Pereiti prie turinio

ka pasirinkti ford focus ar passat b5


Rekomenduojami pranešimai

Ta turbina nieko nekainuoja, skirtumas traukos akivaizdus, sąnaudos tos pačios, o variklis labai patikimas, dėl to net neverta kalbėti apie 66, tad gali slėptis iš čia

Puikūs tie varikliai su 66kw o ir apie pora k pigesni už 81kw, galios per akis užtenka jei į dragus nelakstysi. O už 5500lt tai tik 66kw ir ieškok. Nes 81kw už tokes kainas lavonai nebent.

 

Is situ 2 tai imciau pasata, galbut remontas siek tiek brangesnis, bet bent jau vazinesi patogiai, focusas tai barskaliukas, rudyja ir salonas baisii ir pigiai atrodo. O uz tokia kaina dar gali paziuret Peugeot 406, Vectra

Focusas barškaliukas? Jei viskas sutvarkyta tai jokio ten barškėjimo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Puikūs tie varikliai su 66kw o ir apie pora k pigesni už 81kw, galios per akis užtenka jei į dragus nelakstysi. O už 5500lt tai tik 66kw ir ieškok. Nes 81kw už tokes kainas lavonai nebent.

 

 

Focusas barškaliukas? Jei viskas sutvarkyta tai jokio ten barškėjimo.

puikus varikliai nes toks pats kaip ir 81kw praktiskai nieko nesiskiria jie, o kam pirkti lauza kad paskui su 66kw noresi kur i kalna uzvaziuoti ar iseit ant lenkimo ir pamatysi kas tie 66kw o pilsi tiek pat.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ka tu turejai , pasata? Gal papasakok placiau apie ju vaziuokles.

 

Audi A4 turėjau 1.8 su dujom, šiaip ekonomiška, 92kw man ne per mažai buvo, tik vat reikėjo susitaisyt vairo kalonėlė, susitvarkyt visą važiuoklę, pasikeist kaladėles, suvedimą padaryt. kaladėlės su keitimu + vairo stirpintuvo restauravimas 500lt, važiuoklė 520lt, buvo pasirinkimas iš bėdos važiuoklę restauruot už 380lt arba už 520lt, tai už 520lt pasirinkau ir nuderinau 20lt, dar suvedimas 45lt. Mano audinės foto https://www.facebook...22083512&type=3 jeigu nerodo...

https://fbcdn-sphoto...5_3161971_n.jpg

https://fbcdn-sphoto...8_2632371_n.jpg

https://fbcdn-sphoto...1_5334437_n.jpg

https://fbcdn-sphoto...3_6410092_n.jpg

https://fbcdn-sphoto...6_7165359_n.jpg

 

Buvo oda, aparatūra už 1000lt~, R17BBS, pardaviau dėl kėbulo parūdijymų ir važiuoklės kainų, būtų normali važiuoklė, a4 +2000lt kainuotų! Girdėjau į A4 deda A8 važiuokles, geriau laiko tipo ir pan... Dabar jeigu pirkčiau mašiną, tai ji būtų VW bora 1.9 110kw orginaliai, 6 pavarų su normali važiuoklė bent... aišku tai kosmoso variantas kuris labai brangus, užtektų realiai ir 1.9 85kw.

 

Kalbant apie važiuokles, aš nelendu po ratais ir ten nesikrapštau, ne mano hobis, tik žinau, kad šarnyrai susidėvinčios detalės, geriau kaip susidėvi 2, nei susidėvi 10! A4 važiuoklėje 10 šarnyrų, golf 4, vw bora tik du šarnyrai.

Redagavo DonatasL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:Dd aliumine važiuoklė nelaiko... Aliumine važiuoklė #####, brangi... Visų pirma visos mašinos genda ir reik keisti dalis, vieniem pasiseka nekeičia, kitiems nepasiseka ir reikia, bet kas trukdo dėti Normalias dalis ir pamiršt kas buvo, kam ten važinėti po srotus ar vest restoruoti, kiek tu sutaupysi, kaip po pusmečio vėl pradeda viskas byrėti.. Turėjau dvi audi a4, viena buvo 00 metų kita 02, abi maždaug po metus ir ką, teko ir grioviais važiuot, miško keliais, ant salelės buvau uzsokes, žiemą vasarą rankinis eidavo į trasą, kaip sakant jaunas buvau droziau ne tas žodis.. Po jūsų pasakojimų turėčiau mašina daugiau laiko taisyt nei važiuot, bet galiu nuvilti jus per abi mašinas man važiuoklė kainavo gal apie 40litu.. Tai ką noriu pasakyti didieji tapytojai kuo daugiau taupysi tuo daugiau išleisi.. Niekad nepirkau ir niekada nepirksiu mašinos Lietuvoj nes per skrudžius paskui tenka tik gaišti savo laiką ir nervus kad kokį triperi nusipirkau... Jai tu paprastos mašinos nesugebi reikiamai aptarnauti tai koks tikslas pirkti už paskutinius pinigus?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is situ 2 tai imciau pasata, galbut remontas siek tiek brangesnis, bet bent jau vazinesi patogiai, focusas tai barskaliukas, rudyja ir salonas baisii ir pigiai atrodo. O uz tokia kaina dar gali paziuret Peugeot 406, Vectra

 

Realiai 406 manau vienas iš geresnių variantų jeigu su 2l hdi varikliu. Taupus, pigus bei komfortiška mašiniukas, kai pardaviau 406 teko pravažiuoti su passatu b5 bei audi a4 tai atrodo, kad važiuoji ant taburetės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Audi A4 turėjau 1.8 su dujom, šiaip ekonomiška, 92kw man ne per mažai buvo, tik vat reikėjo susitaisyt vairo kalonėlė, susitvarkyt visą važiuoklę, pasikeist kaladėles, suvedimą padaryt. kaladėlės su keitimu + vairo stirpintuvo restauravimas 500lt, važiuoklė 520lt, buvo pasirinkimas iš bėdos važiuoklę restauruot už 380lt arba už 520lt, tai už 520lt pasirinkau ir nuderinau 20lt, dar suvedimas 45lt. Mano audinės foto https://www.facebook...22083512&type=3 jeigu nerodo...

https://fbcdn-sphoto...5_3161971_n.jpg

https://fbcdn-sphoto...8_2632371_n.jpg

https://fbcdn-sphoto...1_5334437_n.jpg

https://fbcdn-sphoto...3_6410092_n.jpg

https://fbcdn-sphoto...6_7165359_n.jpg

 

Buvo oda, aparatūra už 1000lt~, R17BBS, pardaviau dėl kėbulo parūdijymų ir važiuoklės kainų, būtų normali važiuoklė, a4 +2000lt kainuotų! Girdėjau į A4 deda A8 važiuokles, geriau laiko tipo ir pan... Dabar jeigu pirkčiau mašiną, tai ji būtų VW bora 1.9 110kw orginaliai, 6 pavarų su normali važiuoklė bent... aišku tai kosmoso variantas kuris labai brangus, užtektų realiai ir 1.9 85kw.

 

Kalbant apie važiuokles, aš nelendu po ratais ir ten nesikrapštau, ne mano hobis, tik žinau, kad šarnyrai susidėvinčios detalės, geriau kaip susidėvi 2, nei susidėvi 10! A4 važiuoklėje 10 šarnyrų, golf 4, vw bora tik du šarnyrai.

gražiai atrodė tavo audinė ,o kas liečia važiuokles jau daugelyje temų buvo šnekėta,kad jose daug ten tų svirčių aliuminių tai viskas tik dėl komforto padaryta, nepalyginsi važiavimo tvarkingo passato arba a4 su bora ar golfu, aišku reikia karts nuo karto pasikeist ar restauruot kažką ,bet tai neturėtų būti ta priežastis dėl kurios pirkti arba nepirkti auto

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gražiai atrodė tavo audinė ,o kas liečia važiuokles jau daugelyje temų buvo šnekėta,kad jose daug ten tų svirčių aliuminių tai viskas tik dėl komforto padaryta, nepalyginsi važiavimo tvarkingo passato arba a4 su bora ar golfu, aišku reikia karts nuo karto pasikeist ar restauruot kažką ,bet tai neturėtų būti ta priežastis dėl kurios pirkti arba nepirkti auto

 

R16 ant bora, golf ar R17 ant A4 maždaug tas pats komfortas, užvažiuoji ant gilesnio šulinio su R17 ir ne kažką... Man asmeniškai tenkina du šarnyrai su golf ar bora komfortu, geriau namą statyt, nei mašiną išlaikyt brangiau, kaip bus namas ant mano sklypo tada pirksiu touregą kokį :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:Dd aliumine važiuoklė nelaiko... Aliumine važiuoklė #####, brangi... Visų pirma visos mašinos genda ir reik keisti dalis, vieniem pasiseka nekeičia, kitiems nepasiseka ir reikia, bet kas trukdo dėti Normalias dalis ir pamiršt kas buvo, kam ten važinėti po srotus ar vest restoruoti, kiek tu sutaupysi, kaip po pusmečio vėl pradeda viskas byrėti.. Turėjau dvi audi a4, viena buvo 00 metų kita 02, abi maždaug po metus ir ką, teko ir grioviais važiuot, miško keliais, ant salelės buvau uzsokes, žiemą vasarą rankinis eidavo į trasą, kaip sakant jaunas buvau droziau ne tas žodis.. Po jūsų pasakojimų turėčiau mašina daugiau laiko taisyt nei važiuot, bet galiu nuvilti jus per abi mašinas man važiuoklė kainavo gal apie 40litu.. Tai ką noriu pasakyti didieji tapytojai kuo daugiau taupysi tuo daugiau išleisi.. Niekad nepirkau ir niekada nepirksiu mašinos Lietuvoj nes per skrudžius paskui tenka tik gaišti savo laiką ir nervus kad kokį triperi nusipirkau... Jai tu paprastos mašinos nesugebi reikiamai aptarnauti tai koks tikslas pirkti už paskutinius pinigus?

 

Aš apie 25k atmyniau dėl važiuoklės už 380lt arba už 520litų taisymo. Važiuodavau pas draugę 4km ko ne kas dieną blogu kaimo keliu, turbūt žinot banguotą žvyro kelią su duobėmis :) Matai visos mašinos genda, a4 patvarumas tikrai geras, bet viskas kaip ir sakiai genda visose mašinose, taigi čia tas pats kas turi dvi kojas ir perki du batus, jie su laiku suplyšta, jeigu geresnius batus perki jie laiko ilgiau, o jeigu turėtum 10 kojų, tai vaikščiotum su 10 batų kurie taip pačiai suplyštų ir juos reiktų keist, taip pačiai sulyginu a4 važiuoklę, tau patiko ji, man nepatiko.

Pats eksplotavau a4 ir galiu pasakyti savo pliusus ir minusus kuriuos pats vertinu pagal savo patirtį su šia mašina.

Minusai, tai kaip minėjau važiuoklė, nueina vienas šarnyras ir turi lėkt taisyt, nesutaisysi, kiti šarnyrai eis greičiau velniop + bus vairo laisvumas jaučiasi. Galima pasitikrint šarnyrus pakėlus su donkratu ratą, su rankomis krutini į šonus ratą, jei krutinasi, reiškiasi išmalta važiuoklė, reiškia važiuoti į servizą, šarnyro restauravimas 25-30 litų + darbas tiek pat, galima turint sąlygas pačiam šarnyrus išsiimti ir nunešti restauravimui.

Pliusai, cinkuotas kėbulas, nors mano mašina buvo 1994-12, ji turėjo parūdijimų sparnuose, durelėse ir kitose vietose, beveik visur, bet ne po daug. Variklis, 1.8 be turbo turėjo 92kw, traukė gerai, buvo sumontuotos tiesioginės lenkiškos dujos kurios gerai tarnavo, pildavau trasoje 9 dujų, 7 benzino, mieste kaip važiuosi, tikrai be melavimų į 10L dujų sutilpsi! belenkaip drožiant mieste iki 13 dujų, kas užknisdavo, kad žiemą važiuojant į darbą, tik prie darbo įsijungdavo dujos, nors galima įjungti avarinį kurimasi dujomis ir jomis važiuoti, bet kada(laikai dujų perjungimo mygtuką 10sekundžių, tada nustoja mirksėti žalia/geltona lemputė ir kuriasi iš kart dujomis). Šiaip dujos turi savo problemų, visokie reduktoriai ir pan, geriau manau rinktis dyzeliną, negalvokit, kad prie dujų nereikia benzino pilti, normaliai eksplotuojant pili už 130lt dujų ir už 20lt benzino visokiems pašildymams vien. Remonto kainos, sugedo liukas, šrote 50lt, paderinau iki 40lt, pats susitvarkiau per 3-4h viską, sparno dažymas ir tvarkymas 200-300lt, šrote tokios pat spalvos atradau už 140lt :D buferis 250lt, durelių metalo tvarkymas 200-300lt, nusipirkau už 40lt ir pats pasikeičiau, spalva idealiai atitiko :DDD nauja fara 110lt, Valeo. Kapoto pompa, kad laikytūsi kapotas pakėlus 20lt.

Ko dar nepirkčiau niekada, tai R17 ratų, greičiau išmala važiuoklę, dėvėtos padangos 400lt su sudėjimu, naujos normalios 2000lt.. Nebent turėčiau gerą atlyginimą tada, tai nebūtų bėda :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš apie 25k atmyniau dėl važiuoklės už 380lt arba už 520litų taisymo. Važiuodavau pas draugę 4km ko ne kas dieną blogu kaimo keliu, turbūt žinot banguotą žvyro kelią su duobėmis :) Matai visos mašinos genda, a4 patvarumas tikrai geras, bet viskas kaip ir sakiai genda visose mašinose, taigi čia tas pats kas turi dvi kojas ir perki du batus, jie su laiku suplyšta, jeigu geresnius batus perki jie laiko ilgiau, o jeigu turėtum 10 kojų, tai vaikščiotum su 10 batų kurie taip pačiai suplyštų ir juos reiktų keist, taip pačiai sulyginu a4 važiuoklę, tau patiko ji, man nepatiko.

Pats eksplotavau a4 ir galiu pasakyti savo pliusus ir minusus kuriuos pats vertinu pagal savo patirtį su šia mašina.

Minusai, tai kaip minėjau važiuoklė, nueina vienas šarnyras ir turi lėkt taisyt, nesutaisysi, kiti šarnyrai eis greičiau velniop + bus vairo laisvumas jaučiasi. Galima pasitikrint šarnyrus pakėlus su donkratu ratą, su rankomis krutini į šonus ratą, jei krutinasi, reiškiasi išmalta važiuoklė, reiškia važiuoti į servizą, šarnyro restauravimas 25-30 litų + darbas tiek pat, galima turint sąlygas pačiam šarnyrus išsiimti ir nunešti restauravimui.

Pliusai, cinkuotas kėbulas, nors mano mašina buvo 1994-12, ji turėjo parūdijimų sparnuose, durelėse ir kitose vietose, beveik visur, bet ne po daug. Variklis, 1.8 be turbo turėjo 92kw, traukė gerai, buvo sumontuotos tiesioginės lenkiškos dujos kurios gerai tarnavo, pildavau trasoje 9 dujų, 7 benzino, mieste kaip važiuosi, tikrai be melavimų į 10L dujų sutilpsi! belenkaip drožiant mieste iki 13 dujų, kas užknisdavo, kad žiemą važiuojant į darbą, tik prie darbo įsijungdavo dujos, nors galima įjungti avarinį kurimasi dujomis ir jomis važiuoti, bet kada(laikai dujų perjungimo mygtuką 10sekundžių, tada nustoja mirksėti žalia/geltona lemputė ir kuriasi iš kart dujomis). Šiaip dujos turi savo problemų, visokie reduktoriai ir pan, geriau manau rinktis dyzeliną, negalvokit, kad prie dujų nereikia benzino pilti, normaliai eksplotuojant pili už 130lt dujų ir už 20lt benzino visokiems pašildymams vien. Remonto kainos, sugedo liukas, šrote 50lt, paderinau iki 40lt, pats susitvarkiau per 3-4h viską, sparno dažymas ir tvarkymas 200-300lt, šrote tokios pat spalvos atradau už 140lt :D buferis 250lt, durelių metalo tvarkymas 200-300lt, nusipirkau už 40lt ir pats pasikeičiau, spalva idealiai atitiko :DDD nauja fara 110lt, Valeo. Kapoto pompa, kad laikytūsi kapotas pakėlus 20lt.

Ko dar nepirkčiau niekada, tai R17 ratų, greičiau išmala važiuoklę, dėvėtos padangos 400lt su sudėjimu, naujos normalios 2000lt.. Nebent turėčiau gerą atlyginimą tada, tai nebūtų bėda :)

Tai tu nori ledine masina nupirkti 94metu? Gal tu is ruzavu debesu nusileisk, nes visiska suda kalbi. Matos kad lavovona turejau, tuscia plika kaip simtine, geros masinos niekad nenupirksi uz 4tusktancius litu... Dujos tavo problema, kokias isidesi tokias turesi, jei protas ir pinigine leidzia dalis tik restoruoti dalis, tai maziau rasyk nesamones cia...

Uz savo a4 00metu mokejau 12tukst... rinkoj masinu tokiu buvo daug, bet vinintele buvo uz kuria nebuvo gaila daugiau sumoketi ir tureti mormalia masina ir nesukti galvos

vazinejau ir su r18 ratais, kazkaip niekas neatsilepe vaziuoklei, jei megsti sulinius rinkti tai cia tavo bedos ne masinos

Redagavo okyzzz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai tu nori ledine masina nupirkti 94metu? Gal tu is ruzavu debesu nusileisk, nes visiska suda kalbi. Matos kad lavovona turejau, tuscia plika kaip simtine, geros masinos niekad nenupirksi uz 4tusktancius litu... Dujos tavo problema, kokias isidesi tokias turesi, jei protas ir pinigine leidzia dalis tik restoruoti dalis, tai maziau rasyk nesamones cia...

Uz savo a4 00metu mokejau 12tukst... rinkoj masinu tokiu buvo daug, bet vinintele buvo uz kuria nebuvo gaila daugiau sumoketi ir tureti mormalia masina ir nesukti galvos

vazinejau ir su r18 ratais, kazkaip niekas neatsilepe vaziuoklei, jei megsti sulinius rinkti tai cia tavo bedos ne masinos

 

Ar ledinė mašina turi parūdijymų? Tu nebent tobulumo nori, mokėjau kur kas daugiau, nei 4000lt. Tu tik šneki net virpa lūpos tau iš pykčio kaip nori, kad būtų taip kaip sakai... Gal niekada nelendi po mašina pažiūrėti kas darosi, bele važiuoja ir tau gerai, po to dar giri, kad nieko netaisai. Ir dar perki seną ššš mašiną į kurią sukiši daugiau, nei nusipirktum naujesnę mašiną su mažiau problemų. Lavavnono protas :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

okyzz, jei nupirkai tvarkingą, tai manau elementaru, kad per 1 metus nereikėjo nieko tvarkyti. Jei būtų pradėję byrėti, tai čia būtų išvis gavno, o ne mašina. O esmė išlieka, kad daugiau pakabos dalių - daugiau problemų. Ir to nepaneigsi.

 

Teisingai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar ledinė mašina turi parūdijymų? Tu nebent tobulumo nori, mokėjau kur kas daugiau, nei 4000lt. Tu tik šneki net virpa lūpos tau iš pykčio kaip nori, kad būtų taip kaip sakai... Gal niekada nelendi po mašina pažiūrėti kas darosi, bele važiuoja ir tau gerai, po to dar giri, kad nieko netaisai. Ir dar perki seną ššš mašiną į kurią sukiši daugiau, nei nusipirktum naujesnę mašiną su mažiau problemų. Lavavnono protas :D

Man atrodo sau galva persivaziavai su savo a4... Man neidomu ka tu galvoji visiskai, tiesiog man juokinga skaityti tokius postus, kaip zmones sneka visiskus vejus.... Tavo protu, lietuvoj niekada nebus geru masinu, kam tada vezti normalias masinas uz normalia kaina, kaip galima privesti lavonu ir pardavinet vos pigiau, vistiek tokie genijai pirks ir sakys va naujesni metai ir pns , bet kad is servisu neislysi tai turbut geda kazkam sakyt bus.

Pats siai dienai esu paieskose ir galiu pasakyti jau 3 menesis nieko gero ir nerandu su kuo pats galeciau vazineti ir galvos nesukti .

 

okyzz, jei nupirkai tvarkingą, tai manau elementaru, kad per 1 metus nereikėjo nieko tvarkyti. Jei būtų pradėję byrėti, tai čia būtų išvis gavno, o ne mašina. O esmė išlieka, kad daugiau pakabos dalių - daugiau problemų. Ir to nepaneigsi.

Tai pirk tvarkingi masina ir tau nereiks nieko kisti, profilaktiskai sutvarkysi kas blogai, aisku jai kaip donatas vesi i garazus dalis restoruoti tai aisku kas pusmeti reiks viska tvarkyti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man atrodo sau galva persivaziavai su savo a4... Man neidomu ka tu galvoji visiskai, tiesiog man juokinga skaityti tokius postus, kaip zmones sneka visiskus vejus.... Tavo protu, lietuvoj niekada nebus geru masinu, kam tada vezti normalias masinas uz normalia kaina, kaip galima privesti lavonu ir pardavinet vos pigiau, vistiek tokie genijai pirks ir sakys va naujesni metai ir pns , bet kad is servisu neislysi tai turbut geda kazkam sakyt bus.

Pats siai dienai esu paieskose ir galiu pasakyti jau 3 menesis nieko gero ir nerandu su kuo pats galeciau vazineti ir galvos nesukti .

 

 

Tai pirk tvarkingi masina ir tau nereiks nieko kisti, profilaktiskai sutvarkysi kas blogai, aisku jai kaip donatas vesi i garazus dalis restoruoti tai aisku kas pusmeti reiks viska tvarkyti

nu nezinau kur tu vezi bet as savo vaziuokle restauruoju,gaunu 50k garantijos,tai nezinau su savo restauruota vaziuokle jau antrus metus perkopiau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man atrodo sau galva persivaziavai su savo a4... Man neidomu ka tu galvoji visiskai, tiesiog man juokinga skaityti tokius postus, kaip zmones sneka visiskus vejus.... Tavo protu, lietuvoj niekada nebus geru masinu, kam tada vezti normalias masinas uz normalia kaina, kaip galima privesti lavonu ir pardavinet vos pigiau, vistiek tokie genijai pirks ir sakys va naujesni metai ir pns , bet kad is servisu neislysi tai turbut geda kazkam sakyt bus.

Pats siai dienai esu paieskose ir galiu pasakyti jau 3 menesis nieko gero ir nerandu su kuo pats galeciau vazineti ir galvos nesukti .

 

 

Tai pirk tvarkingi masina ir tau nereiks nieko kisti, profilaktiskai sutvarkysi kas blogai, aisku jai kaip donatas vesi i garazus dalis restoruoti tai aisku kas pusmeti reiks viska tvarkyti

 

Tai, kad aš manau, jog tavo postai juokingesni. Tu nori pasakyti, kad tau labai A4 patinka ir kad kito nuomonė nesvarbi, kitas vėjus šnekės, nes tavo nuomonė tvirta ir net kiti negali drysti jos keisti, kaip pasakiai taip ir turi būt, nes kitaip Lietuvoje būtų nesąmonė gyventi? Taip :D Mes nekalbam apie lavonus mašinas imkit vidutinį variantą lyginti A4 ir vidutinį tokios pats būklės GOLF ar BORA ir tada skaičiuokim susidėvėjimo kaštus eksplotuojant tokiomis pat sąlygomis, o dabar tu kiši, kad aš šūdą nusipirkau už tavo sugalvotą kainą, tau bele rėkt, kad A4 gerai, tu net nežinodamas kalbi, mažai praktikos turėjas matyt su A4, nu aišku 12k sumokėjai, tai jau baisu klausyt kaip kitas peikia tavo mašiną, jūk tiek daug mokėjai :D

 

Dar okyzz dėl tų restauravimų. Pasiskambink į 3 rimtus auto servizus ir paklausk kas geriau laiko ar šrotiniai seni šarnyrai ar restauruoti orginalūs ar kiniški nauji, nekalbu apie už kosminę kainą pirktus naujus orginalius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai pirk tvarkingi masina ir tau nereiks nieko kisti, profilaktiskai sutvarkysi kas blogai, aisku jai kaip donatas vesi i garazus dalis restoruoti tai aisku kas pusmeti reiks viska tvarkyti

Žinai, kai perki mašiną ~5 metams, tai aš mieliau pasirinksiu variantą, kur bus mažiau "profilaktinių" gedimų :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai, kad aš manau, jog tavo postai juokingesni. Tu nori pasakyti, kad tau labai A4 patinka ir kad kito nuomonė nesvarbi, kitas vėjus šnekės, nes tavo nuomonė tvirta ir net kiti negali drysti jos keisti, kaip pasakiai taip ir turi būt, nes kitaip Lietuvoje būtų nesąmonė gyventi? Taip :D Mes nekalbam apie lavonus mašinas imkit vidutinį variantą lyginti A4 ir vidutinį tokios pats būklės GOLF ar BORA ir tada skaičiuokim susidėvėjimo kaštus eksplotuojant tokiomis pat sąlygomis, o dabar tu kiši, kad aš šūdą nusipirkau už tavo sugalvotą kainą, tau bele rėkt, kad A4 gerai, tu net nežinodamas kalbi, mažai praktikos turėjas matyt su A4, nu aišku 12k sumokėjai, tai jau baisu klausyt kaip kitas peikia tavo mašiną, jūk tiek daug mokėjai :D

 

Dar okyzz dėl tų restauravimų. Pasiskambink į 3 rimtus auto servizus ir paklausk kas geriau laiko ar šrotiniai seni šarnyrai ar restauruoti orginalūs ar kiniški nauji, nekalbu apie už kosminę kainą pirktus naujus orginalius.

Kosmine kaina tu, jai nesukrapstai pinigu sudeti masinai normalius sarnyrus, tai cia ne musu bedos jau, tada perki kaip sakai golfa ir vazineji, su barskalu. 12tukst pries 3 metus buvo normali kaina , metus atvazinejau ir pardaviau uz tiek pat, per pusdieni isvaziavo pas kitus seiminkus, po metu dar patys paskambino ir zmones padekojo, tu cia savo ekspertizes gali isjunkti jau, nes patirties tikrai turiu daugiau uz tave, nieko pabrezt nenoriu ar pasigirti, bet tiesiog maziau pudrink zmonems prota su neteisinga informacija

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Audi A4 turėjau 1.8 su dujom, šiaip ekonomiška, 92kw man ne per mažai buvo, tik vat reikėjo susitaisyt vairo kalonėlė, susitvarkyt visą važiuoklę, pasikeist kaladėles, suvedimą padaryt. kaladėlės su keitimu + vairo stirpintuvo restauravimas 500lt, važiuoklė 520lt, buvo pasirinkimas iš bėdos važiuoklę restauruot už 380lt arba už 520lt, tai už 520lt pasirinkau ir nuderinau 20lt, dar suvedimas 45lt. Mano audinės foto https://www.facebook...22083512&type=3 jeigu nerodo...

https://fbcdn-sphoto...5_3161971_n.jpg

https://fbcdn-sphoto...8_2632371_n.jpg

https://fbcdn-sphoto...1_5334437_n.jpg

https://fbcdn-sphoto...3_6410092_n.jpg

https://fbcdn-sphoto...6_7165359_n.jpg

 

Buvo oda, aparatūra už 1000lt~, R17BBS, pardaviau dėl kėbulo parūdijymų ir važiuoklės kainų, būtų normali važiuoklė, a4 +2000lt kainuotų! Girdėjau į A4 deda A8 važiuokles, geriau laiko tipo ir pan... Dabar jeigu pirkčiau mašiną, tai ji būtų VW bora 1.9 110kw orginaliai, 6 pavarų su normali važiuoklė bent... aišku tai kosmoso variantas kuris labai brangus, užtektų realiai ir 1.9 85kw.

 

Kalbant apie važiuokles, aš nelendu po ratais ir ten nesikrapštau, ne mano hobis, tik žinau, kad šarnyrai susidėvinčios detalės, geriau kaip susidėvi 2, nei susidėvi 10! A4 važiuoklėje 10 šarnyrų, golf 4, vw bora tik du šarnyrai.

"Kiets" maikonas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kosmine kaina tu, jai nesukrapstai pinigu sudeti masinai normalius sarnyrus, tai cia ne musu bedos jau, tada perki kaip sakai golfa ir vazineji, su barskalu. 12tukst pries 3 metus buvo normali kaina , metus atvazinejau ir pardaviau uz tiek pat, per pusdieni isvaziavo pas kitus seiminkus, po metu dar patys paskambino ir zmones padekojo, tu cia savo ekspertizes gali isjunkti jau, nes patirties tikrai turiu daugiau uz tave, nieko pabrezt nenoriu ar pasigirti, bet tiesiog maziau pudrink zmonems prota su neteisinga informacija

Aš prieš 3 metus su R17, gera aparatūra, oda, imobilaizeris ir pan 5400lt, dar sukišau per visą eksplotavimo laiką 1200lt į ją, ty 25k pravažiuota buvo, bet važiavau visur, negailėdamas tikrai. Kiek tu nuvažiavai, kiek įkišai? neskaičiavau tepalų, diržų ir pan, tik važiuoklės ir kiti remontai.

 

"Kiets" maikonas

 

Kur tu čia matai maikoną, kad cituoji?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...