Pereiti prie turinio

aKi

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    161
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Visas aKi turinys

  1. Faktas, kad PHP yra viena lėčiausių programavimo kalbų. Tad kylant botų skaičiui į "lubas" atsiremsi žymiai greičiau. Būtent todėl tobulėjimo aš čia nelabai matau, veikiau atvirkščiai.
  2. Vargu ar PHP tam tinkamiausia kalba, šiaip ar taip ne tam ji skirta, o be to dar ir interpretuojama. Viskas labai priklauso nuo to MMO specifikos ir norimo botų skaičiaus, bet visais atvejais žemesnio lygio kalba parašytas botas bus efektyvesnis. Greičio atžvilgiu tam labiausiai tiktų C++, laiko - Java, C# (dar tikriausiai Python su Psycho ir Ruby su kažkuo panašaus į Psycho kompiliacijai, tačiau apie šituos 2 nieko labai daug negaliu pasakyti).
  3. Atsimenu anksčiau Šeškinėj ir dar poroj rajonų buvo nepakeisti tinklo mazgai ir dėl to žmonės turėdavo 10 mbps vietoj kituose rajonuose esančių 100. Bet tai buvo prieš porą metų. Bandyk paskambint į tech. aptarnavimą ir paklausti, nes šiaip jau dabar visur turėtų būti 100+ mbps.
  4. Skynet visur šviesolaidinis. O jei reikia TV tai ir Skynet tokias paslaugas teikia.
  5. Youtube turėtų priimti video ir tokiu formatu, be to vistiek automatiškai suspaustų. Aišku, jei nenori didelio failo uploadinti, gali bandyt susispaust .h264 video ir aac audio formatu mp4 konteineryje. Vegas renderis leidžia šituos naudoti (jei turi įsirašęs Quicktime kodekus). Renderindamas gali paeksperimentuot su bitreitu, kadangi nuo jo ir video rezoliucijos ir priklausys galutinis dydis.
  6. Užmesk akį į dešinį lentelės stulpelį - ten surašyti tikri tipai, gaunami apjungus tai, ką žymi specifikatoriai. Todėl - taip, techniškai tai yra skirtingi tipai.
  7. int a[] Taip negalima, reikia būtinai nurodyti masyvo dydį. O primityvius tipus gali rasti čia.
  8. Nepalaiko tik IE6, aukštesnės versijos palaiko.
  9. Imu papildomą mokestį, nebe 2001 metai juk. :) Klientai klientais, bet reikia pagaliau progresuoti.
  10. Galbūt problemos su nestandartiniu šriftu: http://stackoverflow.com/questions/4607560/font-face-works-in-ie8-but-not-ie9
  11. Kažką išburti be kodo nelabai išeis, tad papostink ir html/css
  12. Age of Empires 1/2, Age of Mythology, Starcraft 1 su papildymais, Rise of Nations. Jei mėgsti žaidimus su gera istorija ir galvosūkių rinkinuku, gali bandyt Black Mirror seriją bei Syberia seriją. :)
  13. "skl_" + i kažkaip magiškai nevirsta į konkretaus MC nuorodą. Kitaip sakant jei parašai arr.push(movieclip) tai nėra tas pats, kas arr.push("movieclip") - pirmu atveju push`ini nuorodą į objektą, antru - stringą. Žiūrint iš kito galo, vargu ar gera praktika rinkti nuorodas į MC objektus (ir dar spėju, kad jie visi vienodi) jau po jų sukūrimo. Manau paprasčiausias variantas būtų toks - priskiri bibliotekoj kiekvienam reikiamam MC po unikalią klasę ir tada darai kažką tokio: var mcs:Array = new Array(); for(var i:int = 0; i < objektuSkaicius; i++) { var mc:UnikaliKlase = new UnikaliKlas
  14. Paprasčiausia būtų šiek tiek pašviesint reikiamą paveiksliuko pusę. O jei visgi reikia skirtingų spalvų iš kievienos pusės, galima šiek tiek pasižaisti su CSS. Tarkim turi tokį HTML: <div id="container"> <div class="left"> </div> <div class="right"> </div> <div id="content"> </div> </div> Ir CSS: #container {width: 100%; height: 200px; position: relative;} .left, .right {position: absolute; width: 50%; height: 100%; top: 0;} .left {left: 0; background: lime;} .right {right: 0; background: orange;} #content {background: blue; w
  15. Kalbant apie 3D - HTML5 leidžia savo <canvas> elemente leidžia piešti 2D grafiką ir daugiau nieko. Tačiau jei naršyklė palaiko WebGL, į tą patį <canvas> galima generuoti ir 3D turinį. Perspektyvos šitam dalykui plėtotis neblogos, nes WebGL jau palaiko FF4 su Chrome bei Safari/Opera nightly build`ai. Kiek teko bandyti, našumas neblogas, nors ir nenuostabu - čia tas pats OpenGL, tik supaprastintas ir aišku su Hardware spartinimu. Web programeriams turbūt patiks tai, kad WebGL programuojamas Javascript`u, nors vistiek norint kažką rimtesnio juo sukurti, reikia matematikos/geometrijos
  16. tavoObjektas.addEventListener(MouseEvent.CLICK, clickHandler); function clickHandler(e:MouseEvent):void { getURL("http://www.something.lt", "_blank"); } "tavoObjektas" - tai, ką paspaudus turi aktyvuotis nuoroda.
  17. Visus supratai teisingai, o kas dėl kvadratų sumos - gal ten turėjo būti "nelyginių skaičių skaitmenų kvadratų sumą". Jei taip, tai tada iš kokio 333 gautųsi 3^2+3^2+3^2=27.
  18. Čia galima naudoti masyvą arba linked list`ą. Pirmas variantas žymiai paprastesnis. Kas dėl masyvo - trumpai tariant tai yra tam tikro ilgio (šį nurodai kurdamas masyvą) blokas atmintyje, talpinantis (Paskalyje) vieno tipo kintamuosius. Kiekvieną iš masyvo elementų galima pasiekti nurodant masyvo vardą ir kintamojo numerį laužtiniuose skliaustuose. Pvz.: "masyvas[5]". Prilyginti: "masyvas[5] := kintamasis". Jei reikia nuskaityti daug skaičių principas būtų toks: pasileidi ciklą, kuris baigiasi įvedus 0. Kiekvienoje ciklo iteracijoje priskiri įvestą reikšmę masyvo elementui. Tai atrodytų taip:
  19. Domenas ir duomenų bazė bendro turi tik tiek, kad abu prasideda raide d. O jei rimtai - domenas ar subdomenas tik adresas, rodantis į tam tikrą vietą kažkokiame hostinge. Kitaip sakant viskas, ką gali padaryti su domenu tai yra nustatyti kur rodo. Todėl tarkim turėdamas adresą sub.domenas.lt, rodantį į direktoriją hostinge turi įkelti savo Joomlos failus į tą direktoriją, tada savo hostingo administravime sukurti naują DB(ar importuoti seną) ir galiausiai Joomlos konfigūracijoje nurodyti reikiamos DB duomenis a la prisijungimo vardą, slaptažodį, hostą.. Tada viskas turėtų veikti.
  20. Galima, su sąlyga, kad savo VPS`e turėsi priėjimą prie atitinkamos Hamachi reikalingos tinklo konfigūracijos. Siūlau pasiskaityti Hamachi dokumentaciją.
  21. Bandyk games.lt ieškoti. Ten panašaus amžiaus publikos daug, be to joje kiek mačiau yra pradedančiu programuotojų. Manau ten rasti tikimybė didesnė nei uždarbyje.
  22. Reikėjo konkrečiau parašyti ko tau reikia. Jei turi įrenginį kuris palaiko tik g protokolą, o maršrutizatorius ryšį skleidžia tik n protokolu, gali pasiknisti maršrutizatoriaus nustatymuose, ten dažniausiai leidžiama uždėti g+n rėžimą.
  23. Python kaip tik labai skiriasi nuo C++, užtenka vien palyginti abiejų kalbų greičius.. O asembleris šiais laikais - nebent draiveriams rašyti. :)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...