Pereiti prie turinio

Automobilis, kurį vairuoti malonu


Rekomenduojami pranešimai

Bendras pastebejimas, kad kvaila isskirti masinas vien pagal marke, kurias malonu vairuot, kurias ne. Bendras principas cia, kuo masina mazesne tuo ji labiau kratysis, bus kietesne, surinks kiekviena duobe. Kuo masina didesne - ji vaziuos minksciau, tiesiog plauks keliu. Tad teigti, kad pvz visi vagenai nemalonus vairuoti, tai nzn nzn... Manau koks VW Phaeton turetu buti itin malonus vairuoti.

 

Kas del tavo paminetu kabrioletu - gal retkarciais ir kaifas pavaziuot be stogo, bet is patirties galiu pasakyt kad vaziuojant be stogo kasdien tiesiog uzknisa. Ypac 120km/h+, viskas aplink svilpia tiesiog. Jau nekalbu kai pravaziuoji po tiltu ar ivaziuoji i tuneli. Kamstyje be stogo kai vasara +30 tiesiog kepi stovedamas kamstyje, tik ir norisi uzsidaryt stoga ir isijungt kondiske. Tad driving pleasure cia tikrai nematau nei pro kur. :) nebent yra zmoniu tipas, kuriems svarbu pries kitus pasirodyt, tada kaifuoja dvigubai nepaisant nepatogumu :D

 

Dar rasei, kad turi buti mechanine pavaru deze, kad butu malonu vaziuot. Esi vaziaves su auto, kurioje stovi naujos kartos (pvz ford'e powershift'as) automatine pavaru deze? Nesulyginami dalykai, va cia yra malonumas. :) anksciau man automatas irgi buvo minusas, bet perkant kita masina, jei bus toks variantas, i sona jau nespjausiu. :)

Išimčių visada yra, pvz išlipęs iš Toyota Prius ir pralėkęs su VW Scirocco 1982m buvo neapsakomas malonumas :) Bet nei Scirocco nei Phaeton nei kitus retesnius VW modelius tikrai neturiu omeny. VW apie kuriuos kalbu, tai visokie golfai, polo, passatai, caddy ir kitas brudas į kurį įlipus iškart norisi išlipt :)

Tikrai nėra taip, kad vienareikšmiškai kuo aukštesnė klasė tuo malonesnis važiavimas nepriklausomai nuo markės. Kiekviena markė turi savo prioritetus kam labiau skirti dėmesį. Pvz BMW ir Honda į važiuoklę sutelkia labai daug dėmesio, kad išgauti kuo daugiau stabilumo ir komforto vienu metu. Tuo tarpu Volvo sudeda beleką, viską užbaigia minkščiausiom spyruoklėm ir rezultate turim mašiną su kurią jauti daugiau duobių nei su civiku ar kregžde, posūkiuose tiesiai važiuoja, o staigiai stabdant atrodo persiversi per priekį. Užtat eiliniai žmonės sako "labai minkštai važiuoja" :D Nes 95% žmonių komfortą sugeba matuoti tik pagal spyruoklių minkštumą...

 

Dabar pats važinėju su kabriku (aišku su uždarytu stogu :D ), tai po miestą jokio diskomforto, užmiesty aišku trūksta garso izoliacijos, bet stipriai niekas nešvilpia. Be problemų su juo sulakstyčiau į 5000km kelionę. Užknisa tik tai, kad jis labai sunkus, todėl daugiau valgo ir prasčiau traukia nei analogiškas coupe modelis, kuris 150kg lengvesnis.

 

Kažkodėl kai diskutuojama apie mechanus ir automatus, tai visi iškart ima akcentuoti, kad šiuolaikiniai automatai (DSG) jau žymiai greitesni, su dvigubom sankabom, perjungimu ant vairo ir t.t. Bet patys važinėja su paprastais senais lėtais automatais. Nes šių laikų realijomis dar ne kiekvienas gali įpirkti mašiną su DSG. Jeigu važinėčiau kiekvieną rytą į darbą per kamščius ir vakare atgal - turbūt ir pats nusipirkčiau automatą. Bet kol poreikio nėra, tol bus tik mechanai :) Bet čia tik mano asmeninė nuomonė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...