Pereiti prie turinio

Keleivių pervežimo paslaugos


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

Pastaruoju metu vis labiau artėjame vakarų link, artėja euro įvedimas, Lietuvoje suliaukiame vis daugiau ivesticijų, verslas vis kyla aukštyn, sulaukiamas vis didesnis žmonių judėjimas.

Neseniai pradėjau mąstyti apie keleivių pervežimo paslaugų teikimą prabangiais ar vidutinės klasės automobiliais. Lietuvoje sulaukiame vis daugiau atvykėlių iš užsienio, kuriems reikia nusigauti iš taško A į tašką B saugiai ir komfortiškai, o ne su kokia nors ,,dušmano'' prirukyta, nors ir nauja, bet jau byrančia karieta(juk puikiai žinome, kad beveik visos taksi įmonės užsipirkusios pigius, ekonimškus, bet nepatikimus ir komfortiškus automobilius).

Yra daugybė įmonių, kurios teikia keleivių pervežimo paslaugas su vairuotoju, bet apžvelgus internetinę erdvę verslų orientuotų vien į keleivių pervežimą- nėra.

Žmonių norinčių komfortiškai nusigauti į norimą vietą su vairuotoju tikrai yra.

 

Galbūt kas nors vystėte panašią idėją? Vienas iš didesnių kėblumų, mano galva, yra, kaip pritraukti atvykėlius iš svetur, leisti sužinoti, išreklamuoti jiems šią paslaugą(jie sudarytų daugumą klientų)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vien i keleiviu pervezima prabangiais automobiliais orientuotu imoniu gal ir nera, nes vargu ar tokia imone issilaikytu, bet yra automobiliu nuomos su/be vairuotoju paslaugas teikianciu imoniu, taip kad rinka tikrai nera tuscia.

 

Nemanau kad tokioje Lietuvoje atsipirktu toks verslas, rinka per maza, vien kiek investiciju reiktu supirkti prabangius automobilius, juk neuzteks vieno ar dvieju prabangiu masinu, o kur dar ju draudimai, eksploatacija, o apie remonta aukstos klases automobiliu aplamai tyliu, genda ne ka maziau nei tie alia pigus ir ekonomiski, o remontas kainuoja 10x daugiau.

 

Kaip pavyzdys: neseniai teko susidurti su 4 metu senumo 7 klases bmw gedimu, sugedo vienas is valdymo bloku... devetu nera, naujas 4200lt...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Nemanau kad tokioje Lietuvoje atsipirktu toks verslas, rinka per maza, vien kiek investiciju reiktu supirkti prabangius automobilius, juk neuzteks vieno ar dvieju prabangiu masinu, o kur dar ju draudimai, eksploatacija, o apie remonta aukstos klases automobiliu aplamai tyliu, genda ne ka maziau nei tie alia pigus ir ekonomiski, o remontas kainuoja 10x daugiau.

 

Kaip pavyzdys: neseniai teko susidurti su 4 metu senumo 7 klases bmw gedimu, sugedo vienas is valdymo bloku... devetu nera, naujas 4200lt...

 

Net negalvoju apie naujausius ir prabangiausius automobilius. Galvoje mintys pakolkas sukasi apie Audi c6 ir Volkswagen Phaeton, pvz. šių dviejų automobilių vertė su draudimu net neviršija 50 000Lt, o su keliais automobiliais jau tikrai kažką galima pradėti. Remontas tokių automobilių man tikrai nebus brangus, turiu kas už centus tvarkys

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...
  • po 3 savaičių...

Pagal Lietuvos Respublikos kelių transporto kodekso (Žin., 1996, Nr. 119-2772; 2011, Nr. 132-6276) 8 straipsnį, nuo 2011 m. gruodžio 4 d. licencija verstis keleivių vežimu reikalinga tik tada, kai vežama autobusais. Verstis keleivių vežimu lengvaisiais automobiliais licencija nereikalinga. Vežėju gali būti ir fizinis, ir juridinis asmuo.

 

Kaip išsiaiškinau licenzija man nebūtų reikalinga. Galėčiau tiesiog išrašinėti sąskaitas už pervežimo paslaugą AR geriau vertėtų sudarinėti transporto priemonių nuomos teikiant vairavimo ir techninės priežiūros paslaugas sutartis? Šiek tiek pasimetęs esu šiame reikale :unsure:

Redagavo 6gbjnord
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Planas aiskus, susitari su prabangiausiais viesbuciais, kad veziosi ju klientus is ir i orouosta ir jei reiks kitur.

 

Viesbuciui eina atkatas, kazkur 20-50proc.

 

Masinos max 4metu senumo (current modelis). Geriausia mb E ir mb S, mb Viano (executive mikras).

 

Vairuotojai kulturingi, tvarkingi ir kalba bent angliskai laisvai.

 

Turi imti mums nesuvokiamus pinigus, bet tu viesbuciu klientams bus px kaina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tekę man pakeliauti po Europą, tai galiu pasakyti, kad šiuoje verslo nišoje yra paklausūs ir senoviniai automobiliai kaip MB 220, Ford ThunderBird, Cadillac'ais, GAZ 69 ir panašiais po senamiestį. Galima ir dar senesnių paieškoti, o pinigai sukasi čia nemaži. Čia buvo kaip papildomas pasiūlymas, ko man asmeniškai trūkstų. Yra kažkas panašaus Vilniui su tais busais, kur ekskurisijos po senamiestį, bet autobusdas lieka autobusu, ir prasisukti su juo sudėtinga o kai kur ir neįmanoma apžiūrėt neišlipant. Ypač Nidoje vasarą, ar Palangoje (mažiau gal kiek) paklausu būtų.

Jei į tavo nišą, tai taip, bet jei vien tik įžimybių ir turtuolių vežime specializuosies, vargu ar išgyvens ta įmonė. Na mano nuomone, Lietuva nėra ta šalis, kur atvyksta tiek daug super turtingų turistų, kad apsimokėtų tau. Na ir vairuotojams alga tikrai ne kaip taxi ar autobuso vairuotojui turi būti mokama, nes jis turėtų visiškai laisvai bendrauti anglų kalba, ir privalumai būtų vokiečių, prancūzų kalbos, puiki išvaizda, ypač malonus aptarnavimas, kad pasinaudojęs žmogus rekomenduotų ir kitam, nes kaip suprantu kainas šimtais skaičiuot reikėtų už pavežimą.

Redagavo DROGMO LT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tekę man pakeliauti po Europą, tai galiu pasakyti, kad šiuoje verslo nišoje yra paklausūs ir senoviniai automobiliai kaip MB 220, Ford ThunderBird, Cadillac'ais, GAZ 69 ir panašiais po senamiestį. Galima ir dar senesnių paieškoti, o pinigai sukasi čia nemaži. Čia buvo kaip papildomas pasiūlymas, ko man asmeniškai trūkstų. Yra kažkas panašaus Vilniui su tais busais, kur ekskurisijos po senamiestį, bet autobusdas lieka autobusu, ir prasisukti su juo sudėtinga o kai kur ir neįmanoma apžiūrėt neišlipant. Ypač Nidoje vasarą, ar Palangoje (mažiau gal kiek) paklausu būtų.

Jei į tavo nišą, tai taip, bet jei vien tik įžimybių ir turtuolių vežime specializuosies, vargu ar išgyvens ta įmonė. Na mano nuomone, Lietuva nėra ta šalis, kur atvyksta tiek daug super turtingų turistų, kad apsimokėtų tau. Na ir vairuotojams alga tikrai ne kaip taxi ar autobuso vairuotojui turi būti mokama, nes jis turėtų visiškai laisvai bendrauti anglų kalba, ir privalumai būtų vokiečių, prancūzų kalbos, puiki išvaizda, ypač malonus aptarnavimas, kad pasinaudojęs žmogus rekomenduotų ir kitam, nes kaip suprantu kainas šimtais skaičiuot reikėtų už pavežimą.

 

Pasiekti aukščiausio lygio iškart tikrai nebandysiu, manau to sieksiu palaipsniui. Įdarbinsiu žmogų iš savo aplinkos, važinėsiu ir aš, manau pradžiai dviejų vairuotojų užteks, angliškai, rusiškai kalbame gerai. Automobilių turiu todėl jų pirkimu neteks rūpintis, vežiosime vidutinės klasės naujais ir limuzino klasės senesniais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...