Pereiti prie turinio

Reik patarimo del dispute kelimo ir eskalavimo i paypal.


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Trumpai tariant pirkau zaidimo koda ir negavau as jo beveik 12 valandu. Supportas teige, kad cia pas mane su paypal bedos kai niekada ju nebuvo. Esme, kad paskaiciau atsiliepimus apie juos ir buvo tokie tikrai ne kokie. Iskeliau dispute uz nepristatyta preke ir nusipirkau kitoje vietoje. Po dispute iskelimo susieme ir atsiunte ta koda. Bet man kaip ir nebereik, tai paprasiau refund (dispute neuzdariau del visa ko) ir tada supportas ignoruot pradejo ir nebeatrasyt per skype. Pagal ju taisykles vidines galiu reikalaut refund per 36h nuo kodo pristatymo. Jau laikas senai praejo ir galiu jau ta dispute eskaluot i paypal. Tai klausimas ar ta pati dispute iskelt ar uzdaryt ir kurt nauja? Nes sitas kaip ir del negautos prekes ar nelabai bus skirtumo ir tiks sitas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai tegu kabo tas dispute, juk tu negavai tos prekės laiku. Aš tai bent palikčiau tą dispute ir dar vieną jiems iškelčiau - už pinigų negrąžinimą. O gal galima parašyt, kad prekės negavai? :) Arba gavai kokį kreivą kodą. Jei jie taip išsisukinėja, tai nėra ko cackintis su jais.

Redagavo Auksinis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esme, kad jei kelsiu nauja tai vel 7 dienas laukt kol galesiu iskelt ji paciam paypal, kad jau jie tvarkytu reikala. As to ir noriu, nes nebeturiu noro ten ju gaudyt. Tai man idomu ar galiu ta pati uz negauta preke kelt del pinigu negrazinimo ar uzdaryt sita ir kelt nauja del pinigu negrazinimo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esme, kad jei kelsiu nauja tai vel 7 dienas laukt kol galesiu iskelt ji paciam paypal, kad jau jie tvarkytu reikala. As to ir noriu, nes nebeturiu noro ten ju gaudyt. Tai man idomu ar galiu ta pati uz negauta preke kelt del pinigu negrazinimo ar uzdaryt sita ir kelt nauja del pinigu negrazinimo?

 

Negalima dviejų iškelti dispute per paypal, tam pačiam pervedimui. O jei pirma norėsi uždaryti ir naują iškelti irgi negalėsi. Jei kas netinka, tai tvarkaisi per esama, o paypal nesikiš iš pradžių kol jiems nepateiksi dispute pirmiausia leidžia jums išsispresti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Negalima dviejų iškelti dispute per paypal, tam pačiam pervedimui. O jei pirma norėsi uždaryti ir naują iškelti irgi negalėsi. Jei kas netinka, tai tvarkaisi per esama, o paypal nesikiš iš pradžių kol jiems nepateiksi dispute pirmiausia leidžia jums išsispresti.

 

As jau esu keles dispute ir iki paypal esu daejes. Zinau kaip veikia pats dispute. Bet klausimas tiesiog ar tiks paypal dispute kuris iskeltas visu pirma del nepristatytos prekes, bet dabar as ji kelsiu del to, kad nepadaro refund.

 

Dispute kategorija = Nepristatyta preke

Realus dispute tikslas = Negrazina pinigu.

 

As klausiu ar del sito nebus problemu, kad dabartinis tikslas ne toks del ko buvo keltas dispute. Jau pakalbejom su pardaveju ir jau pora dienu tyli jis ir praejusios 7 dienos ir galiu kelt i paypal.

Redagavo TheChosenOne
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As jau esu keles dispute ir iki paypal esu daejes. Zinau kaip veikia pats dispute. Bet klausimas tiesiog ar tiks paypal dispute kuris iskeltas visu pirma del nepristatytos prekes, bet dabar as ji kelsiu del to, kad nepadaro refund.

 

Dispute kategorija = Nepristatyta preke

Realus dispute tikslas = Negrazina pinigu.

 

As klausiu ar del sito nebus problemu, kad dabartinis tikslas ne toks del ko buvo keltas dispute. Jau pakalbejom su pardaveju ir jau pora dienu tyli jis ir praejusios 7 dienos ir galiu kelt i paypal.

 

Na tai iškėlei dispute. Dabar tą dispute eskaluoji į claim'ą, ir rašai, kad nei prekės negavai, nei pinigų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tai iškėlei dispute. Dabar tą dispute eskaluoji į claim'ą, ir rašai, kad nei prekės negavai, nei pinigų.

 

Tai tame esme, kad preke pristate po to, bet jau kitoje vietoje nusipirkau. Ir tiesiog dabar problema, kad neduoda refund.

Redagavo TheChosenOne
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man atrodo reikia iskelti claim'a ir prie to paaiskinti visa problema, butinai reikia pamineti, o dar geriau nurodyti prie pirkimo salygu 36h refund policy

 

Tai as jau iskeliau ir viska paminejau. Dabar laukiu pardavejo atsakymo. Speju nieko neatrasys.

Redagavo TheChosenOne
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...