Pereiti prie turinio

arvydass

Nariai
  • Pranešimai

    134
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

arvydass Pranešimai

  1. Ponas boileri, matau jūs griežiate dantį ant mūsų dėl to, kad neleidome jūsų svetainės talpinimo planui nežabotai apkrauti bendrą serverį. Tai jūsų reikalas, tačiau nekalbėkite už visus klientus.

     

    Serveriai.lt klientai yra protingi žmonės, žinantys kokias paslaugas naudoja. Užsisakę Serveriai.lt dedikuotą serverį klientai juom nesidalina su niekuo, gali per 5 minutes įdiegti pageidaujamą OS, pakeisti geležį (RAM, CPU, HDD) ar tinklo pralaidumą. Taip pat turi galimybę niekuo nerizikuodami išbandyti, ar Serveriai.lt paslaugos tinka jų konkrečiam projektui.

  2. gloomy, dedikuotas serveris - tai serveris, skirtas (dedikuotas) vienam naudotojui/klientui. Tokia šio žodžių junginio prasmė. Tuo tarpu dedikuotų serverių realizacijos variantų gali būti daug - tai ir "plika" geležis, ir OpenVZ serveris, ir VMware serveris ir kt. Nė vienas variantas neturi išskirtinės teisės vadintis dedikuotu serveriu.

     

    Serveriai.lt interneto svetainėje pateikiama išsami informacija apie siūlomų paslaugų realizaciją, taip pat suteikiama galimybė išbandyti paslaugas niekuo nerizikuojant. Akcentai svetainėje buvo dėliojami ilgus metus atsižvelgiant į tai, kas klientus dažniausiai domina.

     

    Iš jūsų, gloomy, žodžių matau, kad kuo puikiausiai radote visą reikiamą informaciją apie paslaugas Serveriai.lt svetainėje, o jei net 2 kartus pasinaudojote pinigų grąžinimo garantija, vadinasi tikrai nėra jokių kliuvinių ja pasinaudoti. Belieka palinkėti, kad jūsų naujas pasirinktas paslaugų teikėjas taip pat noriai leis jums bandyti paslaugas kaip ir Serveriai.lt, o priekaištus turėsite ne rimtesnius nei dėl svetainės apipavidalinimo :)

  3. gloomy, VPN+NAT yra nišinė paslauga iki šiol neturėjusi paklausos, tačiau jau ruošiam sprendimą ir netrukus pasiūlysim Serveriai.lt klientams VPN+NAT galimybes.

     

    Apie mūsų serverių tipą esame aprašę bene plačiausiai iš visų paslaugų teikėjų:

     

    http://www.serveriai.lt/vds.html

     

    Klaidinti neturime jokio suinteresuotumo, nes Serveriai.lt paslaugoms siūlome besąlyginę 30 dienų pinigų grąžinimo garantiją, tad suklaidinę klientą tik patys patirtume nuostolių.

     

    O Remigijui patarčiau plačiau atverti akis, nes naivus tikėjimas, kad tik jo paslaugos yra "teisingos", daro jam meškos paslaugą konkuruojant laisvos rinkos sąlygomis.

  4. Džiugu, kad Serveriai.lt paslaugos neramina konkurentus :) Iš kitos pusės gaila, kad kai kurie konkurentai daro tokius skambius pareiškimus remdamiesi ne asmenine patirtimi ar faktais, o tiesiog užplūdusiomis emocijomis.

     

    Turime nemažai klientų, besinaudojančių Serveriai.lt G planais, ir visiems jiems suteikiam resursų lygiai tiek, kiek priklauso pagal serverio nuomos sutartį. +2% kas mėnesį už lojalumą :D

  5. Ponas boileri, Serveriai.lt šiuo metu naudoja Intel Xeon 5500-osios serijos procesoriaus branduolius, ir aš labai abejoju, kad jūs rasite bent vieną hostingo paslaugų teikėją, galintį pasiūlyti galingesnius CPU nei Serveriai.lt. Jūs galite turėti asmeninę antipatiją Serveriai.lt atžvilgiu, tačiau tai nesuteikia jums teisės kalbėti kvailystes.

     

    Naudojame naują ir itin galingą įrangą, todėl galime pasiūlyti greičiausius serverius už mažiausią rinkoje kainą. Jei palygintumėte LT paslaugų teikėjų siūlomus serverius, už tą pačią pilno sprendimo kainą Serveriai.lt siūlomas variantas visada bus greitesnis.

     

    Fizinių serverių nuoma jau seniai yra vakarykštė diena, visas IT pasaulis įskaitant ir Serveriai.lt juda link Cloud computing. Serveriai.lt klientams siūlo ne šiaip geležį, bet pilną paslaugų komplektą, tame tarpe įrangos monitoringą, keitimą, backup'us, dinaminį resursų išskyrimą. Pvz., sugedus diskui, klientas to net nepastebi - gedimą aptinka ir pakeičia sugedusį diską Serveriai.lt administratorius. Kitas pvz.: trumpam prireikus didesnių serverio pajėgumų (kaip kad vykstant reklaminei akcijai), klientas per 5 minutes gali kelioms valandoms ar dienoms padidinti serverio pajėgumus iki G400 plano, o vėliau atkeisti į buvusį. Klientas gerokai sutaupo, o reikiamais serverio resursais pasirūpina Serveriai.lt.

  6. Tiesiog "duoti" kopijos nėra galimybės, nes atsarginė kopija saugoma ne tame pačiame serveryje, o centralizuotuose duomenų saugyklose kitame duomenų centre, kartu su kitų klientų duomenų atsarginėmis kopijomis.

     

    Kas liečia Tinklalapis.net taisykles, galiu pateikti ištrauką:

     

    6.3. Nors ir daromos kasdienės, atsarginės tinklalapių kopijos (pasirinkus tapinimo planą MINI arba didesnį), Tinklalapis.net neatsako už prarastą, serveriuose patalpintą informaciją ir su tuo susijusias pasėkmes.

     

    Galbūt buvę Tinklalapis.net administratoriai ir buvo vieną ar kitą kartą atstatę duomenis nemokamai, tačiau įsipareigojimo tai daryti niekada nebuvo prisiėmę.

  7. Serveriai.lt neima papildomo mokesčio už atsarginių kopijų darymą ir nemokamai atstato duomenis, jei duomenys buvo sugadinti dėl Serveriai.lt kaltės (pvz., sugedus techninei įrangai). Klientams taip pat suteikiami įrankiai savarankiškam atsarginių kopijų darymui bei atstatymui, kad galėtų kopijas daryti, saugoti ir atstatinėti savo nuožiūra.

     

    Jei klientas pageidauja ne pats tvarkyti savo sugadintus svetainės duomenis, o kad Serveriai.lt administratorius tai padarytų už jį - tokia galimybė yra, tačiau reikia apmokėti administratoriaus darbo laiką. Kliento sugadintų duomenų taisymas neįeina į hostingo paslaugų kainą ir sąlygas.

     

    Suprantu norą gauti viską nemokamai, tačiau tokia tvarka yra visur. Juk, pvz., nusipirkus kompiuterį, jis tvarkomas nemokamai tik tuomet, jei sugenda dėl gamyklinio broko, o ne kliento kaltės. Tuo tarpu netyčia išmetus kompiuterį pro langą ar užliejus vandeniu, nemokamo remonto išsireikalauti jau nepavyktų.

     

    Arvydas Štrausas

    http://www.serveriai.lt/

  8. Kaip matau FLSHS bando apie mane sukurpti slogią istoriją, bet vis nesirįžta to padaryti ir apsiriboja tik keistom užuominom. Ką gi - padarysiu tai už jį.

     

    Prieš n metų (2003-2004) FLSHS pats buvo hostingo tiekėjas, deja nenusisekęs. Nežinau kodėl, bet dėl visų savo nesėkmių jis pyko ant Serveriai.lt, o pyktį liejo imdamasis anonimiško šmeižto interneto forumuose ir kitų niekšybių. Po vieno tokio šmeižikiško rašinio teko asmeniškai pasiaiškinti ir tam kartui viskas baigėsi.

     

    Bet tai nesutrukdė FLSHS nuo 2005 metų būti tų pačių Serveriai.lt klientu, kasmet registruoti aibę domenų. Matyt keliais litais mažesnė kaina buvo aukščiau FLSHS asmeninių priežasčių. Visą tą laiką FLSHS buvo aptarnaujamas kaip garbus Serveriai.lt klientas, o paslaugos jam buvo teikiamos kokybiškai - kaip ir visiems mūsų klientams.

     

    Tačiau šių metų lapkritį domreg.lt pakeitė .lt domenų kainodarą, ko pasekoje pas daugelį paslaugų teikėjų suvienodėjo domenų kainos. Ir tuomet, matyt dėl tų savo asmeninių priežasčių, FLSHS nusprendė persikelti kitur. O ta proga prisiminė senuosius bendravimo viešoje erdvėje metodus. Apmaudu matyti dar vieną pavyzdį, jog negatyvūs žmonių polinkiai retai keičiasi.

     

    Arvydas Štrausas

    http://www.serveriai.lt/

  9. tommix, nelabai suprantu kame problema. Juk jei nepatinka paslaugos, niekas neverčia nei užsakinėti VDS, nei keisti plano. Apie virtualizaciją esame išsamiai aprašę savo svetainėje: http://www.serveriai.lt/vds.html. Jei užsakinėjate paslaugas neskaitydami jų aprašymo - irgi ne bėda, pasinaudokite Serveriai.lt pinigų grąžinimo garantija. 30 dienų laikotarpio per akis serveriui išbandyti ir suprasti - tinkamas jis ar ne.

     

    Keičiant planą taip pat nurodomi visi naujo plano parametrai - pralaidumas, vieta, CPU, RAM, mokėjimo periodas, kaina ir nuolaida. Galima išsirinkti labiausiai tinkantį variantą arba išvis nekeisti plano, jei tenkina esamas.

     

     

    pildyk, juk pukiai žinote, kad išsami informacija apie serverių tipą visada buvo nurodoma Serveriai.lt svetainėje. Juolab, mūsų pinigų grąžinimo garantija neleidžia klaidinti klientų, nes jei klientai gautų ne tą paslaugą, kurios tikėjosi - turėtume daug nuostolių grąžindami jų įmokas.

     

    Tad rinkitės garbingesnį konkuravimo būdą. Tikrai daugiau klientų jums pavyks pritraukti, jei kalbėsite apie savųjų paslaugų privalumus, o ne skleisite melagingą informaciją apie konkurentus.

  10. Negi iš tiesų padidėjus apkrovimui svetaines tą pačią dieną iškeliate? Esu beveik šimtu procentu įsitikinęs kad tendencijas apie tai jog "greit reiks iškelti" buvo matomos kur kas ankščiau.

    Jei tai būtina serverio stabilumui užtikrinti - tuomet taip. Kai įmanoma įspėti iš anksto - taip ir padarom. Imamės visų reikalingų priemonių, kad nekentėtų visi klientai dėl vieno sutarties pažeidėjo.

     

    Vistik reikia suprasti, kad shared hostinge galioja tam tikros taisyklės ir visi klientai turi jų vienodai laikytis. Nėra klientų, lygesnių už kitus. Jei žmogus to nesupranta ir mano, kad jis kažkuo išskirtinis, kad sutartys jam negalioja, kad jis vienas turi teisę trikdyti kitų klientų svetainių darbą - toks požiūris 100% užprogramuoja problemas ateityje.

     

    Be to, klientas taip pat turi dėti pastangas prognozuodamas savo svetainės apkrovą ir rinktis tinkamą hostingo sprendimą. Jei klientas tuo visai nesirūpins, tuomet augant projektui trikdžių ir nepatogumų išvengti nepavyks.

  11. Manau jei serveriai.lt personalas paskirtų bent dieną peržvelgti klientų atsiliepimus, pasiplanuotų kaip galima kai kurių problemų išvengti. Atsakinėdami į laiškus galvotų jog "vienas nepatenkintas klientas gali atbaidyti 5 būsimus klientus" ir t.t., tai ir diskusijų tokiomis temomis būtų mažiau. Nes patikimumu praktiškai niekas nesiskundžia.

    Nuolat stebim atsiliepimus, ieškom savo klaidų ir stiprinam klientų aptarnavimą - pvz., neseniai pradėjom teikti pagalbą 7 dienas per savaitę.

     

    Deja, tikrai didelės nesusipratimų dalies priežastimi yra klientų išankstinis nusistatymas ir nenoras kartu ieškoti sprendimo. Tokiais atvejais, kol klientas nepakeičia požiūrio, paslaugų teikėjas yra bejėgis vienas išspręsti problemą.

  12. Viskas butu gerai su serveriai.lt, tik vienas ju didziausias minusas - PAGALBA, kurios negausi arba gausi nekompetentinga, nors as asmeniskai turiu ne viena VDS, taipat mano atstovaujamu imoniu puslapiams nuomojami serveriai, bet kolkas kantrybes reikalas issikelti pas kita paslaugu tiekeja.

    marekas, kaip suprantu kalbate apie dedikuotus serverius be priežiūros (angl. unmanaged). Turėtumėte suprasti, kad nepriklausomai nuo paslaugų teikėjo, į šią paslaugą įeina tik techninės įrangos ir interneto ryšio nuoma. Pagalba programinės įrangos klausimais nepriklauso, bet mus teikiama pagal galimybes + pasirūpiname serverio atsarginėmis kopijomis (kitur už tai reikia papildomai susimokėti arba daryti pačiam).

     

    Nauji siulomi planai galetu buti papildyti ir buvusiais planais, tiems kam reikia daugiau duomenu srauto ir CPU puikiai tinka seni planai, zadejau uzsisakyti dar viena VDS su senu planu D20 (bet pasirodo negalima), kur siuo metu nauji siulomi planai su panasiom kainom nei buve planai su per pus mazesniu duomenu srautu ir CPU.

    Šiuo metu prie senojo D20 kainos galite pridėti 4.5 Lt + PVM ir turėsite naują D80 planą, su tokiu pat CPU, bet gerokai didesniu srautu, RAM ir disko vieta:

     

    Pralaidumas: 15 Mbps

    Disko vieta: 80 GB RAID-10

    CPU: 2.33 GHz Intel Xeon L5410

    RAM: 2048 MB

    Kaina: 49.5 Lt/mėn. + PVM (įprastinė kaina 99 Lt/mėn. + PVM)

  13. Jei nereikalingas serveris - perleisk kitam naudotojui. Tą patį galima buvo padaryti ir su talpinimo planu, kai jis tapo nereikalingu.

     

    Ir kam tie pavyzdžiai su užuominom, kaip užsienyje viskas gerai, o Lietuvoje - ne? Užsidarančios įmonės privalo atsiskaityti su kreditoriais nepriklausomai nuo to, ar įsteigtos užsienyje, ar Lietuvoje. Jei neatsiskaito įmonė - tą padaro jos bankroto administratorius.

  14. Jūsų pasiūlymas dėl dedikuoto serverio nežmoniškai nustebino (maloniai) :P Šiuo metu mokame šiek tiek daugiau ir gauname šiek tiek mažiau nei siūloma pas jus, bet aptarnavimas ir bendraviams su klientais man patinka daug labiau..

    Dedikuotas serveris jums įkurtas, galite prisijungti prie klientų sistemos ir įdiegti serveryje pageidaujamą operacinę sistemą ar valdymo pultą (tuomet gausite "root" prisijungimo duomenis), įvertinti interneto ryšio kokybės ir serverio pajėgumų skirtumus nuo dabartinio varianto.

  15. "rufas", matau, kad kaip ir žadėjote, dabar vykdote anti-serveriai.lt šmeižto kampaniją, bet viskam yra ribos, juolab, kad jums iš to jokios naudos. Ne paslaugų kokybėje ir ne CPU apkrovime problema buvo. Jums reikėjo dedikuoto serverio, iš pradžių teiravotės pas mus, po to radote nemokamą, persikėlėte, štai tada ir prasidėjo visos pretenzijos bei kompensacijų reikalavimai. Visa įvykių eiga pukiai atsispindi laiškuose. Kad būtų paslaugų teikėjas ir jo serveris kažkuo kaltas, tai negalite argumentuotai pagrįsti nei dabar, nei prieš metus, kai tas serveris dar tuščias buvo.

     

    Dar vienas pastebėjimas - 30 dienų pinigų grąžinimo garantija galioja nuo sutarties įsigaliojimo, o ne nuo pratęsimo. Tad jokio skirtumo kada ir kas buvo perkelta - kompensacijų šiuo atveju galima buvo tikėtis tik tuo atveju, jei paslaugų teikėjas nesilaikė savo įsipareigojimų, arba geranoriškų derybų būdu.

     

    Mes vis dar esame geranoriškai nusiteikę ir jei, kaip minėjote, nemokamą dedikuotą serverį turėjote tik laikinai, galime jums nemokamai išskirti naują dedikuotą serverį tam laikotarpiui, kurį nesinaudojote talpinimo planu. Kadangi Serveriai.lt dabar siūlo dedikuotus serverius su geriausiu resursų/kainos santykiu rinkoje, manau tai neblogas pasiūlymas.

  16. bob denard> Iš jūsų paties pranešimų supratau, kad dėl shared hostingo serverio veikimo priekaištų neturite, dedikuotam serveriui gavote visas įmanomas nuolaidas ir jis buvo jums pagrįstai pasiūlytas, talpinimo plano likučio užskaityti nenorėjote, nes jį dar naudojate. Na tai kam dabar ieškot menkiausių smulkmenų, bele tik būtų prie ko prisikabint?

     

    rufas> Na pripažinkit, kad kompensacijų reikalavote ne dėl to, kad teikėme jums neva nekokybišką paslaugą, o dėl to, kad gavus nemokamą serverį jums tos paslaugos paprasčiausiai nebereikėjo. Galima buvo žmoniškai, be išgalvotų kaltinimų, paaiškint situaciją ir sutart dėl visoms pusėms priimtino sprendimo. O jūs pasirinkote keistą taktiką aiškinti, kad viskas blogai, kad dėl visko kalti Serveriai.lt, kad faktai ir argumentai nieko nereiškia - svarbiausia gandai ir subjektyvūs pastebėjimai.

  17. Susitarti, kad permoka butu uzskaityta kaip mokejimas uz dedikuoto serverio ikurima nepavyko.

    Netiesa, perkeliantiems svetaines į dedikuotus serverius visada galima užskaityti talpinimo plano likutį. Tiesa, kai svetainės jau būna perkeltos ir talpinimo planas nebenaudojamas.

     

    O tiems, kieno svetainės itin apkrauna serverio CPU, pasiūlymas užskaityti talpinimo plano likutį dedikuotam serveriui siunčiamas visada be išimčių. "bob denard" galėtų atidžiau perskaityti jam siųstą pranešimą.

  18. bob denard> Jei turite priekaištų dėl esamo serverio, parašykite į support'ą, kad patikrintume esamo talpinimo plano keliamą apkrovą. Jei ji bus normos ribose, planas, jums pageidaujant, bus perkeltas į kitą serverį.

     

    rufas> Taip, tuo metu oposumas veikė normos ribose, o pastaraisiais mėnesiais jo pasiekiamumas viršija 99.9%. Į siūlymus pateikti kokios nors, kad ir nemokamos monitoringo sistemos ataskaitą, idant būtų bent koks argumentas kompensacijoms, jūs nereagavote - nors ją gauti tetruktų 5 minutes. Geriau gaišote laiką bendraudami su teisininkais ir vis tiek nieko nepešėte - nes Serveriai.lt laikėsi visų įsipareigojimų prieš jus, nepaisant to, kad jūs nesilaikėte savųjų.

  19. Manau užteks žaisti tą žaidimą "dalį tiesos iškraipau, dalį nutyliu, o kas liko pasakau". Iš jūsų, "rufai", nesulaukėme nė vieno prašymo patikrinti svetainės keliamą apkrovą ir perkelti planą į kitą serverį. Jei išties buvote suinteresuotas geranoriškai bendradarbiauti, galėjote sutvarkyti savo svetainės kodą ir toliau ją talpinti shared hostinge.

     

    Deja, bendradarbiavimas "rufui" mažiausiai rūpėjo. Svarbu buvo sugalvoti istoriją apie baisius Serveriai.lt nusižengimus, kurių nė vieno negali pagrįsti, ir reikalauti piniginių kompensacijų. Mes į kompensacijas visada žiūrime geranoriškai, kai kalbama argumentų kalba, o ne akivaizdžiai kurpiama iš piršto laužta istorija gavus nemokamą serverį kitur.

  20. "rufas" pamiršo paminėti, kad savo projektui iš pažįstamų gavo nemokamą dedikuotą serverį, nuo tada jam Serveriai.lt paslaugos ir tapo nekokybiškos. Ir be jokio pagrindo reikalavo piniginių kompensacijų, nors pats sutiko, kad jo svetainė itin smarkiai apkrauna serverio CPU ir kad mes laikėmės visų savo įsipareigojimų nepaisant to, kad "rufas" nesilaikė savųjų.

  21. Ištrinti sistemą visada galima, bet tai ne sprendimas tiems, kas jau naudoja LxAdmin/Kloxo. Prieš 3 dienas buvo išleisti sistemos pataisymai, kurie apsaugo serverį su Kloxo nuo įsilaužėlių iš išorės - tai jau nemažai.

     

    Deja, vienintelį LxAdmin/Kloxo kūrėją ištiko labai liūdnas likimas, todėl greičiausiai tai bus paskutiniai pataisymai. Esant galimybei, aišku, geriau pakeisti Kloxo valdymo pultą į kitą ir juo labiau nediegti jo į naujus serverius.

  22. "root" slaptažodis reikalingas greitesniam patvirtinimui, jog prašymą siunčiantis asmuo turi įgaliojimus administruoti serverį ir/ar prašyti atlikti administravimo darbus.

     

    Jei kas iš čia vis kritikuojančių gudruolių-konkurentų savo nuožiūra landžioja po klientų duomenis - jūsų reikalas, bet tik nereikia tokios praktikos piršti kitiems.

  23. Keista girdėti šiuos nusiskundimus, nes mazgai angis, pitonas, smidras techninės įrangos atžvilgiu yra visiškai identiški - CPU juose yra 2 x Xeon L5410, sumoje po 8 branduolius, kurių vidutinis apkrovimas ~30%.

     

    Jei kas įsitikinęs, kad problema techninėje įrangoje - parašykit į [email protected], perkelsim jūsų VDS į tuščią mazgą kitame duomenų centre. Bus kitas hardware ir internetas, tiesa, tokiu atveju keisis serverio IP.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...