Pereiti prie turinio

Pirkau televizorių su broku


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, iš EURONICS pirkau prieš 2 dienas televizorių. Kaina buvo 550 EUR. Atvežė, visi džiaugsmingi tiek aš tiek EURONICS. Po dienos aš jį išpakavau ir radau nulaužtą mygtuką. Nežinau ar ten brokas, ar gabenant jis išlūžęs, mygtukas toks apsilydęs arba su gera jėga nutrenktas. Ką man dabar daryti? Reikės laukti garantinio ~ 4 savaites? Jei jie atsisakys remontuoti kur galėčiau kreiptis. Dabar gailiuosi, kad neapžiūrėjau jo tik gavęs prie kurjerių. Buvo atvejis su telefonu, iš ten pat gavau telefoną su sugedusiu garsiakalbiu. Tai prasedėjo garantiniam 4 savaites. BET aš sumokėjau juk pinigus už naują daiktą! ir kad jį turėčiau iškart o ne po 4 savaičių. Yra kokios nors instancijos, kad suvaldyti tokius įvykius??

Redagavo robinhud
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, iš EURONICS pirkau prieš 2 dienas televizorių. Kaina buvo 550 EUR. Atvežė, visi džiaugsmingi tiek aš tiek EURONICS. Po dienos aš jį išpakavau ir radau nulaužtą mygtuką. Nežinau ar ten brokas, ar gabenant jis išlūžęs, mygtukas toks apsilydęs arba su gera jėga nutrenktas. Ką man dabar daryti? Reikės laukti garantinio ~ 4 savaites? Jei jie atsisakys remontuoti kur galėčiau kreiptis. Dabar gailiuosi, kad neapžiūrėjau jo tik gavęs prie kurjerių. Buvo atvejis su telefonu, iš ten pat gavau telefoną su sugedusiu garsiakalbiu. Tai prasedėjo garantiniam 4 savaites. BET aš sumokėjau juk pinigus už naują daiktą! ir kad jį turėčiau iškart o ne po 4 savaičių. Yra kokios nors instancijos, kad suvaldyti tokius įvykius??

 

1) kreipkitės į pardavėją, paslaugų teikėją, ir nurodykite vieną iš šių reikalavimų:

 

pakeisti prekę;

sumažinti prekės kainą;

pašalinti prekės trūkumus;

grąžinti sumokėtus pinigus.

 

Jeigu Tu nusipirkai jau brokuotą, Tu gali prašyti, kad pakeistų į naują televizorių, taip pat gali paprašyti atgauti pinigus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Deja šiuo atveju jie tau nekeis į naują prekę, nes tu pasirašei kurjeriui, kad pretenzijų neturi (Kiek supratau tau pristatė kurjeriai). Beto prekė buvo nauja, nepažeista pakuotė, todėl, nieko nepeši sakydamas, kad prekė buvo jau su mygtuko defektu. Taip pat prekės grąžinimo jie tikrai nepriims, nes ji jau yra pažeista. Kreipdamasis į vartotojų teises taip pat nieko nepeši. Garantinis gali pripažinti, kad čia ne garantinis remontas (nelabai tik supratau koks mygtukas cia yra sulūzęs, pultelio ar pačio televizoriaus). Šneku iš patirties dirbdamas internetineje parduotuveje, tiek su garantiniais tiek su įvairias brokais.

 

Šeip, pasakys garantinis, apžiūrės ir pasakys ar čia gamyklinis brokas ar buvo nutrauktas tas mygtukas. Jeigu bus gamyklinis atvejis, tai gali ir pinigus atgauti arba naują prekę išsirinkti.

 

Būtų įdomu pamatyti foto kai atrodo.

 

Šeip jeigu matosi, kad tikrai ne gamykliškas brokas, tai tau šansų įrodyti beveik nėra.

Redagavo Kintamasis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Deja šiuo atveju jie tau nekeis į naują prekę, nes tu pasirašei kurjeriui, kad pretenzijų neturi (Kiek supratau tau pristatė kurjeriai). Beto prekė buvo nauja, nepažeista pakuotė, todėl, nieko nepeši sakydamas, kad prekė buvo jau su mygtuko defektu. Taip pat prekės grąžinimo jie tikrai nepriims, nes ji jau yra pažeista. Kreipdamasis į vartotojų teises taip pat nieko nepeši. Garantinis gali pripažinti, kad čia ne garantinis remontas (nelabai tik supratau koks mygtukas cia yra sulūzęs, pultelio ar pačio televizoriaus). Šneku iš patirties dirbdamas internetineje parduotuveje, tiek su garantiniais tiek su įvairias brokais.

 

Šeip, pasakys garantinis, apžiūrės ir pasakys ar čia gamyklinis brokas ar buvo nutrauktas tas mygtukas. Jeigu bus gamyklinis atvejis, tai gali ir pinigus atgauti arba naują prekę išsirinkti.

 

Būtų įdomu pamatyti foto kai atrodo.

 

Šeip jeigu matosi, kad tikrai ne gamykliškas brokas, tai tau šansų įrodyti beveik nėra.

 

Per 14 dienų nereikia net rimtos priežasties nurodyt, gali sakyt spalva nepatiko, arba per mažas.....Gražins pinigus. Esu ne vieną ir ne du kartus su tokia situacija susidūręs, problemų iki šiol nekilo. Tiesa su Euronics nepasitaikė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Per 14 dienų nereikia net rimtos priežasties nurodyt, gali sakyt spalva nepatiko, arba per mažas.....Gražins pinigus. Esu ne vieną ir ne du kartus su tokia situacija susidūręs, problemų iki šiol nekilo. Tiesa su Euronics nepasitaikė.

 

Taip, gali grazinti, bet daiktais turi buti neprarades savo funkciju ir ishvaizdos. Siuo atveju jei jis fizishkai pazeistas tai jo paprasciausiai nepriims, jeigu neirodysi kad toki jau gavai.

Redagavo Mikaz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Per 14 dienų nereikia net rimtos priežasties nurodyt, gali sakyt spalva nepatiko, arba per mažas.....Gražins pinigus. Esu ne vieną ir ne du kartus su tokia situacija susidūręs, problemų iki šiol nekilo. Tiesa su Euronics nepasitaikė.

 

 

Tu skiri situaciją nuo grąžinimo dėl netinkamos spalvos? ar šeip nepatiko, nuo grąžinimo dėl broko? DAR kuris buvo pastebėtas tik kelių dienų bėgyje? Jeigu jis būtų kreipėsis iškarto po prekės pristatymo, būtų jau šansų, kad tavim patikės, kad tai ne tavo kaltė dėl gedimo. Bet ir tai čia dar labai labai didelis klaustukas.

Redagavo Kintamasis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paskambinau euronics, atvažiuos pasiimti prekės, žadėjo grąžinti pinigus. Žiūrėsiu kaip viskas vystysis. Pradžioj nukreipinėjo vis pas kitus žmones, po to kai pradėjau "putotis" pradėjo žmonės reaguoti ir daryti sprendimus. Klausimas ar tikrai galima prieš pasirašant kurjeriui išpakuoti prekę? Išpakavimas užtrunka - tai kurjeris man sakęs kad nelauks kol aš apžiūrinėsiu produktą. Ar tai teisybė? Ar turiu teisę pirma pažiūrėti kas supakuota ir tik po to pasirašyti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paskambinau euronics, atvažiuos pasiimti prekės, žadėjo grąžinti pinigus. Žiūrėsiu kaip viskas vystysis. Pradžioj nukreipinėjo vis pas kitus žmones, po to kai pradėjau "putotis" pradėjo žmonės reaguoti ir daryti sprendimus. Klausimas ar tikrai galima prieš pasirašant kurjeriui išpakuoti prekę? Išpakavimas užtrunka - tai kurjeris man sakęs kad nelauks kol aš apžiūrinėsiu produktą. Ar tai teisybė? Ar turiu teisę pirma pažiūrėti kas supakuota ir tik po to pasirašyti?

Žinoma, kad turi. O jei kurjeris putojasi - tai skųstis pardavėjui reikia, nes jie sutartis sudaro su tam tikrom pervežimų įmonėm. Bent jau mano buvę darbdaviai itin rimtai reaguodavo į bet kokius nonsensus, kas susiję su kurjeriais ir pačiu pristatymu, nes praktiškai pirmieji padarė Cash on delivery kaip apmokėjimo būdą Lietuvoj.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...