-
Pranešimai
2.484 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
10 -
Atsiliepimai
100%
InTeXaS paskutinį kartą laimėjo Sausio 8
InTeXaS patalpino geriausiai įvertintą turinį!
Apie InTeXaS
-
Rangas
Užkietėjęs dalyvis
Kontaktai
- Tinklalapis
Profilio informacija
-
Lytis
Vyras
Paskutiniai lankytojai
8.132 profilio peržiūros
-
Patvirtinsiu, teko pirkti virš 200 eurų vertės tikrai stiprų tvirtą lagaminą galvojant bus ilgam, antras skrydis ir jau suskaldytas, nors ant jo buvau ir užlipęs nesugebėjau sulaužyti, kaip ten jiems taip pavyksta 😄
-
Blackbeard sureagavo į pranešimą temoje: Užt parama verslo kūrimui nuo sausio 8
-
Tautvydas Bernotas sureagavo į pranešimą temoje: Užt parama verslo kūrimui nuo sausio 8
-
215/75 reikėtų dėti ant dvigubų ratų, tada turi pūsti 4,5-5 barus, jog jos turėtų tarpą ir nerizikuotum jų trinimuisi, a/t tiek neatlaiko tai variantas atmestas taip? Kalbant apie 235/65 dydį siūlai 245/70 38mm diametrų skirtumas, jos netelpa mažą išsukimą esantį dar sumažini iki negalėjimo važiuoti ir 106 neįmanoma, kartoju neįmanoma jog išlaikytų. Visureigiai važiuoja jos sutvertos joms nes važiuojate su mažu slėgiu, tuo tarpu busams reikalingi dideli slėgiai padangos skirtingai dirba. 113 C padangos daugiau poros mėnesių nėra išlaikusios su 4.5bar, mes važiuojame 90proc gerais keliais,
-
Čia ir stabdome 😄 daugiau nebeturiu ką diskutuoti, na ne tavo rinka ir vienas visko juk ir negali žinoti. Didesnės padangos netelpa, o taipogi realiomis sąlygomis atskleisiu, jog 113 apkrovos indeksas 3.5t neatlaiko daugiau poros mėnesių ir išeina guzais, nes nepritaikytos yra dideliems slėgiams, visgi svoris netolygiai pasiskirsto ir galinė ašis būna gerokai apkrauta važinėti su įprastu slėgiu atrodo lyg važiuotum su tuščia. Radome veikiantį būdą ir jį tesiame. Džipui tėvuko padangų žiūrėjome ir iš keletos pažystamų minėjo, jog būtent comforseriai ant asfalto labai prastai dirba ir bega
-
Jasinka sureagavo į pranešimą temoje: Užt parama verslo kūrimui nuo sausio 8
-
Jasinka sureagavo į pranešimą temoje: Užt parama verslo kūrimui nuo sausio 8
-
Lafas sureagavo į pranešimą temoje: Užt parama verslo kūrimui nuo sausio 8
-
Lafas sureagavo į pranešimą temoje: Užt parama verslo kūrimui nuo sausio 8
-
Lafas sureagavo į pranešimą temoje: Užt parama verslo kūrimui nuo sausio 8
-
Lafas sureagavo į pranešimą temoje: Užt parama verslo kūrimui nuo sausio 8
-
Pareigų taip reikės, bent seniau buvo, jog savo patirtį ir išsilavinimą pritraukęs prie pareigų gauni didelę dalį balų. Dėl mokestinių ataskaitų ir deklaracijų tai jie turbūt esi susidūręs, kad net patys vmi darbuotojai atrodo kad jų pažiūrėti negali ir nemato ką kalbėt apie uzt 😄 seniau buvo kas metus pilna metų ataskaita, įrodyti, jog veiklą vykdai, alga išsimoki. Jokių rodiklių pasiekti nereikalaudavo. Draudimus turėjau omenyje, jog viskas kas yra nupirkta turi būti drausta, naudos gavėjas uzt. Tikrai nemažai popierizmo yra šioje paramoje, ir tik dėl 3-4k 36men būti pririštu ir praneši
-
pauliuxas696 sureagavo į pranešimą temoje: Užt parama verslo kūrimui nuo sausio 8
-
pauliuxas696 sureagavo į pranešimą temoje: Užt parama verslo kūrimui nuo sausio 8
-
Vėl priminsiu jog mano atsakymai nebūtinai yra teisingi ir šių laikų, bet gal bus kas atsakys užtikrintai. Vadovas pareigos tai tikrai nebuvo tokių bajerių 😄 EVRK kodais viskas rašoma ir turbūt įmanoma jau ten atrasti ir internetinės parduotuvės vadybininko pareigas, bet čia smulkmena. Vadovu juridinio asmenio vistiek būsi 🙂 Dėl 3-4k tikrai į tą popierizmą nesivelčiau nei už ką. Nėra taip, jog pervedė pinigus jums patvirtinus ir lekiam prekiaut, krūvos dokumentų pirkimų konkursai, vėliau seka ataskaitos, patikrinimai, draudimai ir visas kitas popierizmas. Algos nurodytos tik tod
-
Aš tikrai neesu ekspertas ir būtų gėda su tiek žinių taip vadintis. Nesijaudink tikrai nemano uzt kaip tave išdurti ir tau duoti 30k viską jie pateikia atviromis kortomis, kad kuo daugiau žmonių perskaitytų apgalvotų ir neteiktų paraiškų beprasmių, jiems nuo to mažiau darbo. Kabliukai ir apėjimai minimi yra daug tolimesnėje dalyje nei tavo užduotieji klausimai, bet tai jau reikalinga ne visose paraiškose. Turbūt naujosios kartos atstovas nemėgstantis taisyklių ir instrukcijų būsi, bet visgi nuvilsiu, nesilaikant taisyklių ir instrukcijų senų diedų valdomose sistemose nu nepraslysi 😄
-
Svorių skirtumas lengviausias turbūt palyginimas, jog jei dydis ir vienodas nebūtinai jos vidus yra toks pat. Tuo jog vienos laiko didelį spaudimą, kitos atvirkščiai pritaikytos jog būtų galima važiuoti ir su mažu spaudimu. Su moterišku laisvalaikio dviračiu nesileistum į kalnus pavažinėti, bet juk koks skirtumas jei važiuoti gali? Rašiau jau kur kas anksčiau, kad jų kaip ir iš esmės pasirinkimo nėra. 235/65R16C , 205/75R16C
-
Iškarto primenu, jog paraiškas rašiau tik seniau ir dabar tuo neužsiimu jau turbūt 3-4 metai, todėl mano atsakymai gali būti pagal pasenusią informaciją, tačiau. Atsakant į klausimus. Adresas turi būti visuomet, paraišką patvirtinus turi būti steigiamas juridinsi asmuo kuris privalo turėti adresą, nesvarbu kuo užsiima juridinis asmuo. Tad ir paraiškoje prašoma kur ir kaip kuo užsiimsi ir kuo tiksliau, visgi ten reikalingas verslo planas kurį vertina ar tai reali idėja ar tai nėra neįgyvendanami dalykai kurie finansines problemas sukels ir ar nenorima pasisavinti pinigų. Dėl buvusių p
-
Daug verslininkų, tačiau tikrai ne visi sėkmingi. O būtent tau kodėl siūlau pasvarstyti, tai turbūt todėl, jog į tavo klausimus atsako paramos davėjo svetainėje esanti dalis parašyta dar net prieš pinigų sumą (dar nebuvau atsivertęs net puslapio, bet numanau). O tu atėjai į forumą ir paprasčiausios informacijos prašai, jog pateiktų dar tiesiau tau prieš akis. Todėl jei tokie paprasti elementarūs ir platūs klausimai kyla, aš galiu tik įsivaizduoti kiek jų kiltų įsteigus verslą, ten tikrai niekas nieko ant lėkštutės neduoda.
-
Visas procesas ir eiga garantuoju, jog rasi uzt puslapyje. Jei tokie paprasti klausimai kyla turėtų kilti didesnis ar tai tikrai tau, tikrai ne vienas yra prisidirbęs ir yra skolose pasinaudojęs šia parama. Pats kuomet rašydavau nemažai žmonių teko atkalbėti nuo to. Internetinė parduotuvė sunkiai suprantu kaip ir kiek panaudoti lėšų galėsi skiriamų. Primenu, jog pirkti prekių kurias parduosi už uzt pinigus negali.
-
Seniai jau nevarčiau taisyklių ir galbūt yra kas pasikeitę esu gerokai nuo to atitrūkęs bet bent seniau buvo reikalinga jog patalpos būtų tavo tuomet galimi įrengimo darbai, yra tekę ir rašyti paraišką norint remontuoti/įsirengti patalpas viskas kaip ir pagal taisykles tiko, tačiau paraišką atmetė dėl būtent tų remonto darbų neva tai asmeninio turto vertės kėlimas ir netiesiogiai susiję su verslu busimu, viskas vyko jau prieš nemažai metų, aiškinausi kaip tada taisyklės sudarytos, kaip į jas pataikyti, jog leistų remontus atlikti pritaikyti patalpas busimam verslui gavau atsakymą kreiptis į te
-
Visi važiuoja ir viskas laiko nėra atspirtis jei tavo aplinkoje džipams laiko. a/t m/t padangų struktūrinė dalis yra visai kitaip padaryta nei C. Užbėk į parduotuvę ir paimk į ranką to paties dydžio tų pačių apkrovų buso padangą ir džipo, jau tada pajausi skirtumą net ir nematydamas vidaus, dėl pradurimų tikrai geriau džipinės jas tam ir daro, busų paskirtis kita. Bei taip busai yra arba apie 3.5t. su 16 ratais yra ir penkiatoniai. Slėgiai taip pat reikalingi visai kiti todėl ir padangos nėra tinkamos. Neveltui gamintojai gamina skirtingas padangas ir jas paskirto pagal paskirtį. O n
-
Svarbu ar džipas ar lengvoji ar busas, nes rašai kad rašyti. Busams reikalingos aukštų apkrovų padangos o a/t tokių nėra, tai kaip varianto nėra kaip ir svarstyti. Jei turi a/t busams padangų pranešk, gal ir minkšto mišinio turėsi, su malonumu nupirksim, ne su džiaugsmu mokame 1-1.5k komplektui kas metus žieminėms dygliuotoms padangoms 😄
-
Mano klaida - nepaminėjau 😄 taip daroma ne dėl to kad tai yra džipai, tad a/t atkrenta. Mes būtent tai darome su autobusais su kuriais tenka pasiekti ir ne pačius geriausius kelius ganėtinai dažnai. Todėl mes kai visi dedasi vasarines padangas, mes vasarą naudojame žiemines kurios turbūt dar būna geresnės nei 80proc visų eismo dalyvių žiemą naudojamos 😄
-
Mes panašiai darome 😄 tik kadangi pravažiuojamas atstumas yra nemažas, bei vasaros laiku reikalingas didesnis pravažumas žiemą perkame naujas dygliuotas, pavasarį dygliai išnyksta ir per vasarą jas suvažinėjame pilnai. Ir tai pabrėšiu, jog nėra taupesnis variantas, tai yra daroma dėl pravažumo vasarą bei žiemą. Darėme ir taip jog naujos dygliuotos naudojamos 2 žiemas vėliau vasarai naujas žiemines, nesigavo, nes po 2 žiemų vasarai neužtenka visai. O naujas žiemines pribaigėme per vasarą vieną 😄 Tad viskas priklauso tokioje situacijoje nuo nuvažiuojamų km. Jei pakankamas likutis saugiai