Pereiti prie turinio

2011 automobilio pasirinkimas


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

Galvoju pirkti automobili:

-Hecbekui pirmenybe (gal dar sedanas is bedos tiktu)

-minimum 2011m

- max ~120k pravaziuota

- orentuotas i taupuma (tad dyzelis)

- Kad remontas saliginai butu nebrangus

 

Tiesa masina bus eksplotuojama Danijoje, tad ir rinka piniginiu atzvilgiu yra kita nei lt. Neatmetu nei vieno varianto, apart Citroen, renault ir pns tipu masinu.

Jei kas galetu is savo patirties ka nors rekomenduoti, buciau dekingas ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bmw e91, vw passat b6 / b7, danijoi paciu mieru :) jeigu man tektu rinktis, butent toi saly pirkciau universala e91 arba dar didesne kaip volvo xc90. teko pagyvent tai su mersu sedanu dviese nuvaziavom, nei daiktu normaliai telpa, nei prekiu maisai normaliai telpa :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Toyota hibridinei sistemai duodama belekiek metu garantija, taip kad gali but ramus. Visa kita paprasta ir patikima auto. Bet turek omenyje, kad hibridas apsimoka tik mieste, autostradoje jis elektros nenaudoja ir valgo tiek pat kiek ir paprasta benzinine auto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neteko susidurti su hibridais, kokie pliusai minusai ju?

Kaip del prius? kazka daugiau pakomentuot gali?

As galvoju apie VW 7 Bluemotion 1.6 TDI 110HP orentuotas i kuro sanaudas, oficialiai raso 3.5l 100km. Gal kas ka zinot daugiau?

Pliusai vs. dyzelis:

Jokių DPF, turbinų, brangių purkštukų, tyliau vis tiek važiuos nei koks gera izoliacija apkamšytas dyzelis, dėl hibridinės sistemos žymiai mažiau dyla stabdžiai.

Minusai:

Reikia važinėti, kad išlaikyti baterijos gyvybingumą, t.y. geriau nepalikti mašinos stovėti 1 mėnesiui ar ilgiau. Autostrada važiuojant ekonomiškumas bus kaip paprasto benzininio (Stanley jau parašė kodėl).

 

Kitas (kam minusas, kam pliusas) - CVT dėžė. Man asmeniškai patinka jos veikimas ir gan logiškas atrodo. Kitiems, pripratusiems prie įprastinių APD, atrodys labai keistai tas "bepakopiškumas" (kai jaučiasi persijungimai tarp "pavarų").

Taip pat, jei užeis azartas kuo ekonomiškiau vairuoti, tai gali erzinti kitus vairuotojus :), bet jei viskas vyks Danijoj, o ne LT, abejoju, ar kas labai erzinsis.

 

Sąnaudos VW tai iš sapno parašytos, realybėj to nebus. Tiesa, ir su hibridu nereiktų tikėtis tų deklaruotinų skaičiukų, gi aišku, kad ta skaičiavimų metodika, naudojama visų gamintojų, yra visiškai idiotiška. Realiai šeimoj nuo šių metu turim hibridinį Yaris, tai paskutinį kartą kai sėdėjau, borto kompiuteris rodė 4.7l/100km ir pagal pylimus atrodo, kad gan tiksliai rodo. Jei vairuotojas būtų ramesnis, tai gal dar išeitų numesti iki 4.4, bet abejoju ar daugiau eitų išspausti (važinėjama Klaipėdoje ir šiek tiek užmiesčio gauna kasdien).

 

3-ios karto Priuso variklis galingesnis (toks pat kaip hibridinio Auris) jau ir gerokai erdvesnis tiek salone, tiek bagažinėj lyginant su kitais (2os kartos Prius, Yaris ir Auris).

 

Asmeniškai, tai pats pardavęs savo turimą dyzelį (dar be DPF), žiūrėčiau tik į Prius arba Auris hibridinius (Yaris dar kiek per brangus man :))

 

Toyota hibridinei sistemai duodama belekiek metu garantija, taip kad gali but ramus. Visa kita paprasta ir patikima auto. Bet turek omenyje, kad hibridas apsimoka tik mieste, autostradoje jis elektros nenaudoja ir valgo tiek pat kiek ir paprasta benzinine auto.

 

Lyg ir 8 metai garantija hibridinei sistemai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek domėjausi nuo 8 iki 12, priklausomai nuo valstybės ir dar kažko. Bet kiek savo praktikoje teko apziūtinėti Priusų, net ir Lietuvoj parduodamus visiškus laužus su milijoninėm ridom - nei vieno nepasitaikė su blogom baterijom. O ir pakeitimas kainuotų pigiau nei kokiam dyzeliui siurblį atrestauruot, nors visi galvoja, kad kosmosas.

Bet juk tikram lietuviui jeigu iš galo nėra kalno juodų dūmų, tai jau nemašina :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek domėjausi nuo 8 iki 12, priklausomai nuo valstybės ir dar kažko. Bet kiek savo praktikoje teko apziūtinėti Priusų, net ir Lietuvoj parduodamus visiškus laužus su milijoninėm ridom - nei vieno nepasitaikė su blogom baterijom. O ir pakeitimas kainuotų pigiau nei kokiam dyzeliui siurblį atrestauruot, nors visi galvoja, kad kosmosas.

Bet juk tikram lietuviui jeigu iš galo nėra kalno juodų dūmų, tai jau nemašina :D

Šito klausimo kaip tyčia net neliečiau - kažkaip laukiau, kol išlįs koks tipinis kritikas, gyvenime nei vairavęs, nei realiai ieškojęs/domėjęsis baterijų remonto išlaidomis ir procedūromis ir pradės klykti, kad jo vokiško dyzelio remontas būtų pigesnis vos ne bet kokiu atveju :) Bet čia daugumai turbūt visiška terra incognita, tai ir liko tyla :) Turbina ar siurblys ar dar kokie purkštukai išeis dyzeliui analogiškų metų (lyginant su hibridu) ir kainuos jei ne brangiau, tai bent tiek pat nei tų nusilpusių celių keitimas (ne visa baterija miršta iškart). Bėda nebent su iš JAV partempiamais egzemplioriais, kurie miega konteineriuose bent 6 savaites nejudinami, o dar neaišku kiek laiko stovi pamesti aukcionų aikštelėse (o dar ir itin retai realiai sveiki pardavinėjami) - tada koks piktas savininkas išlenda ir skundžiasi, kad sąnaudos labai didelės kaip hibridui, nors baterijos vos ne visos celės nuo stovėjimo praktiškai negyvos ir keistinos. Hibridas netinka tokiems vairuotojams, kurie linkę numesti stovėti mašiną ilgiau nei mėnesiui laiko.

 

Realiai teko matyti iš Milano partemptą 2os kartos Prius, buvusį taksą su >700k km rida ir originaliomis baterijomis. Kai autorizuotam servise patikrino baterijas, perekūpai svarstė ar 220k ar 200k km sukti ant odometro :| vos ne 90% gyvybingumas, mašina pagal realią paskirtį varinėjo mieste non-stop. Veliūrinis salonas nė kiek nesudrožtas, net kaip taksui, kėbulas kaip IT irgi atrodė labai gerai. Tik susinervinau, kad iki šiol EU neišgimdo bendros ridų duombazės, kad ir pagal VIN, kur eitų iš kiekvienoj šaly kiekvieno TA ridos įrašai..

 

Būtų kaip su Švedijos duombaze ir ramu - žiūrėjau vieną mk2 Prius iš Klaipėdos: skelbime 220k ar tai 250k km, nuotraukose švediški numeriai kabo, patikrini - o ten motorstalning (ar kaip ten) - pyst 360k km. Ir ką bereikia galvoti apie tokį fruktą?

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Būtų kaip su Švedijos duombaze ir ramu - žiūrėjau vieną mk2 Prius iš Klaipėdos: skelbime 220k ar tai 250k km, nuotraukose švediški numeriai kabo, patikrini - o ten motorstalning (ar kaip ten) - pyst 360k km. Ir ką bereikia galvoti apie tokį fruktą?

Dėl smalsumo.

 

Šitai reiškia motorstalning kad rida buvo 360 ar kad ties tokia rida su varikliu kažkas buvo ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl smalsumo.

 

Šitai reiškia motorstalning kad rida buvo 360 ar kad ties tokia rida su varikliu kažkas buvo ?

Tiesiog paskutinė fiksuota rida ir būna data nurodyta, kada tokia rida fiksuota.

 

Konkrečiai tai šitas buvo sudominęs mane kiek anksčiau (iš esmės vien dėl kainos, dabar nelabai bežiūriu į mk2 Prius).

Skelbime rida standartinė 220k km. Šitam puslapy suvedam valstybinius numerius iš skelbimo ir skiltyje Besiktning matom tokį vaizdelį:

http://i.imgur.com/hZksO7p.jpg

 

Iškart dingsta noras su tokiu asmeniu turėti kokių nors reikalų.

 

EDIT: aš neteigiu, kad gal jau kažkas blogo tam Prius'ui yra (mačiau tik nuotraukose), bet gal nereiktų knisti proto dėl ridos visgi.

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Suprasčiau kažko reto ieškot, o čia avensio per pusę metų nerast dar reik sugebėt :) Gal esi iš tų pirkėjų, kurie pagal pakeistą priekinį stiklą nustato, kad automobilis buvo daužtas? :)

Ne. 5 ar 6 kart važiavau patikrinimui į Tokvilą. Jei būčiau neišrankus, dabar būčiau serviso nuolatinis klientas. Pat: tikrindavau, tai tik su dažų storio sluoksnio matuokliu, jei būdavo daužtas galas, tai dzin, bet kai priekis visas sumaltas, sluoksnis 600 mikronų, tai ką jau ir kalbėt.

Taip atrodo, kas čia yra surasti. Galėjau jau sekančia dieną nusipirkti, bet sumokant 11k € nesinori nusipirkti kažkokio lavono ir paskui dar pusė sumos sukišt remontams.

Redagavo Edgardas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...