Pereiti prie turinio

Liniju restarizavimas


Rekomenduojami pranešimai

Kokį algoritmą naudoji? Susidarai tiesės funkciją ir iteruoji per x ar naudoji rekursišką formulę?

 

Jei pirmas variantas, tai krypties koeficientas gaunamas:

k = (y2 - y1) ÷ (x2 - x1).

Tada pakilimas nuo x ašies:

b = y1 - kx1.

Susidarai tiesės lygtį:

y(x) = kx + b.

Tada iteruoji nuo x1 iki x2 ir apsiskaičiuoji pikselio poziciją:

y' = floor(y(x)).

 

Rekursinis algoritmas sudėtingesnis.

Redagavo wi_lius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...