Pereiti prie turinio

Garantijos suteikimas ir garantinis aptarnavimas


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

noriu išsiaiškinti tokią situaciją.

Pardavinėju techniką, kuriai suteikiu garantiją.

 

Pradžia aiški, išrašau garantijos taloną su salygomis, garantiniu laikotarpiu ir pan.

 

Neaiškumai kyla, jeigu pirkėjas atneštų prekę garantiniam aptarnavimui.

Kokį tuomet dokumentą turiu išrašyti? Gal yra kokių nors šablonų?

Mano įsivaizdavimu turėtų būti paprastas išrašas su prekės duomenimis, kurio kopiją duodu pirkėjui, kad jis su ja atėjęs galėtų atsiimti prekę.

 

Taip pat noriu paklausti ar reikia tuos dokumentus kažkaip įtraukti į apskaitą?

Jeigu prekė taisoma ir patiriamos išlaidos, ar galima tas išlaidas traukti į apskaitos žurnalą ir pagal kokį dokumentą?

 

Vykdau individualią veiklą pagal pažymą.

 

Jeigu nesunku, norėčiau sužinoti visą procesą, kaip tai daroma.

 

Ačiū

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...