Pereiti prie turinio

Kur kreiptis dėl pinigų išiėškojimo Europos mastu?


Rekomenduojami pranešimai

Pirkau ski-pass pėr https://www.gopass.travel - mokėjimas praejo, pinigus nuskaitė, tačiau ski-pass negavau. Tai pastebėjau jau budamas slidinėjimo kurorte. Nuejau aiškintis gyvai į pagalbos centrą. Sako įvyko klaida, pinigai bus grąžinti per 1-2 d.d., tačiau dabar reikia nusipirkti iš naujo. Šiaip esu iš ten emęs jau kartą, problemų būvo, tačiau aną kartą išsprendė (problemos nususijusios su pinigais), tad kažkaip dvėjonių neatsirado ir pasiemiau antrą ski-pass, tačiau vėl nuskaitė pinigą, o ski-pass neužskaitė. Pakeliau triukšmą vietoje, davė dienai nemokamai, o per dieną išsiaiškino kad mokant jų sistemoje negalima naudoti jų vidinių krėditų (o aš jų turėjau iš praeito karto ir jais bandžiau padengti dalį sumos kadangi sistema pati tai pasiulė). 

Žodžiu babkes nuskaitė, žadėjo grąžinti, bet taip nieko ir negrąžino. Jau grįžau į LT. Email tik autoatsakiklis, kad gavome jūsų laišką, greitu metu gausite atsakymą. Laukiu jau savaitę.

Gal galite patarti kur kreiptis? Jau parašiau skundą į vartotojų teises, tačiau norėtųsi prispausti šitą kontorą dar labiau - laiko tam turiu. Gal yra kažkokios specialios EU tarnybos tokiems atvėjams? Kokia eu e-policija ar dar kas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man su avialinijomis buvo panašus atvejis, kai net vartotojų teisės atsisakė nagrinėti. Yra paprastesnis būdas jeigu mokėjai kortele (galbūt tai veikia ir pavedimu, tačiau dalinuosi savo patirtimi kai buvo mokėjimas kortele). Tau reikia kreiptis į savo banką dėl to mokėjimo ir pasakyti, jog negavai paslaugų pagal šitą mokėjimą ir jog paslaugų teikėjas atsisako tau pateikti atsakymą tam tikrą periodą. Tuo met bankas pareikalaus iš tavęs įrodymų kad neatsako ar pan, ir padarys charge back jiem per jų banko sąskaita. Kai jau gaus laišką iš bank gal ir patys susikambins su tavimi :).

Viską papasakojau, bet jeigu norėsi daugiau info, prašau rašyk AŽ.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, Winstonas1 parašė:

Man su avialinijomis buvo panašus atvejis, kai net vartotojų teisės atsisakė nagrinėti. Yra paprastesnis būdas jeigu mokėjai kortele (galbūt tai veikia ir pavedimu, tačiau dalinuosi savo patirtimi kai buvo mokėjimas kortele). Tau reikia kreiptis į savo banką dėl to mokėjimo ir pasakyti, jog negavai paslaugų pagal šitą mokėjimą ir jog paslaugų teikėjas atsisako tau pateikti atsakymą tam tikrą periodą. Tuo met bankas pareikalaus iš tavęs įrodymų kad neatsako ar pan, ir padarys charge back jiem per jų banko sąskaita. Kai jau gaus laišką iš bank gal ir patys susikambins su tavimi :).

Viską papasakojau, bet jeigu norėsi daugiau info, prašau rašyk AŽ.

Bandžiau kreiptis į PayU sistemą, per kurią būvo nuskaityti pinigai, tačiau anie pasakė kad jie tik tarpininkai. Bandisiu į savo banką parašyt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...