Pereiti prie turinio

ramunas77

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    361
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    0%

ramunas77 Pranešimai

  1. Sveiki, gal kam teke yra pirkti Automobili Rusijoje. Kaip ten viskas vyksta? Domina brangesnis tai butu normalu nuvest pas dyleri kad patikrintu pries perkant. Bet kaip dokumentu forminimas ir visa kita, kaip nenusipirkti vogto ar kazko kitko pridaryto, kad paskui neis Lietuvoje jo uzregistruoti?

    Regitroje reikia patikrinti pagal VIN koda pries mokant pinigus rusui.

    kitas dalykas - ziureti (nezinau, ar nepatyrusiam tai imanoma), kad nebutu aiskaus kebulo numerio klastojimo pozymiu - t.y. nuvaziuosi i Regitra, o tau pasakys, kad kebulo numeris akivaizdziai perkaltas ar ispjautas ir pakeistas kitu. Ypac, jei perki BMW X5 :)

    Is kitos puses, statistiskai, tikimybe nera labai didele, kad pakliusi ant buvusio vogto auto. Turi pats ivertinti rizika.

  2. dureles dazniausiai keiciamos, nes taip pigiau. Nebent gali pasiziureti ar spakliuotas stogas, slenksciai.

     

    Šiaip, naudingas daiktas - kuo daugiau zinai, tuo teisingesni sprendima gali priimti.

    Plius, gali pasiusti ramia sazine "perekupa" ant triju raidziu, jei matai, kad meluoja i akis. Moralinis pasitenkinimas irgi svarbu :)

     

    Jei pirkciau dyzeline masina Lietuvoje - tai tik su kazkokiu defektu ar dauzta. Kad paciam matyti tikraja pardavimo priezasti.

  3. gal kas is gyvenanciu UK apsiimtu ieskoti Renault Espace (2003-2010) sedyniu komplektu ?

    Komplektas - tai 5 sedynes: 3 vidurines eiles + 2 galines eiles. Priekiniu nereikia.

    Mazdaug vienas komplektas per menesi isvezimui i Rusija.

    Espace turetu būti daugybe pusvelciui parduodamu su varikliu defektais (Prancuzijoje lietuvaiciai juos perka po 300-500 euru), reiktu tartis su savininku, kad parduotu atskirai sedyniu komplekta. Arba lauzynuose ieskoti.

    Sedynes turi būti geros arba vidutines bukles (nesuplysusios, labai nenudevetos)

    Apmokejimas butu tik gavus siunta Lietuvoje.

    Papildomai galima butu nupirkti ratu komplekta (tik lieti) ir parktronikus.

     

    taip pat galima butu bendradarbiauti del ivairiu modeliu varikliu paieskos

  4. Tas Tai taip Vokieciu dealeriai naujus BMW perka is Rusijos ir veza atgal i Europa, ta tai tiksliai zinau. Pats tuom labai domiuosi, parvezimas yra. Didziausia problema kaip su muitais suzaisti, nes cia ne kaip is Amerikos. Masina konteineri sveika, niekas jo neatidaro, o 80 proc. defektacijos padaro. 20 proc. muito sumoka. Dar svarbiausia neuzsirauti ant vogtu auto, nes ten nera didele problema jas priregistruoti, kiek teko dometis vw, mb, bmw geresnem kainom visom kazkas su kebulo numeriais yra daryta.

    Rusijoje daug auto su perkaltais numeriais, vogtais varikliais. Ne paslaptis, kad is Lietuvos "eksportuota" daug Europoje vogtu automobiliu (ar ju varikliu). Per siena praveza daug ka. Yra dalis masinu, kurioms uzdetas turto arestas. Tai su tokiomis ir suka versla. Nes jos pigesnes. Normalios masinos neapsimoka vezti i Lietuva, nes ismuitinus ir sumokejus PVM, turbut ne ka teuzdirbsi.

  5. Tokiu atveju turi is ruso gauti isankstini apmokejima. Nes jei jis to variklio neims, tai niekada jo ir nebeparduosi :)

    jei variklis paklausus, gendantis, tai nuperka labai greitai

    jei siusti i Rusija - tai tik su isankstiniu apmokejimu + islaidos transportavimui iki RU ar BY + ismuitinimas.

    kitas dalykas, kad rusai irgi bijo pervedineti pinigus is anksto (pas juos labai daug, kaip jie patys sako, "кидалово" :) )

  6. Ideja turintiems labai daug pinigu.

    vieno ruso prasymu ieskojau Jeep Grand Cherokee 2012 m. dyzelinio variklio 3.0 177 kw. Variklis (plikas) kainuoja 4000 euru mazdaug, sveiko rasti neimanoma. Ir skelbimu labai nedaug.

    dabar daugmaz suprantu, kad perkantys auto is JAV aukcionu (ardymui dalimis) labai neblogai uzdirba.

    Aisku, reikia ismanyti kas turi paklausa is apynauju auto.

  7. Kiek esu skaites, neodimio magnetai skirstomi pagal savo savybes bent i 15 skirtingu klasiu. Kiekviena ju turi savo specifini atsparuma issimagnetinimui, temperaturai, korozijai ir t. t.

    Kaina priklauso nuo magneto klases. Kuo daugiau magneto sudetyje retuju metalu, tuo jis geresnes kokybes. Manau, ebay pardavineja pacios zemiausios klases, todel ir kaina mazesne.

  8. Turejau mersa. Buvo puse milijono pravaziaves. Bet visktiek kazkoks kvailys i gala ikale :D :D :D

    Sutinku, kad dauztai maziau sansu, kad bus atsukta. Bet jei sau perki vistiek idomu kiek pravaziavusi.

    na, as pats esu sukes odometra tik vienai ar dviem masinom, tas buvo 2008/2009 metais. Tiksliau, abi jos buvo angliskos, nedauztos reikejo perkelti vairus, keisti prietaisu skydelius. Toyota Avensiui 2005 m., prisimenu, tikrai atsukau (originali buvo apie 300 k.km.), o Renault Lagunai 2004 m. turbut ir nesukau, nes rida ir taip buvo nedidele.

     

    O kiek esu turejes dauztu - visos buvo su rida iki 150 k. km., buvo ir iki 100 k. km.

    Pati maziausia rida buvo subkompaktines klases Peugeot 107 keturiu metu senumo su 18 k. km. ir Toyota Aygo septyniu metu senumo su 22 k. km.

  9. Vazinejau savaite laiko po miesta su Volvo s60 benzinine 2.0 angliska pries isardydamas ja dalimis. Kiek tiksliai kuro naudojo nematavau, bet gerokai daugiau nei priest tai tureta benzinine skoda fabia.

    Vis tik svoris didelis, tokia turint, manau, duju idejimas labai greitai atsiperka.

  10. Sveiki, kad nekurti naujos temos, galbūt, kas žinote kokias maždaug kainas šrotai moka už mašinas ardymui? Su angliškomis viskas aišku, bet ar perka Europietiškas ardymui? Jei taip, sakykim, kiek maždaug moka už 2000 m. ir naujesnes Audi, BMW, VW...?

     

    Perka. Moka labai kukliai. Bent jau kiek as pats esu jiems siules. Jei nori uzdirbti, lauzynams turi siulyti dzipus. Bet cia jau reikia ismanyti kainas ir niuansus. Arba siulyti kazkokias retesnes auto. Pvz., as uz dyzelini Toyota Aygo 2006 metu is lauzyno gavau 1600 eur., pries metus. Buvo nedauztas, europinis, tik pirktas Prancuzijoje be dokumentu. 1.4 dyzeliniai varikliai turi paklausa ir dabar, nors ten ne Toyota variklis. pats variklis kainuoja apie 450, plius purkstukai ir t.t. Susirenka neblogai

  11. jei tikrai skaitei viską, kas parašyta tai turėjai suprast, kad tokios rizikos šitoj vietoj įmonei nėra. Pardavėjas arba servisas prisiima šią riziką.

     

    skaičiavimai pagrįsti patirtim, o ne iš oro paimti. Dalį mašinų dar beplaukiančių ir dabar parduodu, dar nėra buvę, kad parduočiau į minusą.

     

    servisai is automobilio nuotraukos remonto samatu nesudarineja. ir jie jokios rizikos neprisiima. kazkokia nesamone. tuo labiau, kad tik viska nusiardzius buna aisku, kokias detales reikia supirkti remontui ir kokius tiksliai darbus reikes atlikti

     

    nebent tu cia kazka kita turejai omenyje, ko as nesuprantu. tada reiktu suprantamiau parasyti.

  12. Del masinu pirkimo JAV: nera viskas taip grazu, kaip autorius raso.

     

    Yra rizika, kad ne tik, kad neuzdirbsi, bet dar ir turesi nuostoli (automobili perki is nuotraukos, remontas visada buna brangesnis, nei pradzioj skaiciuoji, buna, kad automobili apvagia ar apgadina).

     

    Is vis, del remonto labai jau keistai parasyta "jei servisas nesutiks įsipareigoti be apžiūros gyvai

    " - nieko bendro su realiu gyvenimu

     

    Dabar Rusijos rinka kur kas maziau aktyvi (o butent rusai buvo brangesniu auto pirkejai)

     

    Todel autorius turetu ne tik verslo privalumus aprasyti (del privalumu nesiginciju), bet ir ivardinti galimas rizikas. O ju tikrai yra. Ir nemazu.

  13. As gavau informacija del paslaugu, kurios bus suteiktos esant jusu sutikimui / pasiekus susitarima / susitarus / esant abipusiam susitarimui

  14. Patarciau pirkti kuo naujesni automobili. Tegu tai bus Renault, Peugeot, Kia ir t.t. Kiekvieni metai automobiliui - tai bent 20000 km. ridos, devisi varikliai, sarnyrai, vairo koloneles ir t.t. Genda elektronika, ypac, jei tai aukstesnes klases automobilis, kur tos elektronikos pakankamai daug.

    Galima rasti geros bukles 10 metu senumo BMW, Mercedes, ypac, jei jie buvo dauzti, su nedidele rida. Bet labai daug ju parvezama i Lietuva su didelemis ridomis.

  15. antler viska gerai surase - reikia dideliu pinigu sitam verslui. ir yra labai daug niuansu.

    o temos autoriui siulyciau pasidaryti bent elementarius namu darbus (susirinkti informacija, islaidu paskaiciavimus) jei jau atsirado noras buti verslininku.

    as pats dirbu srityje, kurioje viska ismanau 50 euru tikslumu, jei galima taip issireiksti (dauztos masinos, autodalys) ir turiu nemaza idirbi. todel, jei man kas pasakytu, jog "esu pastebejes, kad prekiaujantys masinomis gerai verciasi, todel ir as noriu..." :)

    pirmiausia isigilink i sriti, susirink informacija

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...