Pereiti prie turinio

MarkRoman

Nariai
  • Pranešimai

    8
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    2
  • Atsiliepimai

    0%

MarkRoman Pranešimai

  1. Nelabai ką ten su juo pridiskutuosi :) matyt momentinį haipą užgaudė, kokį pardavimą padarė ar dar ką :) Tai įsivaizduoją esąs tikras verslininkas pranašesnis :D :D Taip ir sudega gryčios, per godumą ir didelį ego.

     

    Didelis ego gerai, kai konkuruoji versle, sporte ar kur kitur. Kad perpardavinėtojo nelaiko verslininku, tai mano galva, pilnai suprantama pozicija. Šiais laikais visi entrepreneur'iai ir kiekvienas studentas nuspirkęs .io domeną, susikodavęs svetainę, kurią startupą. Manau tokiais laikais, truputis sveikos kritikos, praverstų mums visiems.

     

    Daugeliui žmonių iš mano aplinkos, verslinkas yra žmogus, kuris turi idėja, sugeba ją įgyvendinti paversdamas tai į rinkai reikalingą produktą ar paslaugą ir proceso eigoje, sugeba suburti kompetetinga komanda, kuri padeda jam kurti tą produktą ir diferencijuotis rinkoje. Kai visi verslo procesai vietoje ir sėkmingai veikia, tuomet gali atsitraukti nuo verslo ir jis pilnai funkcionuos be tavo įsikyšimo. Tuomet manau gali vadinti save verslininku ar jeigu nori moderniau - ''entrepreneur'iu''. Nupirkti jau rinkoje egzistuojantį produktą už x/eur. kad parduoti jį už 2x/eur. ir po tokios transakcijos, vadinti save verslinku, man asmeniškai būtų gėda. Optimizmas ir pozityvus požiūris į tai ką darai ar ką nuveikei yra gerai, bet reikia turėt ir kuklumo, kad nepamirštum pasidaryti reality check kartas nuo karto.

  2. Konspektuok ką išmokai į sąntraukas. Geriausias būdas įsisavinti žinias ir pačiam gerai suprasti tai ką išmokai, yra mokyti kitus. Mokydamasis visada taip dariau ir dar dabar pradėjąs naują discipliną, visada susirašau į vieną ar du lapus wordo, trumpą ir aiškią esminių principų sąntrauką, taip lyg rytoj turėčiau tą dalyką dėstyti, klasei studentu.

     

    Reikalauja ganėtinai daug laiko, tačiau nesu radęs geresnių būdų.

  3. Būtinos bazinės žinios:

     

    https://www.amazon.co.uk/Digital-Marketing-Dave-Chaffey/dp/1292241578

    https://www.amazon.co.uk/Ultimate-Guide-Google-AdWords-Million/dp/1599186128

    https://www.amazon.co.uk/Ultimate-Guide-Facebook-Advertising-Potential/dp/159918611X

    https://www.amazon.co.uk/Ultimate-Guide-Link-Building-Authority/dp/1599186489

    https://www.amazon.co.uk/Ultimate-Guide-Local-Business-Marketing/dp/1599185784

    https://www.amazon.co.uk/Profitable-Social-Media-Marketing-Instagram/dp/1519611927

    https://www.amazon.co.uk/How-Get-Top-Google-2020/dp/1657016463

     

    Turinio rašymas:

     

    https://www.amazon.co.uk/Everybody-Writes-Go-Creating-Ridiculously/dp/1118905555

    https://www.amazon.co.uk/Content-Inc-Entrepreneurs-Successful-Businesses/dp/125958965X

     

    Truputis neuromarketingo:

     

    https://www.amazon.co.uk/Brand-Sense-Martin-Lindstrom/dp/0749460571

    https://www.amazon.co.uk/Buyology-Everything-Believe-About-Wrong/dp/1847940137

    https://www.amazon.co.uk/Brandwashed-Tricks-Companies-Manipulate-Persuade/dp/0749465042

     

    Papildomas paskaitymas:

     

    https://www.amazon.co.uk/Build-Brand-30-Days-Middleton/dp/1907312420

    https://www.amazon.co.uk/Experiences-7th-Marketing-Robert-Rose/dp/0985957646

    https://www.amazon.co.uk/Oversubscribed-How-People-Lining-Business/dp/0857088254

     

    Įkvėpimas:

     

    https://www.amazon.co.uk/Purple-Cow-Transform-Business-Remarkable/dp/014101640X

    https://www.amazon.co.uk/Linchpin-Indispensable-career-create-remarkable/dp/0749953659

    https://www.amazon.co.uk/Tribes-We-need-you-lead/dp/0749939753

    https://www.amazon.co.uk/Dip-extraordinary-benefits-knowing-stick/dp/0749928301

    https://www.amazon.co.uk/Permission-Marketing-Turning-Strangers-Customers/dp/1416526668

     

    ---

     

    Jeigu nori siekti, oficialaus išsilavinimo: https://www.oxfordcollegeofmarketing.com/courses/

     

    Patarčiau, pirma perskaityti Purple Cow (Seth Godin) ir tada pradėti nuo viršaus, viena po kitos.

     

    Dėl bendros pasaulėžiūros ir verslo pasaulio, rekomenduoju Ryan Holiday ir Peter Thiel knygas.

     

    Sėkmės!

  4. Viskas tas yra aisku, kad nenueisi su pigiau niekur.

    Bet kalba buvo apie unikalia situacija kai jis turejpo nusipirkes viska uz x pinigu dauguma konkurentu isoke i kaukiu pirkkmus veliau gal ir 2x ar 3x mokejo.

    Tai as butent apie tokia unikalia situacija tik kalbejau.

    Iprastiniais atvejais tu perki uz +- ta pacia kaina. O cia buvo unikalus pranasumas tavo prkimo kainos, nes seiaip truputi mazesne kaina, bet galimai labai zenkliai.

     

    Teoriškai taip ir turėjo atsitikt, bet neatsitiko. O e-shopo vystymas būtų užtrukęs kaip minimum 2mėn. nebent nori išleisti kelis tūkstančius, kad uždirbti kelis šimtus. Paprasčiausiai požiūris buvo naivvus - investavau 10k į produktą, dabar tik sukeliu į internetą ir skaičiuoju pelną. Taip nebuvo. Nežinau konkrečiai kodėl - nesigilinau. Gal geresni listingai eBay ir Amazon būtų padėja parduoti, bet sprendimas kurti atskirą eccomere svetainę ir atvesti į ją organic ir paid traffic'ą per kelias savaites buvo apsurdiška, todėl atsisakiau, nes žinojau kiek tai pareikalaus mano darbo valandų ir kokia bus atmosfera vystant parduotuvę, kadangi viską buvo norima parduoti KUO GREIČIAU, dėl susidariusios situacijos. Kitaip tariant, short-term situacijai, klientas sugalvojo naudot log-term metodą. Nelabai svarbu už kiek nupirkai pigiau, čia esmė pardavimų gale, ne pirkimo. Kiti protingiau sužaidė ir tikrai uždirbo iš to, bet toli gražu, ne permušinėdami savo konkurentus centais.

     

    Vėlgi pasikartosiu, tokios vienetinės situacijos nieko konkretaus nepasako apie eccomerce'ą ar dropshipping'ą, o aš labiau norėjau pasidalinti žiniomis su temos autoriumi apie bendrą eccomerce modelį, nes turiu tame profesinės patirties. Fokusuotis reikia į tai, kaip išmokti parduoti produktus kasdieninėje rinkoje, smarkiai konkurencingoje produktų kategorijoje ir tuo pačiu kaip ieškoti mažai konkurencingų nišų su aukšta paklausa. Epidemijos skatinamų pardavimų modelis nėra išlaikomas ilgam, kas iš to, kad tu už 10k prisipirksi kaukių ir muilo ir viską pardavus gausi kad ir 200% ROI. Pasibaigus epidemijai, paklausa dings ir re-investavęs pinigus atgal, nieko neparduosi. Kaip ir minėjau, oportunistiniai žaidimai, nėra ''sustainable'' verslo modelis ar verslo strategija. Nebent lauksi sekančios epidemijos, kad galėtų vėl investuoti ir užsidirbti pinigų. Eccomerce ne stock market'as.

  5. O kiek investiciju reiktu jei kaukes galetum leisti maziausia kaina nei visi?

    Sakykim kauke rinkoje eina nuo 1 eur, o tu leidi po 95 ar 90 centu?

    Tokiu atveju gal ir su nuliu investiciju automatiskai sautum i reitingo virsu?

     

    Jei jis uzsipirkes uz dar ta kaina, kuri leido jam uz pigiau prekiaut.

     

    Klientas norėjo kurti savo eccomerce svetainę, su mažiau, nei 10 produktų. Prieš susisiekdamas su manimi (tiksliau bendras pažystamas paprašė, kad jam paskambinčiau ir pakonsultuočiau) jis jau turėjo visus savo produktus, listintus ebay, amazon, bei kai kuriuose vietinėse platformuose. Statyti eccomerce svetainę su nuosavu inventoriumi ir nuosavais logistikos sprendimais yra kas veikti, ypač kai esi smarkiai apribotas laiku ir pinigais ir ypač kai kas penktas žmogus tavo mieste, bando parduoti ta patį produktą. Short term strategijai geriausia likti prie eccomerce rinkos gigantų ir pardavinėi, bei promote'inti savo produktus, naudojantis jų kanalais. Žinoma, tam taipogi reikia gerų, bent pradinio lygio žinių, kaip teisingai listinti savo produktus. Daugelis tų žinių neturi.

     

     

    Su kainų numušinėjimo strategija, ilgai toli nenueisi, nebent prekiauji vietinėje rinkoje, kurios nepasiekia didmenininkai ir prekės(-ių) paklausa yra smarkiai padidėjusi, tačiau tokiu atveju daug ir neuždirbsi (apart kritinių atveju). Užsisakant savo inventorių, tiesiai iš Kinijos, dengsi shippingo išlaidas (net jei ir naudoji shared container), importo mokesčius, administracinius mokesčius. Jeigu naudosi third party logistikos sprendimus - sandeliavimas, inventorizacija, tai suvalgys mažiausiai 20% tavo pelno. Siuntimas, priklausomai nuo produkto matmenų ir svorio, pasiims dar tiek pat, dažnai net dar 30-40% tavo pelno. Visumoje, kai pasiskaičiuoji visas išlaidas prieš pelną, labai priklauso nuo produktų, tačiau lieki su 15-25% pelno marža. Todėl, jeigu pardavinėji produktus už 0.99 ar 1.99 neturi daug vietos, kur judinti savo kainą, kadangi kai tik tai padarysi, tavo konkurentai ebay ar amazon, permuš tave arba pradės neadekvačius promotion'us, kaip pavyzdžiui buy 2 get 1 free. Amazonas pamatys, kad pas juos didesnė konversija vyksta ir reitinguos juos į viršų, baigsis jų promotion'as ir jie bus viršuje, o tu apačioje, tik tiek, kad tu būsi uždirbęs 10eur. su beveik neegzistuojančia pelno marža, o jie 5eur. bet TOP pozicijoje. Ir kiek šitai galėsi tęsti? Kuris turės daugiau pinigų? Čia labai basic pavyzdys, tačiau mačiau daug sudėtingesnių manipuliacijų. Labai lengva išstumti naujus pardavėjus iš minėtų platformų.

     

    Norėčiau dar paminėti, jog nepradėtume teisti viso eccomerce ar to pačio dropshipping modelio, pagal Korona viruso epidemijos sukurtą situaciją. Oportunistinį žaidimą laimi tik keli. Yra žmonių kurie uždirbo iš epideminės situacijos, tačiau tai neturi nieko bendra su kasdienine eccomerce prekyba.

     

    Šitas 10ct pigiau mąstymas yra labai supaprastinta versija, kadangi tai nėra vienintelis faktorius eccomerce. Fun fact yra tas, kad minėtose platformuose, dažniausiai ne produktai su žemiausia kaina, tampa best seller'iais, o produktai kurie yra antri arba treti pagal žemiausią kainą. Galima pamatyti daug tokių pardavėjų analizuojant skirtingas produktų grupes. Naujai kurti vartotojai su >100 atsiliepimų ir prastu listingu, kurie pardavinėją produktą už 76ct, kai antras pagal kainą prekeivis pardavinėja už 97ct ir pas antrajį parduota 3000vnt. per mėnesį. Priklauso nuo šalies, tačiau visumoje, vartotojai nelinkę pirkti produkto, kuris parduodamas pigiausiai, ypač jei listingo nuotraukos yra blogesnės kokybės, nei antrojo (brangesnio) pardavėjo. Todėl yra analizuojamos produktų grupės, naudojami efektyvūs įrankiai ir tam specialios strategijos, tiek Amazon, tiek Ebay, kad manipuliuoti vartotojų elgesį, kad būtų pasirinktas būtent tavo produktas, iš 5 esančių.

  6. Jei prieš 4 metus būtum sukūręs šitokią temą, dar būčiau sakes, bandyk. Dabar stipriai nerekomenduočiau, jeigu tavo tikslas yra uždirbti iš to pajamas.

     

    Dropshippinti lengva, čia problema rinkos ir skaitmeninio marketingo pusėje. Kiek man žinoma, daugelis rankiniu būdu to nebedaro. Dabar masyviai scrap'ina ecommerce website'ų duomenis ir automatiškai ieško produktų visame internete, pagal atitikmenis. Viskas atliekama algoritmų pagalba, todėl tie, kurie jau tai daro ilgą laiką, turi kelias arba keliolika e-shopų ir valdo šimtus marketingo kampanijų, atskiriems produktams ar produktų kategorijoms. Aš pats nesenai dirbau su klientu, kuris tik prasidėjus Korona viruso epidemijai, sugalvojo užsipirkti vienkartinių kaukių, apsauginių produktų, muilo ir visokių kitokių prekių, kurios jo manymu, turėjo parsiduoti per kelias dienas. Manė, kad protingai daro. Daug kas taip manė. Užteko kelių valandų, pasidaryti research'ą ir supratau, kad be 10k investicijos, vien į marketingą, net neverta lysti, todėl teko mandagiai palinkėti gero kelio.

     

    Dabartiniai įrankiai dropshippinge parodo viską - best seller'ius produktus, konkurentus ir jų kainas, kokie produktai sulaukia daugiausia užklausų ir traffic'o, visus reikalingus trend'us ir apskritai - ką tik nori. Todėl jeigu dirbi skaitmeninio marketingo sferoje, vien pasitelkdamas savo profesines žinias, gali užsidirbti naudodamasis kito žmogaus kapitalu. Sąlyginai, didelio kapitalo, dropshippingas arba net tradicinis eccomerce modelis, nereikalauja. Jeigu neturi žinių ir manai jog užteks mokymų - pirmyn, parašyk už keletos mėnesių kaip seksis.

     

    Set up'inti eccomerce website'ą gali per 15min. Esmė yra produktuose, kuriuos tu bandysi parduoti. Kokius produktus pasirinkti ir kaip efektyviai juos parduoti, kad gautum didžiausią galimą ROI. Šitie du klausimai kaip ir buvo taip ir yra amžini eccomerce ir dar amžinesni dropshippingo atšakai. Todėl, jeigu atkreipsi dėmesį į dropshipping mokymus, dauguma jų moko tave kaip set up'inti svetainę ir iš kur užsisakyti prekių, bei daugybe abstrakčių idėjų, bei ''strategijų'', kurios fokusuotos į entry level vartotojus. Net nepradėsiu apie kursus, nes tam prireiktų atskiros temos.

     

    Esmė tame, kad nei vienas iš jų neatsako konkrečiai, į mano du aukščiau paminėtus, amžinus šios rinkos klausimus. Į juos atsakyti gali tik pats per trial & error arba analizuodamas kitų klaidas ir gerus sprendimus.

     

    Atvirai pasakius, jeigu nori investuoti iki 1000eur. į tai ir pasipraktikuoti, kad įgauti žinių, tai nebūtų blogas sprendimas.

     

    • Išmoksi naudotis skaitmeninio marketingo įrankiais
    • Išmoksi identifikuoti nišines produktų rinkas
    • Išmoksi teisingai analizuoti data
    • Išmoksi atlikinėti A/B testus
    • Išmoksi konversijos funel'ius
    • Išmoksi kurti, bei vykdyti skaitmeninio marketingo kampanijas
    • Svarbiausia - kai pradėsi mokytis dirbti šioje sferoje, įgausi tam tikrą mastymą, kuris leis pamatyti daug daugiau galimybių ir potencialo verslui, nei mato vidutinis vartotojas, naršantis internete.

     

    Įgijęs patirties, galėsi skenuoti vietines rinkas ir bandyti po truputį pardavinėti nišinius produktus. Nes dabar, tiesą pasakius, nematau, kokius tu privalumus turi prieš kitus dropshipperius, tiek iš marketingo pusės, tiek iš logistikos pusės. Įmerk šiek tiek savo pinigėlių ir idėk pastangų, tuomet laikui bėgant išmoksi ir galėsi jau rimčiau užsiimti šita veikla, jei dar nebus praėjąs noras. :)

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...