Pereiti prie turinio

Chipuotas automobilis skelbime


Chipuotas automobilis  

71 narys balsavo

  1. 1. Kokia įtaka jums daro chipuotas automobilis?

    • Teigiama, skaitau tai kaip pliusą
      23
    • Neigiama, bet nėra labai baisu.
      15
    • Nepirkčiau.
      21
    • Tai nieko nekeičia.
      12


Rekomenduojami pranešimai

Čia tas momentas kaip bergždžias reikalas ginčytis, yra tik vienas čia teisus savo iliuzijų pasaulyje.

Jau užtenka paskaityti ką rašo apie srauto matuokle jog gali nerodyti jos realų darbą.. kas čia per kreivarankystės? Aiškiai galima matyti kiek mašinos smegenys prašo, o kiek srauto matuoklė duoda (nu labai buitiškai šnekant). Na elementarūs dalykai ir tai suklumpam. Tai ką čia galima šnekėti apie galios didinimą?

Jokio skirtumo mechaninė ar automatinė (jei galima pavara jungti rankiniu būdu), visa informacija renkama realiu laiku kai mašina dirba didžiausiu pajėgumu. Bet ką čia šnekėt ir ginčytis su patirtimi. :D

P.S. kiekvienam poste ne per daug kvailos ironijos? :unsure:

Info is svetaimes: "Automobiliai su automatine greičių dėže arba su dygliuotomis padangomis nematuojami." - http://vimota.lt/index.php?page=galingumo-matavimas

 

Paskaityk vimotos forume, kazkur buvo tema, kur pats Vitoldas rase, kad pamatuoti galima, bet tie rezultatai neatitinka realybes. Tai kam matuot, jeigu pievas rodys? Gaila tik neberandu thread'o, bet kad automatui nematuoja - faktas.

 

Beje, paryskinta vieta apie srauto matuokle. Buitiskai kalbant smegenys nepraso, o jos tik gauna is jos duomenis, pagal kuriuos skaiciuoja. :) jeigu prasytu ir gauti to ko nori, kazkaip nebutu prasmes tada :)))Darant diagnostika, labai abejoju ar testuojami ir ziurimi visi parametrai, nes paprasciausiai tam nera laiko. Ir slieku uzpakalyje, jeigu is pirmo zvilgsnio su masina viskas ok, niekas neiesko... Jeigu variklis dirba graziai, tolygiai - vargu ar parametrai gali buti blogi ir zenkliai skirtis. Tad tokiu atveju gauni standartini remap'a. :))

 

Bet tai tiesiog mano nuomone. ;)

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai tada juolabiau, kaip mes galim kalbet apie galimybe nustatyt nusidevejima remiantis stendu? :)) su gera diagnostika galbut kazkiek. bet kam tada remapint netvarkinga automobili? jeigu purkstukai jau "myza", tai po remapo dar labiau myš, kas sukels dar daugiau dumu, o optimalios galios nebus. programa - mechanisko gedimo nesutvarkysi. tai vat, nesuprantu kame cia tas indivualumas.....

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Info is svetaimes: "Automobiliai su automatine greičių dėže arba su dygliuotomis padangomis nematuojami." - http://vimota.lt/index.php?page=galingumo-matavimas

 

Paskaityk vimotos forume, kazkur buvo tema, kur pats Vitoldas rase, kad pamatuoti galima, bet tie rezultatai neatitinka realybes. Tai kam matuot, jeigu pievas rodys? Gaila tik neberandu thread'o, bet kad automatui nematuoja - faktas.

 

Beje, paryskinta vieta apie srauto matuokle. Buitiskai kalbant smegenys nepraso, o jos tik gauna is jos duomenis, pagal kuriuos skaiciuoja. :) jeigu prasytu ir gauti to ko nori, kazkaip nebutu prasmes tada :)))Darant diagnostika, labai abejoju ar testuojami ir ziurimi visi parametrai, nes paprasciausiai tam nera laiko. Ir slieku uzpakalyje, jeigu is pirmo zvilgsnio su masina viskas ok, niekas neiesko... Jeigu variklis dirba graziai, tolygiai - vargu ar parametrai gali buti blogi ir zenkliai skirtis. Tad tokiu atveju gauni standartini remap'a. :))

 

Bet tai tiesiog mano nuomone. ;)

Kažkoks siemkių lukštenimas, iki smulkmenų daeisim. :D Smegenys kompo paskaičiuoja kiek prie atitinkamos apkrovos "turėtų" gauti oro, tai su diagnostika galima pamatyti ir galima palyginti su srauto matuoklės pateiktais duomenim.

Ir apie Vimota geriau net nekalbėkim, su jais ten kita tema.. Plius jei Vimotos informacija remiesi visgi, o ne iš patirties, tai tuo labiau nieko keisto. Nors turbūt labiau keista būtų jei iš savo patirties tikėtum tuo ką sakai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As kaip tik apie Vimota ir sneku, kad ju reklaminis triukas yra "kiekvienam individualus remap'as pagal masinos susidevejima". Bet as esu isitikines, kad ten jeigu nuvarytum populiariausi tautovezi - Passat 1.9 TDI, tai tau per 10 min ikeltu standartini remap'a kuri turbut per diena bent keliam Passatam iraso... Aisku del vaizdo masina palaikytu valanda ar dvi.

 

Mano patirtis tokia: masinu pats neremapin'u, bet nusiperku faila ir pats ji irasau su KessV2 klonu. Failo kaina 90 euru, is uzsienio kompanijos - nesiskundziu. Vimotoj uz ta pati sumokeciau 150€, minimum. :) ir gauciau veikiausiai ta pati. Aisku rizika pagal Vitolda sukepinti ECU su kinietiskais tools'ais, bet kazkaip jau ne viena karta i skirtingas masinas rasiau, - problemu nebuvo. Manau problemos kiltu jeigu ta pati ECU flashintum daug kartu ekspermentuodamas su skirtingais map'ais... Tada tikimybe, kad iskeps, tikrai iskyla.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vimotos auksines dienos jau praeity, kuo toliau tuo daugiau prastu atsiliepimu is zmoniu gridziu apie ju paslaugas, ypatingai apie klientu aptarnavima. Yra kontoru jau ganetinai nemazai kas padaro remapa uz pigiau ir neprasciau nei vimota. Remapas pagal nusidevejima yra daugiau reklaminis triukas, negu realus faktas. Turbina esanti prie mirties gali sekmingai pusti savo max nasumu iki paskutiniu savo gyvenimo akimirku, kompresijos jie tikrai nematuoja ir i variklio vidu nelenda, kad nustatyti nusidevejima. Kazkas maciau issireiske, kad automatu neimanoma ismatuoti. Senu automatu ismatuoti normaliai neiseina, kadangi konverteris kol nera susirakines ganetinai nemazus galios nuostolius padaro, o juose jis rakinasi tik paskutiniam begi vaziuojant kreiseriniu greiciu. O matuojant tapke minama iki dugno ir automatas iskart daro kickdown todel konverteris atsikabina ir kreive gaunasi belekokia. Naujos dezes jau gali rakinti konverteri visais begiais ir tai dazniausiai daro begejantis kad panaikinti galios nuostolius, tokius modelius galima matuoti ant stendo, paklaida buna minimali.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ta pati ir as sakau, bet kitiem vistiek atrodo kad Vitoldas pajungs diagnostika, pravarys pro stenda, procentaliai nustatys auto susidevejima ir i tai atsizvelgs... :)) anaiptol... Del turbinos taiklus pastebejimas, viena minute gali buti viskas ok, o kita ziurek jau tepalus lauk varo ir baigta.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...