ReikiaPuslapio
-
Pranešimai
756 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
27 -
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Forumas
Kalendorius
Parduotuvė
Akademija
Skelbimai
ReikiaPuslapio Pranešimai
-
-
Pagal tai, kiek pliusų susilaukė neigiami komentarai apie knygą, suprantu kad Uždarbio auditorijai tokių knygų nereikia. Kitas dalykas - kritikuoja tie, kurie ir taip nepirktų tos knygos.
Kritiką priimu, bet tikrai nemanau kad knygos stilius toks tragiškas kad VIEN dėl to jos nepirktų. Jau yra 40+ pirkimų, kiek sulaukiau atsiliepimų apie knygos TURINĮ - visi teigiami. Tai to man ir užtenka. Jei žmonės sakytų "rašai nesąmones" - tada sustočiau ir suklusčiau, o kalbos stilistika niekada ir nebuvo mano tikslas. Jei skaitytojai galvoja kad tai nepagarba jiems - oh well, tokie skaitytojai ir nėra mano tikslinė auditorija.
-
Paprastas klausimas- o knygą kas nors redagavo? Teksto struktūra tragedija, minčių seka vien iš informacinės pastraipos- kratinys.
Ačiū už pastabas. Knygos tikslas nebuvo tiksliai pagal kalbos kultūros taisykles viską išdėlioti, nes nei aš nei knygos auditorija nėra kalbininkai, ir iš tų, kurie nupirko (tokių jau 30+) negirdėjau nusiskundimų dėl teksto struktūros.
Bendrai tai mano toli gražu ne pirma knyga, gal kokia 5-ta ar 6-ta tai visos parašytos tuo pačiu principu - svarbu esmė, kurią norima pasakyti, o ne tai kaip tai apiforminta. Kitaip eičiau į leidyklą ir taip, gal samdyčiau redaktorių ir panašiai, bet tada ir knygos kaina padvigubėtų, nemanau kad skaitytojai norėtų mokėti dvigubai vien už "taisyklingesnį" tekstą (o redaktoriai kartais ir pataiso taip kad po to neįmanoma įskaityti, nes per daug lietuviškai).
Bendrai - haters gonna hate, trolls gonna troll, kritikai gonna kritikuot, o tie kam knyga aktuali ir kas nori pasiekti kažką programuotojo karjeroje - tiesiog perka ir skaito.
-
Taip, tai sunku, bet tuo pačiu smagu ir reikalinga. Tik kaip tu tą geriausią savo srities specialistą atskirtum? Kokius kriterijus naudotum? Suprantu, kad yra visokie tournamentai, bet juose dalyvauja tik maža dalis. Ar yra kokios nors pripažintos ir vieningos visame pasaulyje virtualios platformos (apšviesk), kur pagal kokį nors taškų kiekį jau galime nustatyti pačius geriausius?
Na čia jau filosofinis klausimas, čia ne sportas kad medalius dalintume. Šiaip specialistai manau atskiriami pagal tai prie kurių projektų ir su kokiais klientais dirba, bet šiaip daug papildomų faktorių. Nemanau kad čia reikia tiesiogiai lygintis su kitais, čia kaip lyginti obuolius su kriaušėmis.
-
kaip pasaulyje yra vietos normaliems žmonėms, taip yra ir bomžams ar nusikaltėliams, tai kodėl ir ne netalentingiems programuotojams? Tiesiog skiriasi jų veiklos.
Tiesos yra, vidutinybių pilnas pasaulis. Bet knyga ne apie tai - knyga apie normalią stiprią karjerą, o kažkaip bomžo "karjera" ar nusikaltėlio "karjera" neatrodo labai patrauklios.
Gyvenimas per trumpas kad siektume vidutiniškų rezultatų, be to tai nuobodu. Daug įdomiau siekti kad būtume geriausi savo srities specialistai, kad ir kokia ta sritis būtų.
http://www.inspirationboost.com/wp-content/uploads/2012/05/10-Donald-Trump-Quotes.jpg
-
- Populiarus pranešimas.
- Populiarus pranešimas.
Sveiki,
Retokai jau reiškiuosi forume, bet nusprendžiau šįkart pasidalinti apie e-knygą, kurią išleidau prieš 3 dienas:
E-knyga "Programuotojo karjera: kaip uždirbti daugiau"
Pačios knygos istorija ir atsiradimo priežastis: bendraudamas su programuotojais Lietuvoje ir užsienyje, pastebiu ryškų skirtumą mūsų nenaudai - deja, mums trūksta gebėjimų. Bet ne techninių - IT specialistai mes labai geri. Spragos yra verslo pusėje - neturime pakankamai verslumo ir pardavimų gebėjimų, o to rezultatas - mažesni atlyginimai, užsakovai iš serijos "Clients from hell", projektai kurie užsitęsia dvigubai ilgiau. Tai bandysime pasiaiškinti, kas kaltas ir ką daryti.
Realiai idėja kilo tada kai pradėjau gauti emailu ir per FB vis daugiau klausimų kai žmonės prašė patarti kaip rasti programuotojo darbo ar kokią kalbą geriau mokintis kad būtų didesnis uždarbis ar pan. Tada ir supratau kad šiaip programuotojams rašomos knygos tik apie programavimą, o apie karjerą ir verslumą praktiškai nėra. Tai tikiuosi šia knyga kažkiek užpildysiu spragą.
Kad būtų įdomiau - štai pirmasis skyrelis iš knygos:
* * * * * * * *
Kas sakė, kad programuoti lengva
Programuotojai ir IT specialistai vadinami “svajonių jaunikiais”, jų algos dvigubai didesnės už šalies vidurkį, ir dar paklausa yra didžiulė, nes visiems verslams reikia IT sprendimų. Tai turėtų skatinti mokintis programuoti visus jaunuolius, ar ne? Bet aš matau kiek kitokią realybę.
Taip, jaunuoliai susižavi aukso kalnais ir bando. Mokinasi, skaito, rašo kodą. Bet iki realaus programuotojo, sugebančio pagaminti pilnavertį projektą - išauga labai nedaugelis. Pats gaunu nemažai laiškų su skundais - "per sudėtinga", "o gal patartumėte kaip greičiau/paprasčiau", "ar tikrai reikia mokėti tiek kalbų, galvojau užteks tik PHP" ir pan. Kursus ar pamokas pradeda daug, bet užbaigia mažiau nei dešimtadalis. Ir ne be priežasties.
Programavimas nėra tiesiog kodo rašymas, tai nėra gramatikos diktantai. Tai loginio mąstymo ir analizės reikalaujantis mokslas - prieš rašant kodą, reikia sugalvoti kokį ir kur, ir dar taip, kad veiktų ne tik teisingai, bet ir greitai bei saugiai. Pasak tyrimų, profesionalai prie kodo rašymo praleidžia vos 10-20% laiko, visa kita yra galvojimas, informacijos paieška, užduoties analizė.
Taigi jei karjeros pradžioje galvojate, kad užteks perskaityti kokią knygą, įdiegti WordPress ir jau galėsite kalti pinigus, teks nusileisti ant žemės. Programuotojams mokami dideli pinigai ne šiaip sau - o už tai, kad jie žino daug ir moka skirtingas kalbas ir technologijas pritaikyti pagal situaciją. O tokia patirtis ateina tik su realių projektų kūrimu, kas reiškia ne mėnesius, o metus.
Prigąsdinau? Labai gerai. Toks ir buvo tikslas. Nes jei esate kelio pradžioje ir sprendžiate apie būsimą profesiją, tai reikia daryti nusiėmus rožinius akinius.
-
Teisingai Plx, tik reikia tą daryti ne ArticlesController, o AuthController faile funkcijoje postLogin() jei neklystu.
-
-
Mintys visai geros, patiko. Bet pats rašymo stilius - na tikrai, kaip ir sakai, reikia daug rašyti kad taptum rašytoju. Skaitosi sunkiai nes sakinių struktūra yra pilstymas to paties per tą patį (galima bent pusę straipsnio išmesti ir esmė nenukentės), plius klaidos ir smailai ne į temą bado akis, bet čia gal tik man.
Patiko paveiksliukai, atspindi realybę. Hm, gal jums geriau paveiksliukus tokius piešti nei blogą rašyti? :)
-
Žmogus pasirinktas, ačiū kandidatams.
-
Sveiki,
Vienam kliento puslapiui reikalingas paprastas, bet ne prastas logotipas. Kaip parašyta temoje, biudžetas iki 40 EUR.
Kas norite apsiimti - lauksiu AŽ, papasakosiu plačiau. Dėkui.
-
Kaip kasmetinio ir lojalaus konferencijos lankytojo, norėčiau pasiteirauti. Kurių metų LOGIN'as tau buvo geriausias/įdomiausias? Ir kodėl? :)
Taip tiesiogiai niekad gal nelyginau, bet greičiausiai LOGIN 2012 su Jimmy Wales:
Dar 2013 tikrai gerai buvo: http://www.gmarketing.lt/login-2013/
O vat praeiti du renginiai turėjo daugiau WTF momentų nei WOW momentų.
-
- Populiarus pranešimas.
- Populiarus pranešimas.
Kol dar neatslūgo ką tik pasibaigusio LOGIN 2015 prisiminimai, noriu pasidalinti asmeniniais įspūdžiais, kaip kasmetinio ir lojalaus konferencijos lankytojo. Galbūt jau iš pavadinimo galite numanyti mano įvertinimą, bet apie viską iš eilės.
Pradėkime nuo istorijos – apie ką yra LOGIN konferencija? Jos šaknys yra 2007 metais vykusi blogerių konferencija, kuri 2008 metais persivadino į BLOGin, o 2009 metais jau gavo dabartinį LOGIN pavadinimą (tiesa, vyko Siemens arenoje). Tad organizatorių skelbiama kaip 9-toji LOGIN konferencija yra ne visai teisingas skaičius, bet tebunie.
Štai kokius etapus praėjo LOGIN pagal tematiką:
– Blogerių konferencija
– IT konferencija (kur galima buvo pačiupinėti naujausius aifonus ir kitą hardvarą)
– Verslo konferencija (vis daugiau pranešimų buvo apie verslą ir atsirado vis didėjančios Startupų salės)
– Progreso konferencija (kad ir ką tai reikštų)
http://verslasonline.lt/wp-content/uploads/2015/05/login_progresas.png
Taigi, organizatorių manymu, vyksta progresas. Tik man, kaip nuolatiniam lankytojui, atrodo kad renginys praranda savo veidą – pripažinkime, jis jau yra apie bet ką. Ir konferencijos turinys eina blogyn (o bilieto kaina aukštyn) – būtent taip ir pavadinau straipsnį. Seriously, apie tai galima spręsti iš Šalčiūtės dalyvavimo (prie jos dar sugrįšime) ir iš Olego Šurajevo stand-up comedy pasirodymo (jau yra ir video). Realiai kviečia bet ką, kas gali pakalbėti ir surinkti auditoriją vien iš savo vardo.
Tai kas blogai su tuo turiniu?
Pažiūrėjus į programą, viskas atrodo gan rimtai – beveik dešimt salių, rimtos temos, skambūs pavadinimai ir šūkiai. Tik nuėjus paklausyti pranešėjų, dažniausiai supranti kad gaišti laiką. Ir tada eini arba kavos su sutiktais draugais, arba stalo futbolo pažaisti, arba tiesiog atsisėdi su laptopu kažką padirbėti. Čia neperdedu, realūs vaizdai iš konferencijos – pasižvalgykite po fotoalbumą ir pastebėsite kad kas penktoje nuotraukoje žmonės ryškiai nuobodžiauja.
Dabar konkrečiau – dėl kokių skirtingų priežasčių nusivyliau dauguma pranešimų:
– Pranešimo pavadinimai būna per daug “geltoni” o realiai pasakoja visai ne apie tai, arba visai kitokiu kampu
– Pranešimas virsta atvira pranešėjo įmonės reklama
– Pasakoja visiškai akivaizdžius dalykus (“reikia daug dirbti, ir tada kažką pasieksi”)
– Visas pranešimas susiveda į motyvacinę kalbą, be jokio turinio
– Kai kurie pranešėjai tiesiog akivaizdžiai nemoka pristatinėti arba tragiškai kalba angliškai
Apibendrinant, vertinu pranešimus pagal vieną kriterijų – ar išėjęs iš salęs, noriu kažką konkretaus padaryti ar pakeisti savo gyvenime. Ar tas pranešimas turi kokių nors konkrečių “call to action” ar “takeaways” (teatleidžia man kalbininkai, tingiu ieškoti lietuviškų vertalų). Ir, deja, dauguma pranešimų pagal šią skalę nuvilia.
Toks jausmas, kad organizatoriai kviečia žmones pakalbėti: suvažiuoja vardai, pavardės ir pareigos, o apie ką jie kalbės – niekam nerūpi. Pačioje svetainėje prie daugumos pranešimų buvo pateiktos pranešėjų biografijos, bet ne tai, apie ką bus tema ir kas būtent bus pasakojama. Taigi, dar vienas akmuo į organizatorių daržą – labai sudėtinga buvo išsirinkti, į kur verta nueiti: žmonės spėliojo pagal pavadinimą (kuris, kaip sakiau, dažnai būdavo apgaulingas).
(Sporto) salių užimtumas
Ne veltui paminėjau žodį sporto. Nes realiai reikėjo stumdytis ir grumtis už vietą po saule. DELFI ir Paysera salės dažnai nesutalpindavo visų norinčių, nors tuo metu pagrindinėje salėje buvo tuščia – arba nevyko nieko, arba neįdomus svečias iš užsienio. Jau nekalbant apie tai, kad tarp pranešimų nebuvo normalių pertraukėlių – jei vienas užtempdavo 5 minutėmis ilgiau, tai kol nueidavai (tiksliau, grįžtant prie sporto temos – nubėgdavai) iki kitos norimos salės, ten nebebūdavo vietų.
Suprantu, kad organizatoriams salių/žmonių/laiko suskirstymas yra nelengvas logistinis grafų teorijos uždavinys, bet galėtų labiau pasistengti.
Monika vs Andrius
Kaip be jų? Tema, susilaukusi garsiausio ažiotažo ir aptarinėjimo dar ilgai prieš renginį – pradžioje kai pasirodė informacija apie Šalčiūtę kaip dalyvę, o po to kai paaiškėjo kad ją dar ir kalbins kitas panašaus plauko veikėjas Užkalnis. Aš noriu pabrėžti ne tą komišką faktą, kad jie dalyvauja progreso konferencijoje, bet tai, kaip visa tai buvo “prasukta” – iš tikro, pačiam renginiui tai buvo didžiulė reklama.
Kad ir kaip visi varytų ant šių dviejų žmonių, bet į salę, kaip ir buvo prognozuojama, žmonės netilpo – teko dar transliuoti vaizdą didelėje salėje. Ir dar ilgai po to netilo kalbos ir aptarinėjimai – o blondinė tą pasakė, ano nepasakė, o dar jos papai ir t.t. Bet ar žmonės supranta kad visa tai visiems jiems buvo nemokama reklama – tiek Monikai, tiek Andriui, tiek ir LOGIN konferencijai! Visų jų honorarai turbūt dar kiek ūgtelėjo. Tai iš tikro, visa šita istorija yra turbūt geriausia verslo ir PR pamoka iš visos konferencijos – tai, ką protingi dėdės verslininkai pasakojo ištisas dvi dienas su strategijomis ir filosofiniais pamąstymais, tą “Mergina iš pasakos” padarė tiesiog ateidama ir parodydama save. Ir susižėrė visų akių ir ausų dėmesį. Tiesiog. In your face.
O tai kas buvo gerai?
Nebūsiu visiškai negatyvus – buvo konferencijoje ir gerų momentų. Kaip pranešimus tikrai galima užskaityti BoredPanda istoriją, Justo iš Vinted asmeninį pasakojimą, WorkShop’us ir dar keletą žmonių, kurie atėjo tikrai pasiruošę.
Taip pat užskaitau startupų salę: tiek pačius pristatinėjamus projektus, kurių lygis – tiek pačių verslų, tiek pristatymų – metai iš metų gerėja, tiek ir organizavimo lygį, tiek ir pranešimus. Ten buvo į ką pažiūrėti, ko pasiklausyti ir su kuo pakalbėti – asmeniškai džiaugiuosi kad iššovė ir pradėjo augti lietuviškas išsilavinimo projektas GoHisto.
Plius ką galima tikrai išskirti – tai labai gerą internetą. Ačiū ir pagarba TEO, kad (pagaliau) nekyla jokių skundų, o užsienio svečiai stebisi mūsų interneto greičiu. Galima buvo ir patvytinti, ir padirbėti kam reikia, ir nuotraukas sukelti į soc.tinklus be problemų.
Apibendrinimas – ar verta mokėti pinigus?
Bent iš kelių žmonių girdėjau tokį pasakymą konferencijos metu: “Gerai kad gavau kvietimą ar man darbdavys apmokėjo – pats tai už savo pinigus tikrai gailėčiausi nuėjęs”. Taigi, organizatoriams tikrai pats laikas susimąstyti – ar nuolat didėjanti bilieto kaina ir nuolat krentantis pranešimų lygis neprivers žmonių kitamet likti namie/darbe.
Kita vertus, kaip teisingai Facebook’e paminėjo Ugnius Kiguolis, gal žmonės per daug tikisi – jei pranešimuose nori išgirsti know-how ir gilesnių įžvalgų, tai tokio renginio kaina turėtų dar augti bent kelis kartus. Gal iš tikro visą LOGIN konferenciją reikia vertinti kaip pramogą, kaip laisvalaikio praleidimą su draugais, kaip galimybę dvi dienas smagiai nedirbti, kaip tiesiog fun. Bet tada ar nėra kitų geresnių būdų pramogoms išleisti tuos keliasdešimt eurų?
Straipsnio originalas: VerslasOnline.lt
- Kernius , yomajo , IdejosVerslui ir 19 kitų sureagavo į tai
- 22
-
Čia yra custom backendas su custom frontendu, kas reiškia, kad tokios niekur negausi, nebent turi atlikusius kelis tūkstančius eurų.
Sakyčiau tokiam projektui tai būtų labiau keliolika ar keliasdešimt tūkstančių.
-
-
-
"Jokių lyderių ar viršininkų" = jokios atsakomybės.
"visi pasitaria ir nsuprendžia, kiek yra vertas kiekvienas komandos narys" - idealiame pasaulyje gal ir veiktų.
Ir šiaip, kokia yra nauda iš jungimosi prie šios komandos? Daugiau užsakymų? Daugiau pinigų? Ką freelanceris gauna papildomai išskyrus naują bendruomenę?
O šiaip tai siūlyčiau kurti įmonę ir samdyti žmones su panašia "4-hour work week" vizija. Investavęs savo pinigų/laiko, pamatytum (Lietuvos) realybę.
-
Kažkaip verslo sąvoka yra mistifikuojama ir dažoma juodom spalvom. Kodėl yra taip rūpinamasi jog žmogus nemėgintų realizuoti savo norų? Tvarkoj, žlugs - gyvens toliau. Neatims tau verslas rankos ar kojos gi.
Ne, aš nesakau kad nereikia realizuoti savo norų, viskas puiku jei žmogus to siekia. Problema kad daugelis galvoja kad tai yra lengviau negu yra iš tikrųjų. Bent mano aplinkoje kaip tik ne juodom spalvom o rožinėm spalvom viskas piešiama - maždaug, eikite kurkite verslus, ir bus jums laimė. O iš tikro verslas tai yra tas pats darbas tik kitokio pobūdžio.
-
Labai geras gidas, užskaitau.
Tik viena problemėlė - kiek pats esu bandęs marketingą per Twitterį - tiek Lietuvoje, tiek užsienyje - konversija yra LABAI maža. Tik Lietuvoje ir užsienyje dėl kardinaliai skirtingų priežasčių - Lietuvoje vartotojų yra per mažai, o užsienyje yra per daug (dėl to žinutės pradingsta sraute).
Realiai autorius teisingai sako - kad reikia susibendrauti su kiek įmanoma daugiau žmonių, bet čia kaip ir bet kuriame socialiniame tinkle - tu galėsi kažką reklamuoti ir kažką pardavinėti tik tada, kai žmonės tavimi pasitikės, žinos tavo vardą ir žinos, kad tai ką siūlai jiems gali būti naudinga. Tam reikia TIKSLINĖS auditorijos, tam kartais reikia asmeniškai pažinoti savo followerius, ir tai yra ILGALAIKĖ strategija. Čia per savaitę ar per mėnesį nieko doro nepasieksi - aišku, priklauso nuo to, koks yra tikslas.
Marketingo ir pardavimų prasme visgi iš visų socialinių tinklų Twitter rodo prasčiausius rodiklius, jei nori startuoti nuo nulio. Jei jau turi 10k followerių (ir jie natūralūs, o ne nupirkti) - tada taip, bet juos surinkti yra pragariškas darbas. Lengviau tai padaryti Facebooke (čia vėlgi kalbu apie natūralius fanus o ne jų pirkimą) ir ten konversija žymiai didesnė.
-
- Populiarus pranešimas.
- Populiarus pranešimas.
Pastaruoju metu Zuckerbergo ir kitų startuperių sudarytas mitas, kad verslas - tai laisvė, tai kietas užsiėmimas, tai prestižas. Bet mažai kur parodoma tikroji verslo realybė: verslas - tai 12+ valandų per parą darbas, tai didžiulė atsakomybė (ne tik už save ir šeimos biudžetą, bet vėliau ir už savo darbuotojus), tai nemigos naktys galvojant kaip padidinti pardavimus, tai išėjimas iš komforto zonos nes tenka priiminėti labai sunkius sprendimus ir rizikuoti. Ir t.t.
Tai prieš sakydamas "aš noriu verslo", žmogus turi pagalvoti ar jis nori tik "verslo rezultatų" (sąskaitos šveicariškam banke ir pan.) ar ir "verslo kasdienybės" su kuria teks gyventi daug metų kol bus pasiektas apčiuopiamas pelnas.
- iMindaugas , Auksinis , IdejosVerslui ir 7 kiti sureagavo į tai
- 10
-
49. Facebook yra Facebook tik skirtas X?
Originalas: "Facebook is Facebook for X". Mintis kad visi statupai dabar yra kažkokio kito garsaus startupo atkartojimas siaurai nišai - "Facebook vienišoms mamoms", "Booking.com kaimo turizmui", "Uber Lietuvoje" ir t.t. Tai kartais nueina iki absurdo, ką ir bando išsakyti autorius - kad pats Facebook jau gali būti traktuojamas kaip Facebook, skirtas kažkokiai nišai.
-
- Populiarus pranešimas.
- Populiarus pranešimas.
Apie verslą galima skaityti kiek tik nori, bet kol pats nepajauti to savo kailiu, tol nesuvoki kai kurių tiesų ir gyveni su rožiniais akiniais. Dėl to jei jau kažką skaityti, tai konkrečią patirtį žmonių, kurie per daug ką perėjo. Tai man pasitaikė vienas būtent tokio žmogaus straipsnis – britas programuotojas Ben Dixon, praeidamas nemažą kelią startuolių pasaulyje ir iš techninės, ir iš verslo pusės, sudaro trumpų frazių-pastebėjimų sąrašą, ką jis pasakytų jaunesniam sau – ir tuo pačiu jaunesniems pradedantiesiems verslininkams.
Taigi, štai išverstas sąrašas, prie kai kurių minčių skliausteliuose pateikiu savo komentarus jei su kažkuo nesutinku ar galiu papildyti.
1. Jūs tikrai konstruosite visko per daug ir paleisite produktą per vėlai. Paranojiškai stenkitės to išvengti.
2. Kažkas visada jau dirba ties ta pačia idėja, ir tai nėra blogai
3. Visada atsisakykite, jei kas nors prašo jūsų pasirašyti informacijos neviešinimo pasižadėjimą, prieš pasakodamas jums savo idėją
4. Patinka jums ar ne, bet verslo susitikimai ir pažintys Londone neapsieina be alkoholio. Suraskite būdą su tuo susitaikyti ir nejausti nuolatinių pagirių. (tikra tiesa, Londono meetup’ai beveik visada būna baruose arba atveža alaus į ofisus)
5. Žmonės, kurie tikrai kažką pasiekia, yra ne tie, kurie nuolat išeina išgerti.
6. Tiesinis augimas gali būti blogiau nei jokio augimo.
7. Dauguma žmonių, kurie kalba apie filosofiją “fail fast”, patys jos nepraktikuoja.
8. Lengva sakyti, kad užsiimate “customer developmentu”, nors iš tikrųjų bandote potencialius klientus pritempti prie to ką patys bandote sukurti.
9. Visi turi krūvą nepanaudotų domeno adresų.
10. Lengva tapti super-kritiku ir į kiekvieną idėją atsakyti “Taip, bet taip neveiks dėl X”. Tai tinginių elgesys, nedarykite to.
11. Ypatingai atsargiai elkitės su žmonėmis, kurie yra naujokai versle – nekalbėkite su jais iš aukštai, ir sugėdinkite tuos kurie taip daro.
12. Tikrai sudėtinga klausytis kažkieno idėjos, kurią jūs jau matėte keletą kartų patyrusią nesėkmę, ir susikoncentruoti ties bandymu surasti šioje idėjoje kažką unikalaus ar įdomaus.
13. Tas, kas yra labai geras programuotojas, nebūtinai moka laiku paleisti projektus. Aš visada mieliau dirbsiu su tuo, kuris paleidžia laiku, negu su tuo kas techniškai dirba nepriekaištingai.
14. Programavimo kalbų ar frameworkų karai yra smagus užsiėmimas bare prie alaus, bet realiame gyvenime labai mažai vertės.
15. Geras programuotojas gali pradėti programuoti bet kokia kalba ar platforma per dvi savaites.
16. Aš vis dar nepažįstu tikrųjų investuotojų.
17. Nuolat akcentuoti, kaip puikiai jums sekasi, yra varginantis dalykas – be to, tai trukdo pastebėti ir švęsti tikrąsias pergales.
18. Labai sunku sukurti produktą, jei neturi gilaus asmeninio susidomėjimo ta problema, kurią jis sprendžia.
19. Įsimylėti produktą (vietoje problemos) yra labai pavojinga.
20. Tu gali išsisukti, nežinodamas kaip veikia hash-lentelės, bet kai galiausiai išmoksti – būna geras jausmas.
21. Tą patį galima pasakyti apie “Big O”.
22. Sėkmės per naktį neegzistuoja. “Socialinis tinklas” vis tiek geras filmas.
23. Aš vis dar nesuprantu PR’o.
24. Dauguma techninių sprendimų yra trivialūs, palyginus su tuo, kaip “nunešti” produktą iki žmonių rankų.
25. Sukurti kažką, ko nori žmonės, yra turbūt mažiau naudinga euristika, nei sukurti tai, ko norite patys.
26. Bet tai, kad to norite jūs, dar nereiškia, kad kiti to norės tiek, kad tai taptų verslu.
27. Jei neturite patirties konkrečioje industrijoje, greičiausiai klystate dėl to, kaip ji veikia, kokias problemas turi jos žmonės ir kaip jas spręsti. Kalbėkite su žmonėmis.
28. “Reklama” yra vieta kur verslo modeliai eina numirti.
29. “Mes apmokestinsime/parduosime duomenis” yra nauja “Reklama”.
30. Žmonės, su kuriais galiausiai norėsite dirbti, yra tie, kurie visada ieškos būdų kaip jums padėti. Būkite kaip jie.
31. Įvaldykite meną prašyti. Dauguma žmonių suteiks jums nuolaidą be jokios priežasties, jei tik paprašysite. Jei matote kažką, kas yra svarbus ir įtakingas, susipažinkite su juo.
32. Įvaldykite meną sakyti NE – nuo žmonių, prašančių nuolaidos, iki įdomių projektų, kuriems neturite laiko.
33. Dukart pamąstykite, ar verta daryti verslo krypties pakeitimą link tos, kuri atrodo logiška iš verslo pusės bet prives prie produkto, kuris jums neberūpės.
34. Rašymas (tinklaraštis, knygos, žurnalai) yra labai pozityvi patirtis. (Tikrai taip, patvirtinu 100% iš savo patirties – kitaip nerašyčiau šio straipsnio)
35. Nekreipkite per daug dėmesio į interneto komentarus apie kažką, ką jūs parašėte. Visada yra kažkas, kam nepatinka konkretus sakinys.
36. Vienas trolis gali nubraukti šimtą pozityvių komentarų, būkite negailestingi ir šalinkite juos iš savo bendruomenių.
37. Jei kam nors pristatote savo idėją prie kavos, pabaigoje paprašykite jų pristatyti savąją.
38. Žadėkite, kad su kuo nors supažindinsite, tik tada, kai tikrai ruošiatės tą padaryti. Žmonės greitai įgauna pažaduko reputaciją.
39. Ne sakykite, o darykite, rodykite. “Aš ruošiuosi sukurti šitą nerealų produktą” yra DAUG mažiau nei “Aš sukūriau šitą mažiuką pusiau veikiantį produktą, kuris daro kažką realaus”. VISI kažka RUOŠIASI sukurti, dauguma žmonių niekada taip ir nesukuria.
40. Kurti produktas yra nerealus užsiėmimas, per daug neįsivelkite į “Lean startup” metodiką ir paprastų vieno puslapio projektų kūrimą.
41. “Lean startup” yra puiku, bet tai yra techninė brošiūra, o ne knyga. Perskaitykite porą pirmų skyrių ir pagausite pagrindinę idėją. “Four steps to epiphany” yra turbūt geresnė knyga, nors ir labiau techninė.
42. Dauguma patarimų apie startupus yra siaubingi, o geri patarimai dažniausiai akivaizdūs. Kiekvienas duoda skirtingus patarimus, pasikliaukite savo nuojauta.
43. Išskyrus tada, kai klientai jums sako ko nori, tada ignoruokite savo nuojautą ir pasikliauskite jais.
44. Niekas niekada nenaudojo Bitcoin bankomato praktiniais sumetimais.
45. Kurkite verslo planus “ant servetėlės”, vien tam kad pažiūrėtumėte ar ta idėja veikia labai mažoje skalėje.
46. Labai lengva ignoruoti žmones, kurie pokalbį pradeda nuo “Aš ieškau technologinio partnerio startupui”. Jei tai darysite – praleisite progą pabendrauti su kai kuriais įdomiais žmonėmis. Bet atvirai sakykite iškart kad į partnerio rolę nepretenduojate, kad žmogus negaištų laiko.
47. Bandymas pritraukti investicijų ir dalyvavimas akseleratoriuose yra darbas pilnu etatu. Jūs arba kuriate, arba bandote pritraukti investicijas. Ne abu. Jei abejojate, pasirinkite kūrimą.
48. Sprendimas absoliučiai daugumai problemų slypi ne technologijose. Tai nesustabdo žmonių nuo bandymo jas spręsti programėlių pagalba.
49. Facebook yra Facebook tik skirtas X
50. Idėja, iš kurios juokėtės per hakatoną, gali vis dar būti gyva, kol jūsiškė patiria fiasko.
51. Jei yra žmonių, kuriems nuoširdžiai patinka patirti nesėkmes, aš tokių nesutikau.
52. Tai nebuvo “jūsų idėja”, jei jūs jos nepaleidote. Priešingu atveju mano idėjos buvo Facebook, Nest ir Oculus Rift.
53. Žmonės nevogia idėjų. Pasakokite kuo daugiau žmonių. Niekada neprašykite pasirašyti sutikimo dėl informacijos neatskleidimo prieš pasakodami apie savo idėją, iškart prarasite visą reputaciją.
54. Būti draugais su kažkuo yra ne tas pats, kas produktyviai su jais dirbti.
55. Mažos komandos gali judėti LABAI greitai, būkite atsargūs pritraukdami papildomus žmones į projektus, kur greitis ir lankstumas yra svarbūs.
56. Multi-taskinimas neegzistuoja, persijungimo kaštai yra didžiuliai, darykite vieną dalyką vienu metu ir darykite tai gerai. Raskite būdą užblokuoti pašalinius trukdžius.
57. Perskaitykite viską, ką parašė Paul Graham.
58. Technologinės naujienos (ir šiaip naujienos) turi labai mažai naudos. Geriau yra knygos ir pokalbiai.
59. Perskaitykite knygas Founders Stories, Fooled By Randomness ir The Four Steps to the Ephiphany.
60. Logotipas pradžioje nesvarbus, pasirinkite paprastą tekstinį logotipą, kurį po to galėsite pernaudoti įvairiomis formomis.
61. Jei galite, dokumentuokite savo projektus ir talpinkite juos kaip atvirą kodą. Kartais tokiu būdu susipažinsite su labai įdomiais žmonėmis.
62. Nuolat dirbti po 12 valandų per parą nėra gerai. Jei tai kartojasi, raskite būdą optimizuoti.
63. Kalbėkite su visais.
Vertimo originalas: VerslasOnline.lt
Straipsnio originalas: What I’d tell myself about startups if I could go back 5 years.
- TheVukasLt , Jasinka , sparagas ir 7 kiti sureagavo į tai
- 10
-
Vėl ieškau programuotojo į pagalbą. Dirbant su užsienio klientais, išryškėjo niša, kurią bandau užimti - adminpanelių kūrimas. Tai sukūrėme su kolega įrankį joms greičiau kurti (alfa-versija - http://quickadmin.webcoderpro.com/ - kurta su Laravel 5), ir dabar reikia programuotojo, kuris galėtų su juo kepti projektus. Tai pirma užduotis būtų su tuo įrankiu sukurti tris mažus demo-projektus, kuriuos galima rodyti klientams kaip panaudojimo atvejus (showcase). Vėlesni darbai - jei tiks ir patiks - pačios sistemos tobulinimas/priežiūra ir projektų "kepimas". Faktiškai galima traktuoti kaip full-time, tai tie kas dirba po darbo - deja, netinka.
Atlyginimas: už trijų demo-versijų paruošimą 300 eur (čia turėtų būti savaitės darbas), o vėliau tarsimės pagal galimybes.
Reikalavimai tik du: PRAKTINĖ patirtis su Laravel 5 (būtent 5) ir atsakingumas. Darbas laisvu grafiku ir remote bet būtini commit'ai kasdien.
-
Man užkliuvo tai, jog tinklapis iki galo neišverstas. Tai juk taip paprasta... Fix it! :)
Laiko atžvilgiu tai nėra prioritetas, prioritetas yra turinys. Išversiu per artimiausias dienas, reikia rasti kokį pusvalandį.
-
O tai naujienų srautas buvo trūkęs ar tiesiog naują dizainą užmovei?
Tiesiog naują dizainą, ir seniems straipsniams kategorijas pakeičiau, naujų pridėjau.
Mano nauja knyga: "Programuotojo karjera - kaip uždirbti daugiau"
Programavimo pamokos
Atrašyta
Aš neįsižeidžiau, gal taip atrodo. Tik mano tikslas buvo realiai ne knygos rašymas, o pagalba programuotojams, kurie turi problemų savo karjeros kelyje. Kai norėsiu įtikti kalbininkams (mažai tikėtina) ir parašyti, tavo žodžiais "knygą realiai" (nes šita nereali), tada viskas atrodys kitaip - viršelis su gėlytėm, spausdintinis kvepiantis variantas, taisyklinga gramatika pagal vadovėlius, viskas kaip turi būti. Tik tada leidimas truks metus ir knyga kainuos 20 Eur. Paskaityk pvz kaip kolegai užtruko parašyti knygą apie CSS per leidyklą: http://www.nepo.lt/rasytojo-kelias/