Pereiti prie turinio

Reklama facebook'e


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, gal kas trumpai galėtų paaiškinti man šituos punktus:

- Kada reikia rinktis CPC, o kada CMP? Kas gali pagrindinį skirtumą paaiškinti?

- kaip suprantu, tas pricing, kur pats nustatai, kiek mokėsi už paspaudimą reiškia tai, jog kuo didesnis skaičius, tuo labiau bus parodyta tavo reklama?

 

Būčiau labai dėkingas jei kas trumpai ir aiškiai pasidalintų savo nuomone. Manau, daugumai pradedančiųjų tai praverstų. :))

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Sveiki, gal kas trumpai galėtų paaiškinti man šituos punktus:

- Kada reikia rinktis CPC, o kada CMP? Kas gali pagrindinį skirtumą paaiškinti?

- kaip suprantu, tas pricing, kur pats nustatai, kiek mokėsi už paspaudimą reiškia tai, jog kuo didesnis skaičius, tuo labiau bus parodyta tavo reklama?

 

Būčiau labai dėkingas jei kas trumpai ir aiškiai pasidalintų savo nuomone. Manau, daugumai pradedančiųjų tai praverstų. :))

 

 

- CPC (Cost per Click) - tai kaina už kiekvieną reklamo paspaudimą, o CPM (Cost per Mile) - tai kaina už 1000 reklamos parodymų, nepriklausomai nuo paspaudimų kiekio. Kada rinktis CPC, o kada CPM visada priklauso nuo situacijos. Iš asmeninės patirties žinau, kad reikia ekperimentuoti ir tuomet žiūrėti, kuris variantas veiksmingesnis. Kartą netgi vienai kampanijai 1000 parodymų kainavo $0.01, o paspaudimų sulaukiau tikrai nemažai.

- Pricing yra maksimali kaina, kurią esi pasiryžęs mokėti už paspaudimą/1000 parodymų. Nustatyta kaina nebūtinai reiškia, kad tokią ir mokėsi. Dažnais atvejais ji būna ryškiai žemesnė, bet visada reikia užsidėti protingas lubas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

- CPC (Cost per Click) - tai kaina už kiekvieną reklamo paspaudimą, o CPM (Cost per Mile) - tai kaina už 1000 reklamos parodymų, nepriklausomai nuo paspaudimų kiekio. Kada rinktis CPC, o kada CPM visada priklauso nuo situacijos. Iš asmeninės patirties žinau, kad reikia ekperimentuoti ir tuomet žiūrėti, kuris variantas veiksmingesnis. Kartą netgi vienai kampanijai 1000 parodymų kainavo $0.01, o paspaudimų sulaukiau tikrai nemažai.

- Pricing yra maksimali kaina, kurią esi pasiryžęs mokėti už paspaudimą/1000 parodymų. Nustatyta kaina nebūtinai reiškia, kad tokią ir mokėsi. Dažnais atvejais ji būna ryškiai žemesnė, bet visada reikia užsidėti protingas lubas.

bet paspaudes žmogus ant reklamos gi netampa iškart fanu puslapio taip? Tai nuo jo priklauso ar jis susigundys paspuasti ar ne? Ir dar prie to pačio, bet jeigu pricing nusistatysi visai mažą, tai gali būti, kad tavo reklama visai nebus parodyta? Bent jau taip skaitydamas suvokiau. KU didesnis pricing, tuo daugiau žmonės matys tavo reklamą ar kaip čia :/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bet paspaudes žmogus ant reklamos gi netampa iškart fanu puslapio taip? Tai nuo jo priklauso ar jis susigundys paspuasti ar ne? Ir dar prie to pačio, bet jeigu pricing nusistatysi visai mažą, tai gali būti, kad tavo reklama visai nebus parodyta? Bent jau taip skaitydamas suvokiau. KU didesnis pricing, tuo daugiau žmonės matys tavo reklamą ar kaip čia :/

 

Vartotojas paspaudes reklama fanu netaps tikrai. Taip, didesnis pricing - didesnis srautas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bet paspaudes žmogus ant reklamos gi netampa iškart fanu puslapio taip? Tai nuo jo priklauso ar jis susigundys paspuasti ar ne? Ir dar prie to pačio, bet jeigu pricing nusistatysi visai mažą, tai gali būti, kad tavo reklama visai nebus parodyta? Bent jau taip skaitydamas suvokiau. KU didesnis pricing, tuo daugiau žmonės matys tavo reklamą ar kaip čia :/

 

Taip, paspaudęs ant reklamos jis dar netaps fanu. Šioje vietoje reikia irgi tam tikro įdirbio, kad pati grupė suviliotų vartotoją pasilikti. Todėl reikia vengti įvairių klaidinančių reklamų, bei patraukliai pateikti savo grupės turinį.

 

O dėl pricing, tai žinoma, kuo didesnes lubas nurodysi, tuo daugiau kartų tavo reklama bus parodyta. Bet tai nereiškia, jog iš to bus didesnė nauda, nes tu juk moki už paspaudimus. Be to, kuriant kampaniją visada rodo apytikslę kainą pagal tavo pasirinktus kriterijus, todėl maždaug gali orientuotis, kiek gali kainuoti vienas paspaudimas. Bet aš daugiau $0.20-0.30 max sumos nededu. Ir tai, jei reklamuojama Europos rinkoje, tai paspaudimai dažnai neviršija net $0.15.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...