Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, šiek tiek sufeilinau ir paprašytas draugės, užsakiau moteriškus kailinius už labai mažą kainą, pradžioje nebuvau pasidomėjęs ir pamaniau, kad tiesiog jie tokie pigūs, nes iš kiniečių. Žinoma, viskas buvo ne taip ir galiausiai vietoj kailinių ji gavo monetą :D Case jau seniai atidaryta (po to, kai paaiškėjo, kad čia tikriausiai apgavystė, nors dar nieko ir nebuvom sulaukę). Taigi kaip elgtis, ar nieko daugiau neaiškinti ir rinktis "Escalate this case" to eBay Customer Support ar iš naujo atidaryti case, kad gavau netinkamą daiktą?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nieko daugiau neaiskink. Tik paypal'ui nusiusk nuotrauka su pakuote ir preke kuria gavai. Nes preke neatitinka nuotraukos (siuo atveju absoliuciai)

 

Na aš paypalui nusiųsti negaliu, nes case atidariau per ebay. O per ebay, jeigu renkuosi "Escalate the case to Customer Support", tai nėra kur pridėti video (filmavau visą procesą voko atidarymo), o patalpinti kažkur tą video ir palikti nuorodą būtų verta?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na aš paypalui nusiųsti negaliu, nes case atidariau per ebay. O per ebay, jeigu renkuosi "Escalate the case to Customer Support", tai nėra kur pridėti video (filmavau visą procesą voko atidarymo), o patalpinti kažkur tą video ir palikti nuorodą būtų verta?

 

Tu išpradžių padaryk "Escalate the case...", o jau poto jie galės tavęs paprašyti pridėti video ir t.t., jeigu jiems reikės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi, jeigu kam nors įdomu arba patys susidursite su tokia situacija, tai pasisakysiu, kas vyksta su mano situacija dabar.

Pasinaudojau patarimu ir rinkausi "escalate the case", tačiau ką tik susisiekė ebay ir pasirodo jie patys sukūrė naują case su "item not as described". Paaiškino viską, tai gaunasi taip, kad vėl reikia su tuo pardavėju bandyti tartis, o jeigu nieko neišeis (žinoma, kad neišeis), galėsiu tam naujam case daryti "escalate", kad ebay priimtų galutinį sprendimą. Na, tikėjausi, kad greičiau išspręsim šitą situaciją.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš vasarą užsisakiau pelę iš ebay, tai atsiuntė visai kitą pelę, tiesiog nufotkinau, nusiunčiau į ebay nuotraukas ir nežinau net ar tikrino jas, bet pasakė taip: "Mes pranešėme pardavėjui, jog negavote prekęs, tad grąžiname jums sumokėtus pinigus" :D Dabar nelinkęs pasitikėti tomis mažomis kainomis, nes jei tik vienas pardavėjas parduoda tokiom kainom tai greičiausiai tai nėra tiesa :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...