Pereiti prie turinio

Pakvietimai į lockerz.com


Rekomenduojami pranešimai

ka parase ir ka tu rasei?

 

WinSim?

 

kaip ir visiems tapati atrase manau

 

We realize that member accounts were not debited properly after redemption but the confirmations still went through. We actually took the site down when some had issues with missing data on receipts. The good news is that if you redeemed a prize legit AND you got a confirmation, you'll get your prize!

 

If you received duplicate confirmations or ordered something else because you thought you didn't get your first prize, then we will process your first order and cancel your second.

 

It may take us some extra time to process orders that are missing information but do not worry and thanks in advance for your patience and membership in our beta site.

 

Thanks,

Helen

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tikrai įdomu, kiek šitas dar tęsis, negi taip ir dalinės prizus veltui? Na aišku, kainos pakils 4 kartus, tačiau atsiras daugiau būdų užsidirbti, taigi tiek pat laiko teks rinkt taškus dėl prizo. Čiuju už pusę metų kainos pakils kokis 40 kartų, nes, tikrai, nesąmonė kažkokia šitaip dalint prizus :)

 

P.S. gavau porą atsakymų dėl prizų:

Thanks for all the great feedback on the redemption!

 

 

I'm sorry, I currently can not check on individual orders at this time as we are spending all of our efforts processing the thousands of orders between today and yesterday.

 

 

If you got an email confirmation, your order should have gone through. Once we send orders to the fulfillment center to be filled, you will get an email confirmation that your item has shipped.

 

 

If you do not get an confirmation by the end of the week, then something must have happened with your order and we'll need you to email us back.

 

 

If you received more than one prize over 50 PTZ per redemption, we will cancel the additional prize(s).

 

 

If you redeemed a prize legit, you'll get your prize! It may take us some extra time to process those orders that are missing information but do not worry and thanks in advance for your patience and membership in our beta site.

 

We took the site down when some had issues with missing data on receipts. The good news is that if you redeemed a prize legit, you'll get your prize! It may take us some extra time to process those orders that are missing information but do not worry and thanks in advance for your patience and membership in our beta site.
Redagavo laurispx
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Happy Wednesday members!

 

Thanks to everyone who participated in our latest Z-List redemption -- our largest redemption yet! You will receive your prize even if your receipt is missing an order number or has a #0 on it. If PTZ do not appear to have been deducted from your account after your redemption, please email us and we will investigate. Please be patient as we process all your orders and get the gifts on their way to you.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesveiki gal, ko jūs rašot tuos laiškus jiem b-l-e-t gi lockerzuose net rašo NESINERVUOKIT NUSKAITYSIM PTZ IR VISKA GAUSIT JEI GAVOT EMAILĄ, tai ko jus čia floodinat aš nesuprantu neturit ką veikt ar kas? o gaut tai gavom gavom... flashus maikes..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Nesveiki gal, ko jūs rašot tuos laiškus jiem b-l-e-t gi lockerzuose net rašo NESINERVUOKIT NUSKAITYSIM PTZ IR VISKA GAUSIT JEI GAVOT EMAILĄ, tai ko jus čia floodinat aš nesuprantu neturit ką veikt ar kas? o gaut tai gavom gavom... flashus maikes..

 

Nesveikas tu... SKAITYK:

If PTZ do not appear to have been deducted from your account after your redemption, please email us and we will investigate.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias laikeriz
Nesveikas tu... SKAITYK:

If PTZ do not appear to have been deducted from your account after your redemption, please email us and we will investigate.

Tai kad facebooke ner tokios eilutes

Happy Wednesday members! A bunch of updates for you: 1) We have begun to process all of the orders from our largest redemption yet; 2) If you have a receipt that is missing an order number or has #0 on it, you are OK to get your prize. Please be patient with us as we process these particular orders as they will take a little longer to work through but do not worry.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...