Pereiti prie turinio

Darau apklausą


Ateinate į kompiuterių remonto parduotuvę:  

36 nariai balsavo

  1. 1. Kaip žmogus priimantis įrenginius turėtų būti apsirengęs?

    • Repreziantyviai, su kostiumu, marškiniais, kelnėmis ir nuvaksuotais batais.
      2
    • Žmogus su paprastais laisvalaikio marškiniais, džinsais.
      3
    • Paprasta apranga, marškinėliai, džinsai, sporbačiai.
      6
    • Žmogus su savo parduotuvės atributika, tarkim marškinėliais.
      17
    • Man nėra visiškai jokio skirtumo.
      8
  2. 2. į kurią pusę einate įėję į parduotuvę?

    • Kairę.
      2
    • Dešinę.
      2
    • Tiesiai.
      8
    • Negalvoju, einu tiesiai prie man reikiamos prekės.
      20
    • Nežinau.
      4
  3. 3. Ar dažnai išleidžiate daugiau, nei planuojate prieš einant į parduotuvę?

    • Taip.
      9
    • Ne.
      11
    • Neplanuoju kiek išleisiu tiesiog einu nusipirkti tai ko man reikia.
      16
  4. 4. Kiek dažnai einate į parduotuves TIK apsižvalgyti?

    • 1-2 kat į savaitę.
      5
    • 2-4 kart į savaitę.
      2
    • 4 kart ir daugiau.
      0
    • Kaip kada.
      29
  5. 5. Nunešiai keliems meistrams patikrinti savo įrenginį, kuriam paliksi savo įrenginį?

    • Kur tvarko pigiausiai, kokybė daugiau nei puse žmonių nesiskundžia, Bet remontas užtrunka gan ilgai(iki 1 sav)
      11
    • Tas kuris pasiūlė trumpiausią tvakymo terminą, kaina tokia dar visai kišenėje, o stasė sakė kad kokybė visai nieko.
      16
    • Tvarko palyginus brangiai, tačiau gana greit
      9


Rekomenduojami pranešimai

truputį pakomentuosiu.

 

Dėl žmogaus išvaizdos, tai svarbiausia man, kad būtų tvarkingas. Įmonės atributika nepakenktų.

 

Kalbant apie remonto terminus ir kainas, tai tai svarbu, be abejo. Bet, manau, daug kam labai svarbu būti užtikrintam dėl duomenų, esančių įrenginyje, saugumo. T.y. kad meistras neturėtų galimybės jų skaityti / kopijuoti. Tiek telefoną, tiek kompiuterį remontuojant man tai yra svarbiausia. Tad, jeigu sugebėtumėt įtikinti, jog meistras neturi galimybių kopijuoti mano duomenų, tai man būtų didžiausia paskata remontuoti pas jus. kaip tai padaryti nežinau, (gal stebėti meistro kompiuterį, o atiduodant įrenginį įteikti kokį tai išrašą prie sąskaitos, jog mano duomenys nebuvo peržiūrėti/kopijuoti). Išrašas, manau gan svarbus ir vertingas klientams, nes tada jausčiausi ramus, jog remontuojanti įmonė pasitiki savo klientų duomenų apsaugos programa ir raštu klientams garantuoja, jog duomenys išliko privačiame lygmenyje. Kokia ta duomenų apsaugos programa, be abejo, irgi būtų malonu žinoti..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labas, noriu Paklausti jūsų keletos klausymų :) Ačiū, už atsakymus.

 

Aš asmeniškai negaliu vienareikšmiškai pateikti vieno varianto. Daug kas priklauso nuo situacijos. Jeigu telefono man reikia čia ir dabar - savaime suprantama mokėsiu brangiai, kad padarytų greitai ir kokybiškai. Jeigu be magelio galiu gyventi, tai aš ieškosiu kur pigiau, nes turėsiu laiko.

 

Man labai patiko vienas motto: Quality, Speed, Cheapness - pick two.

 

Mano manymu, jei esi paslaugos tiekėjas, tai sėkmingam verslui būtina mokėti ir greitai/kokybiškai/brangiai, ir lėtai/pigiai/kokybiškai. Kaip matai, svarbu kokybiškai. Visa kita nuo tavo sugebėjimų priklauso.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

truputį pakomentuosiu.

 

Dėl žmogaus išvaizdos, tai svarbiausia man, kad būtų tvarkingas. Įmonės atributika nepakenktų.

 

Kalbant apie remonto terminus ir kainas, tai tai svarbu, be abejo. Bet, manau, daug kam labai svarbu būti užtikrintam dėl duomenų, esančių įrenginyje, saugumo. T.y. kad meistras neturėtų galimybės jų skaityti / kopijuoti. Tiek telefoną, tiek kompiuterį remontuojant man tai yra svarbiausia. Tad, jeigu sugebėtumėt įtikinti, jog meistras neturi galimybių kopijuoti mano duomenų, tai man būtų didžiausia paskata remontuoti pas jus. kaip tai padaryti nežinau, (gal stebėti meistro kompiuterį, o atiduodant įrenginį įteikti kokį tai išrašą prie sąskaitos, jog mano duomenys nebuvo peržiūrėti/kopijuoti). Išrašas, manau gan svarbus ir vertingas klientams, nes tada jausčiausi ramus, jog remontuojanti įmonė pasitiki savo klientų duomenų apsaugos programa ir raštu klientams garantuoja, jog duomenys išliko privačiame lygmenyje. Kokia ta duomenų apsaugos programa, be abejo, irgi būtų malonu žinoti..

Klausime buvo pamineta "kaip turi ATRODYTI zmogus, PRIIMANTIS irenginius". Is tolimesniu komentaru aisku, kad apklausa parengta ne hi-end'ines, o biudzetines irangos taisymo istaigos. Tai vat tokiose istaigose man kur kas labiau kelia pasitikejima kai mano elektronika priima ne kostiuminis vadUbininkas, kuris pasamdytas tik todel, kad "must have", bet specas ar pats meistras.

Griztant prie temos, nesvarbu nei firminiai marskineliai, nei kaklaraistis. O jei tas zmogus bus su darbiniu lengvu kombinezonu, is vienos kisenes krutineje strykso atsuktuvai kartu su tusinuku ir uzrasu knygele, is kitos testerio laidai, o jei dar tas zmogus aiskiai paaiskintu, ko galima tiketis is remonto, o ko ne, nedvejodamas savo kompa ar kita gelezi duociau. Ir palaukti savaite butu ne problema.

Tiesiog siulau apsiriboti nuo tu popsisku ivaizdziu ir standartu.

Redagavo FashionStyle
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...