Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, nuvežiau sony m4 aqua garantiniam aptarnavimui(pirktas tele2). Buvo pasakyta, kad dėl pabraižymų (nedidelių) ant galo ir vandens dėkle(telefonas atsparus vandeniui) nemokamai netaisys. Gedimas tikrai ne dėl mano kaltės. (Telefonas pats persikrauna). Ar turiu šansų kažką irodyt?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip gali netaisyt dėl pabraižymų? :D Bangas kelk ir paklausk kokiu pagrindu jie čia nusprendė, kad minimalūs pabraižymai gali įtakot telefono persikrovinėjimą. :) Tuo labiau, be jokio testavimo. Parodyk kur jie yra, nelabai suprantu apie kokį vandens dėklą kalbi.

Redagavo Blofeld
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip gali netaisyt dėl pabraižymų? :D Bangas kelk ir paklausk kokiu pagrindu jie čia nusprendė, kad minimalūs pabraižymai gali įtakot telefono persikrovinėjimą. :) Tuo labiau, be jokio testavimo. Parodyk kur jie yra, nelabai suprantu apie kokį vandens dėklą kalbi.

Dėkle buvo vanduo, kadangi telefonas nardintas su juo. Dėklas paprastas guminis

Redagavo nevidonas12
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip gali netaisyt dėl pabraižymų? :D Bangas kelk ir paklausk kokiu pagrindu jie čia nusprendė, kad minimalūs pabraižymai gali įtakot telefono persikrovinėjimą. :) Tuo labiau, be jokio testavimo. Parodyk kur jie yra, nelabai suprantu apie kokį vandens dėklą kalbi.

gal telefono dėkle buvo vandens?

 

o šiaip tai įdomu, privalo taisyti, jeigu telefonas nepažeistas (nėra skilimų) stirpių numušimų , youlab kad tai greičiausiai su baterija susije ir softu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Telefonas vos nusipirkus užstrigdavo(juodas ekranas), perkrovus su reset mygtuku viskas būdavo gerai iki kito užstrigimo, atkūrus gamyklinius duomenis nebebūna to, dabar tiesiog persikrauna. Bet jis persikrovęs neprašo pin kodo, kas yra keista. Taip pat yra kitų gedimų - mikrofonas tylus, kišenėje spaudaliojasi ekranas(beveik visada kai kažkas skambina, numeta su žinute)

Redagavo nevidonas12
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir tą vandenį aptiko tada, kai atnešei remontui? Šiaip tas atsparumas vandeniui yra skambūs žodžiai, su nelabai smagia realybe. Vandeniui atsparumas būna iki tam tikro gylio ir tik tam tikrą laiką, tad jeigu vanduo užsistovėjo dėkle ilgiau(o guminiai dėklai dažniausiai apima visą telefono rėmą), tai tikrai didelė tikimybė, kad telefonas galėjo būti pažeistas vandens, nes instrukcijose būna parašyta, kad laikyti ne ilgiau 30 min. ar kažkokį kitą laiko tarpą, kuris būna nurodytas, tad realus variantas, kad nemokamai ir netaisys, nes tai tavo kaltė. :)

Redagavo Blofeld
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir tą vandenį aptiko tada, kai atnešei remontui? Šiaip tas atsparumas vandeniui yra skambūs žodžiai, su nelabai smagia realybe. Vandeniui atsparumas būna iki tam tikro gylio ir tik tam tikrą laiką, tad jeigu vanduo užsistovėjo dėkle ilgiau(o guminiai dėklai dažniausiai apima visą telefono rėmą), tai tikrai didelė tikimybė, kad telefonas galėjo būti pažeistas vandens, nes instrukcijose būna parašyta, kad laikyti ne ilgiau 30 min. ar kažkokį kitą laiko tarpą, kuris būna nurodytas, tad realus variantas, kad nemokamai ir netaisys, nes tai tavo kaltė. :)

Taip, atnešus. Na jie nežino kiek laiko vanduo ten buvo. Visgi gedimai jau prieš tai buvo. Neišeitų į kitą vietą pabandyti nunešti, šį kartą be dėklo?

Redagavo nevidonas12
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, atnešus. Na jie nežino kiek laiko vanduo ten buvo. Visgi gedimai jau prieš tai buvo. Neišeitų į kitą vietą pabandyti nunešti, šį kartą be dėklo?

 

Tai va, čia laabai didelę klaidą padarei, kad atnešei kartu su dėklu. Pats išsidavei jiems, kad galimai pažeidei garantinio aptarnavimo sąlygas ir dėl to jie turi pilną teisę telefono netvarkyti. Pats nesu 100% tikras, tačiau labai dažnai vis perskaitydavau, kad telefonai atsparūs vandeniui išbūna tik tam tikrą laiką, kai panardinti vandenyje. Ir kiek atsimenu, tas laikas arba 30 min., arba max 1 valanda. Ir faktas, kad per 1 valandą telefono garantiniui neatneši, jeigu pastebėjai gedimą, nes dar išsikeli failus ir t.t. :)

 

Gali bandyt nueit į kitą vietą, tik jau be dėklo ir išdžiovinęs išoriškai telefoną. Gal pasiseks, ir nieku gyvu neužsimink, kad buvo dėkle su vandeniu. :D Realiai tai tavo kaltė. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu čia kelk bangas, ar ginčykis yra tokie vaikiški patarimai, kurie verti nulio.

 

Oficialiai turėtum gaut iš ne maisto produktu inspekcijos pažymą (rekomendacinio pobūdžio, nes daugiau ta inspekcija neturi galių), jog telefonui privalo būt atliktas garantinis remontas. Jei imonė ir toliau atsisakys teikt garantiją, tada duodi teismui ieškinį ir sprendžiasi viskas teisine tvarka, ne maisto produktu inspekcijos pažymą bus geras svertas laimėti bylą, bei prisiteisti išlaidas už teismo procesą, galbūt net moralinę žalą kokią priteis :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu čia kelk bangas, ar ginčykis yra tokie vaikiški patarimai, kurie verti nulio.

 

Oficialiai turėtum gaut iš ne maisto produktu inspekcijos pažymą (rekomendacinio pobūdžio, nes daugiau ta inspekcija neturi galių), jog telefonui privalo būt atliktas garantinis remontas. Jei imonė ir toliau atsisakys teikt garantiją, tada duodi teismui ieškinį ir sprendžiasi viskas teisine tvarka, ne maisto produktu inspekcijos pažymą bus geras svertas laimėti bylą, bei prisiteisti išlaidas už teismo procesą, galbūt net moralinę žalą kokią priteis :D

Na giminaitis yra valstybinis ne maisto prekių inspektorius. Tai galėtų pagelbėti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu čia kelk bangas, ar ginčykis yra tokie vaikiški patarimai, kurie verti nulio.

 

Oficialiai turėtum gaut iš ne maisto produktu inspekcijos pažymą (rekomendacinio pobūdžio, nes daugiau ta inspekcija neturi galių), jog telefonui privalo būt atliktas garantinis remontas. Jei imonė ir toliau atsisakys teikt garantiją, tada duodi teismui ieškinį ir sprendžiasi viskas teisine tvarka, ne maisto produktu inspekcijos pažymą bus geras svertas laimėti bylą, bei prisiteisti išlaidas už teismo procesą, galbūt net moralinę žalą kokią priteis :D

 

Kažkaip jau nebestebini su tokiais komentarais. :) Anksčiau gyreisi, kad mėgsti topo centro konsultantus erzinti. :D

Tie patarimai buvo duoti, kol dar nebuvo sužinota, kad iš dėklo išbėgo vanduo, kas visiškai keičia situaciją.

 

O jeigu nenorės ir turės savo įrodymus, ta inspekcijos pažyma visiškai niekuo nepadės ir įmonė neprivalo ta pažyma vadovautis... :) Kaip jau buvau minėjęs - čia jo pačio kaltė, nes dėkle buvo užsilikęs vanduo, o telefonas atsparus vandeniui tik tam tikrą laiką.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažkaip jau nebestebini su tokiais komentarais. :) Anksčiau gyreisi, kad mėgsti topo centro konsultantus erzinti. :D

Tie patarimai buvo duoti, kol dar nebuvo sužinota, kad iš dėklo išbėgo vanduo, kas visiškai keičia situaciją.

 

O jeigu nenorės ir turės savo įrodymus, ta inspekcijos pažyma visiškai niekuo nepadės ir įmonė neprivalo ta pažyma vadovautis... :) Kaip jau buvau minėjęs - čia jo pačio kaltė, nes dėkle buvo užsilikęs vanduo, o telefonas atsparus vandeniui tik tam tikrą laiką.

Tai skirk biški, kur eit konsultantus erzint be jokio tikslo ir kur bangas kelt vardan to, kad pasiektum jog tau aptarnautu garantinis daiktą.

Ta pažyma rekomendacinio pobūdžio, taip tu teisingai perskaitei ką aš parašiau, ir neblogai atkartojai, sveikinu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai skirk biški, kur eit konsultantus erzint be jokio tikslo ir kur bangas kelt vardan to, kad pasiektum jog tau aptarnautu garantinis daiktą.

Ta pažyma rekomendacinio pobūdžio, taip tu teisingai perskaitei ką aš parašiau, ir neblogai atkartojai, sveikinu

Koks dar garantinis aptarnavimas, kai buvo pažeistos garantinės sąlygos?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai skirk biški, kur eit konsultantus erzint be jokio tikslo ir kur bangas kelt vardan to, kad pasiektum jog tau aptarnautu garantinis daiktą.

Ta pažyma rekomendacinio pobūdžio, taip tu teisingai perskaitei ką aš parašiau, ir neblogai atkartojai, sveikinu

 

Tas konsultantų erzinimas daug ką pasako apie tave, kaip žmogų. :D O kartais be bangų kėlimo kažko pasiekt būna neįmanoma tokiose įmonėse, bet šiuo atveju tai nesuveiktų. Nesuprantu ko tu dar čia kimbi. :)

 

O tavo žodžius teko pakartot, kad suprastum ir tu, ir jis, kad pažeidus garantines sąlygas ta pažyma bus visiškai nevertinga ir net neverta gaišti laiko.

Redagavo Blofeld
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas konsultantų erzinimas daug ką pasako apie tave, kaip žmogų. :D O kartais be bangų kėlimo kažko pasiekt būna neįmanoma tokiose įmonėse, bet šiuo atveju tai nesuveiktų. Nesuprantu ko tu dar čia kimbi. :)

 

O tavo žodžius teko pakartot, kad suprastum ir tu, ir jis, kad pažeidus garantines sąlygas ta pažyma bus visiškai nevertinga ir net neverta gaišti laiko.

Taip, aš kaip žmogus esu linksmas ir linkęs prie humoro :D

Tai kam reikalinga tarnyba jei jos išduodamos pažymos nevertingos? Šeip dėl vaizdo valdiškiems pinigams praplauti? :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, aš kaip žmogus esu linksmas ir linkęs prie humoro :D

Tai kam reikalinga tarnyba jei jos išduodamos pažymos nevertingos? Šeip dėl vaizdo valdiškiems pinigams praplauti? :D

Tos pažymos nieks neduos, nes buvo pažeistos garantinės sąlygos...

 

VVTAT neturi specialistų, kad nustatytų gedimus ir jų atsiradimo priežastis, jeigu garantinis servisas neduoda defektavimo pažymos, tuomet reikia samdytis nepriklausomus autorizuotus ekspertizės centro ekspertus ir jeigu jie išduos reikiamą pažymą, tik tuomet gali kreiptis į VVTAT, kad jie išrašytų rekomendacinio pobūdžio prašymą, kuris pardavėjo neįbaugins. Tik teisminiu keliu gali kažką laimėti, bet sugaiši tiek laiko, nervų ir pinigų...

Realiai VVTAT yra visiškai nereikalingi ir jokios naudos iš jų, jei susidūri su rimtomis įmonėmis, kurios žino visą tą procedūrą.

 

Matosi, kad nesi pats asmeniškai susidūręs ir lengva ranka rašai šituos teiginius, teoriškai viskas paprasta, praktiškai....

Redagavo Edgardas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, aš kaip žmogus esu linksmas ir linkęs prie humoro :D

Tai kam reikalinga tarnyba jei jos išduodamos pažymos nevertingos? Šeip dėl vaizdo valdiškiems pinigams praplauti? :D

 

O tai tau naujiena, kad Lietuvoje yra tarnybų, kurios tik šiaip skirtos pinigams išplauti? :D Juk jau pats buvai parašęs, kad ji visiškai nereikalinga, nors to tiesiogiai nepaminėjai. Kam reikalinga rekomendacinio pobūdžio pažyma? :) Nebent užpakaliui nusivalyt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Telefonas vos nusipirkus užstrigdavo(juodas ekranas), perkrovus su reset mygtuku viskas būdavo gerai iki kito užstrigimo, atkūrus gamyklinius duomenis nebebūna to, dabar tiesiog persikrauna. Bet jis persikrovęs neprašo pin kodo, kas yra keista. Taip pat yra kitų gedimų - mikrofonas tylus, kišenėje spaudaliojasi ekranas(beveik visada kai kažkas skambina, numeta su žinute)

 

Birželį nusipirkau lygiai tokį patį telefoną, tik Bitėje. Jau liepos mėnesio viduryje man lygiai tokios pačios problemos buvo, labiausiai atsibosdavo, kai kartais man skambindavo klientai ir telefonas pats numesdavo parašydamas žinutę. Tada visiškai neturėjau laiko nuvežti dėl garantinio aptarnavimo. Maždaug rugsėjo viduryje pati problema išsisprendė, nei atmetinėdavo skambučius, nei persikraudavo ir mikrofono garsas atsistatė. Iki šiol jokių naujų problemų neturiu su šiuo modelio.

 

Telefonas su vandeniu sąlyčio tikrai neturėjo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...