čia nepakeisi. :)

 

 

Daugiau forumiečių nėra važinėjusiu/važinėjančiu su anglu Lietuvoje? ar kur kitur?

vazineju nuo 2005 metu su anglu po Lietuva,Svedija,siuo metu po Norvegija.i pm rasyk jei dar turi kokiu klausimu.mielai atrasysiu:)

Redagavo minde1979
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal geriau pirkti su normaliu vairu automobilį iš amerikos, tai nebus sulipdytas iš dviejų, nes viską galima patikrinti ir rida visad bus tikra, nes ant dokų nurodyta:)

Rida bus nebūtinai tikra, žiūrint iš kur perkama mašina. Jei čia apie aukcionus eina kalba, tai ten dauguma parduodamų mašinų, kurios pas mus atkeliauja Lietuvon ir būna vos ne "Lego": skendusios, sudaužytos ir pan. Ir tada jos pigios.

Normalios ir tvarkingos JAV mašinos nėra tokios jau pigios ir kai pridedam dar visas su parsigabenimu, muitinimu ir visas kitas išlaidas (nuo A iki Z), tai suma gausis nemaža, o rezultate bus taip:

- dauguma JAV rinkai skirtų auto kėbulų nėra atsparūs korozijai;

- dauguma mašinų yra benzininės, su didelės kubatūros varikliais - žodžiu, orientuotos ne į kuro ekonomiją (kai šalis gali iš bet kurių rytų šalių nuvogti naftos telkinius ir resursus - tai kam ta ekonomija?);

- su retesnių modelių (pvz. tik JAV skirtų ir dar ne itin populiarių) auto gali kilti bėdu prireikus detalių;

- Imperialinė matmenų sistema (mylios spidometre ir odometre, kuro sąnaudos MPG (miles per gallon), kondicionierius Celsijaus nepažįsta, tik Farenheitą (vėlgi čia ne su visomis taip, o kai kurių galima borto kompiuterius perprogramuoti, bet kainuoja atsakančiai ir reikia žinoti kur kreiptis);

- Atitikties sertifikatai, Europinės lempos, atbulinės eigos ir priešrūkinio žibinto grežiojimas ir išvedimas ant kėbulo gale (kas sujaukia estetiką).

 

Maždaug tiek, gal dar daugiau pagalvojus ateitų kas nors į galvą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...