Pereiti prie turinio

CHRYSLER NEON, 1995 m. 1300 Lt


Rekomenduojami pranešimai

o kuo tau a4 uzkliuvo ?

kad daug tai jau levos ? :)

pats turiu a4 ir problemu nematau kad kiti turi, visvine issiskiriu is minios.

o pirkau todel kad ekonomiska ir kokybiska ir isvaizda patiko.

 

ir beja prie ko temoj apie neona reik rasyt apie kitas masinas, kas su kuo nori su tuo vazineja.

Beja gatvej jauciu bekiu daugiau :)

 

tundra cia lietuvoj, niekas normaliu masinu nepripazysta, visur tik golfai arba audi a4, jau vemt vercia :)
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
o kuo tau a4 uzkliuvo ?

kad daug tai jau levos ? smile.gif

pats turiu a4 ir problemu nematau kad kiti turi, visvine issiskiriu is minios.

o pirkau todel kad ekonomiska ir kokybiska ir isvaizda patiko.

 

Audi turbut kokybiskiausia masina . Tevas irgi vazineja su a4 , tai nei rudies kokios yra , nei su varikliu problemos ir dar ekonomiska . Vaziuokle tik teko biski remontuot.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
naudotos masinos pirkimas loterija

pataikysi tai ir gaydys vaziuos 100 metu ir nieko neidesi

nepataikysi: ir mersas ar audo nemenesio nelaikys

jei perki naujas ten jau kitos taisykles

Pasistenk rašyti lietuviškai. Kažkaip kartais sunku suprasti ką žmonės bando pasakyt :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kuo jis tau brangus?

su kuo tu lygini kad brangus su antru golfu?

man kazkodel nebrangu 2 metus vazineju ir vargo nematau.

o tu bent jau turi kad gali pasakyt kad brangu? ar bent syki taisei, pirkai dalis?

 

A4 1,8T brangus variklio remontas, vaziuokles taip pat. :) bet kaip mašina tai pasaka :)
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
kuo jis tau brangus?

su kuo tu lygini kad brangus su antru golfu?

man kazkodel nebrangu 2 metus vazineju ir vargo nematau.

o tu bent jau turi kad gali pasakyt kad brangu? ar bent syki taisei, pirkai dalis?

2 metus išdirbau automechaniku (varyklių, važiuoklės ir sankabos remontas). Dar klausimų turi? ir gal pagaliau nustokyt kišt golfus kur tikrai nereikia? Niekas nelygina sedano ir hečbeko.

Redagavo Takashi
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai ka kad dirbai?

tai eksplotavai?

ka as zinau kokiam tu service dirbai, gal japonu, gal prancuzu.

tai jei tu sakai brangus, tai duok palyginima su kuo tu sulyginai kad ekspoltacija va a4 brangi o va 'kazkieno' pigi.

O klausimu tai visada galima rast kiek nori, koks skirtumas kuo zmogus dirbes, kad atveza zmones masinas taisyt tai jau jos byra? viena karta pasidarai normaliai ir metai-du ramu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
A4 1,8T brangus variklio remontas, vaziuokles taip pat. :) bet kaip mašina tai pasaka :)

Per skaityk 10 kartų suprasi. Lyginu su A4 kitos kubatūros varikliais. Silpniausia A4 vieta yra važiuoklė. Kodėl? Todėl kad ji aliuminė, daug šarnyrų = didelės išlaidos, prie kitos kubatūros keičiasi ir važiuoklė. Žmonės nusipirke A4 džiaugiasi nes maloni mašina ir graži ir dantis sukande RĖKIA jog "TIKRAI NEBRANGUS IŠLAIKYMAS, VAŽIUOKLĖ NEBRĖJA" ir teigia jog visiška nesamonė. Suprantu sunku susitaikyti su realybe bet taip ir yra. Aš nepeikiu tos mašinos. Ir pats mielai važinėčiau. Čia kaip su audi A6 nausene. Visi žino jog 1,9 TDi geriau nei 2,5. Bet kas nusipirko su 2,5 TDI sako jog 2,5 geriau. Jo geriau... Sutaupei katik pirkdamas mašina apie 1 000 EUR. Bet ar tikrai? Nusipirkai mašina tai reikia ir pasikeisti paskirstimo dirželį (kas ten žino kas ir kada keitė jį). Kainos tikrai įspūdingos :) Vien už darbą sumokėsi ~500 lt. O kur dar dalys? Beje kalbant apie A4 1,8T susirasiu knygelė ir išdestysiu kiek viskas kainavo ir per kiek laiko. Nuo nupirkimo iki dabar :D

 

Beje servise dirbau ne japonų ir ne prancūzų. Visos mašinos išeilės ir nepriklausė kas gamina. Tuo tarpu labai glaudžiai bendraujama su automobilių prekeiviais. Tad gali iš pusės žodžiu jau žinoti kas jai yra. Žinai tikrai daugumos populiarių automobilių ligas.

Redagavo Takashi
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Per skaityk 10 kartų suprasi. Lyginu su A4 kitos kubatūros varikliais. Silpniausia A4 vieta yra važiuoklė. Kodėl? Todėl kad ji aliuminė, daug šarnyrų = didelės išlaidos, prie kitos kubatūros keičiasi ir važiuoklė. Žmonės nusipirke A4 džiaugiasi nes maloni mašina ir graži ir dantis sukande RĖKIA jog "TIKRAI NEBRANGUS IŠLAIKYMAS, VAŽIUOKLĖ NEBRĖJA" ir teigia jog visiška nesamonė. Suprantu sunku susitaikyti su realybe bet taip ir yra. Aš nepeikiu tos mašinos. Ir pats mielai važinėčiau. Čia kaip su audi A6 nausene. Visi žino jog 1,9 TDi geriau nei 2,5. Bet kas nusipirko su 2,5 TDI sako jog 2,5 geriau. Jo geriau... Sutaupei katik pirkdamas mašina apie 1 000 EUR. Bet ar tikrai? Nusipirkai mašina tai reikia ir pasikeisti paskirstimo dirželį (kas ten žino kas ir kada keitė jį). Kainos tikrai įspūdingos :) Vien už darbą sumokėsi ~500 lt. O kur dar dalys? Beje kalbant apie A4 1,8T susirasiu knygelė ir išdestysiu kiek viskas kainavo ir per kiek laiko. Nuo nupirkimo iki dabar :)

~700lt atsistojo dirzas, bet vaziuoja visai smagiai 2,5Tdi, ir sanaudos normalios.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man uztenka ir viena karta perskaityt :)

Kas del pakabos:

aliuminine tai cia kas aliuminai? gal amorikai, o gal sarnyrai? o gal net granatos ar vairo traukes? idomu ar nors kuri detale yra aliuminine, o jas is situ kaip zinia dazniausiai reikia keist.

O kad sakes aliuminines tai kiek kartu matei kad jas keist reiktu be avarijos?

Daugiasvirte pakaba, taip bet ant naujesniu masinu daug kur daugiasvirte ir nieko nepadarysi nori konforto mokek nori po duobes taskytis pirk b4.

 

kas del motaro, taip as nesigyncysiu kad 2.5 tdi 110kw yra gaidziu gaidys ir jam galvos nelaiko, bet tai nieks ir neliepia pirkt tokio.

o kas del 1.9 tdi (81kw) tai vaziuok ir dziaukis, sanaudos optimalios dirzo keitimas ne tiek daug ir kainuoja ( itempejas, svolacius, dirzas, vandens pompa...)

1.8T neperdaug ir skiriasi kainos, jos ir pigesnes nei dyzeliai nusipirkt, aisku priziuret reik tepalus keist ir t.t. bet tikrai ner nei brangus nei blogi varikliai.

 

o as lyginu su tuom ka turiu pats jau lygiai 2 metai turiu a4 1.9 tdi

nors visos trys seimos masinos Vag grupes ir visos 1.9 tdi :D

o jei taupai pirkdamas ir nusiperki graba tai tikrai gali prasikeikt taisydamas.

 

Aciu uz demesi, as nenoriu sumenkint tavo ismanymo ar dar ko nors, as tik issakau savo nuomone ir savo argumentus.

Visgi cia diskusiju lenta :)

Galim abu prie savo nuomoniu pasilikt :)

 

Per skaityk 10 kartų suprasi. Lyginu su A4 kitos kubatūros varikliais. Silpniausia A4 vieta yra važiuoklė. Kodėl? Todėl kad ji aliuminė, daug šarnyrų = didelės išlaidos, prie kitos kubatūros keičiasi ir važiuoklė. Žmonės nusipirke A4 džiaugiasi nes maloni mašina ir graži ir dantis sukande RĖKIA jog "TIKRAI NEBRANGUS IŠLAIKYMAS, VAŽIUOKLĖ NEBRĖJA" ir teigia jog visiška nesamonė. Suprantu sunku susitaikyti su realybe bet taip ir yra. Aš nepeikiu tos mašinos. Ir pats mielai važinėčiau. Čia kaip su audi A6 nausene. Visi žino jog 1,9 TDi geriau nei 2,5. Bet kas nusipirko su 2,5 TDI sako jog 2,5 geriau. Jo geriau... Sutaupei katik pirkdamas mašina apie 1 000 EUR. Bet ar tikrai? Nusipirkai mašina tai reikia ir pasikeisti paskirstimo dirželį (kas ten žino kas ir kada keitė jį). Kainos tikrai įspūdingos :D Vien už darbą sumokėsi ~500 lt. O kur dar dalys? Beje kalbant apie A4 1,8T susirasiu knygelė ir išdestysiu kiek viskas kainavo ir per kiek laiko. Nuo nupirkimo iki dabar :D

 

Beje servise dirbau ne japonų ir ne prancūzų. Visos mašinos išeilės ir nepriklausė kas gamina. Tuo tarpu labai glaudžiai bendraujama su automobilių prekeiviais. Tad gali iš pusės žodžiu jau žinoti kas jai yra. Žinai tikrai daugumos populiarių automobilių ligas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Už tokią kainą jai savo mašinos neturėčiau tai paimčiau, vienintelė amerikonų bėda benzo rijimas. Šeip vistiek geriausia japoškės turiu mazda 3 ir vargo nėra didelio :)

Tikrai ne visos jos ryja :)

 

Didele kubatura, tai nereiskia, kad benzo rys daug. Pvz Voyageris 3.8l sutelpa i 11-13l benzo.

Redagavo Carfax
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nuo 2001m. 3.8 i V6 AWD (218 Hp): 13.9 / 10.7

nuo 2001m. 3.8 i V6 (218 Hp) 13.9 / 9.8

nuo 95 m. 3.8 i AWD (178 Hp) 18.5 / 10.8

 

nu sunkiai jis mieste lipa i 11 litru :)

priklauso dar nuo masinos amziaus, ir nuo kojos svorio.

Net gamintojas nurodo kad maziau nei 14 litru nuvaziuot nelabai ka mieste gali :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
nuo 2001m. 3.8 i V6 AWD (218 Hp): 13.9 / 10.7

nuo 2001m. 3.8 i V6 (218 Hp) 13.9 / 9.8

nuo 95 m. 3.8 i AWD (178 Hp) 18.5 / 10.8

 

nu sunkiai jis mieste lipa i 11 litru :)

priklauso dar nuo masinos amziaus, ir nuo kojos svorio.

Net gamintojas nurodo kad maziau nei 14 litru nuvaziuot nelabai ka mieste gali :)

Mieste daugiau, cia rasau trasoj ~100-120 pastoviu greiciu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Tikrai ne visos jos ryja :D

 

Didele kubatura, tai nereiskia, kad benzo rys daug. Pvz Voyageris 3.8l sutelpa i 11-13l benzo.

Komikas :D jei tiek voyegeris rytu niekas nenorėtu pasikeist iš 3,8l į 2l. Beje atsleisiu paslaptį. Chrysler neon ir voyger 2l varykliai identiški :) Tik kainos skyriasi. Voyger 2l variklis - ~1200lt Neon - ~600-700 lt :D Šrotai žino kaip pinigėlio pasidaryt geriau :D Dėl naujausių voyegerių nežinau :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...