Pereiti prie turinio

Per kiek laiko garantnis privalo pakeisti telefona ar grazinti pinigus?


Rekomenduojami pranešimai

Gruodzio viduryje jau turejau broko akta is MTTC, uzpldziau forma pas pardaveja, kad pakeistu arba grazintu pinigus. Jau tuo menuo bus.

Tipo laukia atsakymo is gamintojo. Kokio atsakymo, jei mttc jau isdave akta, kad brokas ir beliko arba pakeist (jei turi), arba grazint pinigus.

 

Yra koks limitas kiek jie maksimaliai gali negrazint pinigu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad as pardavejo imones pavadinimo ne nerasiau. MTTC savo darba atliko, patvirtino, kad brokuotas, su is ju gautu broko aktu krepiausi i pardaveja, kuris ir turi pakeist arba grazinti.

 

Spinefix ne taip suprato ir tiek. :) Turėjo omeny, kad apie MTTC blogų atsiliepimų daug, nors man asmeniškai vien gera patirtis su jais buvo ir visad buvau patenkintas jų darbu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gruodzio viduryje jau turejau broko akta is MTTC, uzpldziau forma pas pardaveja, kad pakeistu arba grazintu pinigus. Jau tuo menuo bus.

Tipo laukia atsakymo is gamintojo. Kokio atsakymo, jei mttc jau isdave akta, kad brokas ir beliko arba pakeist (jei turi), arba grazint pinigus.

 

Yra koks limitas kiek jie maksimaliai gali negrazint pinigu?

Jokių limitų nėra. Nes su nurašymo aktu pardavėjas nei kiek nenukenčia, nes pats gamintojas grąžina pinigus už nurašyta daiktą, kuris turi gamintojo broką.

Greičiausiai pardavėjas tikrina ar pats nurašymo aktas nesuklastotas. Žinai čia Lietuvoje visko būna

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jokių limitų nėra. Nes su nurašymo aktu pardavėjas nei kiek nenukenčia, nes pats gamintojas grąžina pinigus už nurašyta daiktą, kuris turi gamintojo broką.

Greičiausiai pardavėjas tikrina ar pats nurašymo aktas nesuklastotas. Žinai čia Lietuvoje visko būna

realiai gali tokiu atveju kreiptis i http://www.vvtat.lt/lt/titulinis.html ji yra vykdomojo pobudzio taigi nevykdant salygu arba sudmaliaujant ir turint irodymus kaip aktas/susirasinejimo pdf/nuotrauku kopijos ir tt. iskaitant sms zinutes. galima iki teisminiu tyrimu prisiteisti, nevykdant VVTAT isduotu salygu turi teise kreiptis i antstolius ir galiausiai i teisma.

realiai yra tam tikras problemos nustatymo/pakeitimo prekes/pinigu uz pirkini grazinimo laikas. daznai iki 15d.d. jeigu nevykdo salygu pasirasai papildoma akta pateikdamas susirasinejimo zinutes jeigu tai padarei internetu. nevykdzius to. kreipiesi dar syki i VVTAT. ir siaip tai, neprivalai VVTAT isduotu dokumentu kopijos iteikti imonei. gali tiesiog kreiptis tiesiogiai i teisma/antstolius uz salygu ir vartotoju teisiu pazeidimus.

neseniai technews forumo moderatorius BC00 turejo problemu su pigu.lt del sldytuvo kurio pateiktos specifikacijos neatitiko realybes ir prekybininko ignoravimo. galu galiausiai aiskinantis iki kol vos ne vos pirkejui plyso nervai per VVTAT, pigu.lt sutiko pakeisti pirkini arba grazinti pinigus.

p.s.priklausomai is kokios parduotuves(int. ar salono) pirkai "gamintojas" lietuvoje nieko neatsako nes visiskai vienas ir taspats ka tiekejas su prekybininku yra sutares ir realiai gamintojai(brand;ai) realiai i lietuvos rinkos reikalus nesikisa :) jiems viens ir taspats nebent tu butum tiesiai kreipesis i huawei. ir beto. https://imei24.com/ siuo adresu suvedes imei koda pateikta telefono nustatymuose arba ant jo nugareles/dezutes suzinosi ar tavo irenginiui is tiesu garantija egzistuoja. nes as pasiemes is bites salono su sutartimi huawei 5C-paemiau 04-06 2017aisiais. nors garantija prasidejus buvo 2017 02 29aja.-baigiasi-2019-02-29aja.

Redagavo synthewavethe80s
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jokių limitų nėra. Nes su nurašymo aktu pardavėjas nei kiek nenukenčia, nes pats gamintojas grąžina pinigus už nurašyta daiktą, kuris turi gamintojo broką.

Greičiausiai pardavėjas tikrina ar pats nurašymo aktas nesuklastotas. Žinai čia Lietuvoje visko būna

 

Aisku. As galvojau kokio ten jie atsakymo is gamintojo laukia, jei yra aktas, tai negi pardavejas kiekvienam aktui raso gamintojui atskirta uzklausa ar sumokesi sitam aktui pinigus?

 

Tarkime tu turi akta, as turiu akta. Ateinam grazinti ir pardavejas atskira del tavo aktop uzklausia gamntojo - ar ismokesim tmaster, po atskirai uzklausia gamintojo ar ismokesim biz ir kokias 3 savaites laukia atskiro patvirtnimo del kiekvieno akto?

Ka ten tas gamintojas galetu pasakyt?

Del suklastojimo pats gamintojas kiekviena akta perziures, skambins i mttc paklaust ar nesuklastotas aktas ir tik tada pasakys pardavejui, kad gali grazint pinigus? :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aisku. As galvojau kokio ten jie atsakymo is gamintojo laukia, jei yra aktas, tai negi pardavejas kiekvienam aktui raso gamintojui atskirta uzklausa ar sumokesi sitam aktui pinigus?

 

Tarkime tu turi akta, as turiu akta. Ateinam grazinti ir pardavejas atskira del tavo aktop uzklausia gamntojo - ar ismokesim tmaster, po atskirai uzklausia gamintojo ar ismokesim biz ir kokias 3 savaites laukia atskiro patvirtnimo del kiekvieno akto?

Ka ten tas gamintojas galetu pasakyt?

Del suklastojimo pats gamintojas kiekviena akta perziures, skambins i mttc paklaust ar nesuklastotas aktas ir tik tada pasakys pardavejui, kad gali grazint pinigus? :D

lietuvoje sudmaliavimas jau tradicija tapes. ta ir sakau, laiko terminai yra nustatyti istatymiskai. o tu salygas gali sutarti su rastu del pakitimu. nevykdys-kreipiesi i vartotoju teises ypac kai bendradarbiavimo yra vengiama visais budais.

Redagavo synthewavethe80s
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

realiai gali tokiu atveju kreiptis i http://www.vvtat.lt/lt/titulinis.html ji yra vykdomojo pobudzio taigi nevykdant salygu arba sudmaliaujant ir turint irodymus kaip aktas/susirasinejimo pdf/nuotrauku kopijos ir tt. iskaitant sms zinutes. galima iki teisminiu tyrimu prisiteisti, nevykdant VVTAT isduotu salygu turi teise kreiptis i antstolius ir galiausiai i teisma.

realiai yra tam tikras problemos nustatymo/pakeitimo prekes/pinigu uz pirkini grazinimo laikas. daznai iki 15d.d. jeigu nevykdo salygu pasirasai papildoma akta pateikdamas susirasinejimo zinutes jeigu tai padarei internetu. nevykdzius to. kreipiesi dar syki i VVTAT. ir siaip tai, neprivalai VVTAT isduotu dokumentu kopijos iteikti imonei. gali tiesiog kreiptis tiesiogiai i teisma/antstolius uz salygu ir vartotoju teisiu pazeidimus.

neseniai technews forumo moderatorius BC00 turejo problemu su pigu.lt del sldytuvo kurio pateiktos specifikacijos neatitiko realybes ir prekybininko ignoravimo. galu galiausiai aiskinantis iki kol vos ne vos pirkejui plyso nervai per VVTAT, pigu.lt sutiko pakeisti pirkini arba grazinti pinigus.

p.s.priklausomai is kokios parduotuves(int. ar salono) pirkai "gamintojas" lietuvoje nieko neatsako nes visiskai vienas ir taspats ka tiekejas su prekybininku yra sutares ir realiai gamintojai(brand;ai) realiai i lietuvos rinkos reikalus nesikisa :) jiems viens ir taspats nebent tu butum tiesiai kreipesis i huawei. ir beto. https://imei24.com/ siuo adresu suvedes imei koda pateikta telefono nustatymuose arba ant jo nugareles/dezutes suzinosi ar tavo irenginiui is tiesu garantija egzistuoja. nes as pasiemes is bites salono su sutartimi huawei 5C-paemiau 04-06 2017aisiais. nors garantija prasidejus buvo 2017 02 29aja.-baigiasi-2019-02-29aja.

Nebesvaik, nuo kada VVTAT turi kokią nors reikšmę šitame reikale. Jie tik gražiai bando sutaikyti abi puses - pardavėją ir pirkėją. Jei pardavėjas nevykdo įsipareigojimų, tai tu pats turi paduoti į teismą ir VVTAT tik pateiks savo išvadą ir viskas. VVTAT impotentai šiame reikale aplamai. O anstoliai čia išvis ne prie ko, kol tu nelaimėsi bylos teisme...

 

lietuvoje sudmaliavimas jau tradicija tapes. ta ir sakau, laiko terminai yra nustatyti istatymiskai. o tu salygas gali sutarti su rastu del pakitimu. nevykdys-kreipiesi i vartotoju teises ypac kai bendradarbiavimo yra vengiama visais budais.

Nenurodyti jokie konkretūs terminai, o tik - per protingą laikotarpį, o kiek tai yra, nieks negali tiksliai atsakyti.

 

Gruodzio viduryje jau turejau broko akta is MTTC, uzpldziau forma pas pardaveja, kad pakeistu arba grazintu pinigus. Jau tuo menuo bus.

Tipo laukia atsakymo is gamintojo. Kokio atsakymo, jei mttc jau isdave akta, kad brokas ir beliko arba pakeist (jei turi), arba grazint pinigus.

 

Yra koks limitas kiek jie maksimaliai gali negrazint pinigu?

O kas čia per pardavėjas? Mobili linija?

Parašyk raštiškai jiems užklausimą, kodėl dar vis nėra išspręsta tavo problema ir nusiųsk registruotu paštu ar į saloną nunešk, kad pasirašytų darbuotojas.

 

Aisku. As galvojau kokio ten jie atsakymo is gamintojo laukia, jei yra aktas, tai negi pardavejas kiekvienam aktui raso gamintojui atskirta uzklausa ar sumokesi sitam aktui pinigus?

 

Tarkime tu turi akta, as turiu akta. Ateinam grazinti ir pardavejas atskira del tavo aktop uzklausia gamntojo - ar ismokesim tmaster, po atskirai uzklausia gamintojo ar ismokesim biz ir kokias 3 savaites laukia atskiro patvirtnimo del kiekvieno akto?

Ka ten tas gamintojas galetu pasakyt?

Del suklastojimo pats gamintojas kiekviena akta perziures, skambins i mttc paklaust ar nesuklastotas aktas ir tik tada pasakys pardavejui, kad gali grazint pinigus? :D

Nieks ten nieko neužklausinėja, jeigu yra oficialus defektavimo aktas iš oficialios taisyklos, tai bet kokiu atveju turi taisyti arba grąžinti pinigus pardavėjas, o kam jis ten paskui siunčia, tai jau jo problemos. Tiesiog tempia laiką, ieško kaip išsisukti, nes galbūt su tiekėju nestandartinės sąlygos...

Redagavo Edgardas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nebesvaik, nuo kada VVTAT turi kokią nors reikšmę šitame reikale. Jie tik gražiai bando sutaikyti abi puses - pardavėją ir pirkėją. Jei pardavėjas nevykdo įsipareigojimų, tai tu pats turi paduoti į teismą ir VVTAT tik pateiks savo išvadą ir viskas. VVTAT impotentai šiame reikale aplamai. O anstoliai čia išvis ne prie ko, kol tu nelaimėsi bylos teisme...

 

 

Nenurodyti jokie konkretūs terminai, o tik - per protingą laikotarpį, o kiek tai yra, nieks negali tiksliai atsakyti.

 

 

O kas čia per pardavėjas? Mobili linija?

Parašyk raštiškai jiems užklausimą, kodėl dar vis nėra išspręsta tavo problema ir nusiųsk registruotu paštu ar į saloną nunešk, kad pasirašytų darbuotojas.

 

 

Nieks ten nieko neužklausinėja, jeigu yra oficialus defektavimo aktas iš oficialios taisyklos, tai bet kokiu atveju turi taisyti arba grąžinti pinigus pardavėjas, o kam jis ten paskui siunčia, tai jau jo problemos. Tiesiog tempia laiką, ieško kaip išsisukti, nes galbūt su tiekėju nestandartinės sąlygos...

na BC00's problema tai issprende jie arba pakeite arba grazino pinigus su iki teisminiu tyrimu.

uz nustatytu ir pasirasytu salygu nevykdyma antstoliai-kitaip sakant papildomi mokesciai kad gaisinamas kliento laikas ispesti sau naudos.

Redagavo synthewavethe80s
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...