Pereiti prie turinio

Teniso mintys ir value pickai


Rekomenduojami pranešimai

Gal vakar kas nors ėmėt Marko Ančič - Ljubičič Ivan? Nes aš kaip supratau,tai mačas buvo nutrauktas pirmame sete,kai rezultatas buvo 3-3. Ančičius greičiausiai gavo traumą ir pergalė 1-0 atiteko Ivanui. Tikėjaus,kad TopSport kofą prilygins 1,nes rungtynės iki galo neįvyko,tačiau...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Gal vakar kas nors ėmėt Marko Ančič - Ljubičič Ivan? Nes aš kaip supratau,tai mačas buvo nutrauktas pirmame sete,kai rezultatas buvo 3-3. Ančičius greičiausiai gavo traumą ir pergalė 1-0 atiteko Ivanui. Tikėjaus,kad TopSport kofą prilygins 1,nes rungtynės iki galo neįvyko,tačiau...

 

seip tai uztenka 1 suzaisto geimo ir visada bus 6-0 6-0 rezultatas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na va po truputi apsiziurejau normaliai IW ir bandysiu pateikt keleta statymu.

IW Statymai

 

1. Verdasco win @1.7 10/10

Verdasco rodo puikia forma jau nuo sezono pradzios, jis nuo AO nezaide nei vieno maco, taciau matosi, kad vis dar yra islaikes savo puikia forma (nugaletas bellucci gana lengvai, servas ejo 80%+, nei vieno bp), kas apie Gasquet tai gal ir atrodo, kad jis atsigavo nes sutriuskino savo "draugeli" Llodra 6-4 6-0, bet tame mace Llodra zaide kaip lavonas koks saude i outus, galima sakyt nezaide. Tuo tarpu Gasquet net ir tokiu atveju sugebejo duoti 8 bp ir 1 break.

Galutinis Verdiktas: Verdasco pergale.

 

2. Robredo win @2.20 8/10

Visu pirma statau cia ne uz Robredo, o pries Cilic. Uzvakar Cilic buvo tiesiog apgailetinas pries Darcis. Psichologijos jokios, atiduotas servas servuojant del 1 set, poto tampymasis kiekviename game su tuo Darcis. Galu gale atrodo, jog gana lengvai nugaletas Darcis 6-7 6-2 6-1, bet ten kova buvo visa maca ir Cilic kolkas nerodo nieko ispudingo. Antra Robredo puikiai suzaide pirma maca ir rodo gana nebloga forma, nugaletas gana silpnas priesininkas, taciau uztikrintai be jokiu bp ir kitokiu nesamoniu, zaidimas ganetinai geras ir manau jo siandienai tikrai uzteks nugaleti Cilic.

Galutinis Verdiktas: Robredo pergale.

 

3. Cetkovska win @2.65

Apie si maca gana sunku kalbeti, nes moteru teniso IW dar beveik nemaciau, taciau is rezultatu galiu pasakyti, kad kurkas ispudingiau atrodo Cetkovska cia jau laimejusi 4 macus is ju viena pries viena stipriausiu pasaulio rakeciu Dementieva, tuo tarpu Hantuchova tampes 3 setus su Wickmayer ir galu gale tie breake laimejo, turetu ir nuovargis jaustis siandienos mace.

Galutinis Verdiktas: Sunki Cetkovska pergale.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Verdasco man rizikingai atrodo;] aišku ispanas AO iššoko virš savo galimybių, tačiau ką žinau...:D) Gasquet'as ne pats parankiausias varžovas jam. Visą laiką jis taip gerai neišžais čia faktas. O pas jį break pointų tikrai nemažai visada būna, ir net tų pačių breakų. Manau bus overis trijuose setuose.

 

O dėl Cetkovskos, tai ką žinau toksai betas man nelabai:) tas pasakymas, kad nuovargis jausis, nes žaidė tris setus, man nieko nereiškia, nes visgi, čia profesionalai, jei reikės žais ir penkis setus, ir nieko jiem tas nuovargis kitą dieną nesijaus. Plius jinai turėjo dar vieną laisvą dieną, nematau čia to didelio nuovargio:) Plius jei jau Verdasco sužaidė gerai šio sezono pradžią, tai Cetkovska sužaidė ypatingai prastai ją, ir todėl vien bijočiau statyti už ją:D Tragiška pradžia, o dabar nugalėta manau didžiausia žvaigždė per visą jos karjerą, ir tikrai šitas dar netgi atgraso, nes gali mergina perdegti tiesiog. Žinant Dementievos servą, ir kaip jinai dažnai atiduoda breakus, tai iš tikrųjų netaip ir nuostabu. Pasižiūrėk statistiką:D 14 Double Faults Dementievos, 12 break pointų duota, iš kurių 8 relizavo. Pati davė net 17 pointų, kuriuos rusė pavertė 8 breakais. Taigi darom dar vieną prielaidą, kad ir pati Cetkovska turėtų tavo kalba būti pavargusi. Man čia slovakės pergalė manau bus, nors gal ir išvargta kaip dažniausiai būna, bet bus.

 

Dėl Robredo mačo neturiu nuomonės, nemačiau nei vieno iš jų žaidimo paskutiniu metu;]

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie tavo komentarus apie Verdasco: Lazybos ir yra rizika, taciau nesupratau vieno pasakei, kad Verdasco duoda bp ir breaku, taciau apie Gasquet nieko nepasakei, jo forma galima sakyti tragiska, nors ir nepralosia visokiem 50+ rank zaidejam, bet tik gauna stipresni ir prasideda jam bedos.

 

Del Hantuchovos: Niekad nedeciau uz Hantuchova tokiam mace, tiesiog ji kazkada buvo gera zaideja pradejo verstis Kurnikovos versliukais, nuo to laiko krito jos lygis ir man ji labai nepatikima patapo. Value bet ant Cetkovskos. Beto Cetkovska ne pirma karta issauna jau rimtesniame turnyre, reiskia turi potencialo mergina. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Apie tavo komentarus apie Verdasco: Lazybos ir yra rizika, taciau nesupratau vieno pasakei, kad Verdasco duoda bp ir breaku, taciau apie Gasquet nieko nepasakei, jo forma galima sakyti tragiska, nors ir nepralosia visokiem 50+ rank zaidejam, bet tik gauna stipresni ir prasideda jam bedos.

 

Del Hantuchovos: Niekad nedeciau uz Hantuchova tokiam mace, tiesiog ji kazkada buvo gera zaideja pradejo verstis Kurnikovos versliukais, nuo to laiko krito jos lygis ir man ji labai nepatikima patapo. Value bet ant Cetkovskos. Beto Cetkovska ne pirma karta issauna jau rimtesniame turnyre, reiskia turi potencialo mergina. :D

gal ne taip suformulavau tiesiog dėl tų breakų nuomonę savo, apie Gasquet'o breakus šnekėjau:)

 

apie kurį čia rimtesnį turnyrą tu šneki?:D tai, kad jinai nepatikima, tai nemanau, kad reikia prieš ją būtinai statyti:)

bent aš nebeprisimenu Cetkovskos kazkokio rimto pasisekimo rimtuose turnyruose, ar įveikusios tokio lygio tenisininkę.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
gal ne taip suformulavau tiesiog dėl tų breakų nuomonę savo, apie Gasquet'o breakus šnekėjau:)

 

apie kurį čia rimtesnį turnyrą tu šneki?:D tai, kad jinai nepatikima, tai nemanau, kad reikia prieš ją būtinai statyti:)

bent aš nebeprisimenu Cetkovskos kazkokio rimto pasisekimo rimtuose turnyruose, ar įveikusios tokio lygio tenisininkę.

 

Rolland Garros 2008 metais pasiektas 4 round. Iveiktos keleta rimtu priesininkiu :D Aisku ten buvo clay, bet vistiek toli nueita.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del Hantuchovos pritariu Lukui, ten nei per niekur man ta Cetkovska. Pergale priesh Dementieva nieko nereiskia, maco statistika viska pasako. Hantuchova vienas geresniu statymu siandien. Kas del Gasquet-Verdasco maco, tai labai idomus ir sudetingas macas. Jeigu Verdasco formoje tai ishnesh aisku Gasqueta, nelabai gerai jis zaidzia. Bet nera labai patogus Gasquetas jam, bent jau mano nuomone :) Beto Gasquet kai buna ne favoritu tai geriau losia :)) Zodziu ten skip, aisku arciau Verdasco ash irgi :) Su Robredo nelabai sutinku taipogi. Nu jo Cilic blogai zaide priesh Darci, bet po velniu cia pirmieji raundai, ka jie bepasako.. Djoka kaip lavonas irgi loshe, nu daug kas siaip blogai zaide. Ir del Potro dura stume.. Robredo padavimo neturi, Cilic turi.. Nu ash cia uzh Ciliciu ;) Idomaus teniso vakaro.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bent šitą skaitei?

 

Dementieva, who was playing in her seventh event of the young season, said she will take a couple of much-needed days off and then get ready for the next tournament, at Miami.

 

“I just feel like I probably shouldn’t (have) come here because … I just needed to take some time off and get ready and recover. I just needed a much longer break to get ready to play at my best,” she said. “It was a very short period of time (off) after Dubai. When it was time to start practice again I was just too tired. That probably was the worst match for a long time for me.

 

It was the best match ever for Cetkovska, a pro since 2000 with a career-best ranking of No. 49 in June, 2008. She had a win over then-No. 11 Marion Bartoli last year, but said “I didn’t expect” to beat Dementieva.

 

“The key I think is that I was still playing and still trying to believe that I can do it and to play every point and we’ll see what will happen,” said Cetkovska, who lives in Paris.

Tad faktu, kad laimėjo prieš Dementieva, gali neoperuoti jau ;)

Redagavo Dotyfree
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Rolland Garros 2008 metais pasiektas 4 round. Iveiktos keleta rimtu priesininkiu ;) Aisku ten buvo clay, bet vistiek toli nueita.

tai va, pats sau prieštarauji:) ant clay'aus, ir tai beveik prieš metus įvyko:) o varžovės irgi neužskaitau kaip stiprias, Alona Bondarenko niekada nežaidė gerai ant grunto, ir ypač Rolland Garros'e. Benesova buvo panašaus lygio tuo metu, ir yra vienos šalies tenisininkės, gana panašaus amžiaus, taigi viena kitą pažįsta puikiai, stipriasias ir silpnasias vietas.

 

Gero teniso visiems ;]

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Na va po truputi apsiziurejau normaliai IW ir bandysiu pateikt keleta statymu.

IW Statymai

 

1. Verdasco win @1.7 10/10

Verdasco rodo puikia forma jau nuo sezono pradzios, jis nuo AO nezaide nei vieno maco, taciau matosi, kad vis dar yra islaikes savo puikia forma (nugaletas bellucci gana lengvai, servas ejo 80%+, nei vieno bp), kas apie Gasquet tai gal ir atrodo, kad jis atsigavo nes sutriuskino savo "draugeli" Llodra 6-4 6-0, bet tame mace Llodra zaide kaip lavonas koks saude i outus, galima sakyt nezaide. Tuo tarpu Gasquet net ir tokiu atveju sugebejo duoti 8 bp ir 1 break.

Galutinis Verdiktas: Verdasco pergale.

 

2. Robredo win @2.20 8/10

Visu pirma statau cia ne uz Robredo, o pries Cilic. Uzvakar Cilic buvo tiesiog apgailetinas pries Darcis. Psichologijos jokios, atiduotas servas servuojant del 1 set, poto tampymasis kiekviename game su tuo Darcis. Galu gale atrodo, jog gana lengvai nugaletas Darcis 6-7 6-2 6-1, bet ten kova buvo visa maca ir Cilic kolkas nerodo nieko ispudingo. Antra Robredo puikiai suzaide pirma maca ir rodo gana nebloga forma, nugaletas gana silpnas priesininkas, taciau uztikrintai be jokiu bp ir kitokiu nesamoniu, zaidimas ganetinai geras ir manau jo siandienai tikrai uzteks nugaleti Cilic.

Galutinis Verdiktas: Robredo pergale.

3. Cetkovska win @2.65 6/10

Apie si maca gana sunku kalbeti, nes moteru teniso IW dar beveik nemaciau, taciau is rezultatu galiu pasakyti, kad kurkas ispudingiau atrodo Cetkovska cia jau laimejusi 4 macus is ju viena pries viena stipriausiu pasaulio rakeciu Dementieva, tuo tarpu Hantuchova tampes 3 setus su Wickmayer ir galu gale tie breake laimejo, turetu ir nuovargis jaustis siandienos mace.

Galutinis Verdiktas: Sunki Cetkovska pergale.

Redagavo Ten1sas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
oi musiu as Lukas. :) nuo jo postu toki pika prameciau, jau buvau i bet slip issidejas, paskaiciau postus, isemiau, db gailiuos ;)

tipo dėl ko čia? Pagrinde dėl Cetkovskos reiškiausi aš:) Dėl Verdasco labai abejingai tiktai šnekėjau:)

 

iš tikrųjų tai ši naktelė gana viskas normaliai suėjo imant tenisą. Pagrinde kas turėjo tas laimėjo, Andreev'as tiktai nustebino žiauriai:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesu labai "apsiskaitęs" tenise, bet nesuprantu kodėl Trockis gauna tokį didelį koeficiantą prieš Nalbandianą ???

 

Trockis tiesiog nušlavė Bardycha ( 6:3 , 6:1 ), taigi, jis tikrai turi šansų prieš banguojantį Nalbandianą kurio forma šeis metais tikrai neteikia didelio susižavėjimo, ypač po keletos netikėtų pralaimėjimų. Troickis turi puikų servą ir pasitikėjimą savo jėgomis, todėl manau, kad jis gali paimti ir tokį žaidėją kaip Nalbandianą ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Nesu labai "apsiskaitęs" tenise, bet nesuprantu kodėl Trockis gauna tokį didelį koeficiantą prieš Nalbandianą ???

 

Trockis tiesiog nušlavė Bardycha ( 6:3 , 6:1 ), taigi, jis tikrai turi šansų prieš banguojantį Nalbandianą kurio forma šeis metais tikrai neteikia didelio susižavėjimo, ypač po keletos netikėtų pralaimėjimų. Troickis turi puikų servą ir pasitikėjimą savo jėgomis, todėl manau, kad jis gali paimti ir tokį žaidėją kaip Nalbandianą ;)

 

Visiskai pritariu, bet pateiksiu statymus siek tiek veliau. Beje dar Troicki ir labai kovingas zaidejas neveltui serbas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Troickis ne zaidejas - o visiskas slamstas. Kaip jis nugalejo Berdycha as nezinau. Zinau tik, kad labai daug kas is zaideju nemegsta Indian Wellso del ypatingu klimato salygu. Del to kaip mateme ir pas moteris, daug kas nenori zaisti. Butu Berdych normaliai zaides, Troickis jo gyvenime nenugaletu. Troickis ne tenisininkas o bbz kas. Taip Nalbandian blogai zaidzia dabar, net labai blogai. Bet manau ant Troickio uzhteks.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Troickis ne zaidejas - o visiskas slamstas. Kaip jis nugalejo Berdycha as nezinau. Zinau tik, kad labai daug kas is zaideju nemegsta Indian Wellso del ypatingu klimato salygu. Del to kaip mateme ir pas moteris, daug kas nenori zaisti. Butu Berdych normaliai zaides, Troickis jo gyvenime nenugaletu. Troickis ne tenisininkas o bbz kas. Taip Nalbandian blogai zaidzia dabar, net labai blogai. Bet manau ant Troickio uzhteks.

Sakai Troicki šlimštas ? Ne visai sutinku. Pamenu, kai 2007 jis dar buvo 200 ATP reitinge ir manau, kad šio žaidėjo potencialas akivaizdus ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na as rytdienai imu verdasco 2-0 pries vokietuka kofas neblogas, forma nereali dar kaip pries france taip pataike, pries vokieti gales ir prasciau vis tiek turi laimet. Turėtu nuvargint greit, be to pries lapenti teko varkt 3 setus, tik tas keista kad davydenko nukale jau 1 mace, bet jis dar vis po traumos neatsigauna, todel rusai ir i rinktine net neeme.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
na as rytdienai imu verdasco 2-0 pries vokietuka kofas neblogas, forma nereali dar kaip pries france taip pataike, pries vokieti gales ir prasciau vis tiek turi laimet. Turėtu nuvargint greit, be to pries lapenti teko varkt 3 setus, tik tas keista kad davydenko nukale jau 1 mace, bet jis dar vis po traumos neatsigauna, todel rusai ir i rinktine net neeme.

Davydenko nedalyvavo sitam turnyre jis pirmam rounde nugalejo Patience ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...