Pereiti prie turinio

Bevardis1

Nariai
  • Pranešimai

    177
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    92.9%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Bevardis1 gavo reakciją nuo Hadoo Pirkimas GearBest   
    Žmogus atsiuntė prekę tau, o tu jį sukčium vadini? :D Apvogei žmogų ir dar sukčium išvadinai :D Idiotas.
     
  2. Patinka
    Bevardis1 gavo reakciją nuo Mikaz Tikslas - iš tinklapio 1000 eur per mėnesį   
    Daugumai čia baisu dėl Jūsų kvailumo :)
     
  3. Patinka
    Bevardis1 gavo reakciją nuo mntz WordPress Postų atvaizdavimas   
    https://codex.wordpress.org/Function_Reference/query_posts
  4. Patinka
    Bevardis1 gavo reakciją nuo Winix DataHOST - langas į stabilų hostingą.   
    Čia iš kokios kalbos su Google translate versta?
     
  5. Patinka
    Bevardis1 gavo reakciją nuo gretaa Negavau pavedimo iš Sweed į SEB banką   
    Tarp bankų pavedimai ne darbo dienomis nevyksta. Gausi rytoj ryte.
  6. Patinka
    Bevardis1 gavo reakciją nuo gretaa Negavau pavedimo iš Sweed į SEB banką   
    Tarp bankų pavedimai ne darbo dienomis nevyksta. Gausi rytoj ryte.
  7. Patinka
    Bevardis1 sureagavo į Glorious Šapranauskas. Polygons stiliumi   
    Iliustracija daryta savais tikslais, vieno nelaimingo žmogaus atminimui.
     
    https://www.behance.net/gallery/30994845/In-memorian
  8. Patinka
    Bevardis1 gavo reakciją nuo finansai Ar teko pirkti is siu parduotuviu?   
    Bent pabandėt atsidaryt puslapį, kurį nurodžiau? Juk parašyta kaip viskas yra apmokestinama. Realiai, tai dauguma tokių parduotuvių padės tau išvengti tų mokesčių, tiesiog susisiek per klientų aptarnavimą ir gausi visus atsakymus į rūpimus klausimus.
     
  9. Patinka
    Bevardis1 sureagavo į Mykolas Tikslas - iš tinklapio 1000 eur per mėnesį   
    Aš jau tave buvau apie tai įspėjęs. Dar kartą pamatysiu panašią puikią nuorodą ištrinsiu velniop visą temą.
  10. Patinka
    Bevardis1 sureagavo į IdejosVerslui nebeaktualu   
    Kas sako, kad "meilės už pinigus nenusipirksi" - matyt, niekada nėra turėję šuns... :)
  11. Patinka
    Bevardis1 sureagavo į Gudruolis Mažoji Bendrija vs IV?   
    As nesuprantu kodėl žmonės tiek nuvertiną IV? Tiagi IV yra fizinis asmuo ir atsako būtent SAVO visu turtu, o visi MB, UAB'ai atsako tik įmonės kaip juridinio asmens turtu.
     
    Mano akimis verslo pradžioje daug patikimiau atrodo IV o ne kažkokie juridiniai asmenys.
  12. Patinka
    Bevardis1 sureagavo į RomasTR Pamoka: Spartesnis internetas Naudojant WIFI   
    Pamoka:
    Pastaba:
    Jeigu jusu interneto wifi greitis , yra pakankamai greitas,tuomet nieko keisti nereikia!
    Lengviausias budas suzinoti: Prijunkite interneto kabeli tiesiogiai prie kompiuterio, ir patikrinkite greiti per cia: http://www.speedtest.net
    Tada atjunkite kabeli,prisijunkite prie wifi tinklo, ir vel pakartokite veiksma su greicio matuokliu ( http://www.speedtest.net )
    Jeigu greitis smarkiai skiriasi, galite ismeginti sia pamoka.
     
     
    Pries pradedant pamoka, isitinkite , kad jusu kompiuteris palaiko -N standarta. Taip
    pat ar modemas turi -N standarta. ( Patikrinti galite uzeja i Modemo nustatymus ) ( Tiesiog pamatysite pasirinkimuose arba bus arba ne -N Standartas.
     
    Kartais uzdejus -N standarta - jeigu jungiates - telefonu,ar plancete siek tiek senesnio
    modelio - Internetas gali nustoti veikti (telefone , planceteje ).
     
    Betkokiu atveju ismeginkite! bet kada galesite atstatyti ankstesnius parametrus :)
     
    Jeigu turite pakankamai gera interneta, bet naudojate modema, si pamoka skirta norint pagreitinti perdavimo greiti " Download " " Upload " per wifi:
     
    ( Atkreipkite demesi, modemu gamintoju yra daug,todel ne viskas jums atrodys ,taip kaip mano screen shotuose ) ( Bet turetumete lengvai rasti,wireless nustatymus ! )
     
    Visu pirma einame i modemo nustatymus:
    Prisijungimas dazniausiai buna per cia: http://192.168.1.1 http://192.168.0.1 http://192.168.1.254 http://192.168.88.1
    - Jeigu nepavyksta prisijunkti,galite parasyti man, su tiksliu modeliu - parasysiu prisijungimo ip
     
    Vartotojas ir slaptazodis ( dazniausiai buna: login: admin , password: admin (nebent jau esate pakeite slaptazodi. Prisijungimus jusu esamo modemo galite pasitikrinti cia ( http://www.pcwintech.com/default-router-modem-passwords )
     
    Standartiniuose nustatymuose dazniausiai buna Network mode B/G mixed - su siuo standartu maksimalaus greicio neispausite.
     
    Taigi Modemo nustatymuose einame i " Wireless " " Bassic wireless settings "
    Pasirenkame network mode i ( Wireless -N only ,arba jeigu modeme matote "Mixed" pasirinkite ji,turetu taip pat suveikti. )
    Channel Width: statome ant 20 Mhz Or 40 Mhz
    Spaudziame save settings.
    ( Kiekvienas modemas yra skirtingas,todel gali skirtis sis bei tas. Jeigu nerandate kur toliau eiti , susisiekite su manimi , padesiu )
     
    Tada einame i Computer ( spaudziame kairi klavisa ) Ir properties. Tolesni veiksmai:
    Spaudziame - Device manager , Einame i network adapters - surandame savo wireless nustatymus ( mano atveju " intel centrino " wireless
    - Spaudziame kairi klavisa , ir pasirenkame properties.
    Keliaujame i " Advanced " - Wireless mode , pasirenkame ( 802.11g , jeigu matote 802.11n pasirinkite ji. )
    tada, 802.11n Channel Width for band 2.4 ( pasirenkame Value "auto' )
     
    ( Jeigu pas jus modeme/routeri jau yra nustatyta ( -n , arba mixed ) tuomet isitikinkite,kad naudojate ( 40 Mhz dazni )
     
    Spaudziame Ok!
     
    Dabar jusu wifi greitis turetu padideti 2-4kartus!
     
    Imetu nuotraukas: interneto greicio , su B/G ir su -N
     
    Greitis priklausomai nuo atstumo gali skirtis. Mano atveju , modemas stovi kitame kambari, todel yra trugdziu kurie galimai neleidzia pasiekti didesnio greicio naudojant -N standarta.
     
    Jeigu pasinaudojote pamoka: Ikelkite screen shot, arba parasykite kiek padidinot savo interneto greiti naudojant wifi!
     
    Tikiuosi padejau. Jeigu turite problemu susitvarkant, kreipkites, Az arba skype audio_reklama pameginsiu pagelbeti.





  13. Patinka
    Bevardis1 gavo reakciją nuo Goshasz Išmanusis iki 500 EUR   
    Netiesa :) Dauguma bent kiek žinomų kiniškų telefonų turi Samsung arba Sony kameras. Galbūt kiek daugiau tiesios yra su garsiakalbiu ar telefono mikrafonu, tačiau nėra taip, kad tai yra visiškai prastos kokybės. O šiaip procesoriai, ramai, ekranai daugmaž visur tie patys naudojami. Vieni deda kiek brangesnius, kiti kiek pigesnius, tačiau rezultatas +/- tas pats.
     
     
    Aš asmeniškai jeigu ieškočiau telefono iki 500€, tai imčiau Meizu MX5 arba Lenovo Vibe P1.
  14. Patinka
    Bevardis1 sureagavo į Mykolas Geriausios svetainės konkursas!   
    Iš mano asmeninės inciatyvos - 600 EUR prizas nugalėtojui (arba išskirstyta suma tarp 3 geriausių). Jeigu leis galimybės ir konkursas bus tikrai įdomus, t.y nariai dalinsis informacija kaip visko pasiekė išsamiai ir įdomiai - sumą pakelsiu iki 1000 EUR.
  15. Patinka
    Bevardis1 gavo reakciją nuo finansai Ar teko pirkti is siu parduotuviu?   
    Bent pabandėt atsidaryt puslapį, kurį nurodžiau? Juk parašyta kaip viskas yra apmokestinama. Realiai, tai dauguma tokių parduotuvių padės tau išvengti tų mokesčių, tiesiog susisiek per klientų aptarnavimą ir gausi visus atsakymus į rūpimus klausimus.
     
  16. Patinka
    Bevardis1 sureagavo į IdejosVerslui Kaip analizuoti verslą Gordono Ramzio stiliumi   
    Neseniai rašiau straipsnį apie tai, kaip lyderiauti ryklio stiliumi ir sulaukiau nemažai atsiliepimų, kad straipsnis tikrai geras, ir man reikėtų parašyti tokių daugiau. Šiandien, pateikiu Jums palyginimą su vienu iš mano labai gerbiamų žmonių: pasaulinio garso šefu ir verslininku – Gordonu Ramziu (Gordon Ramsaynofollow).
     
    Dauguma žmonių yra girdėję apie „Pragaro virtuvę“ (Hell’s Kitchen), Gordono Ramzio virtuvės košmarus (Kitchen Nightmares) ar kitas realybės TV laidas, kuriose dalyvauja G. Ramzis. Noriu atkreipti Jūsų dėmesį būtent į „Virtuvės košmarų“ laidas, kurių metu p. Ramzis atvyksta pas savo viešojo maitinimo verslą turinčius žmones ir padeda jiems atgaivinti mirštantį verslą.
    Kaip jam tai pavyksta? Juk tai – milžiniškas iššūkis. Žemiau, pasistengsiu apibendrinti, ką daro Gordonas ir kaip tai gali padėti Jūsų verslui, net jeigu jis nėra susijęs su viešuoju maitinimu.
     
    Suraskite problemą
     
    Vienas iš mane labiausiai žavinčių Gordono gebėjimų yra pastabumas. Tikrai yra ko pasimokyti. Atvykęs į sunkumų turintį restoraną, jis iš karto pradeda analizuoti verslą ir identifikuoti problemas. Ko Gordonas ieško?
     
    Kadangi darau tą patį su savo klientais – pasakysiu (greičiau – pasikartosiu) Jums: reikia mokėti pažiūrėti į savo verslą ne savininko akimis. Kaip verslo savininkas, Jūs, greičiausiai, savo verslą mylite ir negalite matyti jo kritiškai ar net realiai. Kaip identifikuoti problemas:
     


     
    Restorane Gordonas žiūri, ar restorano interjeras yra pasenęs/neatitinka veiklos pobūdžio. Jeigu Jūsų verslas yra ne viešojo maitinimo sektoriuje – Jums reikia žiūrėti į savo įvaizdį kitaip: ar Jūsų interneto svetainė yra tvarkinga? Ar joje pateikiama teisinga informacija (ir be klaidų)? Ar Jūsų biurai yra tvarkingi? Kaip atrodo Jūsų verslo prekės ženklas – ar jis tvarkingas? Ar yra vizitinės kortelės, ar jos atspindi Jūsų veiklą?
    Meniu pateikiama per daug patiekalų? Arba: ar Jūs siūlote savo klientams per daug produktų/paslaugų?
    Kokias problemas mato darbuotojai? Arba: kaip Jūsų darbuotojai mato verslą? Ar jie mato problemas? Ar darbuotojų pastabas kas nors išklauso?
    Ką sako buvę darbuotojai? Arba: kokie atsiliepimai apie Jūsų verslą? Buvusių darbuotojų? Buvusių klientų? Internete, anoniminių komentatorių? Konkurentų? Ar girdite kritiką? Ar esate pasirengę ją išklausyti? Ar esate pasirengę keistis?
    Koks maisto skonis? Arba: ar Jūsų prekės/paslaugos tikrai reikalingos klientams? Ar jos yra aukštos kokybės? Ar jos kuria kažkokią vertę, sprendžia klientų problemas, padeda jų išvengti (problemų, o ne klientų)?
    Kokias problemas mato restorano savininkas? Arba: ar Jūs esate atviri patys sau? Ar žinote, koks Jūsų indėlis į verslo sėkmę ar nesėkmes? Ar esate pasirengę prisiimti atsakomybę, o ne suversti ją kitiems?
    Ką apie restoraną sako svečiai? Arba: ar siekiate klientų atsiliepimų apie Jūsų verslą? Ar atsiliepimai nuoširdūs? Ne, mamos ir draugų atsiliepimai nesiskaito. Ar atsižvelgiate į klientų atsiliepimus, pastabas, pasiūlymus?

    Tai – pagrindiniai klausimai, kuriuos reikia sau užduoti, norint atlikti verslo analizę. Žinoma, klausimų yra daug daugiau, tačiau norėjau pateikti Jums pagrindą, tą vadinamą „skeletą“.
     
    Raskite efektyvų problemos sprendimą
     
    Dažniausiai, pagrindinė problema versle yra nesusijusi su „nepakankama kvalifikacija“. Virėjai moka gaminti maistą, tik jie to… nedaro. Darbuotojai žino, kaip reikėtų elgtis restorane, tik jie neturi palaikymo, teisės išsakyti nuomonę, prisidėti prie verslo procesų gerinimo, neturi tam reikiamų įrankių, įgaliojimų ir panašiai. Kartais – tiesiog esate blogoje vietoje. Jeigu Jūsų verslas yra kokios nors miegamojo rajono gatvės pabaigoje, o verslui reikalingas žmonių srautas – privalote suprasti, kad parinkote blogą vietą.
     
    Blogiausiai yra tai, kad verslo savininkai nesugeba pripažinti, jog:
     


     
    verslas susidūrė su didelėmis problemomis;
    problemos (dažniausiai) atsirado ne dėl „išorinių sąlygų“ (ne dėl rinkos pokyčių, konkurentų veiklos ir panašiai);
    visiškai nesuderinti svarbiausi faktoriai: kainodara, produktas/paslauga, reklama ir pozicionavimas/vieta;
    versle dirba netinkami žmonės arba jie atlieka ne tai, ką tikrai moka/gali;
    darbuotojai neturi pakankamai įgaliojimų, kad atlikti būtinus pokyčius;
    pokyčiai yra būtini ir tai turi suprasti (bei sutikti su tuo) visi – nuo paprasto darbuotojo iki verslo savininko.

    Gordonas puikiai pritaiko vieną iš žinomų veiksmų, reikalingų paskatinti pokyčius – psichologinį šoką, dar vadinamą „konfrontacija su realybe“ (angl. – reality check). Jis sukviečia pilną restoraną svečių, apkrauna darbuotojus darbu, sukelia įtemptą darbo atmosferą virtuvėje ir… viskas griūna savininkų akyse. Restorano savininkai mato, kaip blogai vyksta darbas (o tiksliau – jis nevyksta), girdi klientų atsiliepimus ir tai sukelia „psichologinį skausmą“. Jūs turite suprasti (ir išklausyti) kritiką apie Jūsų verslą, nes tik joje išgirsite tai, ką reikia (netgi – būtina) keisti.
     
    Nors akivaizdūs verslo rezultatai parodo, kad versle yra problemos – savininkai retai kada sugeba tai pripažinti ir yra linkę kaltinti viską (ir visus) aplinkui save. Atleiskite, tačiau problema slypi tik Jumyse. Tik Jūs valdote savo verslą, tik Jūs priimate sprendimus, tik Jūs samdote (netinkamus) žmones ir tik Jūs esate už viską atsakingi. Kai suprasite tai – tada galima pradėti keistis ir spręsti problemas.
     
    Nustatykite procesų tvarką, kad išlaikyti naujus standartus
     
    Sakykime, kad supratote problemą ir norite ją spręsti. Tai – pusė darbo. Dabar, Jums reikia išmokti valdyti savo verslą teisingai. Turite išmokti valdyti savo verslą taip, kad tie pokyčiai išliktų ir toliau. Kitaip – grįšite ten, kur buvote prieš suprantant problemą ir antro šanso, greičiausiai, nebeturėsite.
     
    Už ką labai gerbiu Gordoną Ramzį, tai už tai, jog jis puikiai moka parodyti, kokios yra problemos, pasiūlyti sprendimą joms ir nustatyti naują standartą restorane, kurio visi privalo laikytis. Tiesa, pats Gordonas nedaro jokio darbo už tuos, kuriems padeda. Jis nustato standartą ir viskas. Tai neginčyjama ir taškas. Viską, kas veda link to standarto, privalo padaryti restorano savininkai ir jo darbuotojai. Tik taip jie supras, kur buvo padarytos klaidos. Manau, kad prieš maždaug 10 metų žiūrėtos laidos man tikrai padėjo daug ką suprasti verslo procesuose ir todėl, manau, dalinuosi savo pastebėjimais su Jumis.
     
    Standartai
     
    Gordonas puikiai randa darbuotojų stipriąsias (ir silpnąsias) vietas ir nurodo jiems daryti tai, ką tie žmonės daro geriausiai. Jeigu žmogus, kuris puikiai gamina, dirba restorano metrdoteliu – ar gali restorano maistas būti geras? Jeigu restorano savininkas visą laiką praleidžia virtuvėje – ar jis gali matyti (ir žinoti), kas vyksta pačiame restorane, kaip apie restoraną atsliepia klientai dar prieš tai, kaip jie parašys apie tai internete? Kartais reikia sukurti ir naują produktą; kartais – reikia visiškai pakeisti interjerą (kas, beje, daroma už Gordono pinigus); kartais – pakeisti darbuotojus; kartais – visiškai pakeisti restorano kryptį. Tačiau visi šie sprendimai yra vedantys prie naujo standarto, kurio vėliau reikia laikytis. Verslo savininkams ir darbuotojams parodoma (ir įrodoma), jog naujasis standartas veikia, ir vėliau, gavę visišką autonomiją, jie turi visa tai išlaikyti vardan to, kad verslas būtų pelningas.
     
    Procesai
     
    Kai visi supranta, ką reiškia „aukščiausia kokybė“ – tos kokybės siekimas tampa savotišku „procesu“, kurio reikia laikytis besąlygiškai. Kokybės gerinimo procesai niekada nesibaigia ir pastovūs pokyčiai yra būtini, kad Jūsų verslas išliktų aukštumoje. Tačiau tam reikia imtis tų pokyčių, žengti tą žingsnį ir pajusti, ką reiškia gauti teigiamus atsiliepimus apie Jūsų verslą, prekes ar paslaugas bei aptarnavimo kokybę. Ir čia – Gordonas niekada nevadovauja restoranui, o leidžia jo savininkams nustatyti procesus, kurie vestų prie naujojo standarto palaikymo.
     
    Ar Jūsų verslas yra toks sėkmingas, kokio Jūs norite? Galbūt pats laikas samdyti Jūsų srities „Gordoną“, kad padėtų ir Jums. Kaip jau minėjau aukščiau: problemų pripažinimas ir noras jas spręsti – tik pusė darbo.
  17. Patinka
    Bevardis1 gavo reakciją nuo bratkax Uždarius „The Pirate Bay“ pildosi autorių teisių gynėjų košmarai   
    Neveikia. Tavo žinomos svetainės yra tiesiog kopijos, kurios siekia pasipelnyti iš situacijos. Spėju, kad kalbame apie thepiratebay.ee ir thepiratebay.cr (nors jų yra dar daugiau).
     
     
     
    Gi net ant logo parašyta by isohunt :) Naudojatės, bet nežinote kuo? :D
     
    IsoHunt siūlo štai tokį dalyką, kuris prieinamas visiems: openbay.isohunt.to
     
     
    ---
     
    Tiems kam įdomi situacija, tai naujas galite sekti čia: torrentfreak.com
     
     
    Tai kopija :D Pasidomėkit prieš rašydami tokius dalykus. Juk akivaizdu, kad tai kažkieno bandymas pasipelnyti. Visi torrentai įkelti Today, 00:00
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...