Pereiti prie turinio

Karol

Nariai
  • Pranešimai

    667
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    34
  • Atsiliepimai

    0%

Karol Pranešimai

  1. Keliem butam dariau neseniai kapitalini.

    Tai tavo atveju saukstai po pietu. Joks draudimas necoverins tau. Pasitaupyk - susitvarkysi, bus pamoka kitam kartui.

    Tau reikejo arba atideti remonta

    Arba palikti priejima prie mazgu - dezutes/dureles ir t.t

    O siaip teisus gerasis zmogus sakydamas, jog reikejo viska sena sveist laukt. Mes pirmoje eileje domejomes ar nera planuojama renovacija, atnaujinimai (visu 4 buvo ne) ir tada bendravom su pirmininku del vandens uzsukimu ir pan, viska nafik lupom kas sena tam bute (kanalizacija, gyvatukas, sildymo vamzdziai, radiatoriai, vandens padavimai) ir dejom nauja, padarem ertmes prieti prie pagrindiniu mazgu. Ner nieko blogiau nei sovietine statyba. As ne statybininkas, bet i bloka skuduru prikist, nes tikriausiai cementa ispyzdino yra ziauru. Ten toki isigijus viska keist kas imanoma, trenki su kuvalda - jei nubyra/iskyla - keiti. 

  2. prieš 11 valandų, Knutas parašė:

    O kaip žinot ar USA muitinė nepridės kažkokį mokestį pirkėjui? Čia jau reikia, kad jis pats klaustu saviškių?

     

    jei verte didesne nei 850 doleriu - prides. Plius tures susimoket GST (kazkas panasaus i musu pmv) priklausomai nuo to, kurioje valstijoje gyvena. Jei cia one off siuntinys, siusciau per ups ar dhl - jie ir pades susitvarkyt klientui viska

  3. Prieš valandą, Karol parašė:

    entras yra nesamoninga istaiga nesuprantanti ka daro. Isvis apie valstybines istaigas, kolkas - tik blogiausi atsiliepimai ir asmeniskai tai yra didziausias trikdis siuo metu, edantis bereikalingai ziauriai daug brangaus laiko del nieko. Administracine nasta pertekline ir nereikalinga ir nesamoninga. Kartais pasirodo specialiai yra trikdoma. Apie vmi ar sodros sistemas isvis tyliu. 

    Klientu aptarnavimo nebuvimas ir isvis b2b

     

    2021-04-19 01:11, AurelijusG parašė:

    Pritariu. Nesenai žiūrinėjau kiek Lietuvoje kainuotų pasamdyti nedidelią 4 žmonių komandą, 24mėn. laikotarpiui su ofiso nuoma, tai vienintelė išvada, prie kurios teko prieiti buvo samdyti visus pagal IV. Pilnai įdarbinti žmones nėra prasmės, kai bent jau pagal skirtingų skaičiuoklių duomenis internete, iš 2500eur. algos, darbuotojas lieka su 1500eur. Ypač kai kalbam apie programavimo sritį, kai norisi Lietuviams mokėti padorų atlygį, kuris būtų bent keliais šimtais eurų aukščiau virš vidutinės algos, tai pozicijai. O ne mokėti kiek galima mažiau, vien dėl pigios darbo jėgos. Kiek pamenu pagal IV iš 2500eur. žmogui lieka apie 2100eur. Iš 3500eur. lieka netoli 3k. Aš jau geriau, duosiu žmogui kiek galima daugiau grynųjų pinigų per IV ir vėliau, galima tartis kad prie alygio pridėčiau pavyzdžiui kaupiamajį 3% pensijos mokestį, skiriant apmokamas atostogas, o jeigu žmogus jau ilgą laiką kartu arba senior pozicija, pridėti ir fiksuotą privatų sveikatos draudimą, kad esant atvejui, darbuotojas arba jo šeimos nariai būtų saugūs sveikatos klausimais. Tuomet žmogui lieka tik susimokėti GPM ir PSD. Užtenka to, kad kuriant produktą tarptautinei rinkai, pasirenki savo įmonę steigti Lietuvoje, samdyti Lietuvius ir dalintis pelnu su valstybe.

    @biz Manau, kad statistika paskaičiuota kaip total cost per employee, o pranešimo autorius, spėju turėjo galvoje asmeninį pavyzdį. Trys pagrindiniai dalykai, jeigu valdai limited company Anglijoje, yra national insurance contributions, pension contributions, holiday pay. Yra nemažai lengvatų, priklausomai nuo tavo įmonės pajamų ir darbuotojų skaičiaus.

    Trumpas paskaičiavimas, kiek įmonei kainuoja darbuotojas:

    Mokamas atlyginimas: £48'000 per metus / £4'000 per mėnesį.

    NI contributions: £350 per mėn.

    Pension contributions: £120 per mėn.

    Holiday pay: £400 per mėn.

    Employer liability insurance £120 metams per darbuotoją.

    Payroll: £150 metams per darbuotoją.

    Tuomet ant viršaus prisideda Statury Sick Pay, Maternity Leave, Private Health Insurance, papildomos apmokamų atostogų dienos ir visi kiti perks'ai, kuriuos suteikia didesnės įmonės, kurios gali sau tai leisti. Šitie mokesčiai nėra statiniai ir sunku būtų paskaičiuot vidutines išlaidas, bet turbūt tavo pateikta statistika juos įtraukia, todėl ir atsiranda skaičius 1.44.

    Visiškai nušokom nuo temos, bet Lietuvoje verslo vystymo pranašumų nelabai žinau kokių. Galbūt sakyčiau pigi darbo jėga IT sferoje, jeigu imant vidutiniškai ir lyginant su vakarų šalimis yra pranašumas, jeigu kuri produktą ar paslaugą tarptautinei rinkai. Įdomu bus paskaityt ką kiti nariai įvardins.

    Salary calculation nelabai teisinga. 
    Jei moki 48k per metus ir i rankas 4k, tai:
    NI per menesi: 441

    Pension (su salygina, kad standard): 102

    Holiday pay: iskaiciuota i 48k suma, papildomai nemoki, darbo sutarti privalai pilna suma nurodyti. 

    Liability: apie nuo 40 iki 60 jeigu office worker. Jeigu trader ar pan tada apie 120. 

    Payroll: diskutuotina, bet tiesioginiai kastai apie 24 per metus jeigu office worker (nes easy daryt), jei valandos nereguliarios ir pan - daugiau. 

    Statury sick pay yra apmokama valstybes (del to statury), kaip ir maternity ir pan.

    Tau kainuos tiesiogiai apie 54.7k per metus + perksai. 

    Cia su salyga, kad amzius nuo 25 metu, nera student loans, pension yra standard ir t.t. Neiskaiciuota mazos imones lengvatos (darbdavys nemoka NI contributions pvz) ir t.t
     

  4. Kadangi turiu versla UK ir nuo sausio kuriu kelis LT tai galiu palyginti su UK. Verslai paprasti: keli eshopai, maitinimo istaigos (kuriama siuo metu).

    Minusai LT:

    Siaubingas biurokratizmas. Registru centras yra nesamoninga istaiga nesuprantanti ka daro. Isvis apie valstybines istaigas, kolkas - tik blogiausi atsiliepimai ir asmeniskai tai yra didziausias trikdis siuo metu, edantis bereikalingai ziauriai daug brangaus laiko del nieko. Administracine nasta pertekline ir nereikalinga ir nesamoninga. Kartais pasirodo specialiai yra trikdoma. Apie vmi ar sodros sistemas isvis tyliu. 

    Klientu aptarnavimo nebuvimas ir isvis b2b pardavimu nelogiskumas. Lietuviski tiekejai paprastiem dalykam - atsilikeliai ir kazkodel labai susireiksmine, o vadybininkai pavarge nuo savo darbo ir nelabai jiems idomu. Turi vos ne maldauti, kad jie paimtu tavo pinigus :D 

    Jeigu is pliusu: yra zmoniu turinciu pinigu, ir labai istroske idomesniu dalyku. Tai pretty much vos ne bet ka is vakarietisku naujienu gali vesti ir zmones laimingai pirks. Cia yra ziauriai positive ir tokia developing rinka turbut makes worth it dealinant su visu instituciniu absurdu. 

     

    Mokestines sistemas jei lyginti, tai Uk aiskesne ir saziningesne sakyciau. LT sukurta, geriau uzdirbk - mokek maziau principu. Kas is esmes neteisinga ir skamba ziauriai hipokritiskai kai deklaruojama lygybe ir bla bla. Ar maziau mokesciu mokesi Uk ar LT - priklauso individualiai ziauriai (revenue, kiek darbuotoju ir t.t) + LT nesveikai administracija didele. Kas verslo logikoje yra maziausiai logiskas dalykas, nes administravimas yra islaidos nedarantis pridetines vertes - del to turi buti minimalus kiek imanoma. Cia atrodo atvirksciai kas keista ir labai pikta.

    Mazam, mazo biudzeto verslui manau nelabai palanku. PVM riba uk 85k, kas yra labai faina ir duoda nemazai laiko susidelioti dalykus. Pats pvm administravimas - vel gristam prie perteklinio administracinio darbo. 

    Isvis atrodo, kad valstybiniu instituciju sistemos kurtos ne zmogui, kurios naudotis jomis turi, o velnias zino kam. 

    Beje prie muitines sistemos mums taip ir nepavyko net prisijungti, pasirodo, mes atsilikusios irangos neturim (ir negalim turet, del saugumo) del to prisijungimas neimanomas.......

  5. Kolkas visiska betvarke, visiska kontrabanda. Draugui kokiam Uk gyvenanciam susiusk viska, tegul supakuoja i deze ir siusk per vezejus ten kur "nuo duru iki duru" ir t.t. Ju netikrina, nes ale perkraustymo/asmeninius daiktus vezioja ir tiek. Aisku garantiju jokiu, kad viena diena neuzsirauks ar, kad nebus muitinima ar pan, bet siuo metu kiaurai viskas eina, vezi vos ne ka nori. Cia ziaurus loophole gavosi, kol lietuvos muitine kabinejasi prie kiekvienos siuntos uz 16 euru ir pan, tai Uk sienos neturi pajegumu tiek sutikrint, o busikais viskas i europa varo.

  6. Siaip labai individualu.

    Kazkada kai biudzetas ziauriai spaude: spjovem i nuomas, darem savo ir patys. +- ok IT skillsai, labai basic coding supratimas ir visokie wp/presta/opencart etc susideda patys. Normaliu templates pilna, kainos nuo free, uz 50 doleriu jau kazka normalesnio galima gauti.

    Pletojant, supranti, kad ten visokie super duper niuansai nedideliam eshop nera kertinis dalykas ir paprastu dalyku, kuriuos ziauriai pigiai siulo iprastiniai standalone - pilnai pakanka. Svarbu, kad klientui butu suprantama, paprasta, aisku, patogu atsiskaityti. Geriau one page checkout su apple pay/google pay nei kazkoks isskirtinis logo ar super graziai slankiojantys paveiksliukai, ar baisiai kruti buttons.. Cia is asmenines data analytics.

     

    Tai plius minus tada ko norejom su visai moduliais shopify quotino apie £250 ar kazkas tokio menesiui.... Dejom Opencart, tai cia gavosi metinis biudzetas all in su tuo.

     

    Veliau augant daugiau individualumo. Plius pvz kai atejo respiratoriu vajus, nusovem gerom kainom dideli ir gera stock, sakem pabandysim shopify.. Tai uz 3 dienu uzblokavo, nes viska blokavo kas su pandemija susije be diskriminacijos.... Ziauriai skaudejo pinigine ir reputacija. Per nakti paleidom gan Ok savo standalone. Tai tiesiog ismokom pamoka, kad jeigu jau renkiesi 3rd party platforma turi atsisakyti siek tiek kontroles ir buti bet kada pasiruoses back up planui. Beto pilna studentu Lietuvoje kur uz kokius 300 euru sumes tau presta/wp ar oc ar whatever su tavo pasirinktu theme ir pan.. Jeigu aisku planuoji pradeti nuo tukstanciu orders per diena - savaime aisku rimciau ziureciau i tai.

     

    Velgi, mano nuomone, platformos pasirinkimas nera kertinis dalykas parduodant ir per daug laiko tam neskirciau planuojant iki kokiu 20 000 orders per metus. As labiau ziureciau i produkta, kainodara, teisingus forecasts porai metu i prieki, data analizavima, konkurentu analizavima, mokesciu optimizavima reklamas ir t.t. Cia gal supyks coderiai, dizaineriai ir t.t, bet ju revenue impact nera toks didelis kaip kad daznai megsta jie papasakoti :)

  7. Zinojau, kad butent taip atsakysi.

    Esme, kad Lietuvoj nėra iprastas sitas pasakymas tokiame kontekste, tuo tarpu uk butent tai populiarus issireiskimas ir tu ji panaudojai butent todel, kad ten jis dažnai naudojamas.

     

    Gali buti.

    Nors kiek dirbau su lietuviais ar spaudoje kiek tai smulkus ir vidutinis verslas labai netgi daznas pasisakymas ir labai daznai tenka girdeti. Bet tai vel, tokioje aplinkoje sukuosi. Mano aplinkoje nera daznas pasisakymas sarnyrai ar katalizatorius, tai negali sakyt, kad nepopuliarus definitions.... :D

  8. Turbut kaip Londes emygeris kalbejo apie UK pajamu riba iki kurios dar vadinasi microbusiness. (greit nerandu, bet viena toki radau saltini: turnover must be not more than £632,000

    LT irgi yra skirstoma. Ne tik Londes emygeriams. LT berods iki 10 darbuotoju, balance sheet iki 2mln euru (galiu klysti). Na plius minus imone nedaranti significant itakos rinkai. Skirstymas siaip svarbus skaiciuojant ekonominius rodiklius, skirstant paramas ir pan. Ne tik Londei protingi ir taip daro.

  9. Ok, dar keli klausimai:

    Iš kokio tel. nr. skambinta? Ko gero to, kuris yra registruotas?

    Koks pristatymo adresas? Ar tik nebus tas, kuriame ir buvo anksčiau registruotos paslaugos? Kur tu pats registruotas niekas nežino ir netikrina :D

    Ar nėra ta darbuotoja įrašyta kaip kontaktinis asmuo? :D

     

    Btw, ką rašei, tą ir paklausė. Paminėjai, kad 20+ metų negyveni Lietuvoj ir tada dar Telekomas vadinosi, tai kokio atsakymo dar tikėjaisi? :D

     

    Skambinau is Uk nr, pristatymo adresas ofisu. Nauja nuomos sutartis. Nezinau ar ten registruota kas pries tai ar ne. Ar ta darbuotoja irasyta kur ar ne - neisivaizduoju.

    Ta prasme as challenging darau, kad per daug lengva daiktus pirkti. Tada atrode "va kaip patogu". Dabar kai su nutekintais duomenim - kas trukdo turint varda pavarde ir a.k apsimesti Tomce Tomkevicium ir sakyt, kad va pristatykit random adresu.....

  10. Jei turėjai kokias nors paslaugas anksčiau ir viskas užsakoma, pristatoma tuo pačiu adresu, tai ir netikrina giliau. Kitu atveju turi būti užduodami papildomi kontroliniai klausimai. :)

     

    LT 20+ metu negyvenu. Telekomas dar tada buvo ar kazkas tokio. Kontrolinis klausimas buvo: kadangi jums perka tai savo ak padiktuokit :)

    Pristatyta adresu i ofisa, kuris yra apie 80km nuo vietos kur esu apie menesi registruotas....

  11. dėl bendro slaptažodžio suprantu, bet ką jie veiks su mano vardu pavardu ir asmens kodu? Kaip kažkas rašė, kad pasidarys mano ID, tai skamba kažkokia utopija. Maždaug mano vardas ir pavardė, asmens kodas, o veidas kokio babajaus, niekur nepaeis.

     

    As neseniai is Telia pirkau du iphone, modema nesiojama ir tris planus su menesinem imokom. Internetu. Prase vardo pavardes ir asmens kodo. Daugiau nieko. Jokiu pasu, jokiu nieko nereikejo. Kurjeris kai atveze tik pasirasiau sutartis. Ir viskas. Tai cia mazdaug 2500 euru vertes RRP galima nunesti zinant varda pavarde ir ak.

    Tiksliau mano darbuotoja pirko ir kai pasake, kad ne jos vardu, o mano - paprase tik pasikalbeti tel su manim. Ir viskas.

  12. Naujausio Euro standarto dyzelis su visom ekologinėm sistemom (DPF, SCR, EGR) galutiniam variante manau bus draugiškesnis gamtai negu tavo batareikos, kurias kažkada utilizuot reikės :) O dyzeliai niekur nedings, tol kol bus naftos.

     

    As tau dar karta aiskinu, uzdraus Europos sajungoje dyzeliu auto pardavimus. Ka tu cia sneki. Pilna research, kad real life situacijose dyzeliai iki 30 kartu daugiau tersia nei labaratorijose (kur ekologines sistemas butent ir tiria).

    Londone: dyzeli vairuoji brangiau moki uz ivaziavima i centra. Tau parkingas brangesnis.

    Roma - nuo 2024 nebus galima mieste vazineti dyzeliu

    Madridas Paryzius - siuo metu svarsto visiska bana dyzeliam auto miesto centruose.

    Apie 70 miestu Vokietijoje banina senus dyzelius.

    Danija - svarsto dyzeliu baninima is miestu centru.

    (cia jei neaisku, tai reiskia, kad jei vairuoji dyzelini auto - negali vaziuoti i miesto centra su savo dyzeliniu auto).

     

    Nuo berods 2030 (ar 32, nes neseniai nusprende paankstinti desimtmeciu) - uk uzsibaninti dyzeliniu auto pardavimus. Reiskia naujo dyzelio negalesi pirkt, bus nelegalu. Niekas negamins dyzeliniu auto pardavimui.

    Australija nuo 2030 neleis dyzeliniu auto pardavimu daugiau nei 50%. Ta prasme jei nupirks 3 hibridus - gales parduot 3 dyzelius.

     

    Nydarlandai dyzeliu turi vos apie 4.5% viso auto parko.

     

    Taigi arba tavo dyzeliu ismetimas tures levandom kvepet ir gamint deguoni arba jiem gresia isnykimas ir netgi placiai palaikomas ir arsiai diskutuojamas kaip paspartinti dyzeliu draudima. Dyzelis praeitis, seniena, atsilikusi technologija, atsilikes kuras.

     

    Nors is kitos puses kazkada zmones irgi labai pyko ir gyne angli (traukiniai ir pan).... Tai cia to pasipriesinimo ir gynimo bus.

     

    Ko daugiau Lietuvos gatvėse - naujausio standarto dyzelių su visom ekologinėm sistemom ar senų smirdančių kledarų su išpjautais katalizatoriais ir garaže čipuotais, kad daugiau dūmintų?

     

    Dyzeliai planetos ekologijai yra tik lašas jūroje, jie populiarūs tik mūsų mažytėje Europoje ir tai klausimas ar jie daro kažkokią įtaką vietinei gamtai. Bet miestai dūsta dyzelių dūmuose ir tai yra problema, kodėl aš turiu gadinti sveikata dėl kažkieno kaimietiško požiūrio? Būtent dėl šios priežasties daugelyje Europos miestų ribojamas dyzelių įvažiavimas ir tai yra labai gerai, Lietuvoje galėtų padaryti tą patį vietoj kvailų taršos registracijos mokesčių.

     

    Butent! Arba ivaziavimo mokesti kaip i Nida. Puikus tarsos mokestis. Ivaziuoji savo smirdanciu dyzeliniu kibiru i centra - 20 euru. Vaziuoji per diena 4 kartus i centra - 80 euru. Problem solved. Nes, kad ir kiek Vilnius man grazus, bet blemba smirdantis miestas.

  13. Neseniai pirkom hibrida.

    Dyzelis - seniena, sieniem bicam jauciantiem nostalgija tai smarvei.

    Uk berods iki 2030 isvis uzdraus dyzeliu pardavimus. Europa tuo paciu keliu juda, nes visi supranta, kad dyzelis yra blogis. I centra ivaziuot dyzeliu - £20+. Net i antra zona (tolokai nuo centro) jau imamas mokestis uz sita tarsala.

    Hibrida perki ne del pigumo - perki del eko. Lietuva taip didziuojasi savo gamta ir turi viena didziausiu uzterstumu europoje. Del to, kad pilna asilu, kurie ne uz ka savo dyzelio neatiduos.

    O jeigu perki masina ir skaicuoji kiekviena centa sutaupyta ant kuro - tai arba tu taksistas, arba ubagas ir bet kuris finansisus minimaliai suprantantis zmogus pasakytu - tau masinos nereikia. Pirk dvirati.

  14. matai lietuvoj sąskaitoj prirašo kad tas anas, trečias ir ketvirtas kainuoja tiek ir kažkiek, ir pakabina sutartį ant 2metų, bei visus tuos mokesčius padaro akciją - nemokamai. Bet po to, jei nutikus gyvenimui nori ankščiau laiko atsisakyti sutarties, jie visus tuos nemokamus dalykus padaro mokamais, ir ale turi padengt jų išlaidas, kurias jie patyrė, kol jungė tau tą internetą

     

    Tai jau zinom, kad tokiu dalyku apjungimu nelabai kas nori daryt. Kai pamaciau, kad darbuotojo mokescius moket reikia dvi atskiras sistemas naudoti + i kelias saskaitas manualiai pervesti ta ka deklaracijose jau pateikiai tai rimtai akys ant kaktos issoko, dar pats turi sumas surasyt (kurias jau surasei) ir imokos kodus susivest, nes ten kitaip nesusigaudys :))))) . Valstybes pinigu svaistymas su papildomais nepatogumais gyventojui.

    Muito import duty ir pvm norejom kortele sumoket online... Spek kaip i mane paziurejo :))))))))))

     

    O del mokestuku tai plius minus visur. Preke + pristatymas i namus (kuris nera pristatymas i namus, aiskinomes sita su teisininkais, nes ecommerce) + uznesimas/inesimas i vidu. Irgi sitas keistas buvo. Pvz dhl lt atveze, padejo prie duru, nesiokis. Ten mokestuku yra papildomu jeigu reikia i antra auksta uznest. Kazkaip vel priprate, kad jei sumoki, atnesa, padeda kur nurodai/tau patogu.

  15. Technikos reikalas ar parasai 1 paslaugos eilute - 50 EUR, ar isdelioji per 10 eiluciu. Paprastai daug kas delioja per daug eiluciu, nes atrodo jog paslauga pigesne :D

     

    Jo sitas LT labai populiaru pastebejau. Kai priprates prie tiek ir tiek tai uztruko prie tu visu mokestuku priprast. Savam rate vadinam LT - mokestuku krastas.

    Cia interneta va neseniai vedem, tai namuose buna: £20 menesiui, sutartis 24 men. Viskas. atveza, pajungia, naudojies, routeri duoda ir t.t, routerio nereik grazint ar whatever. Direct debit iskart padaro, zodziu visiskai nieko daryt nereik isskyrus atidaryt duris. Net skambint niekam nereik.

    LT vedem, gavom pasiulyma: internetas 14 euru + meistro iskvietimas 10 euru + pajungimas 5 eurai + du metrai kabelio 2 eurai + modemo nuoma (?!?!?) 2.5 euro kas men, bet akcija pajungimui ir 50% off meistro iskvietimui. Paklausiau tai kiek man cia kas menesi kainuos total tai net pasimete bicas. :D

  16. situacija tokia, yra gaveju baze, jei viena karta tu per RScargo pasidarei, tai 99% kad tau visa gyvenima RScargo ir rasys. TIesiog jie claimina tave kaip savo klienta ir tiek. Kita kart kai RScargo parasys, pasakyk jog nenori jog jie tvarkytu, o darysies pas kitus. Tada rasai bendru pastu FEDEX ir prasai jog sutvarkytu.50/50 ar jie patys tvarkys ar numes kazkam kitam. Jei gavejas kaip fizinis tai 99% jog numes kitiems, jei imone 50/50.

     

    Nesharina tiesioginiu kontaktu, viskas vyksta per bendra. o siaip TNT /fedex tai tas pats, TNT isvis dings , lisk tik fedex. TNT anksciau viska fedex tvarkydavo.

     

     

     

    Asmeniskai 3 zmones DHL tarpininkus pazistu.

    https://www.cvbankas.lt/dhl-lietuva-siulo-darba/4-51965 3 pozicijos pas DHL su muitines tarpininku darbu dabar atviros.

     

    Tiesiog su tavim niekas nenori dirbti :(

     

    Ziauriai dekui!

    Ten turbut jie patys nelabai susigaudo. Zodziu paskambinom kam reikia, gavom $300 i kredita atsiprasymui ir tvarkys per save, nereiks vistik daugiau tarpininku. Buvai teisus, lt dhl turi internal, tvarko tik imoniu, bet kaip suprantu nelabai speja arba nelabai nori spet (daznas atvejis kiek teko patirt kolkas) ir pasiziuret kur imones kur ne ir ten plius minus random ima jie ir LT dhl business acc reiktu naujo, nes de ar uk netinka. Nors de su uk kartu siuntinejant - jokiu problemu. Go figure zodziu.

    Siaip dekui uz uzvedima ant kelio!

  17. Dekui uz ats.

     

    Na neturi jie muitines tarpininku LT. Turi sutartis su third party imonem, patys nieko nedaro, bent jau taip pasake. Ka turejau omenyje, Uk bei De mum situos reikalus pati kurjerio imone tvarko. Jokiu third party. Direct agent, ta prasme saskaitas apmoki per dhl epayments arba i dhl ltd saskaita, ne i kokia "uab muitines ten toks ir anoks tarpininkas" + muitine ir pan. Viskas i viena, jie issikirsto kaip reikia, jokiu galvos skausmu ir papildomu kokiu nesamoniu. Nori pp, nori kortele whatever - tik nesk pinigus. Kainuoja nuo £8 iki £40 (maza siunta/baisiai daug deziu). 5 metai + dirbama, jokiu problemu. Nezinau LT rinkos kainos tokiem. Sitie prase apie £20 (25 eurai berods). Sunku pasakyt cia ar daug ar mazai. Plius minus panasiai kiek Uk ar De.

     

    Visi invoice ir t.t ir pan issiuti mazdaug per 15 min po kontaktu gavimo kur siusti.

     

    Sumos uz tarpininkavima niekas nediskutavo. Zmogui jokiu skirtomo prasys 20 ar 200. Naudota imone ta kuria rekomendavo kurjeris. Tai cia velgi, del kainos galima gincytis, gali tarpininkai apsiverkt kaip sunkiai dirba ir pan - bet panasiai mokama ir kitur, tik ten nereik verkimu klausyt. Ir greiciau darbuojasi.

     

    Tikiu, kad nestandartines situacijos. Tai ir faina butu tarpininkas turintis patirties. Gaminasi savo prekes, veza i cia. Cia nera tas kur pirko 3 batus, 2 telefonus ir ausines. Savaime aisku tik su tokiais dirbantys nelabai tinkami bus ir nesupras. Jeigu jiems taip sunku dirbti - tada nereikia.

    Kaip ir minejau, dabartiniai brokeriai su tuo problemu neturi, nes turi patirties ir zino, jog pateikus uzsakyma gamybai 100 skirtingu daiktu, kai kurie greiciau pasigamins, kai kurie ne, o verslas nelauks ir bus siusta dalimis. Storage kainuoja, pagaminta neparduota preke kainuoja. :D

    Del neteisingai suformintu deklaraciju - tai cia ar ne tarpininkas tuo turi ir uzsiimti? :D

     

     

    Kaip ir sakiau, pirma karta susiduriau, kad sitie dalykai yra problema. 1m3 apytikslis siuntos dydis, karta per menesi. Nebuve, kad viduje daugiau nei 2 tipo prekes. Visada buvo easy, dabar suprantu, kad labai problematiska kai kuriem tai.

     

    Dekui uz rekomendacija. Kaip matau rs cargo daugiausiai geru zodziu gauna, bandysim per juos arba det skersa ir vest per De, ten chebrai tokiu problemu nekyla :D

     

     

     

     

    Tai kad DHL, FEDEX, UPS turi savo muitines tarpininkus :D situacija matyt tokia jog su tavim is principo nenori dirbti, del kazkokiu priezasciu (pvz dirbi su IV kaip fizinis asmuo, tai iskart tu nebeidomus, net nesiulo savo paslaugu jie tada).

     

     

    Dazniausiai daugiausiai laiko prarandama ne del muitines tarpininko kaltes, o del kliento.

     

    Va pvz matau jog tu submitini prasomus dokus, kai realiai turetum juos pateikti dar net neatvykus siuntai. Kitas momentas tu dirbi su muitines tarpininku, o prekiu siunta ateina per kitus kurjerius. Uztrunka dar kol muitines tarpininkas gauna leidima is pvz DHL tvarkytis su ta siunta.

     

    Dar vienas momentas tai tavo mokama kaina ir reikalaujamos paslaugos kokybe ir muitines tarpininko finansine padetis. Sitie 3 dalykai tiesiogiai saveikauja, kuo geresnis muitines tarpininkas, tuo geresne paslaugu kokybe, bet ir didesne kaina. Jei tu moki maziau, tai nors ir superenis tarpininkas, vistiek tave darys paskutini.

     

    As turiu savo muitines tarpininku imone, tai siuntom net neuzsiimam. 99% klientu entitled people, jiems reikia pigau-greiciau, diskusija dle moeksciu, diskusija del reikaliamu dokumentu, ir dar bendravimas su kurjeriu tarnzba-pastu-oro uosto )priklauso kaip siunta atvyko.

     

     

     

    Tavo iprastines situacijos, yra nestandartines, pvz garantiniu aptarnavimu: daznai buna jog neteisingai suforminama procedura issiuntimui garantiniam, o paskui problema iimportuoti be mokesciu. O kad sales invoice isdalintas i kelias siuntas per kelias siuntas, tai realiai didziausia nesamone. As nepriekaistau ju tau asmeniskai, bet tai yra labai netvarkinga siunta ir su tokiu klientu sudetinga dirbti.

     

     

    pabandyk RScargo, jie vieni krutesniu prie oro uoste ir dirba su fiziniais asmenimis. Geriausi tai Baltcargo, bet abejoju jei tu ne imone tai abejoju ar net kalbesis.

     

    P.S. siuntu kiekis 1m3 ? tai cia viena siunta 1m3 1 kart i menesi arba kelis kartus ? tai tu labai labai mazas klientas, ir dar matyt tokioje siuntoje daug ivairiu prekiu ir situaciju..

  18. Sveiki,

     

    Teko susiprasti, jog pagrindiniai kurjeriai direct muitines brokeriu neturi, taigi ieskom tarpininku.

     

    Siuntos: nedideles dezes (apie 1m3) kas menesi. Kartais po pora ar tris, vertes svrytuoja nuo 1.5k iki 5k vidurkis. Naudojami pagrindiniai kurjeriai: dhl, fedex, ups. Iprastines situacijos: kartais buna grazinimu, prekiu po garantinio aptarnavimo is gamyklos, kartais sales invoice yra isdalintas i kelias siuntas per kelis kartus. Is tiekejo puses deklaracijos supildytos graziai, jokiu mokesciu sukimo, vat apejimo ar pan.

     

    Pagrindinis reikalavimas: greitis. Ta prasme jei submitinam prasomus doc, nenorim clearance laukti savaite, reikia cia ir dabar.

     

    Gal kas susidure? Kokiu rekomendaciju? Taip pat dekingas buciau ir uz anti rekomendacijas :)

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...