Pereiti prie turinio

kashiukas

Nariai
  • Pranešimai

    508
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    0%

Visas kashiukas turinys

  1. Hm, kažkodėl per mobile niekur nerodo aprašymo. My bad, sorry.
  2. Išvengtum bereikalingų žinučių, nurodęs bent kalbą. O skriptai redaguojami su teksto editoriumi.
  3. Veltui? Tingiu. Pasigooglink kaip naudojamas for ciklas ir pasidarysi.
  4. 1. Apsirašai unsigned int kintamąjį sum, inicijuoji jį nuliu. Suki ciklą nuo 0 (arba nuo 1, priklauso ką laikai natūraliais) iki 100 imtinai, cikle tikrini ar skaičius dalus iš 7 (a % 7 == 0). Jei dalus, sum padidini vienetu. Baigęs ciklą, parašai sum kintamąjį į ekraną. 2. Apsirašai kintamąjį product, lygų 1. Nuskaitai kintamąji, pavadinkim jį N. Suki ciklą nuo N iki N-4 imtinai (cikle mažini kintamąjį) ciklo operacija - product = product * i (i - ciklo kintamasis).
  5. Kodėl? Jei viską skaičiuoji minutėmis, tai tik vienas ciklas pabaigoje, kuris suskaičiuoja kiek kartų peržengta paros riba ir atlieka atitinkamus skaičiavimus.
  6. paskalyje void funkcija yra procedūra (procedure pavadinimas(argumentai)) Šitoje užduotyje tau reikia naudoti kažką panašaus: procedure(<argumentai, su kuriais skaičiuos.*>, var p : Integer, var nn : Integer) { Čia tavo procedūros „body“ ( http://en.wikibooks.org/wiki/Pascal_Programming/Syntax_and_functions ) } // * – galima naudoti globalius kintamuosius (tai nėra gera praktika) ir nesiųsti procedūrai kitų kintamųjų, tik p ir n. // Prieš baigdamas procedūrą, nustatai p ir nn reikšmes ir tada tos reikšmės paskeis pagrindinėje programoje. Čia irgi gali naudoti globalius kintamuosius ir
  7. Aha, ir dar bet kurią funkcinę programavimo kalbą... Ar tu čia kalbi apie tą monstrą pavadinimu Objective-Pascal? Aš suprantu, kad pradėti nuo struktūrinio/procedūrinio programavimo yra neblogai, bet išmokęs vieną paradigmą nereiškia, kad labai lengvai išmoksi kitą paradigmą. Taip, mokėdamas programuoti, kitą paradigmą išmoksi greičiau, negu nemokėdamas programuoti, bet tai nereiškia, kad perėjimas bus itin lengvas.
  8. Nesu kodinęs vindovsui su cpp, todėl ką šiame kontekste tiksliai daro – nežinau. Šiaip šitas reikalas skaitomas taip: jei components != 0 (nelygu NULL), tada vykdomas kodas. components gali būti NULL tuo atveju, jeigu alokacija, dėl kažkokios priežasties, nepavyko.
  9. ~MyForm() (destuktorius) būtų puiki vieta tą padaryti, nebent kažkoks komponentas tampa „nebereikalingas“ anksčiau, tokiu atveju, trink tada, kada objekto nebereikia.
  10. Nesupratau ką tu nori konvertuoti. Gal galėtum patikslinti?
  11. http://en.wikipedia.org/wiki/Resource_Acquisition_Is_Initialization#C.2B.2B_example
  12. // c – node'as, esantis prieš tą, kurį nori ištrinti Node *tmpNode = c->next; c->next = tmpNode->next; delete tmpNode;
  13. 1. Switch'inti gali tik ant paprastų tipų: char, int, double(not sure). Single quotes reiškia char literal'ą, o 'xz' nėra char'as. Jei tau reikia tikrinti stringus, tai naudok if'us.
  14. Jeigu masyvo ilgis yra 1, grąžini tą vienintelį elementą, jei masyvo ilgis > 1, grąžini einamąjį elementą, pridėtą prie funkcijos rezultato su vienu elementu mažesniu masyvu. Kadangi paskalio masyvai yra ######ing ######, tai nesugalvoju kito implementacijos būdo tik kaip naudoti papildomą kintamąjį, nurodantį einamąjį indeksą function AddArrayElements(arr: array of whatever, arraySize: Integer, currentIndex: Integer) // Greičiausiai, vietoj int vertėtų panaudoti long, nes paskalio int'as yra labai mažas if arraySize = currentIndex then AddArrayElements := arr[currentIndex] // Priela
  15. „You are offending me by not knowing solution to my problem“
  16. vector<Animal *> animals(2); animals[0] = new Animal(); animals[1] = new Llama(); animals[0]->eat(); animals[1]->eat(); Nežinau ar veikiantis kodas, bet principas toks: jei funkcija ne virtual, tai ant objekto bus kviečiama Animal::eat(), jei eat() yra virtual, tai bus kviečiama Llama::eat(). Tai vadinama dynamic binding. Dažna praktika yra daryti virtualius destruktorius.
  17. Išsisiųsk žinutę: <script>alert("XSS")</script> Jeigu atsidaręs tą žinutę pamatysi js alert windowsą, reiškiasi turi rimtą spragą. if ($report) $dashboard .= nl2br(strip_tags(preg_replace('#<br\s*/?>#i', "\n", $content))).'</table>'; // Ar kažkas panašaus Šitas turėtų padėti dėl newline ir pašalinti html tag'us. Warning: php nemoku
  18. void replaceAll(std::string& str, const std::string& from, const std::string& to) { if(from.empty()) return; size_t start_pos = 0; while((start_pos = str.find(from, start_pos)) != std::string::npos) { str.replace(start_pos, from.length(), to); start_pos += to.length(); // In case 'to' contains 'from', like replacing 'x' with 'yx' } } Tau reikia naudoti string ir standartinę biblioteką, taip? Čia nieko daugiau, išskyrus std::string (kas yra STL) ir nėra...
  19. Naudok normalius kintamųjų vardus, o ne tokius, kad po mėnesio pažiūrėjęs į savo programą sunkiai suprasi kas ką reiškia. Anyways, tingiu laužyt galvą, tai va: #include <algorithm> #include <vector> vector<int> getVectorFromInput(char *fname) { // Čia iš failo į vektorių nuskaitai. Naudok vector::push_back() } int compareInt(int a, int b) { return a < b; } int main(void) { vector<int> a = getVectorFromInput("tas_pirmas_susortintas_listas.txt"); vector<int> b = getVectorFromInput("antras_listas_kurį_reikia_insertinti.txt"); a += b; sort(a.begin(), a.
  20. http://stackoverflow.com/questions/3418231/replace-part-of-a-string-with-another-string
  21. Operatorių overloadinimas yra skirtas patogumui ir aiškumui: vietoj a.pridėti(b) rašai a + b. Taip pat cpp naudoja friend funkciją "ostream &operator<<(ostream &out, SomeClass obj)" outputinimui į streamą (pvz., cout). Paprastas pvz: struct C { int a C(int aa) { a=aa } friend std::ostream &operator<<(std::ostream &os, C c) { os << "C(" << c.a << ")" } } C obj(5) std::cout << C // outputs C(5) Kabliataškius susidėk pats - tingiu telefone juos dėti. Beje, ši (op overload) funkcija turi būti naudojama saikingai. Pvz., nedefinink + kla
  22. Nuskaitai eilutę į std string ir naudoji .find(' '). Jei grąžina std:string::npos, vadinasi tarpo nerado, jei kokį kitą skaičių - tarpas yra.
  23. Pas jį float'as, todėl reikėtų suffix'o f (7.0f/2.0f). double a = 7.0%5.0; clang'as: error: invalid operands to binary expression ('double' and 'double')
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...