Pereiti prie turinio

Genetika, biotechnologijos ir kita...

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, iškilo klausimas dėl studijų... Situacija tokia, kad mokykloje chemija nepatiko, mokiausi b lygiu, tai galima sakyti nieko ir neišmokau. Dabar jau turiu surašyti prioritetus kur stoti. Esu įrašęs genetiką, mikrobiologija ir biotechnoligijos(nauja) VU universitete. Tai man kyla klausimas ar tokiam neišpruseliui chemijos srity įmanoma bus patemti tą pirmą kursą, nes kiek žiūrėjau chemijos jame labai daug... Būtų smagu sulaukti konkrečių atsakymų, iš tų, kurie susidūrė su ta universitetine chemija. :)

Visus nesusijusius su tema, neatsakančius į klausimą, komentarus pasilaikykite sau, ačiū :)

Dalintis kituose puslapiuose

Iš savo patirties nieko pasakyti negaliu, bet turiu draugą, kuris mokykloj po 10 klasės apskritai chemijos nesimokė, o dabar universitete tenka ją mokytis (ne pagrindinis dalykas, bet gana svarbus) tai susitvarko, sako, kad reikia pasėdėt prie knygų, bet nėra ten kažkas neįveikiamo. :)

Viskas įmanoma.

Dalintis kituose puslapiuose

Biochemijoje tai daug chemijos ypac pirmus du metus (zinau, kad neklausei, bet tik siaip sakau).

Genetikoje maziau. Kodel? Visu pirma genetika yra gamtos mokslu fakultete (ne chemijos), tad suprantama del to maziau. Sakoma, kad ten daugiau bus biologijos pradzioje.

Biotechnologijos.. na nauja ji, tad nieks dar nezino turbut kaip ten viskas tiksliai bus :)

Mikrobiologija - gana nauja sritis, truksta lesu jai (turiu pazistamu studijavusiu ten pries 3 metus tai pabego i uzsieni nebaige studijas). sake, kad tiesiog Lietuvoje si sritis dar silpna.

Tau rinktis, bet tiesiog turi suprasti, kad gali tekti dirbti su senais aparatais, itaisais ir t.t. (nebent pastaraisiais metais labai kazka pakeite, nes dauguma mano pazistamu studijavo pries 3-5 metus).

Dalintis kituose puslapiuose

jau neduok Dieve, nestok į biotechnologijas.. nauja programa, velniai žino ką ten moko ir gal numoko... O darbą gauti Lietuvoj tokioj srity neįmanoma bus. Kiek žinai tokių įmonių?? Nėra jų beveik. Siūlau rimtai pagalvoti apie genetiką. Nesijaudink, su chemija nesuvargsi tikrai. Vikas išmoktama, chemija juo labiau. Aišku, jei nekenti jo, tada sunku bus, bet ir tai įmanoma. Mikrobiologia... Na, irgi ne Lietuvoj. Siūlau genetiką arba biochemiją, jėgiškos specialybės (žinau iš pažįstamų.). Vienas dar mokos, kitas jau dirba.

Dalintis kituose puslapiuose

O kam patartumėte teikti pirmenybę: genetikai ar biochemijai? Abiejų studijų programos atrodo įdomios, o ir chemiją, biologiją mėgstu. Nežinau, kuri specialybė būtų perspektyvesnė. :)

Tik genetika. Sakau tikrai iš širdies. Daug perspektyviau genetika. Esu kalbėjęs u genetikais, sakė nerealios studijos, nerealios galimybės. Nori tikėk, nori ne. Sakau kaip man sakė ;)

Dalintis kituose puslapiuose

Visi kažkokį grybą čia pjauna :). Nauja specialybė - mikrobiologija ir biotechnologijos. Nėra atskirų dviejų, yra viena. Kas ten sakė draugas mikrobiologiją prieš kelis metus baigė - kažką labai maišai, nebent anksčiau tokia sritis buvo..

Pati mąstau i mikrobiologiją ir biotechnologijas stot. Nors ir nauja sritis, girdėjau, kad panaši i molekulinę biologiją. Visi biomedicinos mokslai perspektyvūs, tad ir šie neturėtų būti išimtis.

Dalintis kituose puslapiuose

Ir skiriasi ir nesiskiria, vis tiek kažką reikia žinot, norint susigaudyt, nes niekas nekartoja tau visko. Arba būna viena paskaita - visam mokyklinio kurso pakartojimui, įžanginė tipo. :D Chemija kitokia, ir visiems būna didesnis ar mažesnis kosmosas, jei ne iš genijų esi. Bet nu jei tikrai norėsi, ir mokysies, tai patempsi. :D

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×