Pereiti prie turinio

Karol

Nariai
  • Pranešimai

    667
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    34
  • Atsiliepimai

    0%

Karol Pranešimai

  1. prieš 14 valandų, ronner parašė:

    Šeimoj yra Toyota Auris paprastas hibridas (2016). Jei kalbi apie naują tai trūkumai mažai turėtų rūpėt - garantija padės ?

    Kažkokių gedimų su tuo susijusių neturėjom, sąnaudos patinka tuo, kad kamštyje neskauda, o už miesto tai jokio stebuklo nėra. Nebent važiuoji <80. Vidurkis per ±40k km pas mus apie 5.5 / 100, bet bent 80% už miesto ir tikrai ne iki 90kmh

    Naujesnes generation hybrid sistema virs 90 elektra dar palaiko. Tai uzmiestyje irgi fantastiskom sanaudom varineji. As vasara 5000km+ per Europa pravariau, berods 4.4L buvo vidutines. 

    Tai jei autorius iesko - ziureciau kuo naujesnes generation hybrid sistemos. Nuo 22 berods dar naujesnes deda. 

  2. Vazineju corolla. Gedimu nera. 

    Sanaudos apie 4.5l, esant dideliam eismui - mazesnes. 

    To oldschoolinio vaziavimo malonumo (traukia prie sedynes, lupa is vietos, kad vos speji vaira laikyt) ar pan - nera. Auto ne tam skirtas. 

    Gali prisikabint prie garso izoliacijos, konforto ir pan. 

    Auto skirta is tasko A i taska B, mazon sanaudom, ir visada viskas veikia. Kitas auto bus Toyota arba brangi Toyota Lexus.

    Skirta tikriausiai kai auto turi tau tarnauti, o ne tu auto (turiu omeny apie taisymus ar kai buna "velnias zino kas yra, niekas neranda" ar kai sako "mazi defektai, vaziavimui netrukdo - tai su tokiais dalykais susidurt neteko"). 

  3. Jeigu senas daugiabutis: ortakiai veikia pressure principu. Karstas oras (is butu) traukiamas i salta ora (lauka). Fizika. 

    Butu ortakiai sujungti i sachtas. Nelygu koks daugiabutis gali buti ir visa linija (tarkim visi kaireje puseje esantys butai per visus aukstus) ar pan. Priklausomai nuo daugiaubucio. 

    Jeigu nors vienas gyventojas isideda gartrauki (kas principe negalima, sugadini daugiabucio inzinerine sistema, bet teoriskai kas kaip ka nori tas taip ir daro) - visai sachtai yra sugadinamas numatytas pressure. Jei pajungti 5 butai - 5 butam neveiks kaip turi buti - del to ir atsiranda kitu butu kvapai tavo bute ir pan. Cia jau net nekalbant apie issidauzyma i kitas sachtas ir pan. 

    Sprendimas: su bendrija issivalot sachtas, dedat ant stogo istraukimo siurblius. 

  4. Seniau strigdavau. Taciau daznai siunciantis per DHL - patys DHL pradejo siulytis tvarkyti muitu iforminimus. Visada viskas sutvarkoma pries siuntai pasiekiant LT. 

    Kazkuris cia forumo narys dirba su muitais, tai patare, kad DHL su privaciais ar mazais nedirba (o galvojau, kad isvis ismuitinimui patys neuzsiima) tai priverte susimastyti ir pasidereti su paciais DHL. Kainuoja ten keliais Eur daugiau ju muitinimo paslaugos, bet dabar sventa ramybe. 
    Atsimenu viena is imoniu grasino, kad va dabar tavo siunta muitine TIKRINS (nes jie blogai supylde kazka). Ir buvo labai nustebe, kai atsakiau, kad tikrina tegul ka nori, tik tegul graziai atgal viska sudeda ir greiciau releasina?  Bet jie kazkodel buvo labai issigande ?

  5. Del Uk: 

    jei neturi rezidento statuso, vizos, pabegelio statuso ar UK paso - imone atsidaryti lengva, taciau su banko sask bus labai sunku. Apie jokia pensija nesvajok, nes paprasciausiai nelegalas busi. 

    Del mokesciu optimizavimo - principe turi moketi ten kur reziduoji. O siaip geriausiai skaiciuoti pagal reikalingus optimizuoti pinigus (Lietuva tam tikromis sumomis apsimoka visgi) bei verslo rusi. Tai is esmes informacijos per mazai normaliai kazka patarti. 

  6. As tai nesuprantu isvis kodel tokia diskusija kyla. 

    Zmogus apsitvere savo teritorija, nederino nieko su nieko, nes stato savo teritorijoje. 

    Reikalaut gali ko nori, gali ir reikalaut nauja auto nupirkt ir zmona is Azijos atsiust jam nauja. Laisva salis. O tavo reikalas nori mestis uz jo darbus ar ne siuo atveju. Manau tuos kelis simtus geriau kam paaukok (Ukrainai ar gyvunams) jei labai spaudzia kisene. 

    Kas cia per absurdai, kad kazka pasistato ir aiskina kitiems susimest uz tai. 

  7. 2022-09-09 19:50, MartynasKu parašė:

    Tai va, kai neturi nei meistrų, nei pats moki, tai prasidėti nėra prasmės. Nes apdailininkai prašo kosmoso ir eilės po pusmetį. ?

    Labai plati tema istikro ir labai individualu is tikro. Nedrysciau kategoriskai sakyti, jog prasideti nera prasmes, bet ir tikrai neteigciau, kad butent dabar reikia ta daryti ?

  8. 2022-09-06 14:15, MartynasKu parašė:

    Na taip, bet jei pirkta per paskutinius porą metų - kažkoks uždarbis gaunasi, bet įvertinus remontų sąnaudas, nervus ir riziką - nelabai. ?

    As mazam miestely nupirkau. Tai ziauriai islosiau. Vien capital priaugis jau atpirko visus vargus, nuoma soktelejo i nesveikai dideles aukstumas. LT didziuosiuose miestuose - kitas reikalas. Taciau mazi miestai turi labai daug neisnaudoto potencialo ir daznai nesidairo zmones. Jaunuoliai po studiju grista, arba niekada isvaziave nebuvo - nenori gyventi su tevais ir pan. Normalaus busto truksta, 99.9% nuomos yra seni, supelije senu tarku butai. Naujas, modernus, nors ir ne brangus irengimas yra stebuklas mazam mieste. Aisku flipinimai jau baiges kuriam laikui ?

  9. prieš 1 valandą, MartynasKu parašė:

    Taip, būsto savininkas formaliai žmogus, bet tik formaliai, nes jeigu kas bankas labai gražiai tą butą gali pasiimti sau, jei nustojamos mokėti įmokos arba kažkaip kitaip pažeidžiama kredito sutartis. 
    O kad norint gauti banko leidimą, bankas labai tikėtina, kad pakels kredito palūkanų normą - tai šita vieta absoliuti tiesa. Ir tada skaičiuojiesi, kad nebelabai ta nuoma apsimoka. ? 
    Kas dėl nuomojimo teisinės formos, galima neturėti IV ar verslo liudijimo, o tiesiog deklaruojant pajamas susimokėti 15 proc. GPM ir tiek. ? 

    Gali ir apsimoketi su pakeltomis palukanomis. Nelygu kada pirktas bustas. Jei seniai kai kainos vaikiskos buvo - viskas labai ok

  10. prieš 2 valandas, gopenzo parašė:

    Nelabai tiesa. Būstas yra tavo, savininkas yra žmogus, o ne bankas. Tik tiek, kad butas yra įkeistas bankui. Skirtingai pvz nei perkant automobilį lizingu, jis yra banko nuosavybė, kol yra lizingas. O dėl leidimo nuomai reiktų skaityti sutartį arba klausti banko.

    Dekui uz pataisyma. Ne taip issireiskiau. Tiesiog ribota nuosavybe - turbut geriau butu. Negali be leidimo nei parduot, nei nuomuot. 

  11. 1. Pasirasai sutarti, pateiki ja registru centrui (nebutina). Butina turi IV ar veiklos leidima (ar koks ten yra) mokesciam moketi. 

    2. Jeigu bustas su paskola - pirma susisieki su banku ir gauni leidima ji nuomuoti. Busto tu neturi. Jis yra banko. Tu negali isnuomuoti svetimo busto. Jeigu leidima gausi (tikriausiai keisis salygos, pvz kils palukanu normos ar pan, skaityk savo paskolos sutarti - bus norodyta, susisiek su konsultantu - paaiskins tiksliau).

    Jei gausi leidima - gali likti registruotas.

    3. Kaip nori. Gali paprasyti atsiusti skaitikliu parodymus ir tu apmoki, gali pats nusirasineti, gali isideti elektroninius skaitiklius - nuskaitoma automatiskai (pas mane abu vandens ir elektros elektroniai, duju reik nurasineti). Namo administravimas - as asmeniskai iskaiciaves i nuoma, nes ten skaidyti poto kur admin kur remonto darbai - as per tingus zmogus sitiem. Siuksles irgi iskaiciaves, internetu rupinasi nuomininkai, sutartis ju vardu.  

  12. prieš 19 valandų, biz parašė:

    Kaip ir priklauso, nes jis tiesiog perka is taves paslauga.

    Bet yra ir pas mus komunizmo aprasiku, pvz su vaikais sunku iskeldint ir jie parazituoja tavo saskaita. Jei jau valstybe komunizma stato nuomoje, tai tegul pati ir apmoka savininkams uz tuos parazituojancius nuomininkus.

    Labai suprantu ka sakai ir tikrai pritariu zvelgiant is tos puses. Taciau is savo puses: busto nuomos sfera rinkausi del keliu priezasciu: investicija, capital growth, nuolatines pajamos, turtas liekantis atzaloms. Taigi zvelgiu i labai ilga perspektyva. Ir butent: zmogus perka paslauga. Kuo geresne paslauga - tuo man geriau kaip verslo savininkui: zmogus ilgiau bus, geresnes rekomendacijos, mazesni kastai ir t.t. 

    Viskas saziningai kaip turi but: gyventojas gali registruotis buste (deklaruot gyvenama vieta), sutartys registru centre ir t.t. Savaime aisku esu rimtai apskaiciaves: tuscius menesius, busto sugadinimus, nemokius nuomininkus (kolkas nera, touch wood). Principe teisinis reguliavimas kai viskas tvarkingai suruosta (mokami mokesciai, reg and that) pakankamai paprastas, yra teismai tam, anstoliai (zveriski Lietuvoje, gaila jei kas papuls) yra savininko puseje. + as nuosirdziai dariau nuomininku atranka: pajamu irodymas, vertinimas ar ilgalaikes, svertas, kad nuoma nebutu daugiau 30% total pajamu ir t.t, id kopijos, dat protection parasai ir pan. Gyvena ir su vaikais ir su gyvunais - vienodai rupi. Turejau apziuru kur "tai susirasim ta darba, tevai pades" - iskart atmeciau pries tai pasiules nuomuot tu tevu vardu su subletting jiems (tevai finansiskai tuomet atsako), nors normalus, jauni zmones atrode. Tiesiog turi isivertinti visas rizikas ir ziureti ka pats gali padaryti, kad tas rizikas kuo labiau sumazinti. Seima su vaikais yra rizika tiek pat, kiek jauna pora. Bicas su suniu tiek pat rizika kiek bicas be suns. Aisku, kadangi kelis bustus nuomoju del papurvintu sienu neapsiverkiu. Nuomai ruosi: plaunami dazai lengvam valymui, geros grindys, ikea baldai (nes jei fasada sugadins, man tiesiog dureles nupirkt reikia uz 20 euru, vietoje baldininku iskvietimo). 

     

    Tai is esmes britiska nuomos patirtis labai pravercia. Nes jei isileidi vos ne pirmus, nes graziai zmones atrode ir graziai snekejo, o poto jie nemokus, nes pasirodo be darbu ar pajamos per mazos - tai pats savininkas kaltas, nes pritingejo. Ir del pacio tingejimo atsirinkt valstybe neturetu dangstyt. Siuo metu teisinis reguliavimas yra savininko puseje ziauriai, bet vel su salyga jei viska labai gerai darai. Realiai depozito del ispurvintos sienos prie jungtuko gali negrazint ir nieko nuomininkas nepadarys. Ziauru biski. 

  13. Nuomoju Londone bei LT. Netrumpalaike nuoma.

    Teisinis reguliavimas kaip diena ir naktis. Lietuvoje su nuomininku realiai kaip su siuksle gali elgtis ir daryt ka nori.

    Uk tiek licenzija is savivaldybes (vienokia jei visa nuomoji, jeigu po kambari nuomoji kitokia), licenzijai gauti yra reikalavimai bustui (pagal plota kokio dydzio virtuve turi buti, jei nuomuoji su baldais kokie baldai minimaliai, kokie white goods (virykle, saldytuvas ir t.t) kiek zmoniu max gali gyvent, kokius dokumentus tikrinti is nuomininko (tavo atsakomybe), tiek depozito registravimas (negali jo tureti savo saskaitoje, naudoji third party), draudimai + epc reitingo darymai (pvz turiu lt kelis senos statybos butus, tai Uk tokiu butu nerenovuotu blokiniu net negaleciau isnuomuot), el instaliacijos tikrinimas, sildymo sistemu kasmetis tikrinimas ir atestavimas ir pan. Neatitikus reikalavimu baudos apie 5k ir/arba draudimas verstis nuoma. 

  14. prieš 3 valandas, Stanley parašė:

    Matyt teismas nenustatė, kad perekupas, bylinėjosi kaip su fiziniu asmeniu. Arba tiesiog pirkėjo advokatai buvo žymiai silpnesni nei perekupo. Nes kiek skaitau tokius teismo išrašus, tai dažniausiai pralaimi perekupai. Nes perekupas yra kaip parduotuvė - jis atsako už parduodamą daiktą ir visiškai nesvarbu ar jis ten kažką žino apie jį ar ne, čia jo problemos, kad nepatikrino mašinos prieš parduodamas. Paprasti žmonės prieš perekupus teismus pralaimi dažniausiai tada kai juos apima godumas, kai ten remonto iki 1000€ ir perekupas sutinka kompensuot, o jie reikalauja, kad jis apmokėtų pilną mašinos restauraciją atstovybės kainom, kur bendra sąmata arti mašinos vertės. 

    Bet dėl esmės sutinku - daug protingiau, paprasčiau ir pigiau pasitikrinti mašiną prieš pirkimą nei po to bėgioti per teismus. 


     

    Visų pirmą parašyk biudžetą. 
    Prius bet kokiu atveju nerekomenduoju, nes juos dabar masiškai supirkinėja taksi firmos, todėl kainos sukilusios ir rinkoje parduodami vien sudrožti taksi. Jei ir iškrenta koks tvarkingas, tai kaina būna kosminė, už tiek jau daug naujesnį kitą modelį gali paimt. 

    Ju advokatas su Autopliusu susisieke ir gavo archyva ten 400 berods skelbimu per metus parduodamu to perekupo, ir iskniso, kad visos auto TA pravaryta pas ta pati zmogu. Tiek, kad perekupo advokatas varte, jog masina tik atkeliavo pas ji ir jis tokia pardave kokia yra ir siule vezti i servisa apziurai pries pirkima, tai cia teismui buvo pagrindis argumentas, kad nepakanka irodymu, jog butent perekupas zinojo apie defekta ir ji slepe specialiai. Jie remontui berods 2500 isleido kazkas tokio, tai tiek ir norejo, kad saskaita apmoketa butu, nieko daugiau. Pries tai siule ir graziuoju pasiimti ta masina, siule net mestis ant remonto per puse ir tik tada i teisma. 

    Cia neargumentuoju, kad butinai taip kiekvienam nutiks, nes situacijos unikalios. Tiesiog kai sako pirk, bet ka ir poto jeigu blogai - i teisma, tai nera teisingas teiginys, nes buna visaip ir reiketu kuo imanoma rimciau isitikinti ar gera preke perki ?

  15. prieš 12 valandų, iPauL parašė:

    imk bet kuria, jei kas islys, pagal pirkimo sutarti prisiteisi

    Ne neprisiteisi.

    Pazistami neseniai pralaimejo teisma. Long story short: pirko masina, po savaites keite tepalus, visas apsipyle ir t.t, zodziu kazkokiu skyscio buvo pripilta, kad trukus galva butu uzslepta, servise taise, kviete juos liudyti, ten kazkas su cilindru bloku, blogai sutaisyta, voztuvai ar kas tokie islinke ar kazkas tokio, zodziu padaryta porai tukst km nuvaziuoti ir viskas. Pirko is perekupo, padave i teisma, kad atlygintu variklio kapitalinio remonto islaidas. Teismas prase irodyti, jog butent perekupas uzslepe defekta, o ne tokia atsiveze is uzsienio perpardavimui. Kadangi nelabai imanoma to irodyti - pralaimejo + perekupo advokato islaidas reikejo padengt. Tai vien teismam berods 3k i minusa ejo. Tai pagal teismu praktika - jei pardavejas sako, jog dare kapitalini varikliui, ta dokumentuoji ir tau masina uzlinksta - prisiteisi. Jeigu nieko nesako ir neturi tiesioginiu irodymu, kad jis pats lindo - nieko nepesi, nes neirodei, kad pats pardavejas zinojo apie defekta ir ji slepe. 

    Atsakant i tema, toyota dabar turiu, mini zmona turejus. Toyota super patikimumas, bet neidomi, bet niekada neapvils. Mini idomi be proto, bet net mazos ridos ir su puikia prieziura - yra ziauru. Mano santykis buvo toks love and hate - labai smagus auto, bet vos ne kas pora men kokia nesamone islenda, davikliai, zondukai, pompos kokios ir t.t. Antifryzas buvo nekeistas gal 40k - issigrauze bakeliai ir zarneles, vos ne bet ka keiciant ardosi visas priekis, nes prieimo nera del dydzio. Katalizatoriaus problemos, cia iki 60k myliu ridos, r56 S modelis. Nu zodziu vargas ne masina, nors kiekviena karta isedus - sirdis dziaugesi. Dazniausiai ja renkasi arba vyresnio amziaus zmogus - nes mazai vaziuoja, bet labai smagu ir daug pinigu bei laiko turi taisymui arba auto entuziastas, nes upgradu daug ir dyi gerai darosi (cia uk bent jau). LT pastebejau jaunuoliai ir jaunos merginos labiau megsta - tai labai abejoju ar tinkamai priziureta rasi, o tinkamai priziuretas jau yra beda, tai nepriziuretas isvis bus tragedija. Cia fanatikas tokios masinos turi but - tada megausies kiekviena akimirka. Jei reikia patikimo auto kazkur nuvaziuoti ir tiek - verksi. 

  16. Be proto daug niuansu.

    Daznai grubiai sakoma 24 men pelnas. 

    Taciau:

    1. 24 men pelnas kas menesi mazejantis nuo 1000 per menesi iki 5 eur paskutini menesi.

    2. 24 men pelnas kas menesi didejantis. Nuo minuso iki 500 paskutini men. 

    Tai antru atveju savaime aisku mokesi daugiau. Pirmas atvejis nelabai ko vertas, nes aisku, kad arba produktas neperspektyvus arba getting cold, arba konkurentai suede arba verslas prastai valdomas. Viskas yra ziaurus minusas. 

    Kaip ir vienas pagrindiniu value yra ateities perspektyva. Gali buti ir minusinis ziauriai verslas, taciau niuansai kaip dideli baze aktyviu subs ar ziaurios investicijos i marketing, kurios yra be proto didele nauda nesancios (80+20 taisykle). 

    Toliau: turtas ilgalaikis/trumpalaikis, isipareigojimai, cashflow ir t.t

    Jei eshop, ir labai toks micro kur pilna uzdarby - tai dar zvelgciau kaip greitai galima replikuot toki - jeigu greitai tai kaina turi buti mazesne arba tokia pati nei replikos kaina (pvz pardavineja dropshipping kokia nesamone is Lenkijos zinomu tiekeju su FB ads 500 Eur investicija ir WP svetaine. Tai tavo wp 300eur + 500 eur = uz 800 eur + pora men darbo turiu ta pati ka tu, tai savaime aisku 5000 eur moket neapsimoka). 

     

  17. prieš 1 valandą, bob denard parašė:

    Kaip suprantu, sąlyginai pigių produktų  - pelningumos 10-30 eurų iš kiekvieno pardavimo - labai sudėtingas reikalas ads atmušti ir į pliusą išeiti?

    Zinok priklauso nuo marzos. Jei tavo cost of sales 30eur, o parduodi uz 40 - abejoju, kad atpirksi dabartiniais laikais. Jei cost of sales 5 ir parduodi uz 35 - turi jau laisves daugiau. 

    Kazkada seniai, esu ivedinejes 5 - 7 EUR produkta kainos ribose, su savikaina 2 EUR, bet buvo ziauriai hot. Tai paspaudinimo kaina buvo maziau nei centas Eur, ir konversija apie 3% nuo pat pradziu. Tai pirkimas keliasdesimt centu vos buvo ir spek pakuot. 

    Tai as gal labiau zaisciau pakaitinti produkta per micro influencerius, seo, google ads ir pan - ir tik tada fb ads. Jau kazkiek ir data turesi prasifiltraves. Aisku vel, sunku pasakyt, priklauso nuo to ka ir kam pardavineji, tai tikrai sunku pasakyti ?

  18. Priklauso ziauriai. Plius minus nuo visko ?

    Pradziai konvertavimom i sale apie 1%. Veliau lookalikai ir pan - iki 9%. Kas ziauriai super gerai. Pirmas procentas buvo ziauriai brangus, data rinkimai ir pan. Veliau pigejo ir pigejo. Dabar FB ads sales net 5% product price nesiekia. Taciau tukstanciai isejo data rinkimam. Tie kas senias laikais susirinko info - tiem daug lengviau - dabar ziauriai brangu, tai kaip pagrindini ads varianta dabar nesirinkciau (aisku vel nuo produkto priklauso ir rinkos ir auditorijos ir t.t)

  19. Prieš 39 minutes, MartynasKu parašė:

    Vargsti be reikalo. Praktiškai nėra ledinių naudotų automobilių Lietuvoje, kai tai suprasi, viskas stipriai supaprastės. ?

    Zinok bijau, bet tenka pritarti. Bet cia turbut ateina is supratimo kas tas ledinis kaip Stanley sake. Ledinis, bet ta ir ta ir ana ir dar va sita reikia keisti + parudijimu yra, bet vaziuot netrukdo = lietuviskai ledinis, nes lyg ir vaziuoja. Suplyses salonas - irgi ledinis, nes vaziuoja. Kol vaziuoja - ledinis. 

  20. Prieš 18 minučių, Stanley parašė:

    Šiaip daug mašinų yra, kur pagal reglamentą dėžės alyva nesikeičia, pvz. ant BMW net ant dėžės lipdukas yra "lifetime oil". Bet tas "lifetime" reiškia iki garantijos pabaigos, o ne tol kol kėbulas nesupūs. Jei nori, kad mašina tarnautų reikia keisti. Lygiai taip pat kaip variklio alyvą reikia keisti kas 10k, o ne kas 30k kaip rašo knygutėje. 

    Toyotos hybrid irgi lifetime. Bet patys ir keicia. ?

  21. Prieš 59 minutes, As Justas parašė:

    Čia manau nuo pirkėjo priklauso. Pas mane pirko ukrainietis (tiesa, jis neseniai į LT persikėlęs dirbt buvo), ne perikūpas 2006 m. mašiną. Tai atvežė bendradarbis lietuvis ir dar vieną ukrainietį pasiėmė. Visi trys tą mašiną narstė. Net su magnetu dažų storį matavo. Pajuto, kad sankaba jau link pabaigos - nusiderėjo ir nupirko. Bet kad 2006 m. mašinai dažų sluoksnį matavo, tai man keistai pasirodė ?

    O kodel keistai?

    Kebulo darbai pakankamai brangus yra. Tai kaip tikrini sankabas, vaziuokle ir pan, kad isivertinti ar geros bukles, kada reikes remonto ir kiek mazdaug kainuos tai su kebulu lygiai tas pats. Turint omenyje, jog dauguma masinu isvis be jokios istorijos yra. 

    LT neturi categories dauzytom masinom, del to ir privalai apsiziuret. PVZ Uk tokia tvarka: mazas dauzimas (tarkim lempa ar keiciasi skardine dalis nuemus ir pan) jei kreipiesi i draudima - iskart nurasoma masina, gauna kategorija N, susitvarkai ir vazineji. Jei dauzimas didesnis, structure (pvz statramstis, galinis sparnas kur pjaut reikes, ar vaziuokle pazeista ir t.t) - gauni S kategorija, masina nurasoma ir isregistruojama, pvz net jei ant bordiuro rata numusei ir kad ir pigu vaziuokle sutvarkyt butu, nes tik pora daliu - taciau skaitosi kaip structure damage ir gauni S. Susitvarkai - turi "regitroje" registruoti is naujo su serviso patikra jei pats darei ar pas garazinius. Cat lieka visam gyvenimui masinos istorijoje. Perki zinai kur dauzta, kiek, kas daryta ir pan. 

    LT belenkas belenkaip. Tai man visiskai nieko keisto, kad ir kebulo kokybe nori isivertinti zmones. 

     

  22. prieš 10 valandų, Stanley parašė:

     

    Nesutikčiau. Kas vokiečiui lavonas - tas lietuviui ledas, lygiai taip pat kas lietuviui lavonas - tas ukrainiečiui ledas. Ten automobilių būklė gerokai žemesniame lygyje nei pas mus. Aišku, kai atvažiuoja pirkti pagal užsakymą klientui ypač brangesnę mašiną, tai tikiu, kad gali ieškot tvarkingos, bet perekūpai perkantys pardavimui ieško tik tai kas pigiausia. 

    Turbut geriausias apibudinimas. 

    Dabar paieskose faino auto (ar kabrioletas ar siaip koks retas modelis). Tai jau buvau apziuret kelis ledinius, viskas keista laiku ir priziureta... Zodziu drasko akis, kad automato dezes tepalai nesikeicia, ar, kad antifryzo ir stabdziu skyscio keisti nereikia. Arba PILNA SERVISO ISTORIJA, tik ji baigesi 2015.... Blemba nezinau, bet nauju auto esu turejes, visada keiciasi kazkaip. Toyota hybrid irgi keiciasi, netgi toyotai, net ir fordui ir opel corsai.  Arba "ai cia smulkmena, termostatas gi pasikeicia". As suprantu, bet sake ledas, tai suprask viskas super:))) Viena buvau kur tikrai is isores ledas, pora ibrezimu ant kebulo, bet ir tu paieskot reikejo. Meistras pasijunge diagnostika, tai viskas uzsidege kas galejo uzsidegt ir ant galo stogas kiauras pasirodo :))))) Sitas irgi ledinis buvo, sedi ir vaziuoji (kas technically teisingai, nes kazkiek vaziuot imanoma atsisedus)

    Prie Uk pripratus, ledas reiskia tai maximum tu baterija pasikeisi ir road tax sumokesi (aisku irgi visko buna, nieko nesakau, bet retas dalykas) :))) O ne vesi i servisa perdarinet ir pan ir matuot geometrija, nes galas pridauzytas. Tai man kaip bicui is kitur visiskai nesuprantama ir pikta, o speju perekupai zvengia, kad nesamoniu prisigalvoju. 

  23. Pagal autoriu - produkto gamyba lab'as uzsiima, kuris tiek notom tiek testais turetu pasirupinti. Tai tiesiog reiketu higienos paso sandeliavimo bei pakavimo patalpose. 

    Cia del ko prikibau: viesai nera prieinamos info (test tyrimai, atsakingas uab/mb) ko kaip minimum reiketu ir based is panasiu projektu internete - ziauri rizika. + Irasas svetaineje FDA patvirtintas, tai turint omenyje FDA ir EU higienos ir sveikatos skirtumus kosmetikos pramoneje - dar yra didesnis risk. Nes FDA yra paprastesni, taciau ne visada galima prekyba EU.

     

    Atnaujinimas:

    Kadangi labai buvau susidomejes pirkimu, perkalbejau su labiau ismananciais. Tai mano pirminis argumentas del risky produkto yra teisingas. Tai vel nera blogas dalykas (poziurio reikalas), bet reikia isivertinti augimo rizikas, nes augimas yra limituotas, taciau neneigsiu - 10k atpirkt jis tikrai gali ir pliuso padaryt ir tada arba istaisai ji (jei imanoma) arba uzdarai. 

    Del formules negaliu nei paneigti nei patvirinti patentavimo, taciau jei lab's sita gamina Lietuvoje - po tokio produkto paruosimo jis is esmes negaletu testi veiklos. Is tik toko pasiemem labelio screenshota (kitos puses) tai is esmes joks LT esantis labas nedarytu sitaip ir nerizikuotu. Vieno placiausiai zinomo LT lab darbuotojas patvirtinimo, kad nera apie sita girdejes (su juo ir persnekejau, nes savo neesu srities ekspertas), is esmes gamykla neleistu i prekyba/neleistu prekiauti taip paruosto product.

    Produktas neregistruotas (bent jau tokiu vardu, del kitko truksta info), nenotuotas ir pan. 

    Is esmes labiausiai tiketina: white labelis, paprastu oilu ekstraktu (maziau problemu importuojant, imbiero + kofeino pagalba plaukams abejotina, bet ir pilna tokiu).

    Tai is esmes, kas perka del produkto ir ziuri i ilgalaike pletra - tikrai neverta. Taciau, is kitos puses perkant del uzscalinto white label produkto, kad ir trumpam, nes kokius 5 ar 10k manau i pliusa tikrai suvarysit taip pat tesiant ir pries prasidedant problemom - verta. Kad ir iki pvm ribos atvarius - marzos geros. 

    Sorry del ilgo teksto, bet cia tiems kur neturi patirties perkant mazus projektelius gal pravers - visada rimtesni research pasidaryt reikia. Man padejo, nes panasia veikla kuriu, o kas neturi geru pazistamu visada gali parasyt i sveikatos apsaugos skyrius, prikabinti screenshotus ir jums viska ten atsakys kas domina. 

     

  24. Isivelsiu i diskusija.

    Viskas cia norma su pardaveju, paprastai atrase. Uzdaviau papildomu klausimu.

    Kitiems besidomintiems: produktas kvestionuojamas. Jei gamyba third party - ir pas save pakuosites - turekite omenyje, jog turesite gauti higienos pasa (galioja net pakuojant i dezutes) bei tureti atitinkamas patalpas. 

    Kaina labai adekvati del pacio produkto didziules rizikos (cia kai buvo vajus su arbatom liekninanciom, dropshipperiai per visur ejo, tada gavo bana Europoje produktas kaip ir visokie kremai ir pan). Taigi arba produkto sutvarkyta dokumentacija arba patys turesit tvarkytis

    prieš 9 valandas, biz parašė:

    Argumentu ne nulis, bandysiu padet suprasti ka jis sake - skamba nerealu, kad kazkas parduotu 8k pelno per menesi ar du uz 10k. Jokia priezastimi neparduotu, ypac "nera laiko", nes uztektu pasamdyti vadybinbinka ir vietoj 10k dabar, kas ketvirti imti po 24k pelno.

    Too good to be true, todel ir sako get rich scheme ? 

    Labai realu. Produktas risky, reikalaujantys daug leidimu, atitinkamu patalpu bei higienos paso netgi jei jo pats negamini, o tiesiog pakuoji i siuntimo dezutes. 

    Tai cia pirkejas arba per pora menesiu uzsikelt pinigu ir uzsidaryt, arba jau turi kazka panasaus (su salyga, kad dokumentacija parduodamo sutvarkyta - del sito laukiu ats is pardavejo) ir gali lengvai prisijungti arba pasiruoses nemazai investuoti teisingam platinimui (kad ilgalaikeje perspektyvoje nebutu nei baudu, nei product ban ir galetum ramiai sau pardavineti). 

    Is to ka perzvelgiau - kaina normali. 

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...