Pereiti prie turinio

"Nepakartojamas" dedikuoti.lt aptarnavimas


Rekomenduojami pranešimai

Cia lygiai taip pat, kaip buvusiems saviems darbuotojams dedate banans kad negaletu naudotis jusu paslaugomis, uz tiesa dedate klientams taip pat bananus, nes bijote kad nebutu viesinama jusu trukumai...esu 100% isitikines kad dar bazar ieskodamas ir irodinedamas jusu klaida gaus banana...

 

Taip. 24bazar jau gali ieškotis kito tiekėjo ir persikėlinėti viską...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man tai keista, kad jei apie profilaktikas neinformuoja emailais, pasileido kazkoki RSS, nu dabar as cia turiu telefone RSS online tikrintis kaskart?

 

gal arvydai geriau sutvarkykit pranesius apie profilaktikas per emailus, o ne RSS... ir ismokykit konsultantus normaliau bedrauti su klientais ir nesiusti klientu mokytis apie serverius, jei problemas sukelia jusu paslaugu sutrikimai (kalbu is patirties)...

 

pas IV problemos buna 2 atvejais dazniausiai, kada jie mano kad kaltas lieka klientas: 1) kai jie kazka upgradina ir pas klienta sustoja nuo ryto kas nors - kaltas klientas nes nemoka tvarkytis serveriu ir 2) kai laikoma labai lankoma svetaine - irgi kaltas klientas, nes klentas gal neivertina, kad jie labai oversellina arba nemoka sutvarkyti VPS resursu kad tas VPS neuzlinktu karts nuo karto, nors visi matavimai rodo kad nera tokiu apkrovu kokiu nepakeltu ju duodamas VPS... tada irgi klientas lieka kaltas tik ne jie :) cia is ilgos darbo praktikos su jais kalbu, nes tenka nemazai VPS'u tvarkyt laikomu pas juos... ir metai is metu bedos tos pacios tiek su ta pacia arogancija ir atsakymais is sekretoriu kaip nuo robotu.

 

Gal Arvydai laikas keisti kazka toje vietoje nemanai? visa kita daug maz butu ok ir geriau nei pas kitus ;) na sutvarkyki galu gal ta klientu atarnavima i normalesni ir nesiuskit problemu i klientus, kai jas sukeliat patys, net kai klientas neperka jusu tu prieziuros paslaugu.

Redagavo ITaptarnavimas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klientas nera kaltas jei po perkelimo konfiguracijos nusimusa. Pagal esama situacija supratau tai, kad automatiskai nepasileidzia servisai, nes nera uzdeti leidimai. Visa tai ivyko po JUSU perkelimo darbu.

 

Cia lygiai taip pat, kaip buvusiems saviems darbuotojams dedate banans kad negaletu naudotis jusu paslaugomis, uz tiesa dedate klientams taip pat bananus, nes bijote kad nebutu viesinama jusu trukumai...esu 100% isitikines kad dar bazar ieskodamas ir irodinedamas jusu klaida gaus banana...

 

Tikra tiesa kazkada paklausiau apie shared hostingo planus feisbuke ju tai gavau banana, kad daugiau ju feisbuko temose negaleciau rasyti...

 

P.S. kai turimi planai mano baigsis issikelsiu is ju pas uzsienio tiekejasmile.gif

Redagavo click
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ITaptarnavimas, RSS srautą galite gauti ir į el. paštą, yra tam nemokamų tarnybų. Ne visada kaltas klientas, bet suabsoliutinti, kad dėl kiekvieno perkrovimo ar apkrovimo šoktelėjimo kaltas tik paslaugų teikėjas irgi nereikėtų. Kai būna problemų su mūsų įranga, visada tvarkom. Kai klientas paprašo (ne pretenzijos forma) padėti su serverio administravimu - neretai mūsų konsultantai padaro išimtį ir padeda susitvarkyti arba bent jau pataria į ką atkreipti dėmesį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ITaptarnavimas, RSS srautą galite gauti ir į el. paštą, yra tam nemokamų tarnybų. Ne visada kaltas klientas, bet suabsoliutinti, kad dėl kiekvieno perkrovimo ar apkrovimo šoktelėjimo kaltas tik paslaugų teikėjas irgi nereikėtų. Kai būna problemų su mūsų įranga, visada tvarkom. Kai klientas paprašo (ne pretenzijos forma) padėti su serverio administravimu - neretai mūsų konsultantai padaro išimtį ir padeda susitvarkyti arba bent jau pataria į ką atkreipti dėmesį.

 

nu tai pasiulyk man tada kaip ta RSS srauta tikrintis telefone pv nokijoj su programa mail for exchange? kas per nesamones... kodel negalit prenumerata tokiu pranesimu emailais padaryti? man ne karta jau buvo bedu, kad laiku nepamaciau kada jus tas darysit profilaktikas... siaip tai spaminat daug emailais o kad profilaktikas pranesti nepasivarginat... nebukit kaip akmens amziuj su tais RSS...

 

 

as ir nesuabsoliutinu, tik is praktikos kalbu kad tokiu atveju man teko daug patirti pas jus :) net kai problemos sukeltos jusu, susirasinejimo tarpuose buna kad tarsi klientas liktu kaltas... toks jauciasi didelis konsultantu noras nusifutbolinti bedas. bet jei sito nepripazysti tai labai blogai, nes vadinas nenori matyti savo bedu savo imonej... o toje vietoje tikrai yra bedu, ta patvarkykit ir busit tikrai geriausi LT, neskaitant tu nesamoniu su "dedikuotais" ant openvz su overselinimu, na bet cia tiek tos...:)....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ITaptarnavimas, prašom, vienas iš variantų:

 

http://blogtrottr.com/

 

Dėl klientų aptarnavimo. Jei pasitaikė situacijų, kai netinkamai jus aptarnavo - mano prašymas, pasinaudokite atsiliepimų forma po kiekvienu atsakymu arba el. paštu [email protected]. Išnagrinėjame kiekvieną pastabą ir jei yra darbuotojo kaltės, priimami atitinkami sprendimai. Klientų aktyvumas gan smarkiai padeda mums patiems tobulėti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nesusilaikysiu.. Iš vakar dienos "pagalbos gyvai" :)

 

Pirma vieta, kuri labai sunervino buvo tai kad pradėjus pokalbį konsultantas nieko nerašė. Po 5 minučių pagalvojau gal "užlūžom" ir dar kartą pakalbinau - tada ledai pajudėjo.

(nesitiki kad jie nemato tos pradinės žinutės su pasisveikinimu ir klausimu pakartotinai kažko neparašius. Ar klystu?)

 

Antra vieta kuri labai sunervino, kad uždavus papildomus klausimus į juos jokio atsakymo negavau.

Bent būtų pasakęs "Atsiprašau tikrai negaliu niekuo padėti. Viso gero".

 

Trečia vieta. Padėkojus už gerą pagalbą visgi atsibudo ir pasakė standartinį atsakymą ir numetė visai ne į temą pastebėjimą.

 

Ir atkreipkit dėmesį į laiką :) pokalbis truko iš viso ~40 minučių :D

 

Konsultanto patarimu parašiau į el-paštą, kur ryte radau aišku ir konkretų atsakymą. Ačiū už jį!

Dėl 01-09 naktį vykdytų profilaktikos darbų, minimas serveris galėjo "nepaimti" kai kurios informacijos iš Jūsų pirminio vardų serverio.

Viskas ką reikėjo padaryti, tai atlikti kokius nors pakeitimus pirminiame serveryje (TXT įrašai ir pan.) ir tuomet atlikti perkrovimą.

 

 

[8:44 PM] Darius has joined the room

[8:44 PM] Julius has joined the room

[8:50 PM] Darius: Sveiki

[8:50 PM] Julius: Laba diena.

[8:50 PM] Darius: Jums tas klausimas matosi ar man pakartoti ? :)

[8:51 PM] Julius: Deja, šiuo atveju nelabai ką galiu padėti.

[8:51 PM] Julius: Jei kyla problemų dėl naudojamo kaip antrinis mūsų DNS serverio, tuomet parašykite [email protected]

[8:52 PM] Darius: bet kaip čia gali būti kad veikia veikia o po to kažkurį vakarą nieko nekeitus problemos atsiranda?

[8:53 PM] Julius has joined the room

[8:54 PM] Julius has joined the room

[8:55 PM] Darius: Man iš tos [email protected] mažai naudos šiuo atveju nes problemos dabar yra. Kaip suprantu čia problemos grynai tame jūsų dns serveryje taip?

[9:12 PM] Julius has joined the room

[9:13 PM] Julius has joined the room

[9:16 PM] Darius: Na ko gero jau atsakymų nesulauksiu... Ačiū už puikią "pagalbą gyvai"

[9:18 PM] Julius: Dedikuotas serveris yra administruojamas savarankiškai.

[9:20 PM] Julius: Domeno *******.net pagrindinis DNS serveris SERVER.*********.LT

 

Vis dėl to bent keletą kartų jų konsultantai tikrai yra davę patarimus, kurie labai padėjo.

Serverio stabilumu irgi labai stipriai skųstis negaliu.

Tiesiog iškilus bėdoms kiekvieną kartą spėlioti ar būsi paliktas ant ledo yra labai nesmagu...

Redagavo rufas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ITaptarnavimas, prašom, vienas iš variantų:

 

http://blogtrottr.com/

 

Dėl klientų aptarnavimo. Jei pasitaikė situacijų, kai netinkamai jus aptarnavo - mano prašymas, pasinaudokite atsiliepimų forma po kiekvienu atsakymu arba el. paštu [email protected]. Išnagrinėjame kiekvieną pastabą ir jei yra darbuotojo kaltės, priimami atitinkami sprendimai. Klientų aktyvumas gan smarkiai padeda mums patiems tobulėti.

 

as nelabai linkes naudotis dar 3 saliu paslaugom, kad i darbini svarbu emaila daugiau po to spamo gauciau (ar jus ten 100% uztikrinat asmeniskai, kad registruoti emailai niekur toliau i kokias spamu DB nenukeliauja?)? nu ne....

 

jum naujienlaiskius pasidaryt tokiem svarbiem darbam ir emailu informuoti manau nera sunku, nesuprantu logikos jusu, kodel to nepadarot... o del atsiliepimu formos tai ok kai reiks jau naudosiu, jei tai tikrai duos apciuopiamos naudos...

 

P.S. del ju ns.iv.lt antrinio DNS'o irgi turejau bedu... po ju profilaktikos.... ir manau daug kas turejo... :) kazkur tik kitos dienos ant pietu susitvarke... tas jau vykta ne pirma karta, kazkoks nepatikimas tas ju antrinis DNS... cia tiem, kas naudoja savo VPs kaip pirmini DNS'a nurode ju dns kaip antrini...

Redagavo ITaptarnavimas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nesusilaikysiu.. Iš vakar dienos "pagalbos gyvai" :)

 

Pirma vieta, kuri labai sunervino buvo tai kad pradėjus pokalbį konsultantas nieko nerašė. Po 5 minučių pagalvojau gal "užlūžom" ir dar kartą pakalbinau - tada ledai pajudėjo.

(nesitiki kad jie nemato tos pradinės žinutės su pasisveikinimu ir klausimu pakartotinai kažko neparašius. Ar klystu?)

 

Antra vieta kuri labai sunervino, kad uždavus papildomus klausimus į juos jokio atsakymo negavau.

Bent būtų pasakęs "Atsiprašau tikrai negaliu niekuo padėti. Viso gero".

 

Trečia vieta. Padėkojus už gerą pagalbą visgi atsibudo ir pasakė standartinį atsakymą ir numetė visai ne į temą pastebėjimą.

 

Ir atkreipkit dėmesį į laiką :) pokalbis truko iš viso ~40 minučių :D

 

Konsultanto patarimu parašiau į el-paštą, kur ryte radau aišku ir konkretų atsakymą. Ačiū už jį!

 

 

Vis dėl to bent keletą kartų jų konsultantai tikrai yra davę patarimus, kurie labai padėjo.

Serverio stabilumu irgi labai stipriai skųstis negaliu.

Tiesiog iškilus bėdoms kiekvieną kartą spėlioti ar būsi paliktas ant ledo yra labai nesmagu...

 

 

"Dedikuotas serveris yra administruojamas savarankiškai."

Beje man tai sake, kad po sito perkelimo, tik man vienam iskilo problemos is ju visu klientu :) o pasirodo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man atrodo čia toks būdas "motyvuoti" žmones užsisakyti hostingas.lt paslaugas, kad negirdėti tokių "čia ne mūsų problemos". Galėtų padaryt kaip IT Crowd'e, prieš sujungiant su konsultantu, paleisti visiems įrašą "Čia ne mūsų problemos, bet jeigu norite pasipykti, prašome palaukti kol sujungsime su konsultantu". Asmeniškai aš nesinaudoju dedikuoti.lt paslaugomis, jau ne vienerius metus naudoju vieną tokį tiekėją (turbūt kurį turėjo omenyje audriuzz (arba ne) ) ir neturiu jokių problemų. Support'as tobulas, iškapsto iš backup'ų net ir pusės metų senumo duomenis. O po "ekskursijos" i jų duomenų centrą Švitrigailos gatvėje galutinai apsistojau ties jais :)

Redagavo vitalikaz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

rufas, jūsų atveju aptarnavimas buvo išties netinkamas, aiškinamės kodėl mūsų darbuotojas taip bendravo ir kaip užtikrinti geresnę "live chat" pokalbių kokybę. Čia svarbu laiku gauti grįžtamąjį ryšį iš klientų.

 

Kas liečia problemą su antriniu vardų serveriu "ns.iv.lt" - praeitą savaitę nustatėme dėl ko jis striginėjo ir pašalinome priežastis, daugiau tai nepasikartos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

rufas, jūsų atveju aptarnavimas buvo išties netinkamas, aiškinamės kodėl mūsų darbuotojas taip bendravo ir kaip užtikrinti geresnę "live chat" pokalbių kokybę. Čia svarbu laiku gauti grįžtamąjį ryšį iš klientų.

 

Kas liečia problemą su antriniu vardų serveriu "ns.iv.lt" - praeitą savaitę nustatėme dėl ko jis striginėjo ir pašalinome priežastis, daugiau tai nepasikartos.

 

Galiu pasakyt tik tiek per peti savo darbuotojui patapsnosite pasakysite ,kad daugiau taip nebutu ir viskas tuom baigtas ,o klientura su tokiais neapdairiais darbuotojais prarasite ,nes kiekviena diena prie ju atsisede neziuresite ka raso klientam..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galiu pasakyt tik tiek per peti savo darbuotojui patapsnosite pasakysite ,kad daugiau taip nebutu ir viskas tuom baigtas ,o klientura su tokiais neapdairiais darbuotojais prarasite ,nes kiekviena diena prie ju atsisede neziuresite ka raso klientam..

 

praras lamerius klientus, kuriems supporto reikia vos ne kasdien, kurie iseis pas kitus tiekejus ir gadins jiems nervus. Ziurek, gal net ir sutaupys, o ne kazka praras. Normaliems zmonems supporto beveik nereikia, na nebent kritine situacija.

 

Kai jau normalus klientai prades begti, tada jau aisku apie tai pagalvos :)

Redagavo audriuzz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Normaliems zmonems supporto beveik nereikia, na nebent kritine situacija.

 

Čia tai topiniai žodžiai :) Jei Jums kyla daugiau klausimų (dar kai būna ir jų kaltė, kaip dėl antrinio DNS ar po profilaktikų) tai Jūs nesate Nenormalus.. lol

 

Na, o kiek matau dėl dedikuoti.lt tai jiems su supportu labai prastai. Na bet kai jie skelbiasi, kad pardavinėja "dedikuotus serverius", tai turbūt nieko nuostabaus.. :)

Redagavo neziniukas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...