Pereiti prie turinio

arvydass

Nariai
  • Pranešimai

    134
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

arvydass Pranešimai

  1. rufas, jūsų atveju aptarnavimas buvo išties netinkamas, aiškinamės kodėl mūsų darbuotojas taip bendravo ir kaip užtikrinti geresnę "live chat" pokalbių kokybę. Čia svarbu laiku gauti grįžtamąjį ryšį iš klientų.

     

    Kas liečia problemą su antriniu vardų serveriu "ns.iv.lt" - praeitą savaitę nustatėme dėl ko jis striginėjo ir pašalinome priežastis, daugiau tai nepasikartos.

  2. ITaptarnavimas, prašom, vienas iš variantų:

     

    http://blogtrottr.com/

     

    Dėl klientų aptarnavimo. Jei pasitaikė situacijų, kai netinkamai jus aptarnavo - mano prašymas, pasinaudokite atsiliepimų forma po kiekvienu atsakymu arba el. paštu [email protected]. Išnagrinėjame kiekvieną pastabą ir jei yra darbuotojo kaltės, priimami atitinkami sprendimai. Klientų aktyvumas gan smarkiai padeda mums patiems tobulėti.

  3. ITaptarnavimas, RSS srautą galite gauti ir į el. paštą, yra tam nemokamų tarnybų. Ne visada kaltas klientas, bet suabsoliutinti, kad dėl kiekvieno perkrovimo ar apkrovimo šoktelėjimo kaltas tik paslaugų teikėjas irgi nereikėtų. Kai būna problemų su mūsų įranga, visada tvarkom. Kai klientas paprašo (ne pretenzijos forma) padėti su serverio administravimu - neretai mūsų konsultantai padaro išimtį ir padeda susitvarkyti arba bent jau pataria į ką atkreipti dėmesį.

  4. 24bazar, nesmagu girdėti apie jūsų problemas su serveriu, tačiau Dedikuoti.lt serveriai yra savarankiškai administruojami serveriai, t.y. serverio vidinės programinės įrangos problemas turi spręsti klientas, ne mūsų konsultantai.

     

    http://www.dedikuoti.lt/serveriai.html#prieziura

     

    Jei klientas negali prisijungti per SSH, mūsų administratoriai padeda sutvarkyti SSH tarnybą, tačiau toliau tinkamai suderinti MySQL ir kt. tarnybas, kad jos pasileidinėtų po serverio perkrovimo - jau jūsų arba jūsų samdomo administratoriaus atsakomybė.

  5. click, o dėl ko pykstat? Kad siūlom shared hostingą, kuris jūsų manymu niekad nėra gerai? Kad duomenų centrai Lietuvoje blogi? Kad neteikiam Xen VPS?

     

    Tikrai?smile.gif

     

    Nepamirsk kad duomenu srautas i uzsieni dalinamas 10:1

    Shares hostingas niekad gerai nera, nes vartotojas negauna garantuotu resursu.

    Lietuvos duomenu centrams iki uzsienio duomenu centru dar toli grazu.

    Uzsieni senai kalbama apie cloud hosting, o Lietuvoj nesenai tai pradejo kalbet ir tai klaidinanciai.

     

    Idomu kodel Lietuvoj hosteriai neteikia Xen VPS serveriu?

     

     

    http://www.youtube.com/watch?v=n9_rfg0zsuM

  6. kad dedikuoti.lt pagrindiniame puslapyje - "Debesų kompiuterija paremti dedikuoti serveriai"

     

    Dėl debesų kompiuterijos termino:

     

    Trumpas debesų kompiuterijos (angl. cloud computing) sąvokos apibrėžimas - tai apjungti skaičiavimo ištekliai, teikiami internetu paslaugos pavidalu. IaaS (angl. Infrastructure as a Service) - viena iš debesų kompiuterijos formų, kuomet serverių įranga, duomenų saugyklos, interneto ryšio kanalas ir kita IT infrastruktūra yra teikiami kaip vientisa paslauga, o mokama tik už panaudotus resursus.

     

    Dedikuoti.lt serveriai realizuoti IaaS principu, nėra pririšti prie fiksuotos aparatinės įrangos, todėl gali būti įkuriami ir konfigūruojami dinamiškai. Klientas pats savarankiškai reguliuoja savo išlaidas nustatydamas kada ir kiek išteklių jam reikia, nepatirdamas techninės įrangos įsigijimo, priežiūros ir nusidėvėjimo kaštų.

     

    http://www.dedikuoti.lt/debesys.html

     

    o jau mažesnėmis raidytėmis (nemanau, kad daug kas pastebi) atsiranda žodelis "virtualūs".

     

    Na šiaip jau virtualizacija nurodyta padidintu šriftu. Kas toliau - spalva ne ta, atstumas tarp raidžių per mažas?

     

    Na kiekvienas ivertinsim savaip, bet atimtos nuolaidos tikrai ne vienam dar kelia pykti.

     

    Vienintelis pagrįstas priekaištas visoje diskusijoje. Taip, vardan lankstumo turėjome pakeisti kainodarą ir ne visiems tai patiko. Kita vertus kas derasi o ne pyksta, gauna ir nuolaidas ir visa kita.

     

    Aciu uz akcija. Ar ateiti bus panasiu akciju?smile.gif

     

    Bus kai baigsim įrenginėt naujus mazgus, bet aišku jau nebe su 90% nuolaida :)

  7. Dedikuoti.lt paslaugos yra aprašytos išsamiausiai lyginant su kitais paslaugų teikėjais, įskaitant ir įvairius OpenVZ parametrus. Tad užteks tos demagogijos.

     

    Kitas dalykas, lyg tarp kitko nario "boileris" visi pranešimai šiame forume susiveda vien į IV šmeižimą ir duomenucentras.lt paslaugų pagiras. Čia tokia dc "partizaninio" marketingo strategija? Na, sėkmės su ja abiems :)

  8. Pirma pastraipa Dedikuoti.lt puslapyje:

     

    Virtualūs dedikuoti serveriai (VDS, VPS), dinamiškai prisitaikantys prie jūsų poreikių. Jokių rūpesčių dėl techninės įrangos, jokių fiksuotų paslaugų planų - pasiimkite iš debesies tiek serverio resursų, kiek jums reikia, ir tik tuomet, kada jie reikalingi!

    Aprašymas trumpas ir tiksliai apibūdinantis Dedikuoti.lt paslaugas, o kas nesutinka - prašom pateikti realius argumentus, be tuščio "varymo" ant kitų.

     

    Beje, Dedikuoti.lt paslaugoms naudojame rimtą serverinę įrangą:

     

    http://www.facebook.com/media/set/?set=a.287447957946549.77123.234934873197858

     

    Netrukus pajungsime naujus mazgus:

     

    http://www.facebook.com/media/set/?set=a.487286434629366.116539.234934873197858

  9. Ironiška, kad kai kurie paslaugų teikėjai dedasi dideliais kovotojais prieš spam'ą, tačiau baisiai supyksta kai jiems reikia paaiškinti savo klientams, kodėl būtent jų serveriai, o ne menamų spam'erių su kuriais jie kovoja, yra įtraukti į juoduosius sąrašus. Kaip sakoma - tušti puodai garsiai skamba.

     

    Tuo tarpu UAB "Interneto vizija" tikslas - teikti tokias paslaugas, kokių nori mūsų klientai, o ne konkurentai. Iškalbingas faktas, kad neatsirado nė vieno kliento, kuris norėtų atsisakyti DNSBL tikrinimo paslaugos, facebook'e ir blog'e pilna teigiamų atsiliepimų, net teiraujasi kaip ją užsisakyti :)

     

    Čia vėl go ne jūsų ponas Arvydai reikalas. Kiekvienas tiekėjas savo klientam paruošia tokius paslaugų paketus, kokius jam atrodo daryti tikslinga.

     

    Taip, ponas gyly, iš vienos pusės jūs teisus. Kita vertus teikti virtualizacijos paslaugas be duomenų saugumo garantijų - tai tas pats, kas pardavinėti automobilius be bazinių apsaugos priemonių. Uždarbiavimas iš neatidžių bei nepatyrusių vartotojų, su skaudžiom pasekmėm beje.

  10. Aš tikrai jau tuoj pradėsiu visus spam laiškus iš jūsų IP registruoti spamhausui, nors labai nekenčiu užsiimti tokiais darbais.

     

    Taip, esame sulaukę įvairių grąsinimų, tame tarpe ir pono gylio asmeniškai atsiųstą pažadą įtraukti visus IP iš IV potinklių į juoduosius sąrašus. Belieka apgailėstauti, kad dėl tokio paslaugų teikėjo trumparegiškumo gali nukentėti jo paties klientai.

     

    SPAM'o registravimui yra skirti paslaugų teikėjų abuse kontaktai bei specializuotos tarnybos, ir į tokius pranešimus mes visada reaguojame. Tuo tarpu parodomasis santykių aiškinimasis forume toli gražu nepadeda spręsti SPAM problemų.

     

    Bekapinti tokį VPS praktiškai neįmanoma, nes stringa viso serverio darbas. O išaiškinti kiekvienam klientui situaciją jeigu tam klientui net neįdomu, praktiškai neįmanoma. Todėl mano supratimu visiškai teisinga tiesiog deklaruoti, kad bekupai nedaromi. Bet to, atsargnės kopijos taip pat užima vietą ir tai nėra pigu.

     

    Sunku patikėti, kad taip gali parašyti serverių nuomos paslaugų teikėjas, tikiuosi tai pokštas. Tiek techninės, tiek programinės klaidos vėliau ar ankščiau visiems pasitaiko, o savalaikių backup'ų neturėjimas tokiais atvejais yra viena dažniausių IT įmonių bankrotų priežasčių.

  11. Informacija del RBL turi teikti paslaugos teikejas, t.y. duomenucentras kuriam priklauso IP adresas. Visa kita, jei pats vartotojas neuzsiprenumeravo, yra BRUKALAI!

    Tad ponas Arvydai nevaidinkite kad kovojate su SPAM'u, ir pradziai nesiuskyte jo patys!

     

    Skirtingai nuo konkurentų ir jų darbuotojų (taip, jūsų), UAB "Interneto vizija" klientai entuziastingai sutiko naujieną apie DNSBL tikrinimą ir nebuvo nė vieno norinčio to tikrinimo atsisakyti (nors tokia galimybė yra):

     

    http://blogas.iv.lt/2012/08/20/periodinis-dnsbl-tikrinimas/

     

    Tačiau mes įpratome prie nuolatinio kaltinimų srauto mūsų adresu iš tam tikrų rinkos žaidėjų. Kita vertus norėčiau apginti SPAMHAUS organizaciją, kadangi šiame forume buvo paskleista daugybė melagingų teiginių apie ją.

     

    SPAMHAUS - tai rimčiausia ir geriausią reputaciją turinti su SPAM kovojanti organizacija. Jos paslaugos naudojamos apie 70% viso pasaulio el. laiškų filtravimui tik dėl to, kad paslaugų teikėjai pasitiki šia organizacija ir palaiko jos darbo principus. SPAMHAUS padeda ne tik nustatyti SPAM šaltinius, bet ir identifikuoti problemas serveriuose, pvz., operatyviai sužinoti ar serveryje nėra saugumo spragų - kas itin aktualu "unmanaged" serverių nuomos paslaugų teikėjams.

     

    Visuose čia išdėstytuose pasakojimuose apie SPAMHAUS trūksta svarbiausios informacijos dalies, kad ir "A2B Internet" atveju:

     

    http://www.spamhaus.org/news/article/673/dutch-isp-attempts-false-police-report

  12. Taigi duomenucentras.lt (temos pavadinimas negi nesimato, net nesuprantu kodel pagalvojot, kad kalbu apie interneto vizija...)

     

    Tiesiog keliais pranešimais aukščiau buvo pateikta informacija apie UAB "Interneto vizija" paslaugą - klientų informavimą domenui patekus į DNSBL sąrašus - dėl kurios kai kurie mūsų konkurentai ir jiems prijaučiantys asmenys labai pyksta.

  13. Kazka painiojate.

     

    Naujienlaiskis, nes net jusu spam'as butent taip pavadintas: Rugpjūčio mėnesio naujienlaiškis

     

    Ne pranesimas, o reklama apie 30% nuolaida.

     

    Visuose ankstesniuose naujienlaiskiuose irgi buvo reklama-akcijos. Konkretus spam.

     

    Kas keisciausia, kad net dauguma paciu izuliausiu spameriu itraukia unsubscribe mygtuka, o cia siuncia spam'a ir net to nesugeba padaryt.

     

    Sorry - pamaniau, kad kalbate apie laiškus iš UAB "Interneto vizija". Mes tokių naujienlaiškių nesiuntėm, o patys į savuosius visada įdedame atsisakymo nuorodą.

     

    Prašom paviešinkite naujienlaiškio siuntėją su visais laiško header'iais - SPAM'inti tikrai negražu.

  14. Kaip sustabdyt is ju sklindanti spam'a (aka naujienlaiski)? Nera jokios nuorodos, nusiuntus prasyma, kad nesiustu spam'o - niewkas nesikeicia. Argi rimta kompanija taip elgiasi? Net ir eiliniai spameriai apacioj laisko ideda nuoroda, kuria paspaudus galima atsisakyt siuksliu...

     

    Pranešimai dėl įtraukimo į DNSBL traktuojami kaip svarbi su paslauga susijusi informacija, o ne naujienlaiškis, tačiau ir jų galima atsisakyti - tereikia apie tokį pageidavimą pranešti mums. Gal galite nurodyti iš kurio el. pašto adreso siuntėte prašymą?

  15. gavau eilinį laišką iš IV.lt :rolleyes:

    šį kartą jų pačių serveriai "šit liste", pasiteiravau dėl viso pikto, ką jie siūlo - atsakymas paprastas ir aiškus - perfrazavus - ne mūsų bėdos, tvarkykis pats.

     

    Ech, nėr ant Lietuvos žemelės normalaus paslaugų tiekėjo.

     

    Jei IP išties mūsų, tokio atsakymo neturėjo būti. Gal galite persiųsti ticket'o ID į [email protected] - pasiaiškinsim ir jei reikės bus pastaba tokį atsakymą davusiam darbuotojui. IP iš juodojo sąrašo bus pašalintas.

  16. Kadangi šiame forume (ne be mūsų konkurentų pagalbos) buvo paskleista nemažai klaidinančių teiginių apie naują UAB "Interneto vizija" paslaugą - domenų DNSBL tikrinimą - jaučiu pareigą atsakyti į keletą esminių klausimų, susijusių su ja.

     

    Ar tai vienkartinis domenų patikrinimas, ar nuolatine paslauga?

     

    Tai nuolatinė paslauga visiems IV klientams. Per dieną patikrinama iki 25000 domenų, tad visi 100000 klientų domenų patikrinami kas kelias dienas.

     

    Ar tikrinamas tik spamhaus.org DNSBL?

     

    Tikrinama virš 10 populiariausių DNSBL bei Google Safe Browsing.

     

    Ar tikrinami tik pas vieną tiekėją talpinami domenai?

     

    Tikrinami visi per IV registruoti domenai, nepriklausomai nuo to, pas ką talpinami (įskaitant ir mus).

     

    Kodėl pradėta periodinė DNSBL patikra?

     

    Minčių sistemiškai tikrintis DNSBL'uose buvo seniai, tačiau iki šiol problemos su jais nebuvo tokios didelės, kad ryžtumėmės šiam žingsniui. Galutinį postūmį sukurti paslaugą davė įvykis su mūsų kolegom. Daug žmonių nežinojo kas nutiko, kodėl neveikė el. paštas, kur ieškoti problemos priežasčių. Tarp jų buvo ir mūsų klientų, turinčių pas mus domenus ir besikreipiančių dėl problemos į mus. Privalėjome rasti būdą operatyviai suteikti klientams tai, ko labiausiai reikia tokiose situacijose - tikslią informaciją. Taip, įtarėme, kad šiuo žingsiu supykdysime dalį paslaugų teikėjų, tačiau mūsų misija - atstovauti mūsų klientų ir niekieno kito interesus.

     

    Kokia iš to nauda?

     

    Nauda yra didžiulė, kadangi leidžia operatyviai pašalinti savo serverį iš DNSBL, kol problemos su paštu netapo kritinėmis. Adreso pašalinimui iš DNSBL dažniausiai pakanka užpildyti nedidelę formą, nuorodą į kurią pateikiame siunčiamame laiške. Po visų domenų patikrinimo pamatėme, kad mūsų pačių potinkliuose iš 2000 serverių apie 100 yra patekę į vieną ar kitą DNSBL. Nors tai pagrinde klientų administruojami serveriai, tačiau patys aktyviai imamės priemonių, kad visi IP adresai būtų išvalyti.

     

    Kokie rezultatai?

     

    Šiokie tokie skaičiai kam įdomu.

     

    Patikrinta domenų: 101635

    Įtraukta į DNSBL: 3486

    Tarp jų į spamhaus: 1911

    Tarp jų turi Google Safe Browsing įspėjimus: 119

     

    Tikiuosi po mūsų analogišką paslaugą savo klientams pradės teikti ir kiti paslaugų teikėjai - taip užtikrinsime, kad mažiau Lietuvos IP figuruos įvairuose DNSBL, o į serverių SPAM bei saugumo problemas bus laiku reaguojama.

  17. Nelengva sąžiningai konkuruoti tokioje sudarytoje terpėje- klientai dažniausiai nėra išprusę ir užkimba ant dedikuotos meškerės (virtualiai dedikuotos meškerės)

     

    vis dėlto Arvydai neskaitote ką rašau. 3 kartus rašiau argumentus... 3 kartus atsakėte- emocijos, nerimaujat, burbat...

    as apie akėčias- jūs apie vežėčias rašote.

     

    Ponas Remigijau, jūsų pareiškimuose matau vieną vyraujantį argumentą - klientai neperka jūsų brangių paslaugų, nes, jūsų manymu, yra neišpursę ir nesidomi tuo, ką užsako. Argumentas išties pribloškia, nes lietuviškame versle atvirai reiškiama panieka konkurentams, deja, yra įprastas reiškinys, tuo tarpu tokia nepagarba potencialiems klientams jau retai kur bepasitaiko.

     

    Ką į tokį argumentą atsakyti? Galiu nebent išduoti Serveriai.lt sėkmės paslaptį - mažiau godumo sudarant paslaugų kainodarą, daugiau realios, o ne deklaruojamos pagarbos aplinkiams žmonėms.

  18. Aš asmeniškai esu susidūręs su klientais, kurie mušėsi į krūtinę kad už 100lt pas serveriai.lt turi DEDIKUOTĄ ATSKIRĄ SERVERĮ, ir kvailino mus kad mes siūlome už 300 individualų Intel serverį.

     

    Nelengva sąžiningai konkuruoti tokioje sudarytoje terpėje- klientai dažniausiai nėra išprusę ir užkimba ant dedikuotos meškerės (virtualiai dedikuotos meškerės)

     

    Matyt, Remigijau, bandėte mūsų klientą įtikinti, kad jis naudojasi "neteisingomis" paslaugomis, tačiau nesėkmingai, nes klientas galėjo praktiškai įsitikinti, kad Serveriai.lt serveriai yra greiti, patikimi ir paprastai valdomi, o kainuoja mažiau.

     

    Siūlau pabandyti konkuruoti gerinant savo paslaugas, o ne burbant apie konkurentus - turėtų sektis lengviau :)

  19. gloomy, jei nepamiršite, kad klientas turi ne tik teises, bet ir tam tikras pareigas, bei skaitysite ne tik tai, ką jums patogu einamuoju momentu matyti, bet ir tai, kas parašyta - tuomet jums nekils tiek pykčio ir nesusipratimų.

     

    Serveriai.lt turi vienintelį tikslą - teikti kokybiškas paslaugas savo klientams bei užtikrinti, kad visos sutarties šalys laikytųsi savo įsipareigojimų. Visa kita yra jūsų asmeninės spekuliacijos.

  20. gloomy, jei skaitėte diskusijas apie talpinimo planus ir apkrovimą, vadinasi skaitėte ir apie tai, kodėl shared hostinge nėra galimybės nustatyti griežtų CPU limitų. Projektams, kuriems reikalingi garantuoti CPU resursai, yra skirta dedikuotų serverių paslauga. Panašu, kad kabinėjatės vardan kabinėjimosi.

     

    FLSHS, konkretaus procesoriaus modelio nurodyti nėra prasmės, nes jie nuolat atnaujinami, o Serveriai.lt naudoja pačius naujausius. Tuo tarpu procesorių dažnis kaip našumo matavimo vienetas neteko prasmės prieš kokius 2-3 metus.

  21. to Arvidass.

     

    Ką ir reikėjo įrodyti: ankstesnėje žinutėje pats parašėte kad klientas griežia dantį ant jūsų nes neleidote jam nežabotai apkrauti serverio kurį jis užsisakė...

     

    Dėl DuomenuCentras.lt politikos- pas mus kas ką užsako tas tą ir gauna. Be išlygų...

     

     

    --------------------------------------------

    Ponas boileri, matau jūs griežiate dantį ant mūsų dėl to, kad neleidome jūsų svetainės talpinimo planui nežabotai apkrauti bendrą serverį. Tai jūsų reikalas, tačiau nekalbėkite už visus klientus.

     

    --------------------

    Hostingo paslaugų lyderis

    http://www.serveriai

    ---------------------------------------------

     

    Remigijau, nežinau ar iš skubėjimo ar tyčia neįsigilinote į mano pranešimą ir dar užrašėte mano vardą su gramatine klaida, bet kokiu atveju priminsiu, kad kalbama buvo apie svetainės talpinimo planą ir bendrą serverį, kurio resursus klientai turi naudoti taip, kad jų liktų ir kitiems.

     

    Resursams imliems projektams rekomenduojame dedikuotus serverius, kadangi juos klientai gali apkrauti be suvaržymų.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...