Pereiti prie turinio

Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai


Rekomenduojami pranešimai

Prieš 27 minutes, ZuikiZ parašė:

Sutinku. Čia tikrai scaminimo topas. Tik gerai įsiskaitęs supratau, kad KAINA DIDĖS +1.88 EUR/mėn už telefono paslaugas ir nuo 0.89 EUR (dabar) iki 1.99 EUR/mėn už mparašą. 

dabar tokia mada pasidarė: formaliai jie yra teisūs, kad pranešė, bet faktiškai tokį pranešimą perskaitęs tūlas-lietuvis - realiai net nelabai ir sureaguoja, kad jam kažkas tai brangsta.

O kai gauna padidintą sąskaitą - tai jau faktas, kad būna per vėlu, nes pretenzijas/nesutikimus/prieštaravimus galima pateikti iki 2024-02-01d., o sąskaitą padidėjusią visi jau gaus 2024-03-06d...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, 4ida parašė:

Matyt reikia padengti dovanas kažkokias, kad ir tie kas magnetuka turi... Keista ta Bitė.. keista..

Na bet 5G tai neblogas užtat https://www.speedtest.net/result/a/9477907957

Screenshot_20231228-165630_1.png

šita foto išvis klasikinė izdivalkė. Pencininkas nei jomis naudosis, nei mokės atsisakyti, o paskambinus aiškintis, dar "prigydys" tiek, kad dar šalia to kąnors papildomai parduos.

prisiminiau seną istoriją, kai kaime atsitiktinai pas močiute pamačiau laišką su bites sąskaita, tai peržvelgęs pamačiau, jog užsakytos turbūt visos įmanomos paslaugos, net ir mob. parašas, nors babuška net nežinojo kas jis toks, nei tuo labiau naudojosi. Sukūręs bites savitarną, ir atsakęs visų papildomų paslaugų, iškart sutaupiau beveik 50% visos sąskaitos sumos.

Kai testavau tele2 pildyk, su pirmu 5g plano užsakymu taip pat aktyvavo kažkokį "interneto apsauginį" už eurą nemokamai pirmam mėnesiui, bet jie bent parašė, kad plano galima atsakyti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik rugsėjį pasirašiau su Bite metams sutartį dėl Go3, ir še tau. Visgi žiauriai šlykšti kompanija su tais nuolatiniais kainų kėlimais nesibaigus kontraktui. Tiesa dėl visa ko emailu paprašiau kad patikslintų ką reiškia kad plano mėnesinis mokestis "keisis" 1,88 eur, nes jeigu jis mažės tai kaip nors su tuo susitaikysiu 🙂

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 10 valandų, AudriusN parašė:

Juokingas tas go3 pakėlimas, kai tai yra ne jų paslauga.

Atšaukiau sutartį, nuėjau tiesiai į go3, su nuolaidų kodais tą patį planą dabar turiu už 6 eur/mėn (viskas įskaičiuota)
Kai tuo tarpu pas bitės dar 8 mėnesius būčiau mokėjęs 15eur/mėn..

Ši "dovana" gavosi į naudą 😄
Ačiū BITE 😇

Kas per nuolaidų kodai jei ne paslaptis? Bitej turiu tv+filmai už 4,99, bet ten ne viskas, nėra sporto, discovery ir HBO. Man kaip ir užteko, bet jei teks iš Bitės kraustytis, laikas pasidairyt visokių variantų

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 9 valandas, Zmogus2 parašė:

Kas per nuolaidų kodai jei ne paslaptis? Bitej turiu tv+filmai už 4,99, bet ten ne viskas, nėra sporto, discovery ir HBO. Man kaip ir užteko, bet jei teks iš Bitės kraustytis, laikas pasidairyt visokių variantų

https://go3.lt/subscriber/voucher?code=IRONMAN

Ši nuolaida galioja 15 mėnesių. Planą gali bet kada atšaukti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2023-12-27 21:37, klipsas parašė:

Taip, paliko tą pačią kainą vienam abonentui, o kitam negavau laiško ir kainos nekėlė, o taip norėjau ir buvo gera proga nutraukti sutartį be netesybų... Ech

Jei laiško negauni, tai nereiškia kad nekels. Daug buvo per ankstesnius kėlimus kurie negavo, paskambinti pakako į klientų aptarnavimą, paklausti ar nekils kaina - ir tada pasako kad kils, na o tada jau gali nors ir sutartį be netesybų nutraukti. Kad laiškas negautas - nereikėtų iš to daryti išvadų, o skambintis jiems.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2023-12-28 14:15, ZuikiZ parašė:

O iš kur žinoti kuriam abonentui Btė kelia kainas? Turiu du, abu tuo pačiu vardu/emailu. Gavau vieną žinutę, joje nenurodyta kuriam abonebtui.

Beje, kokie dabar aktualūs Telia / T2 pasiūlymai keliant abonentą?

Pasiskambini į jų klientų aptarnavimą ir 100 proc. pasakys, kad kaina kyla, nes kai kelia, tai kelia visiems.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2023-12-28 15:22, ZuikiZ parašė:

Sutinku. Čia tikrai scaminimo topas. Tik gerai įsiskaitęs supratau, kad KAINA DIDĖS +1.88 EUR/mėn už telefono paslaugas ir nuo 0.89 EUR (dabar) iki 1.99 EUR/mėn už mparašą. 

Tai jie samdosi marketingistus, o kam, o būtent šitų rašliavų sukūrimui, kad gerai skaitytųsi ir pan. 😉 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, MartynasKu parašė:

Pasiskambini į jų klientų aptarnavimą ir 100 proc. pasakys, kad kaina kyla, nes kai kelia, tai kelia visiems.

aš kiek supratau Bitė kelia kainas pagal tam tikrus filtrus/pjūvius/rėžius. Jie metodiškai išsifiltruoja vienas po kito tam tikras paslaugas, ir joms kelia kainas - tai jeigu tu turi vieną paslaugą su "maža marža" Bitei - gali ją kelti, bet jeigu pvz turi antrą paslaugą iš Bitės su "gera marža bitei" - tai bitė gali ir nekelti kainos tai "riebesnei" paslaugai.

todėl manau reikia skambinti ir klausti konkrečiai, nes argumentas, kad "negavau emailo"  -nepakankamas, nes emailas galėjo būti nufiltruotas, patekti į spam, pasimesti, būti netyčia ištrintas ir pan.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Ką tik, l781 parašė:

aš kiek supratau Bitė kelia kainas pagal tam tikrus filtrus/pjūvius/rėžius. Jie metodiškai išsifiltruoja vienas po kito tam tikras paslaugas, ir joms kelia kainas - tai jeigu tu turi vieną paslaugą su "maža marža" Bitei - gali ją kelti, bet jeigu pvz turi antrą paslaugą iš Bitės su "gera marža bitei" - tai bitė gali ir nekelti kainos tai "riebesnei" paslaugai.

todėl manau reikia skambinti ir klausti konkrečiai, nes argumentas, kad "negavau emailo"  -nepakankamas, nes emailas galėjo būti nufiltruotas, patekti į spam, pasimesti, būti netyčia ištrintas ir pan.

Na jei esi privatus klientas su sąskaita iki 30 eur/mėn, tai 99,99 proc. kad kaina kils - reikia skambinti ir klausti į klientų aptarnavimą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, MartynasKu parašė:

Na jei esi privatus klientas su sąskaita iki 30 eur/mėn, tai 99,99 proc. kad kaina kils - reikia skambinti ir klausti į klientų aptarnavimą.

aš konkrečiai turiu labai nemažai paslaugų Bitėje, tai liepos mėnesį man kai kurias paslaugas (kainuojančias tūkstančiais eurų per mėnesį) - visas be išimties pakėlė po + 18,90%, rašiau jau kažkur forume - įskaitant tas paslaugas, kurios buvo dar su įsipareigojimais ir sutartom kainom. Todėl dabar dalį paslaugų kelsiu į Telia, nes su tais +18,90% kainos padidėjimu nebelieka ekonominių argumentų ir toliau likti Bitėje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 20 valandų, Zmogus2 parašė:

Tik rugsėjį pasirašiau su Bite metams sutartį dėl Go3, ir še tau. Visgi žiauriai šlykšti kompanija su tais nuolatiniais kainų kėlimais nesibaigus kontraktui. Tiesa dėl visa ko emailu paprašiau kad patikslintų ką reiškia kad plano mėnesinis mokestis "keisis" 1,88 eur, nes jeigu jis mažės tai kaip nors su tuo susitaikysiu 🙂

Greitai gavau atsakymą, tiesa graudžiai apgailėtiną skiedalą apie nieką. Taip ir neatsakė į vienintelį klausimą, tai mažina man kainą ar didina. Savitarnoj irgi jokių žinių apie kainos pokyčius nėra, taip pat ten nerandu kaip nutraukti sutartį, nėra tokios opcijos 🤔

Screenshot_2023-12-29-22-16-03-157_com.google.android.gm-edit.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pažįstamui pries ~30 dienu random skambino, ir realiai priverstinai pakeite plana i 5G namams, aisku kad brangesni (vietoj kokio 100mbps uz 8 eur), ir vistiek atejo laiskas del kainu kelimo atejo (kitu paslaugu neturi)... o didziausias prikolas dar 4G modema turi issimoketi. Taip 5G premium kaina (nepaliko kainos tokios pat kaip turejo su 4G planu), ir dar vienkartinis plano keitimo mokestis, ir toliau sedek su 4G modemu. Va taip ir gaunasi daugiau 20 eur uz nekoki interneta...
pasivadino "TAVO BITE" tipo "BITĖJE svarbiausia yra dėmesys žmonėms", tikrai taip, labai jauciasi isgirdus tai...
Aisku poto bite ir vel super dideles nuolaidas darys naujiem klientam, kaip praeitus trejus metus paskiau buvo, gal vel automobilius ar 1000 eur dalins...

Ir Siap patarimas paciai bitei, jiem reiketu draustis savo saskaitas, nes kasmet, kartais ir du kart per tuos pacius metus, jie priversti kelti kainas, gal tada bent jau draudimas kazka ismokes ir klientam nereikes kelti kainas :DDD
1919657554_Screenshot2023-12-30at00-16-59SaskaitosdraudimasBiteLietuva.thumb.png.2f7c49f91779ed9dc262d493452565a7.png

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visi, kas esate nusivylę Bitės politika, aptarnavimu, sąskaitomis ir kitais klientų aptarnavimo aspektais, bet patenkintiems Bitės ryšio veikimu - kreipkitės į Magnetuką: užpildę užklausos formą www.magnetukas.lt/uzklausa bei įvedę nuolaidos kodą "uzdarbis.lt" - gausite ne tik puikų kainos/kokybės santykį, bet ir gerą klientų aptarnavimą, skaidrias sąskaitas visą sutarties termino laikotarpį, nemokamą 50 GB Google diską failams, galėsite užsisakyti ir kitas paslaugas (šviesolaidinis internetas, išmanioji IPTV)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 9 valandas, Zmogus2 parašė:

Normaliai bitinai varo, bandau atsisakyti Go3 prenumeratos tai va išmeta kad aš pasirodo turiu įsipareigojimus. ###### tai jei sugebat pranešimus išsiųsti apie "pasikeitimus", sugebėkit ir įsipareigojimus nuo klientų automatiškai nuimti, nu nx kontora.

Screenshot_2023-12-30-02-05-41-579_com.android.chrome.jpg

Tai pirma kreipkis į bitininkus, kad nori atšaukti sutartį. Paskambins moteriškė ir atsišauksi. Per 5 dienas viskas dings, nereikia nieko papildomai spaudaliot.

Pirma žinoma pasiūlys palikti tą pačią kainą, kai vėl nesutinki, pradeda kainą net mažinti 😄 

Redagavo AudriusN
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 13 minučių, AudriusN parašė:

Tai pirma kreipkis į bitininkus, kad nori atšaukti sutartį. Paskambins moteriškė ir atsišauksi. Per 5 dienas viskas dings, nereikia nieko papildomai spaudaliot.

Pirma žinoma pasiūlys palikti tą pačią kainą, kai vėl nesutinki, pradeda kainą net mažinti 😄 

Tai man jau irgi atrašė kad po 5 d. nutrauks sutartį. Tik kadangi Go3 vis tiek reikės, nežinau ar jau užsisakinėt su tais kodais ar dar laukti. Nes gali būti kad sulig naujais baigsis nuolaidų kodų galiojimas...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 8 minutes, Zmogus2 parašė:

Tai man jau irgi atrašė kad po 5 d. nutrauks sutartį. Tik kadangi Go3 vis tiek reikės, nežinau ar jau užsisakinėt su tais kodais ar dar laukti. Nes gali būti kad sulig naujais baigsis nuolaidų kodų galiojimas...

Tai čia nėra ko laukti 🙂 Aš dar jiems net neparašęs dėl nutraukimo iškart pasiėmiau naują go3 ir rami galva.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2023-12-29 23:29, s3cr3t parašė:

Kolkas nieko negavau - nei i viena is dveju su paskyra susietu emailu.

Manau yra sansas, kad kainos nebus keliamos visiems, arba bus keliamos, gal, tik privatiems klientams.

Asmeniskai net ir su 2eur pakelimu panasaus plano nelabai yra

Rašiau jau kelis kartus bet dar kartą pakartosiu. SKAMBINKIS Į BITĖS KLIENTŲ APTARNAVIMĄ!

Negautas laiškas nieko nereiškia, kad tau planas nebrangs!

O po to bus, gausi kovo mėnesį bitės sąskaitą už vasarį, su pabrangusiu mokesčiu ir tada bliausi čia kokie jie aferistai ir kaip tave apgavo ir kaip tu nieko padaryti nebegali, nes praėjo terminas sutarties nutraukimui be netesybų.

Bitė kainas kelia jau 4tą kartą. Kiek iš mano pažystamų per tuos kainų kėlimus skambinosi į klientų aptarnavimą (nors laiško jokio negavo), absoliučiai visi išgirdo, kad apgailestaujame, bet jums taip pat brangs! Žinoma, po to sako ok, nutraukiu sutartį ir paliko tą pačią kainą. Tiesa, tai buvo visi privatūs klientai. Bet jei sėdėsi ir lauksi, visai gali būti, kad kovo mėnesį bliausi, kaip tave apgavo. 

Tau rinktis.

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 15 minučių, MartynasKu parašė:

Rašiau jau kelis kartus bet dar kartą pakartosiu. SKAMBINKIS Į BITĖS KLIENTŲ APTARNAVIMĄ!

Negautas laiškas nieko nereiškia, kad tau planas nebrangs!

O po to bus, gausi kovo mėnesį bitės sąskaitą už vasarį, su pabrangusiu mokesčiu ir tada bliausi čia kokie jie aferistai ir kaip tave apgavo ir kaip tu nieko padaryti nebegali, nes praėjo terminas sutarties nutraukimui be netesybų.

Bitė kainas kelia jau 4tą kartą. Kiek iš mano pažystamų per tuos kainų kėlimus skambinosi į klientų aptarnavimą (nors laiško jokio negavo), absoliučiai visi išgirdo, kad apgailestaujame, bet jums taip pat brangs! Žinoma, po to sako ok, nutraukiu sutartį ir paliko tą pačią kainą. Tiesa, tai buvo visi privatūs klientai. Bet jei sėdėsi ir lauksi, visai gali būti, kad kovo mėnesį bliausi, kaip tave apgavo. 

Tau rinktis.

Bent jau dėl Go3 net nekalba kad kainą gali palikti, - apgailestaujame kad jūs taip nusprendėt, bet viso gero. Tiesa jau antrą sykį nutraukinėju per 2 dienas, nes savitarną atnaujinus vél rodo aktyvią prenumeratą. Sunku jiems su technologijomis.

Įdomu kaip balso ryšio abonentams sekasi, nejau irgi taip lengvai paleidinėja?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 35 minutes, Zmogus2 parašė:

Bent jau dėl Go3 net nekalba kad kainą gali palikti, - apgailestaujame kad jūs taip nusprendėt, bet viso gero. Tiesa jau antrą sykį nutraukinėju per 2 dienas, nes savitarną atnaujinus vél rodo aktyvią prenumeratą. Sunku jiems su technologijomis.

Įdomu kaip balso ryšio abonentams sekasi, nejau irgi taip lengvai paleidinėja?

Balso tikrai lengvai nepaleidinėja. "Pasišakojus" palieka tą pačią kainą. 🙂

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   1 narys

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...