Pereiti prie turinio

Padėkit išsirinkti automobilį


Rekomenduojami pranešimai

Visu pirma kam tau tie 6 begiai? Visu antra, dyzeli gauni pigiau nei degalines kainos? Jeigu ne, perki su dujom, maziau problemu ir pigiau viskas kainuos. O mano patarimas butu, VOLVO s60/s80.

Redagavo dziu-mAn-dzy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas ta važiavimo kokybė? Kas liečia komfortą volvo tiesiog sukurtas ilgoms kelionėms, sėdynės patogios, vairas ir bėgių svirtis patogioj padėtyje, originali garso aparatūra viena iš geriausių. Kai po v70 atsisėdau į opel signum pasijaučiau kaip ant taburetės sėdėdamas, tas pats lyginant ir su kitais išvardintais variantais. Remontas iš asmeninės patirties vienodai skaudus tiek volvo, tiek opel, reikia nepagailėt pinigų tvarkingam automobiliui ir nebus skaudu po to.

Na as kaip ir rasiau kad nepriestarauju del volvo, esu vairaves ir s60 ir s80 - kaip rasiau "is asmenines patirties" tai man labiau patiko tiek vectra tiek signum... Cia skonio reikalas o ne principu kazkokiu... As taigi zmogaus neikalbineju pirkti viena o nepirkti kito... Rasau asmeninius potyrius vairuojant ivairius automobilius...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nedoleris, su tokiom tavo automobiliu sanaudom, tai jei esi turejes 530d, tai irgi turbut drasiai tilpdavai i 5,5 litro mieste? :D Purkstuku remontas 12-20k ? Seriously? :D 74kw variklis irgi kiek zinau jau pumpaduzas, tai idomu butu isgirst, kodel 74kw labai geras motoras o 96kw jau begt nuo tokio reikia pagal tave.. Taip pat, nelabai suprantu, kodel kiekvienam poste kalbi apie "nucipavima" , cia ta prasme per daug galios tau automobilyje buna, kad reikia "nucipuot" ? Nes neteko iki siol girdet kad kasnors "nucipuoja" automobilius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atsakant į autoriaus temą - nėra idealių auto kurie niekada negenda. Imk tai kas tau patinka, kuo geresnės būklės nupirksi tuo mažiau reikės po to remontuoti. Sunku patarti tokią auto kuri bus naudojama ir mieste ir trasoje. Tą kuri bus komfortiška ir ekonomiška trasoje, mieste valgys daug ir bus nepatogi ir atvirkščiai. Aš tavo vietoje imčiau vidutinės klasės galingesnį benziną ir dėčiau dujas. Pagrindiniai kriterijai būtų kruizo kontrolė ir gera garso izoliacija. Į pavarų skaičių nekreipk dėmesio, nes neretai 5 pavarų būna ilgesnės už 6 pavarų. Aišku dar klausimas kokiu greičiu planuoji važinėt autostradoj.

 

Beje, tikiuosi nekreipi dėmesio į Nedolerio komentarus? Nes jis čia tik anekdotus rašinėja :D

Stanley, kodel anekdotus?

 

Nedoleris, su tokiom tavo automobiliu sanaudom, tai jei esi turejes 530d, tai irgi turbut drasiai tilpdavai i 5,5 litro mieste? :D Purkstuku remontas 12-20k ? Seriously? :D 74kw variklis irgi kiek zinau jau pumpaduzas, tai idomu butu isgirst, kodel 74kw labai geras motoras o 96kw jau begt nuo tokio reikia pagal tave.. Taip pat, nelabai suprantu, kodel kiekvienam poste kalbi apie "nucipavima" , cia ta prasme per daug galios tau automobilyje buna, kad reikia "nucipuot" ? Nes neteko iki siol girdet kad kasnors "nucipuoja" automobilius.

530d ne mano, svogerio.. Neitin patenkintas jis tuo automobiliu, tik tiek kad rieda jis smagiai... O apie 530d kuro sanaudas nieko nerasiau, man jos per dideles.... kiek pamenu svogeris sake 7-9 l/100km... Cia zinoma protingai vaziuojant.. O 74 kw senesnis variklis tiesiog turi maziau problemu...

Del kuro sanaudu... Kuom tau cia jos tokios ispudingos???? Naujesne skoda telpa i 3.6-3.9l/100km.... Va cia tai jau pakankamai ispudingos sanaudos...

Del purkstuku - ne purkstuku remontas, o nauji purkstukai tiek kainuoja.. Tu purkstuku restauravimas kiek zinau kainuoja apie 1000-1300 LT/vnt

Del "nucipavimo" - matau per daug tiesiogiai supratai... Pasitaisysiu - cipavimas.

Temos autoriui reikejo bent 100+kw galios po kapotu.. Kiek matei, zmogus net nezinojo kas tai yra ir kad yra tokia galima kaip padidinti variklio galia... Apie variklio galios didinima jau anksciau parasiau savo nuomone...

Redagavo Nedoleris
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Didesnes galios varikliuose - Passat B5+(96 ir 110 kW) yra naujesnis variklio tipas... Jis nera tiek ekonomiskas kiek senesnis variklis... Ir sitiek laiko praejus islindo daug gamyklinio broko butent is tu varikliu.. Pagrindine problema - purkstukai... Per pusmeti pas mus apsilanke 5 tokie passat su tais varikliais - 3 is ju keitesi/restauravosi purkstukus... Tokia yra ju didziausia ir pagrindine problema... Vieno naujo purkstuko kaina svyruoja nuo 2.7 - 5k Litu... Tai variklio remonto kaina patampa 12-20k litu... Del to as ju ir nerekomenduoju...

 

Cipavimas - prideda kw, apie 12-20 kw, priklausomai nuo automobilio... Taip pat sumazeja kuro sanaudos apie 0.5-1 l/100km... Taciau zinoma to pasekoje siek tiek patrumpeja variklio ilgaamziskumas - patartina dazniau keistis alyva (arba bent jau pilti "longlife" alyva) ir tiesiog priziuret varikli, kad nebutu vazinejama su permazai ausinimo skyscio ir t.t. Taciau tokiam kaip VW passat varikliukui - jis nera toks "lepus" , t.y. jis yra pakankamai neuzmusamas... Taip kad ji nucipavus, nebutu taip pavojinga kaip kad nusicipuot koki peugeot varikliuka ar dar kokios kitos "lepios" masinos varikli...

 

Del alternatyvu... Zinoma ju yra, visad yra... Jeigu nepatiks VW Passat, galesiu dar kazka parekomenduot :)

 

Tu rimtai? Nebejuokyk žmonių su tokiomis kainomis purkštukų. A6 C6 3 litrų visus purkštukus pakeisti ~6k lt nauji o čia virš 20 gabalų sakai :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats už 8k nusipirkau Audi A4 2000 metų 1.9 85kw. Turiu puse metų ir kas buvo tvarkyta, tai tik eksplotaciniai dalykai. Tik sąnaudos didesnės nei 81kw variklių, man apie 7l mišriai gaunasi. O aliuminė važiuoklė yra prastai tiems, kas kaimo keliais važinėjasi. Mieste jie visai gerai laiko jei tvarkingai vairuoji.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gerai ekspertai, komentaru apie sita man nekuriant nauju temu http://www.autogidas.lt/saab-9-3-ii-sedanas-2004-0126455131.html

 

1.8t 110kw traukos vidutiniskai, sitie sabai buna 154kw ir 129 kw, tai yra 2.0T ir 2.0t

 

Dyzeliai tokiu metu prasti, 2.2TiD, galios mazai, garsas tragiskas, sanaudos dideles.

Masina kieta, gale viskas barska, tokia vaziuokle.

 

Del Aeropolio matau privaluma toki, kad gausi nedauzta, nesuklijuota is keliu, neskendusia masina su pilna istorija ir tikra rida.

Zinoma sumokesi kiek daugiau nei turgui.

 

Saabas toks jau automobilis, arba patinka arba ne :)

 

Siuo metu turiu du saabus, tiesa abu 9-5.

Redagavo Kanteris
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1.8t 110kw traukos vidutiniskai, sitie sabai buna 154kw ir 129 kw, tai yra 2.0T ir 2.0t

 

Dyzeliai tokiu metu prasti, 2.2TiD, galios mazai, garsas tragiskas, sanaudos dideles.

Masina kieta, gale viskas barska, tokia vaziuokle.

 

Del Aeropolio matau privaluma toki, kad gausi nedauzta, nesuklijuota is keliu, neskendusia masina su pilna istorija ir tikra rida.

Zinoma sumokesi kiek daugiau nei turgui.

 

Saabas toks jau automobilis, arba patinka arba ne :)

 

Siuo metu turiu du saabus, tiesa abu 9-5.

kiek zinau tik 92kw prastas, o 110kw dyzelinis yra normalus?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kiek zinau tik 92kw prastas, o 110kw dyzelinis yra normalus?

Geriau jau tvarkingas su 92kw, nei pigiausias su 110 Kw. Nėra jis prastas, neturi kažkokių dažnai pasitaikančių bėdų, tiek, kad mažiau galios ir garsiau dirba. Turi ir kelis privalumus, tai grandinę ir maksimalų sukimo momentą jau nuo 1500 rpm, kai tuo tarpu 110 kw jį pasiekia nuo 2000 rpm, todėl 92 kw smagiau vairuoti mieste, mažiau jaučiasi turbo duobė. Tai nereikia bijot to variklio jei yra tvarkingas auto. Kuro sąnaudos 92 kw didesnės mieste, trasoje praktiškai tas pats, bet taip ir turi būt didesnės kubatūros varikliui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu rimtai? Nebejuokyk žmonių su tokiomis kainomis purkštukų. A6 C6 3 litrų visus purkštukus pakeisti ~6k lt nauji o čia virš 20 gabalų sakai :D

Zmones, prasau pasidomekite pries rasydami... Sutinku kad A6 c6 3l purkstukai po 1,5k lt eina... Bet ne 96 kw 3b3 passat...

http://www.ebay.co.uk/itm/Fuel-Pump-Injector-and-Nozzle-Unit-VW-PASSAT-3B3-1-9-TDI-Saloon-130-BHP-Top-Ge-/201177791127?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AVW&hash=item2ed7217a97

http://www.sparepartstore24.co.uk/676704-bosch

Dar imeciau foto is lietuviu tiekeju....

Nerasiau virs 20k, tiesiog zinau, kad tie klientai pas kuriuos buvo problemu su tais purkstukais, jie skambinosi patys ieskotis ju, kainos svyravo nuo 2.7 iki 5k.... O juos turi keisti arba visus, arba jeigu tik vienas blogai veikia, tai gali bandyti viena keisti pagal koda, bandyt juos pririst viena su kitu.. Na ir tai ne visi sake prisirisa...

 

Vectra B - solidžiai atrodantis limuzinas... Only in America Uždarbis.lt.

Va cia tai zmones nusisneka... Jeigu cia apie mano uzrasus.. As taip nerasiau...

post-57776-0-33338500-1419427345_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Oho kaip įsisiūbavo diskusija. :D

 

Atsakant į autoriaus temą - nėra idealių auto kurie niekada negenda. <...>

Į pavarų skaičių nekreipk dėmesio, nes neretai 5 pavarų būna ilgesnės už 6 pavarų. Aišku dar klausimas kokiu greičiu planuoji važinėt autostradoj.

Tikrai neieškau negendančio automobilio. Nieko nėra amžino, išskyrus remontą. :lol:

Na, dėl pavarų, tai man jų skaičius atrodo kaip ir aiškus kriterijus. Sakykim lyginam du automobilius, vienas su 5, kitas su 6 pavarom. Jei nežiūrint į tai, palyginti sunku. O jei priimi, kad 6>5 tai tampa aiškiau. :D Aš čia kalbu iš savo varpinės, žinoma.

O autostrada tai norėtųsi maksimaliu leistinu greičiu važinėt...

 

Visu pirma kam tau tie 6 begiai? Visu antra, dyzeli gauni pigiau nei degalines kainos? Jeigu ne, perki su dujom, maziau problemu ir pigiau viskas kainuos. O mano patarimas butu, VOLVO s60/s80.

6 bėgiai - kelionėms autostrada. Nes galima sakyti automobilis būtų naudojamas arba mieste, arba automagistralėj. O šiaip užmiesty 90 km/h greičiu - gal tik 1% laiko. :)

Dyzeliną perku degalinėje. Tačiau man kažkodėl atrodo, kad toks variantas būtų labiausiai tinkamas ir tam ir tam. Aišku, galbūt klystu. :D

 

Ačiū Nedoleris už sąrašiuką automobilių.

Ir šiaip visai gera diskusija, man padeda susidaryti šiokį tokį vaizdą siaurinant galimų automobilių sarašą. Ačiū visiems. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kada administracija prades bausti uz visas sitas nesamones? Kiek jau galima.. Pilna auto forumu lietuvoje, eikit ten ir klauskit, ten zmones bent masinu turi....

Gal galima pasidomėti, ką pažeidžiau, kad reikėtų mane bausti?

Čia gi skiltis "Ne į temą" ...

O apie savo motyvaciją rašyti čia, o ne kokiam nors neaiškiame auto forume, jau pranešiau anksčiau. Jei žinote kokį aiškų ir tinkamą šiam reikalui forumą - taip pat būsiu dėkingas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Na, dėl pavarų, tai man jų skaičius atrodo kaip ir aiškus kriterijus. Sakykim lyginam du automobilius, vienas su 5, kitas su 6 pavarom. Jei nežiūrint į tai, palyginti sunku. O jei priimi, kad 6>5 tai tampa aiškiau. :D Aš čia kalbu iš savo varpinės, žinoma.

O autostrada tai norėtųsi maksimaliu leistinu greičiu važinėt...

 

 

6 bėgiai - kelionėms autostrada. Nes galima sakyti automobilis būtų naudojamas arba mieste, arba automagistralėj. O šiaip užmiesty 90 km/h greičiu - gal tik 1% laiko. :)

Jeigu būtų viskas taip idealu ir gamintojai prie 5 pavarų dėžės tiesiog pridėtų papildomą šeštą bėgi... Tačiau neretai pavarų dėžė padalinama ne į 5, o į 6 bėgius, dėl ko kiekvienas bėgis gaunasi trumpesnis. Todėl šeštu bėgiu prie didesnio greičio gauni važiuot aukštesnėm apsukom nei važiuotum su ilgesnės dėžės penktu. Nesakau, kad taip yra visada, bet tai pasitaiko gan dažnai. Yra internete pilna visokių skaičiuoklių kiek bus apsukų prie atitinkamo greičio, gali pasiskaičiuot.

Bet į tas apsukas ir bėgius kaip jau sakiau nekreipk didelio dėmesio. Viskas dar ir nuo variklio priklauso. Pvz. kokia Honda visiškai normaliai jaučiasi važiuojant 5000rpm, o koks dyzelis jau po 2800 atrodo kad nusprogs. Kuo galingesni variklį paimsi tuo jis tau maloniau važiuos prie didesnių greičių ir valgys tiek pat ar netgi mažiau. Ir dažniausiai kuo galingesnis variklis - tuo ilgesnė dėžė, nesvarbu ar 5 ar 6 bėgių.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...