Pereiti prie turinio

5 žingsniai padėsiantys idėjai tapti verslu


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, kolegos. Bendradarbiauju su KTU universitetu ir esu įsipareigojęs parašyti jiem straipsnių seriją. Norėčiau pasidalinti pirmuoju, kuris manau bus labai aktualus mums, uždarbiečiams.

 

Net ir pribloškianti idėja nebūtinai bus sėkmingo verslo garantas. Jei nori, kad ji taptų paklausą turinčiu gaminiu ar paslauga, reikia įsitikinti, ar ji tikrai reikalinga vartotojams, ar jie norės už ją mokėti pinigus.

 

Kaip idėją paversti produktu bei verslu patarimais dalijasi vartotojų elgesį suprantantį e.parduotuvių paieškos variklį kuriančios įmonės „SearchNode“, kuri buvo inkubuojama jauno verslo akseleratoriuje KTU „Startup Space“, vadovas Antanas Bakšys.

 

Jaunasis verslininkas jau turi sukaupęs ne tik daug asmeninės patirties, tačiau ir labai vertingų žinių pasisėmė garsiajame JAV Silicio slėnyje vykusiame „Startup Bootcamp“. Kalifornijoje kartu su Kauno technologijos universiteto (KTU) „Startup Space“ komanda apsilankęs A. Bakšys turėjo galimybę pasiklausyti ir pabendrauti su didžiausiais JAV investuotojais, sudalyvauti jaunųjų verslininkų mokymuose.

 

Skaitytojų dėmesiui – A. Bakšio žingsnis po žingsnio gidas turintiems verslo idėjų ir norintiems jas sėkmingai realizuoti:

 

Daugelis mūsų turi verslo idėjų. Vieni nori sukurti greitaeigį elektra varomą paspirtuką, kiti – išskirtinį internetinį puslapį, treti – originalią mobiliąją aplikaciją. Tačiau, įsivaizduokite, jūs dvejus metus dirbate, rašote kodą, kuriate prototipus, ir galiausiai pamatote, kad viskas buvo veltui – niekam to nereikia. Todėl, dar prieš pradedant realizuoti savo idėją, svarbu iškelti klausimą, ar kažkam to reikės? Ar potencialūs vartotojai pirks tai, ką aš sukursiu?

 

Šiame straipsnyje noriu apžvelgti labai svarbų procesą – nuo idėjos sugalvojimo iki jos įgyvendinimo, kuris leis suprasti, ar jūsų kuriamo produkto laukia sėkmė. Tai leis sutaupyti daug laiko, pinigų, pastangų ir, be abejo, suteiks papildomos motyvacijos.

 

Visų pirmą, labai svarbu suprasti, kad sugalvota verslo ar produkto idėja nebūtinai yra teisinga ir vienintelė. Tai dar tik – hipotezės, kurias reikia patvirtinti. Pavyzdžiui, jeigu manote, kad jūsų mobiliosios aplikacijos vartotojai bus studentai, kurie už išspręstus namų darbus mokės pinigus – jūs dar turite tuo įsitikinti realiai su jais bendraudami, leisdami išbandyti minimalų produktą (angl. minimum-viable-product, MVP) ir gaudami pirmąsias pajamas. Bet apie viską nuo pradžių.

 

Straipsnio skaitymą galite pratęsti čia: http://ktu.edu/lt/ziniasklaidai/naujiena/penki-zingsniai-padesiantys-idejai-tapti-sekmingu-verslu

 

arba čia: http://verslasnaujai.lt/penki-zingsniai-padesiantys-idejai-tapti-sekmingu-verslu/1278

 

Būtų smagu išgirsti jūsų mintis, nuomones, pačių patirtį ir padiskutuoti apie pirmuosius žingsnius nuo idėjos iki produkto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...