Pereiti prie turinio

12 patarimų, kad Jūsų e-komercijos verslas pasisektų


Rekomenduojami pranešimai

Sukurti sėkmingą elektroninės komercijos verslą yra daug sunkiau nei sukurti elektroninę parduotuvę. Parduotuvės sukūrimas yra labai paprastas procesas: randi ką parduoti, nusiperki svetainę (ar tiesiog susikuri eBay paskyrą), nusipieši logotipą ir pirmyn – tu jau turi elektroninės komercijos portalą. Tačiau tu neturi elektroninės komercijos verslo.

 

Žemiau, pateikiu Jums 12 patarimų, kaip pasiekti, kad Jūsų ekomercija taptų verslu, o ne tik elektronine parduotuve. Mano manymu – šie patarimai tikrai neapsiriboja 12-ka žemiau išdėstytų punktų (yra ir daugiau), bet bus labai sveikintina, jeigu jais pasinaudosite:

 

1. Supraskite savo verslo struktūrą

 

Kitais žodžiais – koks yra Jūsų elektroninis verslas? Elektroninę komerciją galima suskirstyti į 7 tipus, iš kurių tikrai nėra sunku pasirinkti vieną, labiausiai tinkantį Jums:

Tik internetu: vienintelis būdas pamatyti ir įsigyti prekes yra internetu;

Užsakymai paštu: prekyba vykdoma internetu ir spausdinto katalogo pagalba (kartais su viena ar dviem fizinėmis parduotuvėmis);

Daug plytų ir paspaudimų: daugybė fizinių parduotuvių ir viena el. parduotuvė;

“Boutique” plytos ir paspaudimai: viena ar dvi fizinės parduotuvės ir el. parduotuvė;

“Pasijodinėjimas ant svetimos kupros”: Pardavimai vykdomi Amazon ar eBay platformų pagalba, neturint nuosavos el. parduotuvės;

Nišinis “pasijodinėjimas ant svetimos kupros”: kai pardavėjai pagrinde (ir nuolat) naudojasi grupinių pardavimų portalais, kartais turėdami ir savo el. parduotuvę;

Pilnai daugiakanalis: kelios el. parduotuvės, katalogai ir ekomercija – labiausiai komplikuotas ir sunkiausiai valdomas elektroninis verslas.

 

2. Identifikuokite savo stipriąsias pardavimo puses

 

Užtikrinkite, kad visiems (tiek pardavėjams, tiek pirkėjams) viskas aišku. Jeigu skaitote, kad Jūsų stiprioji pusė – klientų aptarnavimas, tuomet padarykite taip, kad klientas visuomet galėtų su Jumis susisiekti.

 

3. Nesistenkite visko parduoti pačią pirmą dieną

 

Dauguma sėkmingų elektroninių parduotuvių parduoda tam tikros kategorijos prekes. Raskite savo nišą, į kurią bus orientuotas Jūsų verslas. Jeigu turite tikslus ir tikslinę auditoriją (tikslinę nišą), Jūsų verslas gali tapti daug sėkmingesnis, nes:

Klientams lengva suprasti Jūsų verslą. Jeigu klientai supranta Jūsų verslą – jie, greičiausiai, Jus rekomenduos ir patys pastoviai pas Jus lankysis.

Suteikia Jums daugiau patirties įsigyjant (ar gaminant) tam tikras prekes.

Lengvesnė finansų kontrolė. Žinote, kad jeigu pirksite X kiekį – parduosite per Y laiką. Tuo pačiu – nereikia daryti milžiniškų pirkimų ir investicijų.

Marketingas tampa lengvesnis. Paprastai, reikia pasirinkti vieną, gerai klientams suprantamą pranešimą ir jį reklamuoti.

Lengva tapti savo srities ekspertu. Kodėl geriausia aparatūra nėra Sony? Kodėl geriausi fotoaparatai nėra Panasonic? Todėl, kad šie gamintojai save realizuoja labai daugelyje sričių. Tokie gamintojai kaip Focal (automobilinių garsiakalbių gamintojai) negali sau leisti pagaminti blogos prekės, nes jie dirba tik toje srityje ir neigiamas atsiliepimas gadina visą verslą. Prekiaudami tik tam tikromis prekėmis – Jūs apie jas sužinosite daug daugiau, nei apie tai gali žinoti “daugiafunkcinių parduotuvių” pardavėjai ar eiliniai pirkėjai. Į Jus bus kreipiamasi kaip į ekspertus, klausiama patarimo ir prašoma pagalbos.

Lengva logistika. Kai turi vienodas prekes – žinai jų dydžius ir svorius, lengva tartis su logistinių paslaugų tiekėjais dėl pristatymo kainų, lengva prekes pakuoti ir siųsti.

Nepaisant to, kad, galbūt, prekiausite vienos kategorijos prekėmis, svarbu nepamiršti visų galimų klientų ir turėti bent tris kiekvienos prekės rūšis – bazinę, gerą ir geriausią. Ir nieko daugiau. Klientams labai patinka, kai jiems suteikiama pagalba įsigyjant reikiamą daiktą. Atkreipkite dėmesį į žodžius “suteikiama pagalba“. Jie nereiškia “įkyriai įbrukama tai, ko klientui nereikia“.

 

4. Neįsigykite netinkamos svetainės

 

Kad ir koks didelis ar senas yra Jūsų verslas – Jūsų svetainė turi atitikti verslą ir jam keliamus tikslus. Greičiausiai, esate matę skelbimus internete (ar forumuose), kuriuose parduodamos elektroninės parduotuvės. Neaiškinsiu, į ką reikia krepti dėmesį, kai perkate el. parduotuvę (na, straipsnis ne apie tai), bet pasakysiu štai ką – nereikia pirkti el. parduotuvės už penkiaženklę sumą, kai parduodami produktai siekia triženklę sumą pirmaisiais metais.

 

5. Netaupykite svetainės talpinimo planui

 

Jeigu Jūsų svetainė neveikia arba veikia lėtai – klientai pas Jus nepirks nieko. Svarbus ir tas faktas, kad nuo to, kaip greitai veikia Jūsų svetainė, priklauso ir Jūsų pozicija paieškos varikliuose. Apie tai esu rašęs praeitame savo straipsnyje.

 

6. Negalvokite, kad vien todėl, jog turite svetainę, pas Jus lankytojai kažką pirks

 

Interneto svetainės paleidimas nėra tas pats, kaip fizinės parduotuvės atidarymas. Kai atidarinėjate fizinę parduotuvę – šaligatviu prie parduotuvės jau vaikšto žmonės. Internete taip nėra.

 

Daugiau - čia

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...