Pereiti prie turinio

WilliamHill masiskai uzdarineja saskaitas


Rekomenduojami pranešimai

Išiunčiau id prie veido ir kitas nesamones ir va:

 

 

Thank you for your email.

 

We have checked your account and the documents you have sent. However, please be advised that your account will remain closed as per management decision.

 

If you have further questions, please do not hesitate to email us. Alternatively, you may contact us through our Live Chat facility and we would be more than happy to discuss any issues or concerns that you have with our products and services.

 

With regards,

 

Jan

 

Customer Services

William Hill Online

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, normalus bukai tai tokiais atvejais automatiskai paraso, kad pinigus grazinsim i tavo saskaita is kurios darei deposita, o cia jau darosi labai keista.

Tai tas pats William Hill kai pries pora metu man uzdare saskaita tai paprasciausiai automatiskai pervede pinigus ir viskas.Paprasciausiai viena diena bandziau prisijungti prie William Hill saskaitos, bet nejo, galvojau siap kas nors pastrigo, o paskui paste ziuriu laiskas, "jusu saskaita uzdaryta,o pinigai pervesti i jusu saskaita".

Redagavo kirvis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Parašiau dar vieną laišką, kad išmokėtų pinigus, kuriuos turėjau sąskaitoje ir štai ką atrašė:

 

Thank you for your email.

 

We regret to inform you that your account will remain suspended. As per Management decision after a thorough review of your account, it cannot be reactivated anymore. We understand the frustration this may cause but this is a Management decision.

 

We trust this answers your query. If we could be of further assistance, please do not hesitate to send us an e-mail again or contact us via our Live Chat facility.

 

Kind regards,

 

Azel

 

Customer Services

William Hill Online

 

Aišku atrašė visai ne į tai ko klausiau, apie pinigų išmokėjimą tyli.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir man problemos su william,seniau jau esu siuntes dokumentus.Dariau išmoką ir man ją atšaukė paprašė id,adreso patvirtinimo.Nusiuntus gavau atsakymą,kad dokumentai turi būti nufotografuoti naudojant kamerą,scan nepriemė.Nusiunčiau katik fotografuotus,lauksiu atsakymo ir informuosiu.Saskaitoje turiu 422EUR.Kokias sumas turit jūs,gal čia tokie nesklandumai kas turi didesnes sumas?Gal kompanija patapo nemoki,kur gauti šią info?

 

http://www.part.lt/img/a2c550a1e43aa5a964393198496677a8787.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir man problemos su william,seniau jau esu siuntes dokumentus.Dariau išmoką ir man ją atšaukė paprašė id,adreso patvirtinimo.Nusiuntus gavau atsakymą,kad dokumentai turi būti nufotografuoti naudojant kamerą,scan nepriemė.Nusiunčiau katik fotografuotus,lauksiu atsakymo ir informuosiu.Saskaitoje turiu 422EUR.Kokias sumas turit jūs,gal čia tokie nesklandumai kas turi didesnes sumas?Gal kompanija patapo nemoki,kur gauti šią info?

 

http://www.part.lt/img/a2c550a1e43aa5a964393198496677a8787.jpg

gali jau pamirsti savo turima suma ;)siusi dar daug doku ir nepades jie tau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siaip pakankamai saziningai as ten losdavau, tam acc ne vien tik risk free promo sukdavau bet ir siaip statydvau :)

beje prisijungus i wh acc. jau nelaidzia siusti pinigu is casino i main acc. pralosti leidzia :)

taip pat jau neleidzia depositint

 

Sorry, we were unable to process your deposit. Please click here for help. (Error DEP03)

 

jauciu acc uzblokuos :D bet dziaugiuosi, kad praktiskai viska atodave

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siaip pakankamai saziningai as ten losdavau, tam acc ne vien tik risk free promo sukdavau bet ir siaip statydvau :)

beje prisijungus i wh acc. jau nelaidzia siusti pinigu is casino i main acc. pralosti leidzia :)

taip pat jau neleidzia depositint

 

Sorry, we were unable to process your deposit. Please click here for help. (Error DEP03)

 

jauciu acc uzblokuos :D bet dziaugiuosi, kad praktiskai viska atodave

Aš tai pvz irgi stymu daug atlikęs per savo acc ir panašiai, bet nesigauna taip lengvai kaip tau.

O tas acc tavo jau užbanintas.

Va ka man atrašė kai dar kartą prašiau išmokėt pinigus is savo sąskaitos:

 

Thank you for your email.

 

Upon checking, there are no remaining funds in the account. The €400 was the last amount and was already sent to you.

 

For further questions or enquiries, please feel free to contact Online Support again. We are available 24/7.

 

Kind regards,

 

Niobe

 

Customer Services

William Hill Online

 

Tuos 400e čia pats buvau prašęs prieš tai, kai acc dar nebuvo užblokuotas ir aiškiai žinau, kad ten yra dar apie 30-40eur, nes ne visų prašiau, o jie jau sako, kad mano sąskaita visiškai tuščia... <_<

 

Ta proga parašiau IBAS ir Gibraltaro reguliatoriams.

Suma aišku nėra didelė ten, bet čia jau principo reikalas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuo toliau tuo įdomiau. Iš pradžių sakė, kad mano saskaita tuščia, o dar po kelių laiškų paaiškėjo, kad tuščia, nes jie konfiskavo pinigus.

Thank you for your email.

 

Please be advised that, as per management decision, your account would remain closed and all your remaining funds cut due to a breach of the terms and conditions of our website.

 

20. BREACH OF THE TERMS OF USE

 

20.2 Where You are in breach of the Terms of Use, we may, prior to any suspension or termination of Your Account notify You (using Your Contact Details) that You are in breach, requiring You to stop the relevant act or failure to act, and/or requiring You to put right an act or fault on Your part; and warning You of our intended action if You do not do so, provided always that such notification shall not be a pre-condition to any suspension or termination of Your Account.

 

20.4 In addition to any other remedy available, if You breach any of the Terms of Use we shall be entitled to recover from Your Account any positive balance then existing to the extent of any amount reasonably claimed against you pursuant to paragraph 20.1.

 

If you have further questions, please do not hesitate to email us. Alternatively, you may contact us through our Live Chat facility and we would be more than happy to discuss any issues or concerns that you have with our products and services.

 

With regards,

 

Jan

 

Customer Services

William Hill Online

 

Paprašiau, kad paaiškintų ką aš tiksliai pažeidžiau, žiūrėsim ką atrašys.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paklausiau ar atblokuos saskaita :)

 

Hi Petras,

 

Thank you for your email.

 

We have checked your account and note that as per management's decision, the sanctions in your account cannot be lifted.

 

If you have further questions, please do not hesitate to email us. Alternatively, you may contact us through our Live Chat facility and we would be more than happy to discuss any issues or concerns that you have with our products and services.

 

With regards,

 

Jan

 

Customer Services

William Hill Online

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gali jau pamirsti savo turima suma ;)siusi dar daug doku ir nepades jie tau.

Patvirtinus prašomus dokumentus išmokėjo,kodėl gazdini kitus pats nežinodamas?Vienintelė man kilusi mintis šiuo klausimu buvo tokia,kad kompanija patapo nemoki ir bankrutuoja.

 

http://www.part.lt/img/f2d95bf9dc5117de1a310bfa5a88b008618.JPG

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Patvirtinus prašomus dokumentus išmokėjo,kodėl gazdini kitus pats nežinodamas?Vienintelė man kilusi mintis šiuo klausimu buvo tokia,kad kompanija patapo nemoki ir bankrutuoja.

 

http://www.part.lt/img/f2d95bf9dc5117de1a310bfa5a88b008618.JPG

ne visiems pasiseke kaip tau ;) tad sakau tai ka zinau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Mano situacija:

 

Partasiau i support del sito uzdarymo.

Atrase, kad atsiusciau ID ir atblokuos.

Atsiunciau. Pasake: viskas gerai, atidarem account'a.

Jungiuosi - ne velnio neatidarytas.

Siunciu vel uzklausima.

Atsako, kad atsiusciau dar utility bill.

Nusiunciu menesio senumo. Atraso, kad atsiusciau utility bill isduota per paskutinius 6 men.

Parasau, kad tas, kuri atsiunciau ir yra isduotas per paskutinius 6 men.

Tada atrase, kad gerai, bet "management" nusprende neatidaryti mano.

 

Juokingiausia, kad taip po viena emeila tampomasi buvo kai buvo galima iskart sakyt, kad atsiusciau ID+bill'a, o realiausiai tai iskart galejo sakyt, kad nieko nesiusciau, nes vis tiek neatidarys.

 

Paprasiau ismoket balansa jei neatidarys, tai atrase, kad kazkokia "team" ziures ir nuspres per kelias dienas...

 

Vagys.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...