Pereiti prie turinio

adwords ir bounce rate


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

situacija tokia, kad labai didelis atmetimo rodiklis iš adwords reklamos (~87%), kai pvž. iš organinės paieškos mažesnis (~55%), socialinių tinklų (~44%). Svetainė vyriškų papuošalų elektroninė parduotuvė, raktažodžiai: vyriškos apyrankės, vyriški pakabukai ir t.t., todėl su raktažodžiais, manau, viskas tvarkoj.

 

Gal kas turit minčių, kas dar gali būti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Sveiki,

 

situacija tokia, kad labai didelis atmetimo rodiklis iš adwords reklamos (~87%), kai pvž. iš organinės paieškos mažesnis (~55%), socialinių tinklų (~44%). Svetainė vyriškų papuošalų elektroninė parduotuvė, raktažodžiai: vyriškos apyrankės, vyriški pakabukai ir t.t., todėl su raktažodžiais, manau, viskas tvarkoj.

 

Gal kas turit minčių, kas dar gali būti?

 

Įmanomos tik dvi priežastys: skelbimo tekstai ir raktažodžiai blogai parinkti, todėl pagal juos atėję žmonės neranda to ko tikėjosi ir ką matė skelbime, arba, landing pag'ai blogi, atėję žmonės pagal skelbimus nusivilia pamatę blogą, negražų, neveikiantį, ar nesusijusį landing page, ir todėl iškarto išeina lauk.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

situacija tokia, kad labai didelis atmetimo rodiklis iš adwords reklamos (~87%), kai pvž. iš organinės paieškos mažesnis (~55%), socialinių tinklų (~44%). Svetainė vyriškų papuošalų elektroninė parduotuvė, raktažodžiai: vyriškos apyrankės, vyriški pakabukai ir t.t., todėl su raktažodžiais, manau, viskas tvarkoj.

 

Gal kas turit minčių, kas dar gali būti?

 

Nueik į Google Analytics > Įgijomas >Kampanijos >Apmokėti raktiniai žodžiai. Peržiūrėk raktažodžių atvedančių daugiausiai lankytojų Atmetimo rodiklį. Greičiausiai pastebėsi daug su 90-100% atmetimu. Dažniausiai tai bendri, vieno žodžio raktažodžiai, kurie lyg ir tiktų tavo veiklai, bet tinka ir dar septyniolikai visai kitokių ir klientas atėjo ne ten kur jis tikėjosi.

Tau tokie lankytojai nereikalingi, todėl Adwords kampanijoje nenaudok vieno žodžio raktažodžių, rinkis frazes, būtinai išnaudok Neigiamus raktažodžius, kad kampanija būtų sukoncentruota būtent į potencialius klientus. Tuomet ir atmetimo rodiklis sumažės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...