Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Klausimas kolegoms e. parduotuvių turėtojams.

Visi pasaulio tinklaraščiai triūbyja, kad interneto pasiekiamumas mobiliais vis didėja, didėja ir didėja. Tai 40% tai 50% visų paieškų googlei daroma telefonu ir t.t. Tie patys saitai kalba, kad ir pardavimų % naudojant telefoną tik didėja ir didėja...

 

Dabar situacija tokia.

Turimų e. parduotuvių pagrindinis srautas reklama ir organinė Google paieška. Procentaliai 60% ateina Descop, 40% mobiliu tel. Parduotuvės pilnai optimizuotos mob. naudojimui. Bounce reitai beveik identiški. Na, šiam momentui nematau objektyvių priežasčių, kad telefonu būtų nepatogu naudotis ir t.t.

Tačiau pažiūrėjus į pardavimus, prie pardavimų kurie buvo įvykdyti mob. telefonu šviečia didelis riebus 0 % :huh:

 

Taigi pamastymai:

1. Gal lietuviai kol kas nelabai linkę daryti pirkimų telefonu? Gal tiesiog statistinis lietuvis savo mobiliaku, kaip sakant tik pasižiūri, pasinagrinėja situaciją ir prekes, o pirkimus daro namie prie kompo?

2. Gal dar neverta į parduotuvę vesti mokamą srautą mobiliu, tiesiog palikti organinę paiešką?

3. O kaip situacija pas kolegas komersantus? :rolleyes: Kiek procentaliai Jūs surenkat pirkimų mobiliu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atsimenu vz.lt skaiciau ta tema, kalbejo dideles (galbut pigu.lt, o gal ir ne) e. parduotuves atstovas, tai labai panasiai kalbejo - zmones apsilanko mobilioje versijoje daznai, bet pirkima ivykdo prieje prie normalaus kompiuterio.

Bandau surast ta straipsni, bet nesekmingai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Aš pats telefonu perku labai retai ir tai būna tik kokiam aliexpress ir kai žinau ko man reikia, ir esu apžiūrėjęs panašias prekes. O kodėl taip yra tai paprasta, per pc ir lengviau ir grečiau gali palyginti su kitais pardavėjais, lengvesnė paieška patys web atrodo patraukiau, viskas paprasčiau. Senesni žmonės ir taip telefona naudoja kaip paskambint parašyt panaršyt, nieko sudėtingiau nedaro, su laiku turėtų daugiau atsirasti perkančių per tel. tačiau vistiek didžioji dauguma turėtų rinktis PC / laptop.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atsimenu vz.lt skaiciau ta tema, kalbejo dideles (galbut pigu.lt, o gal ir ne) e. parduotuves atstovas, tai labai panasiai kalbejo - zmones apsilanko mobilioje versijoje daznai, bet pirkima ivykdo prieje prie normalaus kompiuterio.

Bandau surast ta straipsni, bet nesekmingai.

Gal kolega galėtumėt paieškoti to straipsnio ar bent kaip jis panašiai vadinasi. Būtų labai įdomu paskaityti.

 

Na o kalbant bendrai, tai Lietuvoje tų vadinamų early adopterių ar early majority tikrai yra mažai. Pačią Lietuvą priskirčiau prie late majority šalių, kuriuose tendencijos iš už atlanto ateina per kokius 3-4 metus.

 

Tai dabar pamastom.

Štai Shopify teigia, kad 2014 m. 50% trafiko shopify parduotuvėse sudarė mobiliūs.

Pagal internetRetailer, 2015 m. pardavimai mobiliu sudarė arti 30% visų pardavimų.

Tai dabar darant prielaidą, kad visos šios tendencijos ateis pas mus per 3-4 metus, Jūsų nuomone ar 2017-2018 m. sulauksime bent panašių rodiklių? Kadangi šiuo metu, bent jau mano parduotuvėse rodikliai toli gražu ne tokie. Kaip minėjau absoliutus 0%. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Asmeninė statistika pagal Google Adwords konversijas - užsakymus...

Computers - 74 proc.

Mobile Devices - 17 proc.

Tablets - 9 proc.

 

Taigi, mobile devices + tablets kartu sudaro net 26 proc. Taip pat dar darau prielaidą, kad tikrai tam tikra dalis srauto peržiūri produktus savo telefone, bet užsakymus atlieka prie kompiuterio, todėl nereikėtų labai jau nuvertinti srauto iš mobiliųjų įrenginių bei planšetinių kompiuterių.

Redagavo Splatt
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kolega galėtumėt paieškoti to straipsnio ar bent kaip jis panašiai vadinasi. Būtų labai įdomu paskaityti.

 

Radau.

Prisegu pdf, nes vz.lt jis viesai neprieinamas.

 

Tik straipsnis 2014m., gali buti, kad panasiai tema buvo isleistas ir naujesnis straipsnis, nes atrode, kad ne taip seniai ji skaiciau. Nors gal tiesiog laikas greit bega.

 

Atnaujinu: radau ir ta naujesni straipsni, 2015m, jis cia: http://vz.lt/archive/article/2015/4/1/be-mobiliosios-svetaines-pirkejai-gali-jusu-ir-nerasti

VZ1062161.pdf

Redagavo biz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Asmeninė statistika pagal Google Adwords konversijas - užsakymus...

Computers - 74 proc.

Mobile Devices - 17 proc.

Tablets - 9 proc.

 

Taigi, mobile devices + tablets kartu sudaro net 26 proc. Taip pat dar darau prielaidą, kad tikrai tam tikra dalis srauto peržiūri produktus savo telefone, bet užsakymus atlieka prie kompiuterio, todėl nereikėtų labai jau nuvertinti srauto iš mobiliųjų įrenginių bei planšetinių kompiuterių.

Įdomu.

Na googlas tabletus laiko artimesnius descopam nei mobiliesiems. Ir pats su tuo sutinku, todėl akcentuoju tik mobilius telefonus. Tačiau ir 17 proc. pardavimai atrodo gražiai. Pačio mobilaus srauto tikrai nanuvertinu ir pats kaip rašiau aukščiau, darau prielaidą, kad dalis vartotojų mobilius naudoja produktų apžiūrai, o pirkimą atlieka prie kompo. Perskaitęs kolegos biz nuorodas manau, kad ši prielaida teisinga.

Tačiau man kyla klausimas ar verta mokėti už mobilių srautą, per kurį mano atveju daroma tik produktų apžiūra? Jei vartotojai dmobiliu daugiau domisi nei perka gal verčiau palikti organinę paiešką, o lėšas permesti į reklamą ten kur vykdomi pirkimai?

 

Beje, jei nepaslaptis kokioje srityje vykdote veiklą?

Manau nemažą įtaka čia daro ir veiklos sritis bei pats tikslinis pirkėjas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įdomu.

Na googlas tabletus laiko artimesnius descopam nei mobiliesiems. Ir pats su tuo sutinku, todėl akcentuoju tik mobilius telefonus. Tačiau ir 17 proc. pardavimai atrodo gražiai. Pačio mobilaus srauto tikrai nanuvertinu ir pats kaip rašiau aukščiau, darau prielaidą, kad dalis vartotojų mobilius naudoja produktų apžiūrai, o pirkimą atlieka prie kompo. Perskaitęs kolegos biz nuorodas manau, kad ši prielaida teisinga.

Tačiau man kyla klausimas ar verta mokėti už mobilių srautą, per kurį mano atveju daroma tik produktų apžiūra? Jei vartotojai dmobiliu daugiau domisi nei perka gal verčiau palikti organinę paiešką, o lėšas permesti į reklamą ten kur vykdomi pirkimai?

 

Beje, jei nepaslaptis kokioje srityje vykdote veiklą?

Manau nemažą įtaka čia daro ir veiklos sritis bei pats tikslinis pirkėjas.

Mokėti ar nemokėti? Tiesiog reikėtų kažkaip įsivertinti. Teoriškai įsivaizduoju kaip būtų galima įvertinti visą tai (jeigu gyventume tobulame pasaulyje), tačiau praktiškai - nelabai įmanoma.

 

Kažkaip sunku patikėti, kad pardavimai per mob. įrenginius apvalus nulis... Ar el. parduotuvė tikrai patogi naudotis per telefoną? Gal prekės labai brangios? Pirkėjai senyvo amžiaus? Per kur sekamos konversijos?

 

Dėl mano anksčiau pateiktos el. parduotuvės:

Sritis - grožio prekės.

Lytis - 95 proc. moterys.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mokėti ar nemokėti? Tiesiog reikėtų kažkaip įsivertinti. Teoriškai įsivaizduoju kaip būtų galima įvertinti visą tai (jeigu gyventume tobulame pasaulyje), tačiau praktiškai - nelabai įmanoma.

 

Kažkaip sunku patikėti, kad pardavimai per mob. įrenginius apvalus nulis... Ar el. parduotuvė tikrai patogi naudotis per telefoną? Gal prekės labai brangios? Pirkėjai senyvo amžiaus? Per kur sekamos konversijos?

 

Dėl mano anksčiau pateiktos el. parduotuvės:

Sritis - grožio prekės.

Lytis - 95 proc. moterys.

Tai man pačiam keista, kad pardavimai per mob. apvalus 0, tačiau taip yra. Dėl naudojimosi patogumo, tai kaip minėjau nagrinėdamas analytics duomenis neradau kažko įtartino. Bounce rate beveik identiški su descop, vidutinis praleidžiamas laikas ir puslapių skaičius mob. nežymiai mažesnis, tačiau mano nuomone tai natūralu. Įtartino puslapio, visame pirkimo procese, per kurį vyktų didelis nutekėjimas nėra. Žodžiu iš duomenų matyti, kad mob. telefonu klientai svetainėje lankosi ir naršo... tik nespaudžia savo mobiliake "Pirkti".

 

Bandysim pratestuoti. Mėnesiui atjungiama reklama mobiliems ir paliksim tik organinę paiešką. Pažiūrėsim kokią įtaka tai turės pardavimams. Iš gautų duomenų gal išeis padaryti kažkokias prielaidas. Rezultatais pasidalinsiu.

 

tokie kaip aliexpress skatina mobiliu pirkti, pritaiko kelis procentus nuolaida nuo desktopo kainos, yra daug pavyzdziu tokiu skatinanciu mobilu naudoti ir kitose nelietuviskose svetainese, taip kad patys pirkejai be ankstino nelabai pereis prie mobilaus pirkimo

Įdėja įdomi. Tačiau tai daugiau vartotojų įpročių formavimas. Deja, su šiuo metu turimais resursais aš būčiau labiau linkęs prisitaikyti prie vartotojų įpročių, o ne juos formuoti ar keisti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Asmeninė statistika pagal Google Adwords konversijas - užsakymus...

Computers - 74 proc.

Mobile Devices - 17 proc.

Tablets - 9 proc.

 

Taigi, mobile devices + tablets kartu sudaro net 26 proc. Taip pat dar darau prielaidą, kad tikrai tam tikra dalis srauto peržiūri produktus savo telefone, bet užsakymus atlieka prie kompiuterio, todėl nereikėtų labai jau nuvertinti srauto iš mobiliųjų įrenginių bei planšetinių kompiuterių.

 

Asmeninė statistika palyginimui:

Computers - 79,4 proc.

Mobile Devices - 8,9 proc.

Tablets - 11,8 proc.

 

Pritariu dėl to, kad žmonės per telefoną tik apsižvalgo o pirkimus atlieka per kompiuterį. Aš pats taip darau :)

Gulint prie televizoriaus ir prisiminimus, kad kažko reikia, daug patogiau susirasti per telefoną nei jungti kompiuterį. Susiradus reikiamas prekes ir informaciją apie jas, pirkimą jau darau per PC. Tai gali būti po kelių valandų ar net kitą dieną.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Dar kiek aktualios temos autoriui informacijos radau:

 

Prekes apžiūri per mobilųjį telefoną, tačiau perka kompiuteriu

 

Apsipirkimas per mobiliuosius įrenginius sparčiai populiarėja – e. parduotuvėse, naudodamiesi planšete ar mobiliuoju telefonu, prekes renkasi 27 proc. vartotojų. 2015 m. kovo mėnesį tokių pirkėjų buvo beveik dvigubai mažiau (15 proc.). Dalis lietuvių pirkimą užbaigia ar mokėjimą atlieka kompiuteryje. Pirkimą mobiliajame telefone ar planšetėje užbaigia 15 proc. klientų.

 

Panašios tendencijos matomos ir kitose Baltijos šalyse. Latvijoje prekes per mobiliuosius įrenginius renkasi 25 proc., o nusiperka 16 proc. vartotojų. Estijoje situacija panaši – mobiliuoju telefonu ar planšete prekes apžiūrinėja 23 proc., įsigyja 15 proc.

 

9 iš 10 pirkėjų, kurie renkasi ir perka prekes per mobiliąją aplikaciją, naudojasi mobiliuoju telefonu, likę renkasi planšetę (9 proc.). Latvijoje ir Estijoje apsipirkimą planšete renkasi tris kartus daugiau vartotojų nei Lietuvoje, o mobiliuosius telefonus apsipirkimui internetu renkasi 7 iš 10 klientų. Nors planšetės rečiau pasirenkamos ieškant prekių e. parduotuvėse, visose trijose Baltijos šalyse šių įrenginių naudotojai išleidžia didesnes sumas nei pirkdami mobiliaisiais telefonais.

 

Pastebima, kad 1 iš 5 vartotojų, prieš įsigydamas prekę e. parduotuvėje kompiuteriu, prieš tai ją keletą kartų apžiūri per mobilųjį telefoną ar planšetę. Naudojantis mobiliąja aplikacija pasiekiamas daug ilgesnis naršymo sesijos ilgis, t.y. pirkėjas ilgiau domisi preke, skaito jos aprašymus ir kitų pirkėjų komentarus.

 

Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/04/25/verslas/mobiliosios-programeles-populiareja-jaunos-mamos-apsiperka-ir-migdydamos-vaikus/#ixzz46s972InR

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...