Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Turiu tokį gan kvailoką klausimą. Planuoju po poros mėnesių eiti darbintis 1st level supportu IT skyriuje anglų kalba. Įmonės Vilniuje būtų "CSC" arba "Barclays". Neklauskit kodėl taip nusprendžiau, na tiesiog pora mėnesių planuoju pagilinti žinias ir bandyti apply'inti į šią poziciją, noriu padirbėti tokį darbą. Tik iškilo klausimas - gal kas esat girdėję kokios maždaug problemos yra ten sprendžiamos? Esu girdėjęs, kad problemos nesudėtingos, pavyzdžiui, žmonėms kyla problemų su MS Outlooku, tačiau kas dar? Norėčiau per tuos du mėnesius kol turiu laiko pasiruošti kaip galima geriau.

Ačiū!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esi dirbęs apskritai supporte? Dirbau vienam banke toje pozicijoje, bet ne Barclays, tai įvairios problemos nuo neveikiančios klaviatūros iki specifinių problemų su kuriomis niekaip ankščiau negalėjai susidurti, dažniausiai dėl pačios bankinės sistemos kas nors. Jaučiu eisi per agentūrą kokia nors nepuoselėk vilčių daug iš kart sakau nes jie ten nuolat kviečia į pokalbius. Ateini o su tavim šneka kažkokia pana kuri nieko nenutuokia apie visa tą reikalą, tavo duomenis tik suveda kažkur ir viskas tiek žinių. Nežinau ko ten reikia akd tave priimtu, aš buvau ir atitikau manau vos ne 100%, bet atsakymo nesulaukiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esi dirbęs apskritai supporte? Dirbau vienam banke toje pozicijoje, bet ne Barclays, tai įvairios problemos nuo neveikiančios klaviatūros iki specifinių problemų su kuriomis niekaip ankščiau negalėjai susidurti, dažniausiai dėl pačios bankinės sistemos kas nors. Jaučiu eisi per agentūrą kokia nors nepuoselėk vilčių daug iš kart sakau nes jie ten nuolat kviečia į pokalbius. Ateini o su tavim šneka kažkokia pana kuri nieko nenutuokia apie visa tą reikalą, tavo duomenis tik suveda kažkur ir viskas tiek žinių. Nežinau ko ten reikia akd tave priimtu, aš buvau ir atitikau manau vos ne 100%, bet atsakymo nesulaukiau.

 

Labas,

 

Ačiū už atsakymą. Ne, nesu dirbęs panašioje pozicijoje. Bet reikia nuo kažko pradėti :) Prieš kokius metus esu buvęs pokalbyje per agentūrą (Grafton recruitment, Confident neretai ieško savo klientams (IT įmonėms) darbuotojų) ir pastebėjau tą patį - "HR specialistė" visiškai nenutuokia nei apie ką bus darbas nei panašiai. Tiesiog liepia angliškai papasakoti apie save arba apie hobius. Žodžiu nesąmonė. Todėl norėčiau bandyti darbintis tiesiogiai, bent jau Barclay'jus tai mačiau, kad tiesiogiai ieško darbuotojų darbo skelbimų svetainėse. Tam ir sukūriau šią temą, kad laisvu laiku poros mėnesių eigoje pasiruoščiau būsimam darbo pokalbiui, kad išsiaiškinčiau, kokios maždaug problemos ten kyla. Na galbūt atsiras daugiau su tuo susidūrusių :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labas,

 

Ačiū už atsakymą. Ne, nesu dirbęs panašioje pozicijoje. Bet reikia nuo kažko pradėti :) Prieš kokius metus esu buvęs pokalbyje per agentūrą (Grafton recruitment, Confident neretai ieško savo klientams (IT įmonėms) darbuotojų) ir pastebėjau tą patį - "HR specialistė" visiškai nenutuokia nei apie ką bus darbas nei panašiai. Tiesiog liepia angliškai papasakoti apie save arba apie hobius. Žodžiu nesąmonė. Todėl norėčiau bandyti darbintis tiesiogiai, bent jau Barclay'jus tai mačiau, kad tiesiogiai ieško darbuotojų darbo skelbimų svetainėse. Tam ir sukūriau šią temą, kad laisvu laiku poros mėnesių eigoje pasiruoščiau būsimam darbo pokalbiui, kad išsiaiškinčiau, kokios maždaug problemos ten kyla. Na galbūt atsiras daugiau su tuo susidūrusių :)

 

Buvo mane kažkokia agentūra nusiuntusi į Barclays darbo pokalbį. 20 min klausinėjo visokius vėjus, o ant galo uždavė vieną vienintelį klausimą apie IT (iš serijos: žmogus skundžiasi, kad neveikia internetas, ką patarsi). Kai pabandžiau aiškintis giliau - atsakė, nežinau, aš apie IT pati nieko nesuprantu.

Šiaip kiek suprantu, darbas ten nesunkus, nes praeina panos apie kompus nelabai ką suprantančios ir be problemų dirba. Bet praeina per pažįstamus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esi dirbęs apskritai supporte? Dirbau vienam banke toje pozicijoje, bet ne Barclays, tai įvairios problemos nuo neveikiančios klaviatūros iki specifinių problemų su kuriomis niekaip ankščiau negalėjai susidurti, dažniausiai dėl pačios bankinės sistemos kas nors. Jaučiu eisi per agentūrą kokia nors nepuoselėk vilčių daug iš kart sakau nes jie ten nuolat kviečia į pokalbius. Ateini o su tavim šneka kažkokia pana kuri nieko nenutuokia apie visa tą reikalą, tavo duomenis tik suveda kažkur ir viskas tiek žinių. Nežinau ko ten reikia akd tave priimtu, aš buvau ir atitikau manau vos ne 100%, bet atsakymo nesulaukiau.

Ar tik ne SEB banko atrankos Alliance Recruitment? :)

 

Ten tai panelė tikrai nelabai suprantanti ką kalba buvo (iš tikro dvi jos).

 

Bėdos Barclays - paprastos, visos aprašytos knygoje, jeigu niekas nepadeda - perleidi bėdą į 2nd level. Ten jokių PC žinių nereikia apskritai, priima dirbti merginas iš filologijos fakulteto (reikia tiesiog mokėti kalbėti nurodyta pozicijoje kalba).

 

CSC - kiek įdomiau. Ir rekomenduoju bandyti eiti ten (nors CVO atrankoje man patiko dėl CSC, tik pats atsisakiau: netobula ta mano kalba ir iš mano Remote Help/Service engineer pozicijos eiti į 1st level būtų 'downgrade' buvę).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvo mane kažkokia agentūra nusiuntusi į Barclays darbo pokalbį. 20 min klausinėjo visokius vėjus, o ant galo uždavė vieną vienintelį klausimą apie IT (iš serijos: žmogus skundžiasi, kad neveikia internetas, ką patarsi). Kai pabandžiau aiškintis giliau - atsakė, nežinau, aš apie IT pati nieko nesuprantu.

Šiaip kiek suprantu, darbas ten nesunkus, nes praeina panos apie kompus nelabai ką suprantančios ir be problemų dirba. Bet praeina per pažįstamus.

 

O paskui gavai darbą po pokalbio? Turbūt ne? Aš todėl ir klausiu, kad nelabai pažįstamų turiu ten.. :) Tai teks bandyti eiti be ryšių.

Edit: Ramūnai > Knygoje, tai t.y. darbdavys duoda kažkokią knygą su standartinėmis problemomis, taip?

Redagavo Dorian
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar tik ne SEB banko atrankos Alliance Recruitment? :)

 

Ten tai panelė tikrai nelabai suprantanti ką kalba buvo (iš tikro dvi jos).

 

Bėdos Barclays - paprastos, visos aprašytos knygoje, jeigu niekas nepadeda - perleidi bėdą į 2nd level. Ten jokių PC žinių nereikia apskritai, priima dirbti merginas iš filologijos fakulteto (reikia tiesiog mokėti kalbėti nurodyta pozicijoje kalba).

 

CSC - kiek įdomiau. Ir rekomenduoju bandyti eiti ten (nors CVO atrankoje man patiko dėl CSC, tik pats atsisakiau: netobula ta mano kalba ir iš mano Remote Help/Service engineer pozicijos eiti į 1st level būtų 'downgrade' buvę).

Aliance ir buvo ten, bet ne į SEB, nors nėra skirtumo kur, jie ten renkasi kaip jiems patinka, pagal bendravimą, pagal išvaizda, o pagal ką daugiau, jei nieko nesupranta apie tą poziciją, mirksi tik akutėm kai vardini su kokią įrangą dirbęs ir ką darei ankstesniuose darbuose ir viskas. Išvis techniniu klausimų neklausė bent jau manęs, su agentūrom išvis nesiseka niekad neįsidarbinau per jas, tik per tiesioginį pokalbį. Užklumpa toks keistas erzinantis jausmas kai jauti jog nesupranta apie ką tu šneki, bet nieko negali padaryti su tuo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O paskui gavai darbą po pokalbio? Turbūt ne? Aš todėl ir klausiu, kad nelabai pažįstamų turiu ten.. :) Tai teks bandyti eiti be ryšių.

Edit: Ramūnai > Knygoje, tai t.y. darbdavys duoda kažkokią knygą su standartinėmis problemomis, taip?

Per savaitę gauni atsakymą į e. paštą. Nepriėmė, per daug ir neliūdžiu, nors sąlygos ir algos ten tikrai viliojančios.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats dirbu trečio lygio support'e, tai keletas atsakymų/patarimų iš mano pusės:


  •  
  • Pirmo lygio support'as sprendžia tik pačias paprasčiausias problemas, kurioms turi paruoštas instrukcijas. Didesnę darbo dalį greičiausiai praleisi registruodamas incidentus (raportuotus el. paštu/telefonu), nustatinėdamas prioritetus, eiles, į kurias incidentai turi būti priskirti ir t.t.
  • Popierinės knygos greičiausiai negausi. Normalioj įmonėj (šiuo atveju apie CSC girdžiu pirmą kartą, tai nežinau) turėtų būti EKMS'as (Enterprise Knowledge Management System), kuriuo turėtum naudotis.
  • Prieš einant į tokias pozicijas labai rekomenduojama apie ITIL'ą bent minimaliai pasiskaityti, kad įsivaizduotum, kas tai yra. Per darbo pokalbį bus pliusas, o ir pradėjus dirbti nebus šoko kiek daug visokių procesų.
  • Dėl darbo pokalbių, nereikėtų piktintis, kad su jumis kalbanti panelė apie IT nelabai daug išmano - to jai ir nereikia. Normaliose įmonėse pokalbiai vyksta keliais etapais: pradžioje su HR, vėliau su techniniais žmonėm. Jeigu neturi komunikacinių įgūdžių (ypač kalbant apie HD poziciją), darbo patirties, negali laisvai kalbėti anglų kalba, greičiausiai nepraeisi ir pirmo lygio. O jei praeisi, antrajame jau galėsi pasakoti kiek ir kokių techninių žinių turi. Gali reikėti kokį testuką padaryti (žodžiu ar gyvai prie kompiuterio)
  • Jeigu ir kandidatuosi į tiesioginį įmonės, o ne trečios šalies recruitment'o kompanijos pasiūlymą, HR etapo tikėtina kad vis tiek neišvengsi.
  • Servicedesk/helpdesk pozicija puikiai tinka pradėti karjera. Užsienyje labai dažnai darbuotojai atėję į šią poziciją vėliau kyla į T2/L2.

Redagavo CR1M1N4L
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na bendrą vaizdą maždaug susidariau, turbūt idealiausias variantas būtų jei netyčia atsirastų žmonių, dirbančių mano minėtose CSC ar Barclays ir galėtų įdomumo dėlei papasakoti truputį smulkiau pačio darbo detales, na bet bet kokiu atveju dėkui visiems atsakiusiems. Manau dar truputį pagilinsiu savo žinias (nes mano išsilavinimas nėra IT) ir bandysiu applyinti, tikiuosi, kad pasiseks gauti norimą darbą.

Redagavo Dorian
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...