Pereiti prie turinio

Greitai.lt neleidžia perrašyti bilieto


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki. Situacija tokia. Draugas per greitai.lt nupirko du bilietus į Maljorką 2016-07-16 - 07-23. Vienas bilietas ~277 eurų. Taip atsitiko, kad žmogus kuris turėjo su juo keliauti, išskristi negali, tad jis kreipėsi į greitai.lt su prašymu perrašyti vardą ir pavardę ant bilieto (sutinka ir sumokėti dažniausiai naudojama mokestį ~29 EUR). Pirkimas buvo vykdomas el. būdu.

 

Tačiau iš greitai.lt gavo neigiamą atsakymą, neva bilietai nėra grąžinami ar keičiami. Pasiūle kreiptis tiesiai į skrydžių bendrovę: http://www.flexflight.dk/tb/

 

Neaiškumai:

 

1. Perkant bilietus niekur nebuvo nurodyta/įspėta/informuota, kad bilietai negrąžinami ar nėra keičiami.

2. Pirko žmogus bilietus iš greitai.lt, o ne iš flexflight.dk - tad kodėl jis turėtų skambinti į oro linijų bendrovę, o ne greitai.lt?

 

Gal kas nors buvo susidūręs su panašia situacija? Ką siūlot jam daryti?

 

Mano manymu tai yra grynas išsip***ėjimas iš žmonių, kai paimti pinigus, pirmi. Bet jei kyla neaiškumų, reikalinga pagalba - tada deda į kojas, atseit ne mes skraidinam.

Redagavo Anomalija
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. Situacija tokia. Draugas per greitai.lt nupirko du bilietus į Maljorką 2016-07-16 - 07-23. Vienas bilietas ~277 eurų. Taip atsitiko, kad žmogus kuris turėjo su juo keliauti, išskristi negali, tad jis kreipėsi į greitai.lt su prašymu perrašyti vardą ir pavardę ant bilieto (sutinka ir sumokėti dažniausiai naudojama mokestį ~29 EUR). Pirkimas buvo vykdomas el. būdu.

 

Tačiau iš greitai.lt gavo neigiamą atsakymą, neva bilietai nėra grąžinami ar keičiami. Pasiūle kreiptis tiesiai į skrydžių bendrovę: http://www.flexflight.dk/tb/

 

Neaiškumai:

 

1. Perkant bilietus niekur nebuvo nurodyta/įspėta/informuota, kad bilietai negrąžinami ar nėra keičiami.

2. Pirko žmogus bilietus iš greitai.lt, o ne iš flexflight.dk - tad kodėl jis turėtų skambinti į oro linijų bendrovę, o ne greitai.lt?

 

Gal kas nors buvo susidūręs su panašia situacija? Ką siūlot jam daryti?

 

Mano manymu tai yra grynas išsip***ėjimas iš žmonių, kai paimti pinigus, pirmi. Bet jei kyla neaiškumų, reikalinga pagalba - tada deda į kojas, atseit ne mes skraidinam.

Gal todel kad jie tarpininkai ir neturi teises perrasineti bilietu ? Siulau ta pati kaip ir jie kreiptis i flexflight, ir daugiau nebesinaudoti tarpininku paslaugom

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet ar tarpininkai kurie uždirba perpardavinėjant bilietus neturi įspėti, kad tam tikra oro linijų kompanija negrąžina ar neperrašinėja bilietų? Žmogus nupirko bilietus per juos, o ne tiesiogiai.

 

Tiketa irgi neorganizuoja renginių, tačiau jeigu renginys neįvyksta, tiketa grąžina pinigus, o vėliau aiškinasi su renginio organizatoriais.

 

Klausimas pagrinde kas čia neteisus? Ar greitai.lt kurie neįspėja savo pirkėjų apie tam tikrus niuansus (kas mano manymu privaloma daryti), ar pats žmogus kuris savaime suprantama negali visko žinoti?

Redagavo Anomalija
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš apie batus, jus man apie ratus. Jeigu kas nors atsidurs tokioje situacijoje, cituoju:

 

Pažymėtina, kad 2006-04-20 įsakymu Nr. 3-147 patvirtintų Keleivių, bagažo, pašto ir krovinių vežimo orlaiviais taisyklių (toliau – Taisyklės) 9 punktas nustato, jog bilieto rezervavimo metu oro vežėjas ar bilietų pardavėjas privalo užtikrinti, kad keleivis turės galimybę susipažinti su oro vežėjo taisyklėmis. Keleiviui turi būti raštu ar kitoje prieinamoje patvariojoje laikmenoje pranešamos pagrindinės vežimo sąlygos, kurios turi būti įteikiamos keleiviui prieš įsigyjant bilietą. Jeigu keleivio vežimo sutartis sudaroma elektroninėmis ryšio priemonėmis, oro vežėjas ar bilietų pardavėjas turi užtikrinti, kad keleivis, prieš įsigydamas bilietą, galėtų susipažinti su pagrindinėmis vežimo sąlygomis. Viena iš sąlygų yra supažindinti su informacija apie bilieto tarifo sąlygas. T. y. ar bilietas grąžinamas, ar (ir) keičiamas. Prievolė pateikti informaciją apie pagrindines vežimo sąlygas galioja visiems Lietuvos Respublikoje veikiantiems oro vežėjams ir bilietų pardavėjams.

 

Greitai.lt privalėjo žmogų įspėti apie tai, kad bilietas nėra grąžinamas ir nėra perrašinėjamas.

Redagavo Anomalija
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...