Pereiti prie turinio

InTeXaS

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    2.269
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    6
  • Atsiliepimai

    100%

InTeXaS paskutinį kartą laimėjo Sausio 28 2020

InTeXaS patalpino geriausiai įvertintą turinį!

Apie InTeXaS

  • Rangas
    Užkietėjęs dalyvis

Kontaktai

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras

Paskutiniai lankytojai

4.466 profilio peržiūros
  1. Nesikarščiuok viskas gerai, laikausi ją sau ir esu tuo patenkintas. Užsakinėk muzikas ir toliau, tik nereikia kitiems pateikti kaip sektino pavyzdžio ir teigti, jog viena rinka yra auksu klota, kitoje lavonai neužkasti tame ir buvo esmė. Bet kaip ir sekančiu sakiniu įrodei, pas tavo mastyme nėra jokių galimybių, tik vienas arba kitas variantas, arba "apynaujis nujotas" arba "senesnis brangesnis ir labai užlaikytas" , pasaulis yra įvairus tuo ir žavi juk. Su tavimi kalbos tikrai vengsiu nepyk. Kitu postu paminėjai, jog jei šiuo atveju jei žmogus elgiasi klaidingai ir nesinaudoja tokių kaip Paul
  2. Dar pasikartosiu, neesu pardavėjas ar suinteresuotas asmuo. Mano veiklos sritys yra kur kas kitos. Jei įsižeidė jog pasakiau, jog yra neišmanelis toje sferoje kurioje pats prisipažįsta jog nieko neišmano tik google pagalba - jo bėdos, jei nenusimanai nereikia ir savo nuomonės kišti kitiems asmenims nenusimanantiems tuose dalykuose tiesa? Jei įžeidė siauro požiūrio sąvoka, sėkmės taikytis ir su ja, nes požiūris yra vienareikšmiškas t.y jog Lietuvoje tik lavonai, Vokietijoje yra puikios mašinos. Pakankamai ilgai bandžiau išaiškinti žmogui, jog dėl rinkos dydžio yra Vokietija pranašesnė, tačiau j
  3. Aš pabandžiau būti karys, ir tau pabandyti išaiškinti jog visur visko yra ir nuo to nepabėgsi, visi esame skirtingi. Bet matau kad daužyti į sieną galvą naudos daugiau būtų nei tavo fantazijų pasaulį paliesti. Tu net nesuvoki fakto, kad tai nėra mano verslas ir tuo neužsiimu, vieno kito automobilio nupirkimu su tikslu parduoti, ir kas kaip palies rinką man visai nėra įdomu ar atsikas žmonės ar ne, kai tai sudaro max mano 2procentus pajamų. Tai yra pomegis su nauda. Žmogus rašo jog apžiūrėjo tris automobilius du iš jų blogi Lietuvoje ir tu jau bėgi jam pritart va va ta Lietuva , idealizuotoje V
  4. Pagal tavo post'us gal tu kelkis į Vokietijoje, ten viskas yra idealu, žmonės vaivorikštėmis tuštinasi, mašinos oru skraido ir negenda, servisų visai jie neturi nes darbo tiesiog nėra. Turim klientą kuris 10 metų važiuoja su vokiška perikupų mašina, bet tikrų perikupų, kurie staliai sugebėjo priekinį balkį medinį išdrožti. nepriimtinas sprendimas tikrai, būtų tiek netaupę būtų puikus automobilis, techninė pusė - puiki. Perkantys pigius automobilius vokietijoje musiškiai mato kaip ir kur padaryti taip, jog funkcionuotų, vieni daro kuo pigiau jog paslėpti ar sutvarkyti tam tikrą defektą, kiti ne
  5. Štai ir atsakymas. Bėk kur tu nori, technika turi savybę gesti ji tą ir daro ankščiau ar vėliau. Galiu pateikti begalę pavyzdžių kur nauja technika turi defektų, tai apie ką mes kalbame senai palygintinai technikai. Artimiausias pavyzdys brolis iš salono transitą nusipirko, per 120 tūkstančių dėl gedimų 4 kartus buvo atstovybėje, ties 120 tūkstančių sekė variklio remontas. Ar automobilis nuo to blogesnis jei jis būtų jį pardavęs - man tai tikrai ne, nes jis jau sutvarkytas kas reikštų vėl gali važiuoti, nors patikimumu jis nespinduliuoja iš savęs, tačiau tai pasitaiko ne tik su Ford markės aut
  6. Žmogau, tavo nusistatymai yra vienareikšmiški ir kitų nėra, nėra toks pasaulis jog yra tik vienas variantas, variantų visose situacijose yra. Tik pardavimui mašina yra benzininė kitos yra dyzelinės, ir jas nupirkau ir kažkokių paslėptų defektų neradau tik todėl jog esu technikos rinkoje apie 12 metų, ir žvelgiu visai kitaip nei jūs ieškantys vieno automobilio per x metų. Tai būtent todėl ir naudojatės kitų žmonių paslaugomis perkant, nesvarbu ar tai LT ar LV PL ar DE rinkos. Teigti vienareikšmiškai jokiu budu negalima. Dabar tiesiog rašai jog aš kaip perikupas paimiau sutvarkiau ir parduo
  7. Bet ar nemanai, jog pačio nuomonė yra visiškai į vienus vartus Lietuvos rinką? Ar galvoji jog nėra kas pas mus šalyje prižiūrėtų automobilius, kad jie būtų puikios ar geros būklės? Bei labai įdomus teiginys 5 metus nekeitė tepalo , pagal skonį metus nustatot? Atsibusti reikėtų šiek tiek, šalyje yra ne 50 gyventojų, ir ne 50 automobilių savininkų vienodu požiūriu. Kiekvieno žmogaus požiūris į techniką yra skirtingas tiek Lietuvoje tiek Vokietijoje, skirtumas tik tas, jog Vokietijoje žmonių yra kur kas daugiau ir tų kurie žiūri teisingai į techniką naturalu jog yra daugiau. Sumokėti daugiau 1.5-
  8. Labai įdomus požiūris iš žmogaus šioje sferoje. Galima plačiau, kuo automobiliai skiriasi čia ir ten? Nėra taip, jog abejose rinkose yra tiek lavonų, tiek tikrai gerų prižiūrimų automobilių. Viskas priklauso tik nuo savininko automobilio ar šalis įtakos daro tai, jog ji turi autobanus, geresnius kelius? Kas reikštų jog jų ridos per tą patį laikotarpį yra didesnės, važiuoklės sveikesnės, tačiau važiuoklė yra labai lengvai ir nebrangiai pakeičiama. Visgi galutinis klausimas koks iš esmės skirtumas yra tarp šių rinkų tavo nuomone. Visgi Vokiškų automobilių esu matęs kur kas daugiau nei pats, todė
  9. Ne, kai jiems susišviečia, jog senesni kažkuo netinkami
  10. Nežinau nieko daugiau nei paskelbia uzt. Tad dėl datų nėra aišku, dėl etapų - standartiškai būna trys, praeitais metais lėšų paskirstymas buvo viduryje metų, ir gavosi, jog paskutinis etapas visiška beprasmybė, ir gavo labai nedaug žmonių, o pretendentų buvo nemažai. Tačiau ir taisyklės keitėsi, ir jie patys nežino kaip vertinti, kaip ir klausė žmogus aukščiau - pagal naujausias taisykles pastaruoju metu kvalifikaciją ir darbo patirtį priima tik tiesiogiai susijusią ir kur kas rimtesnę nei dviejų dienų, seniau kilus klausimams dėl užtikrintumo tiesiog duodavo dalinius balus, kai jų neliko, ven
  11. Atsakant į klausimus, projektas bus ir sekančiais metais, dėl parduotuvės e-shopo sudėtingas variantas, pirkimai turi būti TIESIOGIAI susiję su Jūsų planuojama veikla, į ką dar labiau žiūri, tad iš anksto atsakant į tolimesnius klausimus, tokius kaip automobilis vykimui pas tiekėjus prekių pervežimui ar tiesiog asmeniniais reikalais būti perkamas negali. Ganėtinai sudėtinga tokiam formate pataikyti į e-shopo tikslinę sumą, programavimo taip pat nefinansuoja. O patirtis gali būti įvairi, kaip pateiksi, ar ankstesnis darbas e.parduotuvių administravime, ar i.v. pagal pažymą prekybos internetines
  12. Sveiki, Ieškome žmogaus/žmonių išmanančių programavimą bei pageidautina bent minimalus supratimas apie automobilius, norinčių prisidėti prie naujos veiklos. Ieškomas partneris norintis tapti dalimi, full--time job'o taip pat nesitikime, tačiau viskas priklauso nuo žmogaus. Jei esi stiprus šioje sferoje ir žinai kaip tai įgyvendinti, tačiau tapimas dalimi nesudomina - kreipkis, svarstome ir tokį variantą. Programuotojas reikalingas galintis ištraukti, sutvarkyti bei atvaizduoti tam tikrus duomenis kitoje sistemoje. Sistemos tobulinimo darbams. Partnerio atveju nebūtini jokie
  13. Vadovas/direktorius jei buvo pareigos - gali, jei buvai įmonės sąvininkas turėjai savo veiklą - negali. Išskyrus IV pagal pažymą ir liūdijimą. Bet koks susiejimas su juridiniu asmeniu skaitomas kaip buvusios veiklos pagrindas
  14. Žinoma jog gali persivesti, tai įmonės lėšos ir uzt tavo lėšų niekad nevaldys. Paraiškų dalinimasis nėra galimas, dėl veiklų aprašų, paraiškose slypi žmonių planai jų įmonėms keliems metams, o grafų reikšmėse nieko naujo ir nesugalvosi, tad keistas pačio prašymas. Jei nori sužinoti ar gera linkme linksti - kreipkis, nemažai narių esu tik konsultavęs, ir paminėjąs ką ir kaip reikėtų taisyti, ar pakeisti pačio naudai.
×
×
  • Sukurti naują...