Pereiti prie turinio

ramunas77

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    361
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    0%
  1. Regitroje reikia patikrinti pagal VIN koda pries mokant pinigus rusui. kitas dalykas - ziureti (nezinau, ar nepatyrusiam tai imanoma), kad nebutu aiskaus kebulo numerio klastojimo pozymiu - t.y. nuvaziuosi i Regitra, o tau pasakys, kad kebulo numeris akivaizdziai perkaltas ar ispjautas ir pakeistas kitu. Ypac, jei perki BMW X5 :) Is kitos puses, statistiskai, tikimybe nera labai didele, kad pakliusi ant buvusio vogto auto. Turi pats ivertinti rizika.
  2. dureles dazniausiai keiciamos, nes taip pigiau. Nebent gali pasiziureti ar spakliuotas stogas, slenksciai. Šiaip, naudingas daiktas - kuo daugiau zinai, tuo teisingesni sprendima gali priimti. Plius, gali pasiusti ramia sazine "perekupa" ant triju raidziu, jei matai, kad meluoja i akis. Moralinis pasitenkinimas irgi svarbu :) Jei pirkciau dyzeline masina Lietuvoje - tai tik su kazkokiu defektu ar dauzta. Kad paciam matyti tikraja pardavimo priezasti.
  3. gal kas is gyvenanciu UK apsiimtu ieskoti Renault Espace (2003-2010) sedyniu komplektu ? Komplektas - tai 5 sedynes: 3 vidurines eiles + 2 galines eiles. Priekiniu nereikia. Mazdaug vienas komplektas per menesi isvezimui i Rusija. Espace turetu būti daugybe pusvelciui parduodamu su varikliu defektais (Prancuzijoje lietuvaiciai juos perka po 300-500 euru), reiktu tartis su savininku, kad parduotu atskirai sedyniu komplekta. Arba lauzynuose ieskoti. Sedynes turi būti geros arba vidutines bukles (nesuplysusios, labai nenudevetos) Apmokejimas butu tik gavus siunta Lietuvoje. Papildomai galima
  4. Rusijoje daug auto su perkaltais numeriais, vogtais varikliais. Ne paslaptis, kad is Lietuvos "eksportuota" daug Europoje vogtu automobiliu (ar ju varikliu). Per siena praveza daug ka. Yra dalis masinu, kurioms uzdetas turto arestas. Tai su tokiomis ir suka versla. Nes jos pigesnes. Normalios masinos neapsimoka vezti i Lietuva, nes ismuitinus ir sumokejus PVM, turbut ne ka teuzdirbsi.
  5. jei variklis paklausus, gendantis, tai nuperka labai greitai jei siusti i Rusija - tai tik su isankstiniu apmokejimu + islaidos transportavimui iki RU ar BY + ismuitinimas. kitas dalykas, kad rusai irgi bijo pervedineti pinigus is anksto (pas juos labai daug, kaip jie patys sako, "кидалово" :) )
  6. Ideja turintiems labai daug pinigu. vieno ruso prasymu ieskojau Jeep Grand Cherokee 2012 m. dyzelinio variklio 3.0 177 kw. Variklis (plikas) kainuoja 4000 euru mazdaug, sveiko rasti neimanoma. Ir skelbimu labai nedaug. dabar daugmaz suprantu, kad perkantys auto is JAV aukcionu (ardymui dalimis) labai neblogai uzdirba. Aisku, reikia ismanyti kas turi paklausa is apynauju auto.
  7. Kiek esu skaites, neodimio magnetai skirstomi pagal savo savybes bent i 15 skirtingu klasiu. Kiekviena ju turi savo specifini atsparuma issimagnetinimui, temperaturai, korozijai ir t. t. Kaina priklauso nuo magneto klases. Kuo daugiau magneto sudetyje retuju metalu, tuo jis geresnes kokybes. Manau, ebay pardavineja pacios zemiausios klases, todel ir kaina mazesne.
  8. Sveikinu ir palaikau autoriu. Sunku rasyti apie visokius marketingus angliskai, daug specifiniu terminu. Be to, yra labai daug puslapiu tokia tema angliskai. Ar autorius sugebesi issiskirti tame didziuliame sraute ? linkiu sekmes
  9. as gavau ta zinute, bandziau atsidaryti, bet nesigavo. jei kompiuterio antivirusine nesureagavo, tai reiskia gal jokio viruso ir nebuvo turbut ? pas mane Windows 8.1 ir Avira siaip net nepagalvociau, kad forume reiktu saugotis virusu.
  10. na, as pats esu sukes odometra tik vienai ar dviem masinom, tas buvo 2008/2009 metais. Tiksliau, abi jos buvo angliskos, nedauztos reikejo perkelti vairus, keisti prietaisu skydelius. Toyota Avensiui 2005 m., prisimenu, tikrai atsukau (originali buvo apie 300 k.km.), o Renault Lagunai 2004 m. turbut ir nesukau, nes rida ir taip buvo nedidele. O kiek esu turejes dauztu - visos buvo su rida iki 150 k. km., buvo ir iki 100 k. km. Pati maziausia rida buvo subkompaktines klases Peugeot 107 keturiu metu senumo su 18 k. km. ir Toyota Aygo septyniu metu senumo su 22 k. km.
  11. Adas777, dauztom masinom nereikia atsukineti odometru, nes ju rida ir taip dazniausia buna nedidele. Kas liecia rida - dauzta dyzeli visada saugiau pirkti, nei nedauzta
  12. Vazinejau savaite laiko po miesta su Volvo s60 benzinine 2.0 angliska pries isardydamas ja dalimis. Kiek tiksliai kuro naudojo nematavau, bet gerokai daugiau nei priest tai tureta benzinine skoda fabia. Vis tik svoris didelis, tokia turint, manau, duju idejimas labai greitai atsiperka.
  13. Perka. Moka labai kukliai. Bent jau kiek as pats esu jiems siules. Jei nori uzdirbti, lauzynams turi siulyti dzipus. Bet cia jau reikia ismanyti kainas ir niuansus. Arba siulyti kazkokias retesnes auto. Pvz., as uz dyzelini Toyota Aygo 2006 metu is lauzyno gavau 1600 eur., pries metus. Buvo nedauztas, europinis, tik pirktas Prancuzijoje be dokumentu. 1.4 dyzeliniai varikliai turi paklausa ir dabar, nors ten ne Toyota variklis. pats variklis kainuoja apie 450, plius purkstukai ir t.t. Susirenka neblogai
  14. servisai is automobilio nuotraukos remonto samatu nesudarineja. ir jie jokios rizikos neprisiima. kazkokia nesamone. tuo labiau, kad tik viska nusiardzius buna aisku, kokias detales reikia supirkti remontui ir kokius tiksliai darbus reikes atlikti nebent tu cia kazka kita turejai omenyje, ko as nesuprantu. tada reiktu suprantamiau parasyti.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...