Pereiti prie turinio

Audi A3/A4 1.9 TDI 81 kw


Rekomenduojami pranešimai

Motina vairuoja toyota auris 2008 metu d4d 93 kw. Masina pravaziavus 180k, kuro ryja apie 9 litrus, traukos kazkokios ipatingos nera. I remonta buvo sukista apie 3k, purkstukai, kolektorius tvarkyti. Jeigu pirkt tokia masina tai iskart varyt kad egr glusintu, nes viska uzsika, Krc kazkoks nevykes toyotos gaminys :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Motina vairuoja toyota auris 2008 metu d4d 93 kw. Masina pravaziavus 180k, kuro ryja apie 9 litrus, traukos kazkokios ipatingos nera. I remonta buvo sukista apie 3k, purkstukai, kolektorius tvarkyti. Jeigu pirkt tokia masina tai iskart varyt kad egr glusintu, nes viska uzsika, Krc kazkoks nevykes toyotos gaminys :)

Pirkta iš skelbimų arba turgaus, ridos realių įrodymų jokių nėra, aptarnavimai daryti belekur? Tavo motinai reikalinga ypatinga trauka?

Pirmąsyk girdžiu, kad kažkas kolektorių Toyotai remontavo. Egr glušinimas, WTF? Matomai maišai su DPF ir nelabai suvoki ką EGR ir DPF mašinoje daro.

Jei vien malamasi po miestą ir niekad profilaktiškai neduodama apsukų, tai neabejoju, kad DPF ten jau seniai užsikišęs. Moterys ypač nesuvokia, kad reikia mašinas ir pasmaugti kartais, o ne keisti pavarą ties 1800rpm. Čia nieko asmeniškai nukreipto, tiesiog iš pastebėjimų.

Tiesa, parodyk man panašių metų nors vieną auto, kuriame to paties DPF nebūtų.

 

Jei būtų tvarkinga mašina, tai man protu sunku suvokti kam su trauka problemos gali atrodyti, kai 93kW ant masės mažesnės nei mano Avensis, kuriam galios gerokai mažiau, nebent jau žmogeliui, kuriam pakeliui su BMW ir treningais. Akivaizdu, kad buvo nupirktas lavonas, bet tai sunkoka pripažinti būtų. Bet kokią mašiną galima sudrožti iki beprotybės, bet tada nereikia kliedėti apie nevykusius gaminius.

Pats neperku mašinų iš fizinių asmenų ar tuo labiau iš turgų, moku daugiau nei "autopliusinės rinkos" kainą, bet turiu realią ridą, realius aptarnavimus ir realiai gerą būklę realiai niekad nedaužto automobilio. Bet lietuviui kuo pigiau tuo geriau :).

 

Ir išvis, nuo senos audinės kalba pasislinko link 6 metų senumo sudrožto Aurio, stipru ir "uždarbietiška" :|

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vos tema išlenda apie auto uždarbį, tai visi į ginčus :D bet tai nebūtinai yra blogai...

 

Šiek tiek norėčiau prisidėt ir pareikšti savo nuomonę bei pasidalinti sukauptom žiniom. Jeigu kalbame apie ekonomiją, tai susumavus viską - dyzelinas nėra pigesnis už dujas. Bet ir vėl, dyzelinas dyzelinui nelygus, tas pats ir su dujom. Man juokinga daros, kai žmonės rėkia, kad jų 1.4 astra ryja (litais skaičiuojant) tiek pat, kiek mano 2.0 dyzelis. Asmeniškai, jei pirkčiau mašiną važinėt mieste - imčiau dujas. Jei užmiestį / mišriai, tai dyzeliną :)

Pala pala, šiaip lyginau bmw 2.5 motorą benzinas/dujos su jų 1.9TDI 81kw. Iš kur čia trauki 1.4 dar?

 

Nesuprantu, koks malonumas jums pilt tą saliarką mokant brangiau į kokį 1.9TDI? Nesiginčiju, iš dyzelinių variklių šie vieni geriausių. Bet koks tikslas? Permokėt už ką? Už sunkų užvedimą žiemą? Už skaudančią galvą kai reikia remonto? Kuom šis varikliukas nusipelnė tokios pagarbos? Esat kada išlipę iš saliarkų? Neseniai kaip tik važiavau su A4 1.9TDI, traukos ir komforto šių variklių nesulyginsi, juo labiau jog su 2.5 benzinu/dujom ir pigiau viskas.

 

Be to, kaip čia suprast, kad mieste dujos o užmiesty/mišriam saliarka? Jeigu dujos daro saliarką visais atžvilgiais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirkta iš skelbimų arba turgaus, ridos realių įrodymų jokių nėra, aptarnavimai daryti belekur? Tavo motinai reikalinga ypatinga trauka?

Pirmąsyk girdžiu, kad kažkas kolektorių Toyotai remontavo. Egr glušinimas, WTF? Matomai maišai su DPF ir nelabai suvoki ką EGR ir DPF mašinoje daro.

Jei vien malamasi po miestą ir niekad profilaktiškai neduodama apsukų, tai neabejoju, kad DPF ten jau seniai užsikišęs. Moterys ypač nesuvokia, kad reikia mašinas ir pasmaugti kartais, o ne keisti pavarą ties 1800rpm. Čia nieko asmeniškai nukreipto, tiesiog iš pastebėjimų.

Tiesa, parodyk man panašių metų nors vieną auto, kuriame to paties DPF nebūtų.

 

Jei būtų tvarkinga mašina, tai man protu sunku suvokti kam su trauka problemos gali atrodyti, kai 93kW ant masės mažesnės nei mano Avensis, kuriam galios gerokai mažiau, nebent jau žmogeliui, kuriam pakeliui su BMW ir treningais. Akivaizdu, kad buvo nupirktas lavonas, bet tai sunkoka pripažinti būtų. Bet kokią mašiną galima sudrožti iki beprotybės, bet tada nereikia kliedėti apie nevykusius gaminius.

Pats neperku mašinų iš fizinių asmenų ar tuo labiau iš turgų, moku daugiau nei "autopliusinės rinkos" kainą, bet turiu realią ridą, realius aptarnavimus ir realiai gerą būklę realiai niekad nedaužto automobilio. Bet lietuviui kuo pigiau tuo geriau :).

 

Ir išvis, nuo senos audinės kalba pasislinko link 6 metų senumo sudrožto Aurio, stipru ir "uždarbietiška" :|

 

Sumaisiau EGR su DPF, kolektoriaus nera ka remontuot tiesiog vale. Jeigu idomu tai vimotos forume yra pvz. kai tas DPF supisa varikli. Aurisas parvarytas is uzsienio, pazystamo zmogaus kuris n metu tuo uzsiema. Tiesiog net rimti meistrai pasake, kad tai yra toyotos subrokuotas variklis kuris visiskai netinka miestui. Neneigiu, kad ta auris gali but ir sudrozta, bet ar tai normalu kai rida 180k ? Palyginimui ta pati audi 2.5 tdi 103 kw vaziavus 400k po perprograminimo sugeba prisukt 130 kw ir dar protingai vaziuos kitus 400. Noreciau issamaus paaiskinimo ka egr ir dpf masinoj daro, nes tikrai nesuvokiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sumaisiau EGR su DPF, kolektoriaus nera ka remontuot tiesiog vale. Jeigu idomu tai vimotos forume yra pvz. kai tas DPF supisa varikli. Aurisas parvarytas is uzsienio, pazystamo zmogaus kuris n metu tuo uzsiema. Tiesiog net rimti meistrai pasake, kad tai yra toyotos subrokuotas variklis kuris visiskai netinka miestui. Neneigiu, kad ta auris gali but ir sudrozta, bet ar tai normalu kai rida 180k ? Palyginimui ta pati audi 2.5 tdi 103 kw vaziavus 400k po perprograminimo sugeba prisukt 130 kw ir dar protingai vaziuos kitus 400. Noreciau issamaus paaiskinimo ka egr ir dpf masinoj daro, nes tikrai nesuvokiu.

egr grazina dali ismetamuju duju atgal i varikli, kai uzmini gaza. tam, kad sumazinti kenksmingu medziagu isskyrima i aplinka (turbut antra kart praejus sudega ju daugau). tad kai uzmini gaza, egr'as atsidaro, ir is tiesu kazkiek traukos nuima. tad ten kur ji reguliuoja vakumas, galima uzglusint mechaniskai. pagereja trauka kazkiek.

 

dpf filtruoja suodzius, tai dyzeliuose su dpf/fap filtrais nepamatysi jokio ismetamo juodo dumo (na nebent tie filtrai jau islupti ir isprogramuoti). sunkesnis ismetimas, tad vel prarandama galios. dpf persijungia i deginimo rezima, kai degina susikaupusius suodzius. tuo metu sanaudos isauga bene dvigubai, is duslintuvo eina nekoks kvapas. jeigu vazineji vien mieste ir neleidi masinai sudegint suodziu ja uzgesindamas, nera ko stebetis, kad dpf paraeina. iskart uzkurus jis to proceso atgal nepaleis, kadangi kompas pagal kazka skaiciuoja (galbut variklio temperatura, variklio sukius etc). tad reikes dar kazkiek vaziuot, kad vel pradedutu deginti, - pasaka nuo pradziu.

 

abu dalykus panaikinus/uzglusinus galima isgauti daugiau galios, bet dumais pilsies kaip traktorus tempdamas priekaba ir kazin ar praeisi TA, nes kuo naujesne masina, tuo didesnis EURO standartas ir jam keliami reikalavimai.

 

del audi 2.5 variklio drisciau nesutikt, meslo gabalas, lyginant su 1.9 :D

 

taip pat, masina galima ir per 50k sudrozt. priklauso kaip su ja vaziuosi, ir kaip ja priziuresi. teko matyt masinu, kur tepalas turbut nuo gamyklos nekeistas, juoda kose beveik...

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad ta egr dauguma glusina o dpf meta lauk ir TA praeina be problemu.

Lietuviu mentalitetas, vokietijoj uz toki prikola turbut technini pasa suplesytu... jeigu pas mane jis pareitu, tikrai bandyciau ta pati isplaut, jei ne, - keisciau i kita. labai juokas paima, kai vaziuoja naujas 530d, vos tik paspaudzia ir juodu dumu kamuolys. tai mintyse ir pagalvoji, va zmogelis vazineja su 1 limona km begusu bmw, bet svarbu juk kad bmw... o kaip jis vaziuoja ir kiek jau prabeges neesme... :D

 

Na EURO 4 islupus dpf'a gal dar ir praeina. bet naujos masinos su EURO 5, nemanau kad praeitu, nes dar labiau sumazinta leistina norma.

 

Zinau kad ta pati vimota teikia tokia paslauga, bet reiktu susimastyt pries toki dalyka darant, kadangi vis artejam prie vakaru europos, nebutu staigmena, jei dar koki sugrieztinta pakeitima priimtu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uoj ekologijos aukos... Jei išimsi tvarkingai tą DPF, tai mašina tikrai nepradės dūmais apsipilti. Taip pat tas DPF filtras niekuom nepadės, jei neveiks kaip turi būti kuro padavimo ar oro padavimo sistemos... Mano '98 metų mašinoj iš vis dar tokio dalyko nėra, tačiau dumingumas kažkodėl 0.03. Rida puse lemono. Blemba, kaip aš dabar be to DPF filtro gyvenu?

Nuo ~2005 metų į tą patį variklį pradėjo dėti DPF. Skirtumas koks? O gi toks, kad išėmus šį išmislą ir pakoregavus programą lieka toks pat variklis, tik be DPF. Seni varikliai dūmino? Ne. Tai wtf? Na gerai, EURO4 patampa į EURO3 (esmė, kad DPF viską kaupia savyje, todėl kažkiek mažiau tų dalelių išmetama važiuojant, tačiau kai tas filtras pradeda regeneruotis, viskas, kas prisikaupė per tiek laiko ir nenustebdžiau, jei per tą regeneraciją dar daugiau š išmestų į orą. Tai kur ta suknista ekologija?

Apskritai, skaičiau vieno profesoriaus gan neblogą straipsnį (gaila dabar jau to pačio straipsnio nerandu). Esmė jo to teksto, kad visokie EGR ir DPF'ai yra būdas pasiimti iš vartotojo pinigų, o pridėtinė vertė (ale gamtai) yra praktiškai nulinė. Jeigu jau taip norim lygiuotis į vakariečius, lipam lauk iš atgyvenusių vidaus degimo variklių ir perkam elektromobilius... Bet ir vėl gi, niekas nesusimąsto apie tai, kiek kainuoja žemei elektromobiliuose sumontuotų akumuliatorių gamyba.

Vienu žodžiu smegenis plauna tvarkingai. Pradėkit mąstyti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uoj ekologijos aukos... Jei išimsi tvarkingai tą DPF, tai mašina tikrai nepradės dūmais apsipilti. Taip pat tas DPF filtras niekuom nepadės, jei neveiks kaip turi būti kuro padavimo ar oro padavimo sistemos... Mano '98 metų mašinoj iš vis dar tokio dalyko nėra, tačiau dumingumas kažkodėl 0.03. Rida puse lemono. Blemba, kaip aš dabar be to DPF filtro gyvenu?

Nuo ~2005 metų į tą patį variklį pradėjo dėti DPF. Skirtumas koks? O gi toks, kad išėmus šį išmislą ir pakoregavus programą lieka toks pat variklis, tik be DPF. Seni varikliai dūmino? Ne. Tai wtf? Na gerai, EURO4 patampa į EURO3 (esmė, kad DPF viską kaupia savyje, todėl kažkiek mažiau tų dalelių išmetama važiuojant, tačiau kai tas filtras pradeda regeneruotis, viskas, kas prisikaupė per tiek laiko ir nenustebdžiau, jei per tą regeneraciją dar daugiau š išmestų į orą. Tai kur ta suknista ekologija?

Apskritai, skaičiau vieno profesoriaus gan neblogą straipsnį (gaila dabar jau to pačio straipsnio nerandu). Esmė jo to teksto, kad visokie EGR ir DPF'ai yra būdas pasiimti iš vartotojo pinigų, o pridėtinė vertė (ale gamtai) yra praktiškai nulinė. Jeigu jau taip norim lygiuotis į vakariečius, lipam lauk iš atgyvenusių vidaus degimo variklių ir perkam elektromobilius... Bet ir vėl gi, niekas nesusimąsto apie tai, kiek kainuoja žemei elektromobiliuose sumontuotų akumuliatorių gamyba.

Vienu žodžiu smegenis plauna tvarkingai. Pradėkit mąstyti.

Esnyper, labai idomu kokios tavo zinios butent apie dyzelinius variklius? kiekvienas dyzelis kai paspaudi akseleratoriu iki dugno, ismeta juodo dumo (vieni maziau, kiti daugiau. kalbant apie cipuotas masinas, kur galia sukelta, dumo neretai buna dar daugiau. nes saliarkos paduodama daugiau ir ji nespeja sudegt). DPF tuos suodzius kartu su kitomis kenksmingoms medziagomis sulaiko, tad pro duslintuva juodo dumo neiseis. islupus dpf'a ismetimas pataps "laisvu" ir kiekvieno paspaudimo metu, juodais dumais apsipilsi, kaip eiliniai seni dyzeliai. ir taip, isemus dpf bus dumu, kuriu su dpf'u nera. as nekalbu cia apie melynus dumus, kurie isskiriami del netvarkingo variklio ir tapalu deginimo... sie dumai nieko bendro su dpf neturi.

 

Taip, isemus dpf "is euro 4 pasidarys euro 3", bet problema tame, kad tavo masinai bus keliami vistiek euro 4 standartai, tad ateityje gali buti bedu del TA. Kalbant apie ekologija, pagal amziu jau turetum but baiges mokykla, ir turetum zinot, kad kai kenksmingos medziagos sudega, o nera ismetamos tiesiogiai i aplinka tarsa yra mazesne, tad cia ir yra ekologija.

 

del elektromobiliu, toj pacioj vakaru europoj jie nera tokie populiarus - pilna benzininiu ir dyzeliniu auto, tad sie varikliai tikrai nera atgyvena, nesamone parasiai cia isvis...

 

dpf ir egr nera budas pasiimti pinigus, kadangi sita dalyka sugalvojo ne gamintojas, o europos komisija kuri savo posedziuose sprendzia, kad butina mazinti tarsa, todel gamintojai pagal ju dudele ir soka. nera taip, kad gali is gamyklos pirkt masina su dpf arba be jo. jos visos su jais, kadangi tai butina, pagal istatymus. susirask internete yra netgi normos, kiek gali ismest masina kenksmingu medziagu pagal tam tikra euro standarta.

 

tad tavo tas komentaras yra niekinis, pats masinos su dpf nevairuoji. kad ir vairuotum, suprasciau, tai papildomos islaidos ir problemos ir kiekvienas renkasi kelia pagal save, kaip jam geriau. jeigu jum gerai vaziuot su nauja masina, kuri apsipilna juodais dumais tai ok, no problem. man neskauda, bet neverkit kad per kamscius dustat nuo smarves :D man asmeniskai teko prancuzijoj pabut, ten aplink triumfo arka tiek auto vaziuoja vienu metu, bet kazkodel smarves jokios. kodel? ogi todel, kad prancuzai nelupa lauk dpf filtru ir katalizatoriu....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepatingėsiu atrašyti, bet čia paskutinis mano post'as šioje temoje, nes gavosi visiškas OT.

Esnyper, labai idomu kokios tavo zinios butent apie dyzelinius variklius? kiekvienas dyzelis kai paspaudi akseleratoriu iki dugno, ismeta juodo dumo (vieni maziau, kiti daugiau. kalbant apie cipuotas masinas, kur galia sukelta, dumo neretai buna dar daugiau. nes saliarkos paduodama daugiau ir ji nespeja sudegt). DPF tuos suodzius kartu su kitomis kenksmingoms medziagomis sulaiko, tad pro duslintuva juodo dumo neiseis. islupus dpf'a ismetimas pataps "laisvu" ir kiekvieno paspaudimo metu, juodais dumais apsipilsi, kaip eiliniai seni dyzeliai. ir taip, isemus dpf bus dumu, kuriu su dpf'u nera. as nekalbu cia apie melynus dumus, kurie isskiriami del netvarkingo variklio ir tapalu deginimo... sie dumai nieko bendro su dpf neturi.

Tvarkingai čipuotas (remapint'as/su perrašyta valdymo programa) dyzelis (į sąvoka tvarkingai įeina ir pačio variklio techninė būklė) nemes pastebimai daugiau dūmo. Ne retai po remap'o dumingumas ir sumažėja, jei žmogus, kuris perrašo valdymo kompo programą supranta ką daro, o ne tik sukelia slėgius, nuima limiterius ir paleidžia į trasą. Apie kinietiškus chip'us net nekalbu. Arba galios sukelimas atsukant siurblį. Po tokių ir atsiranda legendos apie kalmarus-dyzelius.

Išluptas DPF mechaniškai ir programiškai išprogramuotas + pakelta galia. Dūmo kiek buvo, tiek liko. Ir tai ne išimtis iš taisyklės, tiesiog nereik vežt ten kur daro pigiausiai. Kaip ir sakiau, pats variklis yra identiškas senąjai kartai, tik dėl ekologinių reikalavimų pridėtas DPF'as. Be jo (senoji karta) tikrai nedūmino, kaip ir nedūmina naujasis su išoperuotu „apendicitu" ir „laisvu biggrin.gif" išmetimu.

 

Taip, isemus dpf "is euro 4 pasidarys euro 3", bet problema tame, kad tavo masinai bus keliami vistiek euro 4 standartai, tad ateityje gali buti bedu del TA. Kalbant apie ekologija, pagal amziu jau turetum but baiges mokykla, ir turetum zinot, kad kai kenksmingos medziagos sudega, o nera ismetamos tiesiogiai i aplinka tarsa yra mazesne, tad cia ir yra ekologija.

Kada priėmė įstatymą dėl katalizatorių jis įsigaliojo tik tom mašinom, kurios naujai registruotos. Vien, jei tikrintų katalizatorius turbūt pusė lietuvių mašinų būtų sunaikina vardan neekologiškumo.

Oba, o degimas turbūt tas kenksmingas medžiagas pradangina. Turbūt pro juodąją skylę? Su tokia logika pats variklis iš esmės yra ekologiškas, nes kuras jame sudega... Nesu ant tiek kompetetingas šiuo klausimų, kad galėčiau paneigti ar patvirtinti tai. Man užteko pabūti prie priverstinai regeneruojamo filtro. Net nekalu apie tai, kad kol regeneruojamas filtras yra naudojamas dyzelis (bliamba kaip ekologiška... Vardan gamtos padeginam dyzeliuką!). O ir apskritai, bijojimas, kad kažką apmokestins yra gan durnas. Tavo vietoj oro prikaupčiau normaliai, nes tik laiko klausimas kada jį apmokestins.

 

del elektromobiliu, toj pacioj vakaru europoj jie nera tokie populiarus - pilna benzininiu ir dyzeliniu auto, tad sie varikliai tikrai nera atgyvena, nesamone parasiai cia isvis...

Vakaruose savaime suprantama, kad elektromobiliai nėra populiarūs. Žmonės tiek neuždirba, kad leistų sau tokią „ekologišką" prabangą. Na, o sakykim turtingos valstybės „priverstinai“ pereina prie elektromobilių su gan drąstiškais tikslais. Iki 2018 metų norvegai planuoja elektromobilių pardavimus padidinti iki 50k per metus. Ir tai jiem labai neblogai sekasi. Kas buvo Norvegijoje tikrai gali patvirtinti, kas elektromobilių pas juos vos ne tiek pat, kiek pas mus golf'ų ant kiekvieno kampo.

 

dpf ir egr nera budas pasiimti pinigus, kadangi sita dalyka sugalvojo ne gamintojas, o europos komisija kuri savo posedziuose sprendzia, kad butina mazinti tarsa, todel gamintojai pagal ju dudele ir soka. nera taip, kad gali is gamyklos pirkt masina su dpf arba be jo. jos visos su jais, kadangi tai butina, pagal istatymus. susirask internete yra netgi normos, kiek gali ismest masina kenksmingu medziagu pagal tam tikra euro standarta.

Negi tu taip siaurai mąstai? Net nežinau ką daugiau ir parašyti...

 

tad tavo tas komentaras yra niekinis, pats masinos su dpf nevairuoji. kad ir vairuotum, suprasciau, tai papildomos islaidos ir problemos ir kiekvienas renkasi kelia pagal save, kaip jam geriau. jeigu jum gerai vaziuot su nauja masina, kuri apsipilna juodais dumais tai ok, no problem. man neskauda, bet neverkit kad per kamscius dustat nuo smarves :D man asmeniskai teko prancuzijoj pabut, ten aplink triumfo arka tiek auto vaziuoja vienu metu, bet kazkodel smarves jokios. kodel? ogi todel, kad prancuzai nelupa lauk dpf filtru ir katalizatoriu....

Trukt už vadžių, vėl iš pradžių. DPF filtro nebuvimas neįtakoja apsipylimo juodais dūmais (su sąlyga - normaliai „iš operuotas“). Nežinau, pasiklausius tavęs, tai toks jausmas, kad DPF filtras juodoji skylė. Panaikina visus dūmus ir chemiją. Belieka, kad gėlių aromatą skleistų...

 

Na, bet jei jau taip nori sumokėti vos ne puse automobilio sumos už niekam nereikalingą daiktą - prašom.

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Blem koks tu geras mokslininkas esi, turetu tave priimt i automobiliu gamyklas :) tokia ismone, toks technologiju supratimas, kad sakes... bet kazkodel turbut i gatve neiseini ir nematai kaip dyzeliai pasukus virs 3k rpm pilasi juodais dumais, nesvarbu senesnis ar kazkiek naujesnis. ir isvis, watafak, kaip gali SUMAZETI dumingumas, kai vienu kartu sudeginama DAUGIAU kuro? cia isvis parasei teigini, kuris priestarauja fizikos desniams. ar cia pagal tave galia atsiranda is to, kad tik daugiau oro isiurbia, o kuro tiek pat degina? :lol: deja, nuliudinsu tave, siandien kolkas masinos vaziuoja ant kuro, o ne ant oro.

 

Pasikartosiu, dpf filtras surenka suodzius, kuriuos veliau sudegina (kai degina is duslintuvo eina balti garai). taip, tu tikrai nesi kompetetingas, kad nesupranti tokio dalyko kaip degimas, kurio metu sudega vienos medziagos, o issiskiria kitos, siuo atveju maziau kenksmingos (patikek, pries leidziant i rinka masinas su DPF filtrais vistiek buvo daromi tyrimai, skaiciuojama ant kiek tai labiau ekologiska, ir tavo tas saliarkos sudeginimas tikrai buvo iskaiciuotas. anyway, jeigu tau taip saliarka brangiai dega, gal be sviesu vaziuoji? juk 0.1 l/100km susitaupo...).

 

Kas del chipo, mano dvi masinos buvo chipuotos is Superchips (kur remappas kainuoja 400 svaro, pasirinkau juos, nes anglai turbut vieninteliai tiek toli pazenge su Fordais ir juos myli. o Vimota pasiule ardyti ECU ir tik tada remappa. aciu nereikia man ECU su ju hermetiku uzklijuoto), viena euro 3 standartas, dumingumas padidejo, kaip ir galia. ir netrydaliok cia, kad taip nera. tu paciu vimotos darbai pilasi juodais dumais kaip reikiant (vilniuj vazineja opel astra su vimotos reklama). o antroji masina, su dpf filtru buvo, ir zinoma juodu dumu po chipo nera, kadangi dpf'as surenka visus. tad cia niekas nekalbu ape kinieciu "tuning box'us".

 

kur as rasiau kad as bijau kad kazka apmokestins? as pasiuliau susirupint TA, kad jeigu tavo auto jos neprais, ji taps nebeeksplotuojama. katalizatorius dabar akim ziuri tik naujai registruojamom masinom, taciau dumingumo testas ivestas visom masinom. ir dabar laaabai didelis klausimas ar EURO 5 standartas praeina TA su pasalintu dpf'u.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

<..>daug bs, kurį, atvirai pasakius, tingiu komentuoti šiuo metu <...>

Na, bet jei jau taip nori sumokėti vos ne puse automobilio sumos už niekam nereikalingą daiktą - prašom.

Skelk, kurios čia konkrečiai mašinos DPF filtras kainuoja vos ne pusę jo sumos?

Apie jo nereikalingumą tai nereikia kliedesio, pilna gatvėse pavyzdžių, kaip "tvarkingai išoperuojami" tie filtrai suodžius pila. Normalus žmogus perka normalią mašiną ne iš turgelio su neaiškiom ridom, normaliai prižiūri savo automobilį, normaliai ir racionaliai įvertina savo poreikius (ridos prasme) ir atitinkamas išvadas daro. O ne operuoja filtrus (nes jis geriau išmano nei auto pramonės inžinieriai, jis juk gudresnis žymiai ar ne?), perka dyzelį net negalvodamas kiek realiai važiuos km per metus ir nesuvokdamas absoliučiai nei DPF veikimo principo, nesuvokdamas kokią cheminę taršą skleidžia dyzelinu varomi automobiliai ir net nežiūri ką oficialiai auto gamintojas nurodo prie aptarnavimų pagal ridą (nes čia vėl gudresnis yra už gamintoją ir žino geriau, nes jis savo seną triperį aptarnaudavo kaip jam atrodė geriau).

Žodžiu, tu viską žymiai geriau žinai, tu žymiai protingesnis.

 

Aš suprantu, kad skiltis yra "ne į temą", bet moderatoriai akivaizdžiai miega - joks žmogelis sveikos mašinos su DPF nenupirks už 5000Lt, tuo labiau vokiškos kokibės atstovo. Čia jau senokai off topic prasidėjo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:D ne nu..

 

EGR ir šie DPF filtrai yra didžiausia nesamonė. Pasiklausykit ką patys dyzelistai šneka, ne iš kažkokių autorizuotų servisų, bet nepriklausomi. Faktas, kad kažkam šovė mintis kaip pasidaryti pinigo ir viską paslėpti po "Europos sąjunga" etikete. Aišku niekas garsiai apie tokius dalykus nešneka..

 

Kas bent kiek išmano kaip šie elementai veikia, logiškai gali išmastyti..

EGR - degina tapatį š, bet nesudegina, sistema apsineša suodžiais, valyk ir valyk tą brudą.. kur čia mašinai gerumas? Ar reikia pasakoti kaip tada mašina pradeda veikti ir kiek ko išmeta su užsikišusia sistema?

DPF - sukauptą brudą vėl išmeta į gamtą, ekologija? Sudegina? Na tai pabandykit pakvepuot tai ką išmeta.. :)

 

Per daug pasitikit tais kurie pareiškė "oficialiai" kažką. Ir kvaila paskaite kažką pezėti nei kažką realiai pamatę, šnekėja kas tikrai tai išmano.

Redagavo Nesako
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

egr grazina dali ismetamuju duju atgal i varikli, kai uzmini gaza. tam, kad sumazinti kenksmingu medziagu isskyrima i aplinka (turbut antra kart praejus sudega ju daugau). tad kai uzmini gaza, egr'as atsidaro, ir is tiesu kazkiek traukos nuima. tad ten kur ji reguliuoja vakumas, galima uzglusint mechaniskai. pagereja trauka kazkiek.

 

dpf filtruoja suodzius, tai dyzeliuose su dpf/fap filtrais nepamatysi jokio ismetamo juodo dumo (na nebent tie filtrai jau islupti ir isprogramuoti). sunkesnis ismetimas, tad vel prarandama galios. dpf persijungia i deginimo rezima, kai degina susikaupusius suodzius. tuo metu sanaudos isauga bene dvigubai, is duslintuvo eina nekoks kvapas. jeigu vazineji vien mieste ir neleidi masinai sudegint suodziu ja uzgesindamas, nera ko stebetis, kad dpf paraeina. iskart uzkurus jis to proceso atgal nepaleis, kadangi kompas pagal kazka skaiciuoja (galbut variklio temperatura, variklio sukius etc). tad reikes dar kazkiek vaziuot, kad vel pradedutu deginti, - pasaka nuo pradziu.

 

abu dalykus panaikinus/uzglusinus galima isgauti daugiau galios, bet dumais pilsies kaip traktorus tempdamas priekaba ir kazin ar praeisi TA, nes kuo naujesne masina, tuo didesnis EURO standartas ir jam keliami reikalavimai.

 

del audi 2.5 variklio drisciau nesutikt, meslo gabalas, lyginant su 1.9 :D

 

taip pat, masina galima ir per 50k sudrozt. priklauso kaip su ja vaziuosi, ir kaip ja priziuresi. teko matyt masinu, kur tepalas turbut nuo gamyklos nekeistas, juoda kose beveik...

 

Butent 103 kw senas variklis nera sudo gabalas. Gal tik tiek, kad aptarnavimas brangesnis.

Redagavo Tomas O.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:D ne nu..

 

EGR ir šie DPF filtrai yra didžiausia nesamonė. Pasiklausykit ką patys dyzelistai šneka, ne iš kažkokių autorizuotų servisų, bet nepriklausomi. Faktas, kad kažkam šovė mintis kaip pasidaryti pinigo ir viską paslėpti po "Europos sąjunga" etikete. Aišku niekas garsiai apie tokius dalykus nešneka..

 

Kas bent kiek išmano kaip šie elementai veikia, logiškai gali išmastyti..

EGR - degina tapatį š, bet nesudegina, sistema apsineša suodžiais, valyk ir valyk tą brudą.. kur čia mašinai gerumas? Ar reikia pasakoti kaip tada mašina pradeda veikti ir kiek ko išmeta su užsikišusia sistema?

DPF - sukauptą brudą vėl išmeta į gamtą, ekologija? Sudegina? Na tai pabandykit pakvepuot tai ką išmeta.. :)

 

Per daug pasitikit tais kurie pareiškė "oficialiai" kažką. Ir kvaila paskaite kažką pezėti nei kažką realiai pamatę, šnekėja kas tikrai tai išmano.

Paklausyt ka dedes islinde is garazu sneka? Tai aisku, ka ten juodadarbis lietuvis gali pasakyt, tik tiek kad vw golf mk2 geriausias, lengva remontuot, vaziuoja, ko daugiau reikia...

 

Niekas ir nesako, kad dpf ir egr MASINAI yra gerai. Kalbam, kad tai yra gerai aplinkai. Pateikiau elementaru pavizdi masinu kamsti paryziaus centre, ir vilniuje. Kad cia smirda, o ten ne. Del ko? Tai gal visgi ekologija yra? Isvis, gal pagal jus ir katalizatoriai yra nereikalingi visai? Nesam, priduosim, gausim litu, xenonu's kinietiskus isimesim...

 

Nebutumet lietuviais, kad nuo senu dalyku nulipt nesugebat... nu nieko, po 5 metu ir i jusu kiema ateis svente, kad turesit nenujota masina su dpf, kuris neisluptas lauk, tai gal pakeisit poziuri. o dabar kaip oziai i naujus vartus ziurit.

 

gerai, einu ir as is sios temos :D cya.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas bent kiek išmano kaip šie elementai veikia, logiškai gali išmastyti..

EGR - degina tapatį š, bet nesudegina, sistema apsineša suodžiais, valyk ir valyk tą brudą.. kur čia mašinai gerumas? Ar reikia pasakoti kaip tada mašina pradeda veikti ir kiek ko išmeta su užsikišusia sistema?

DPF - sukauptą brudą vėl išmeta į gamtą, ekologija? Sudegina? Na tai pabandykit pakvepuot tai ką išmeta.. :)

 

Per daug pasitikit tais kurie pareiškė "oficialiai" kažką. Ir kvaila paskaite kažką pezėti nei kažką realiai pamatę, šnekėja kas tikrai tai išmano.

Pala pala, ką ten EGR degina?? Tu iš tikro bent žinai ką jis daro? EGR - exhaust gas recirculation. Kur čia kas nors su deginimu susiję?

Žodžiu, realiai ir tu, žiūriu, "matęs".. Tas EGR jau senokai ir daugumoje benzininių auto stovi. Mano senutėj jis irgi yra ir kažkodėl neprireikė per 13 metų nėkart valyti nieko.

Dėl kvėpavimo - ar tu kvėpuoji nuo bet kurios mašinos išmetamojo vamzdžio? Tokį pasiūlymą sau pasilaikyk. Italic teksto dalis kaip ir tau pačiam applicable.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pala pala, ką ten EGR degina?? Tu iš tikro bent žinai ką jis daro? EGR - exhaust gas recirculation. Kur čia kas nors su deginimu susiję?

Žodžiu, realiai ir tu, žiūriu, "matęs".. Tas EGR jau senokai ir daugumoje benzininių auto stovi. Mano senutėj jis irgi yra ir kažkodėl neprireikė per 13 metų nėkart valyti nieko.

Dėl kvėpavimo - ar tu kvėpuoji nuo bet kurios mašinos išmetamojo vamzdžio? Tokį pasiūlymą sau pasilaikyk. Italic teksto dalis kaip ir tau pačiam applicable.

Skaitom, citata "EGR vožtuvas naudojamas tam, kad dalis sudegusių dujų grįžtų atgal į degimo kamerą."

 

Tap, mes kvepuojam ką mašinos išmeta, visi mes tą brudą kvepuojam. Jei jau toks nesupratingas tai papasakosiu kiek įmanoma buitiškiau ką norėjau pasakyti.

Giriat kad dpf sudegina visa š, tai ir pasiūliau pakvepuotu tuom, juk gaivus vejelis eina pagal jus iš duslintuvo. :) Nu nepezėkit ir neberodykit savo išmonės, kvailai atrodo (turiu omenyje apie ismanyma kaip veikia elementai).

 

Kaip su plikiais pešiotis..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skaitom, citata "EGR vožtuvas naudojamas tam, kad dalis sudegusių dujų grįžtų atgal į degimo kamerą."

Dar kartą, tave cituoju:

EGR - degina tapatį š, bet nesudegina, sistema apsineša suodžiais, valyk ir valyk tą brudą..

JOKS ten degimas nevyksta tame vožtuve.

Tap, mes kvepuojam ką mašinos išmeta, visi mes tą brudą kvepuojam. Jei jau toks nesupratingas tai papasakosiu kiek įmanoma buitiškiau ką norėjau pasakyti.

Giriat kad dpf sudegina visa š, tai ir pasiūliau pakvepuotu tuom, juk gaivus vejelis eina pagal jus iš duslintuvo. :) Nu nepezėkit ir neberodykit savo išmonės, kvailai atrodo (turiu omenyje apie ismanyma kaip veikia elementai).

Tai kad pats susivėlei dėl EGR.

 

Aš niekur nesakiau, kad sudegina DPF viską. Bet tai, kas nebūtų jo sudeginta piltųsi lauk į aplinką.

Volvo inžinieriai irgi turbūt neišmanėliai, kad į savo naujų sunkvežimių liniją su nauju Euro6 dyzeliniu motoru įdėjo DPF ir dar krūvą visko (čia galima pažiūrėti). Arba kaip tik čia vienintelis tikslas pagal tamstą - kuo daugiau užsikalti pinigo iš būsimų remontų. Tada jau tikrai geriau seną laužą Kamaz vairuoti ir sakyti, kad jis ne ką daugiau teršia nei DPF.

 

Einu iš temos, matomai man nepakeliui su liaudies inžinieriais-specialistais, kažkaip geriau pasikliausiu gamintojo sugebėjimais ir žiniomis, o ne pseudogaražiniais.

 

Epic offtopic.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...