Pereiti prie turinio

Furisto darbas


Rekomenduojami pranešimai

Ar yra siame forume zmoniu vairuojanciu furas? dirbanciu furistais?

Aplamai tema skirta Jusu pasisakymui apie si darba, jei dirbote arba zinot.

 

Kiek zinau galima pasimokinti profesinoj mokykloj sios specialybes, tada buna kazkokia nuolaida vairavimo kategorijai isigyti ? (CE)

Kalbant apie keliones i uzsieni, kiek zinau, vaziuoja dazniausiai 6 savaites, poto 2-3 savaites namie, alga kiek girdejau nebloga,4k+

Aisku pavojinga kelyje, + uzmigt rizika ir t.t. bet visumoj galbut ir visai neblogas darbas? Ka manot?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vien kategorijos nepakaks, reikia ir sertifikatų

 

O dėl darbo gerumo, jei nedomina niekas kvalifikuotoj pusėj, gal ir gerai, bet šiaip varginantis ir tt.. nebent labai patiktų su fūra lakstyt, bet ir tas patikimas turi būt stiprus, visgi tai darbas.

 

Įvertink, kiek valandų dirbi ir kad tos kelios valandos laisvos, tai vistiek neitin pailsėsi, nei pamiegosi normaliai, po to begalė visokių kliūčių, o esi priklausomas nuo laiko.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip iPaul minėjo, reikalingi ir vadinami sertifikatai. Svarbiausias yra kvalifikacijos pažymėjimas, dar kitaip vadinamas 95 kodu. http://lmc.linava.lt/vairuotoju-profesinis-mokymas-95-kodas/

 

Atlyginimai tikrai dideli, nuo 6-8 k lt. Dar žinoma gali europinio dyzelio parsivežt ir į savo bolidą supilt arba parduot. Bet dauguma imasi šio darbo tik dėl to, kad kitur nemato perspektyvos ir tai dažniausiai būna tas paskutinis šansas. Aišku visada gali emigruot :)

 

Sėdėsi už didelės barankos, suges fūra, pats nepataisysi, turėsi šalt kažkur kely ir laukt, kol kas atvažiuos iš saviškių padėt ar net mechanikai iš LT atvažiuos. Taip, dauguma siunčia savo mechanikus, nes jiems taip pigiau, nei varyt fūrą į servisą užsieny.

 

Tau rinktis, tačiau manau, kad esi dar jaunas ir tikrai gali kažkur geriau prasisukti, nes furistu tikrai dar spėsi pabūt :) Man labai keista, kad vis jaunesni ir jaunesni žmonės imasi šio darbo.. Niekas nebenori siekti kažko geriau..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nieko čia keisto, visi žiūri į pinigus ir kuo mažiau atsakomybės, realiai šiuo atžvilgiu nelabai ką geriau rasi, nes jei kas - drausta.

Norint ilgai ir nuobodžiai, bei dažniai šiuo laiku ir beprasmiškai kilt karjeros laiptais, reikia būt be sąžinės ar gerą užnugarį turėt :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai nemažai jaunų žmonių imasi šio darbo. Sakot kodėl nebenorima siekti kažko daugiau? Nepradėsim moralizuoti bet turbut dauguma užsimerkę ir nematot kas vyksta lietuvoje. Čia suvažinėji ir gauni per mėn 6000~, užsienio firmose dirbant skaičiai dar labiau sukyla. Ir tokiam darbui nėra per daug reikalavimų, kaip pvz norint užimti kvalifikuoto darbo pareigas turi persibrauti per dar 100 kandidatų, praeiti konkursus, kad galėtum džiaugtis išsvajotu 1500~lt geriausiu atveju.. :) Tai tokia ir realybė, kad žmogus esi užspaustas į kampą ir priverstas dirbti tokius darbus. Pažvelgus į fūristų mąstus - greičiausiai tai neblogas darbas, o kaip ir bet koks jis bus varginantis, neįdomus ir pan. Lyg ofise prispaudus sėdyne kas dien po 10h būtų daug smagiau nei už vilkiko vairo :D..

Redagavo Trintukas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl teisių, tai buvo preitais metais D.B. nemokamai galėjo įgyt C/CE kategorijas, pasirašant sutartį pusei metų. Kokia dabartinė situacija - nežinau. Kitu atvėju, klot iš savo kišenės ~8000 litų, įskaičiuojant 95 kodo kainą.

 

Kas yra privaloma iš jūsų vadinamųjų sertifikatų, tai 95 kodas, daugiau nieko nereikia, teisės ir 95 kodas. Nekalbu apie ADR krovinius.

 

Visi remontai, visos kitos darbo sąlygos priklauso nuo firmos, jei įsidarbinsi kokioj, kur tėra 2-3 vilkikai, tai gausi išmokt kaip taisomi vilkikai. Jeigu firma geresnė, jei rimtesnis gedimas, siunčiamas į servizą. Padanga pasikeist gausi pats beveik visose firmose.

 

Dėl atlyginimo, nesvajokit tokiu 6k+ į mėnesį... Gal po poros metų, vežiodami ADR'us ir gausit, o pirmi puse metų bus iki 3k + -..

Mokama yra už dienas, arba už pravažiuotus km, kalbant apie dieninį mokėjimą, tai už tas 2sav atostogų,negauni nei cento, tai dalinkit savo 6k, iš dviejų mėnesių, ir bus aišku daug maž.. Plius minus. Nebent neatostogausit, ir busit furoj visą mėnesį ir taip kiekviena mėnesi, tai tada taip, gausis kažkur apie 4k+. Kas sakė, jog atlyginimai tikrai dideli, kalba nesąmones, arba lygina žmogų su 10 metų patirtimi, ir t.t. Kalbu apie Europą, ne apie Rusiją, ar kokią Norvegiją.

 

Apie dyzeliną galit pamiršt, bus nuskaičiuota iš atlyginimo, nebe 1998 laikai, kai nieko nematydavo.

 

Apibendrinant, iškarto lobių nesitikėkit.. Vairuot čia ne lengvąją tėra, tikrai, reikia 3-4mėn, kad apsiprast,priprast ir suprast.. Dar priklauso kaip žmogus gaudosi kelyje..

Redagavo Madd
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Papasakosiu ir aš šiek tiek iš patirties, deja ne savo, tėvas vairuoja. Atlyginimai visose įmonėse skirtingi ir sąlygos skirtingos, nekalbėsiu kas būna kitur, tik papasakosiu kaip yra toje įmonėje, kur dirba tėvas, tačiau jos neįvardinsiu.

 

Įmonėje yra 2 pamainos: vieni išvažiuoja sekmadienį, grįžta ketvirtadienį, pasisukioja Lietuvoje su kroviniais iki penktadienio ir sekmadienį vėl į kelią; kiti išvažiuoja antradienį ir grįžta šeštadienį, pirmadienį pasisukioja Lietuvoje ir antradienį išvažiuoja. Tai gi per savaitę būna 1 laisvadienis, kartais 2.

 

Maršrutas: dažniausiai Lietuva - Austrija. Kartais pavažiuoja iki Italijos arba Vokietijos ir namo.

 

Atlyginimas: reisas 1050Lt + už antrą pakrovimą ir daugiau po 50Lt pridedama. Dažniausiai ir yra vežami daliniai (rinktiniai) kroviniai. Taigi mažiausiai per mėnesį gaunama 4200 Lt, bet mano tėvo atveju vidurkis siekia 5000-5500 Lt.

 

Atostogos yra neapmokamos, gali eiti nors ir kas antrą savaitę, gali neiti ir 2-3 mėnesius. Vis gi darbas nelengvas, tad įprasta yra važiuoti 7 reisus iš eilės ir savaitę namie gulėt.

 

Kaip jau minėjo prieš tai, kuro šiais laikais retai kurioje įmonėje pasidaryti, nes stovi davikliai tiek bakuose, tiek mato tavo koordinates.

Visiems šiaip mokama vienodai, nepriklausomai nuo patirties, bet kiekvieno alga priklauso gana nuo pačio savęs. Jeigu sugebėsi greitai važiuoti mąstyti, užsidirbsi daugiau. Na o jeigu važiuosi tik šiaip sau, tai bent 4k gausi, žinoma turi spėti į grafikus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip del profesiniu kaune? Ar yra tokiu Kaune? esu girdejas kad ALytuj yra,. mokinies ten ir teises nebrangiai Kainuoja.. o galbut butu variantas kazkur kad pasirasai sutarti kad dirbsi pas juos kazkiek laiko, bet jie sumoka uz tavo teisiu laikymasi?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o galbut butu variantas kazkur kad pasirasai sutarti kad dirbsi pas juos kazkiek laiko, bet jie sumoka uz tavo teisiu laikymasi?

 

Žinai dabar tiek norinčių darbo, kad neužsiima jie tokiais žaidimais. Naujiems vairuotojams išvis sunku, nes pirmus reisus vieno nepaleidžia, reikia, kad kas apmokytų. O jeigu pažinčių neturi, bus sunku susitarti su esamu vairuotoju. Nes ir jam alga sumažėja

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats darbas yra vienodai geras darbas, kaip ir visi darbai. Fiziškai vidutinio sunkumo. Dėl patogumo, irgi toks per vidurį. Priskirčiau šį darbą prie gyvenimo būdo arba būdo uždirbti gerus pinigus, kai jų tikrai labai reikia. Jei nei vienas iš šių variantų neatrodo reikalingas, geriau veikti kažką kito.

Teigiama pusė - geri pinigai (bet tikrai ne alga).

Neigiama pusė - reikia visų kategorijų. Taip pat ADR ir kitų sertifikatų, jeigu nori gerų pinigų. Kodėl sakau ne algos, o pinigų? Nes ant popieriaus gausi kokiu 2000 Lt. algos geriausiu atveju, visi likę bus dienpinigiai (neapmokestinti ir nei pencijoje nedalyvauja, nei socialiniam draudimui, todėl ligos atveju gausi 80 proc. nuo algos, o ne nuo dienpinigių). Pagal valandas gaunasi, kad atidirbi 2 etatus. didelė rizika.

Kaip jau kažkas sakė anksčiau, jeigu toks darbas atrodo patrauklus ir darbų ieškoma nekvalifikuotų darbų rinkoje, tai tikrai neblogas variantas. bet jeigu turi neblogą darbą, tai labiau verta pasiieškoti papildomų būdų uždarbiui, o ne viską mesti ir sėsti už vairo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano manymu šis darbas iš kategorijos "viena koja karste, kita kalėjime". Visą laiką už vairo. Neduok Dieve ar avarija kokia, ar žmogų partrenksite.. Ypač žiemą. Pūgos, sniegas, o jie negali sustoti ir palaukti, varo nežmoniškom sąlygom.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Darbas tikrai sunkus + su šeima nepabūsi, socialiniai santykiai nutrūksta. Aišku galima daryti, kaip kai kurie mano draugai - išvažiuoja porą reisų, uždirba ~20k Lt ir gyvena iki tol, kol baigiasi pinigai ieškodami kito normalaus darbo. Jei neranda, po pusmečio vėl važiuoja.

 

Atlyginimai didžiausiose Lietuvos įmonėse važinėjant po Europą ~0,30Lt/km. Jei normaliai važiuoji, per pusantro mėnesio nuvažiuoji ~30 000km, uždirbi ~9000Lt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu pazystamu kurie ir Lietuvoje ir uzsienyje vazineja. Tai tas 6k uzdirba tie, kas dirba jau n metu ir tai jau yra tape ju gyvenimu. Naujiem kapeikas numeta arba moka tuos 30 cnt, bet neduoda reisu, reziume gaunasi 2-3k i men. Pazystu tokiu kurie seimos neturi ir greiciausiai jau nesusikurs, nes metai jau ne tie. Visas gyvenimas praktiskai ant ratu. Pinigus gerus uzdirba, bet tai nauda is ju kai nera kam leist...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 metų...

Dėl teisių, tai buvo preitais metais D.B. nemokamai galėjo įgyt C/CE kategorijas, pasirašant sutartį pusei metų. Kokia dabartinė situacija - nežinau. Kitu atvėju, klot iš savo kišenės ~8000 litų, įskaičiuojant 95 kodo kainą.

 

Kas yra privaloma iš jūsų vadinamųjų sertifikatų, tai 95 kodas, daugiau nieko nereikia, teisės ir 95 kodas. Nekalbu apie ADR krovinius.

 

Visi remontai, visos kitos darbo sąlygos priklauso nuo firmos, jei įsidarbinsi kokioj, kur tėra 2-3 vilkikai, tai gausi išmokt kaip taisomi vilkikai. Jeigu firma geresnė, jei rimtesnis gedimas, siunčiamas į servizą. Padanga pasikeist gausi pats beveik visose firmose.

 

Dėl atlyginimo, nesvajokit tokiu 6k+ į mėnesį... Gal po poros metų, vežiodami ADR'us ir gausit, o pirmi puse metų bus iki 3k + -..

Mokama yra už dienas, arba už pravažiuotus km, kalbant apie dieninį mokėjimą, tai už tas 2sav atostogų,negauni nei cento, tai dalinkit savo 6k, iš dviejų mėnesių, ir bus aišku daug maž.. Plius minus. Nebent neatostogausit, ir busit furoj visą mėnesį ir taip kiekviena mėnesi, tai tada taip, gausis kažkur apie 4k+. Kas sakė, jog atlyginimai tikrai dideli, kalba nesąmones, arba lygina žmogų su 10 metų patirtimi, ir t.t. Kalbu apie Europą, ne apie Rusiją, ar kokią Norvegiją.

 

Apie dyzeliną galit pamiršt, bus nuskaičiuota iš atlyginimo, nebe 1998 laikai, kai nieko nematydavo.

 

Apibendrinant, iškarto lobių nesitikėkit.. Vairuot čia ne lengvąją tėra, tikrai, reikia 3-4mėn, kad apsiprast,priprast ir suprast.. Dar priklauso kaip žmogus gaudosi kelyje..

Cia jau kazkas arciau tiesos, pries tai buve komentarai, nelabai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...