Pereiti prie turinio

SIEBEL

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    559
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    SIEBEL gavo reakciją nuo Triperis Kodėl 90% žmonių dirbdami tokį patį darbą uždirba žymiai mažiau nei likę 10%?   
    Perskaičiau visą straipsnį, ir tikrai patiko. Lauksim kitų :)
     
    P.S. Nesiteisink. O ką daryti? Klausia kodėl nepadarei, tai ir sakyt ai facebook'e sėdėjau ar tingėjau
  2. Patinka
    SIEBEL gavo reakciją nuo Triperis Kodėl 90% žmonių dirbdami tokį patį darbą uždirba žymiai mažiau nei likę 10%?   
    Perskaičiau visą straipsnį, ir tikrai patiko. Lauksim kitų :)
     
    P.S. Nesiteisink. O ką daryti? Klausia kodėl nepadarei, tai ir sakyt ai facebook'e sėdėjau ar tingėjau
  3. Patinka
    SIEBEL gavo reakciją nuo Auksius Kaip jums šauna įdėjos?   
    Atsisėdus ir nusprendus kažką kurti nieko nesigauna, bent jau man.. Pradžioje idėjos gali retai kilti. Bet po to, kai mintyse dažnai vis kažką apgalvoji, atmeti vienas mintis, kitas labiau plėtoji, pripranti ir kartais net netikėčiausiu momentu šauna idėja. Na kaip ir sakė vieniems sėdintiems tualete, kitam gal laukiant troleibuso ar tiesiog gulint ir žiūrint į lubas.
     
    Ką daryti su idėja? - Aišku dažniausiai pasijuntame lyg sugalvoję kažką naujo, puikaus ir neįtikėtino. Atsisėdam prie kompiuterio, paklausiam google's ir pasirodo tai jau yra įgyvendinta..
     
    Neverta nusiminti! - Jei jau kažkas yra sukurta, visada galima didinti konkurenciją. Na aišku, jei sugalvosi konkuruot su google gal ir nepavyks, bet ką gali žinoti.. Kad būtų lengviau giliai įkvėpk ir ramiai atsisėdęs ant popieriaus lapo išdėstyk savo idėją. Toliau vertėtų užsirašyti dar kelis dalykus, tokius kaip:

    Ką tikiesi pasiekti su šia idėja? Kam ją pateiksi? Kaip išpopuliarinsi? Kas bus atsakingas už vystymą (tu pats ar kažką samdysi)? Kiek pinigų ir laiko tam gali skirti? Kuo esi geresnis už konkurentus? Kaip įsivaizduoji viską po mėnesio, metų, 5 metų... Sunkiausia manau ne pats įgyvendinimo procesas, bet strategijos kūrimas. Imkim tinklapių dizainerį kaip pavyzdį: norėdamas sužinoti ko reikia klientui turi elgtis vos ne kaip tardytojas. Reikia išsiaiškinti koks bus puslapio stilius, kokios spalvos dominuos, kiek bus nuorodų, nupiešus pirminį variantą ką dar reikės tobulinti ir t.t. Taigi daug pasiruošimo, informacijos rinkimas ir analizavimas. Kaip liaudies išmintis sako: geriau 9 kart pamatuok, o dešimtą pjauk
     
    Sėkmės įgyvendinant savo idėją
  4. Patinka
    SIEBEL gavo reakciją nuo Auksius Kaip jums šauna įdėjos?   
    Atsisėdus ir nusprendus kažką kurti nieko nesigauna, bent jau man.. Pradžioje idėjos gali retai kilti. Bet po to, kai mintyse dažnai vis kažką apgalvoji, atmeti vienas mintis, kitas labiau plėtoji, pripranti ir kartais net netikėčiausiu momentu šauna idėja. Na kaip ir sakė vieniems sėdintiems tualete, kitam gal laukiant troleibuso ar tiesiog gulint ir žiūrint į lubas.
     
    Ką daryti su idėja? - Aišku dažniausiai pasijuntame lyg sugalvoję kažką naujo, puikaus ir neįtikėtino. Atsisėdam prie kompiuterio, paklausiam google's ir pasirodo tai jau yra įgyvendinta..
     
    Neverta nusiminti! - Jei jau kažkas yra sukurta, visada galima didinti konkurenciją. Na aišku, jei sugalvosi konkuruot su google gal ir nepavyks, bet ką gali žinoti.. Kad būtų lengviau giliai įkvėpk ir ramiai atsisėdęs ant popieriaus lapo išdėstyk savo idėją. Toliau vertėtų užsirašyti dar kelis dalykus, tokius kaip:

    Ką tikiesi pasiekti su šia idėja? Kam ją pateiksi? Kaip išpopuliarinsi? Kas bus atsakingas už vystymą (tu pats ar kažką samdysi)? Kiek pinigų ir laiko tam gali skirti? Kuo esi geresnis už konkurentus? Kaip įsivaizduoji viską po mėnesio, metų, 5 metų... Sunkiausia manau ne pats įgyvendinimo procesas, bet strategijos kūrimas. Imkim tinklapių dizainerį kaip pavyzdį: norėdamas sužinoti ko reikia klientui turi elgtis vos ne kaip tardytojas. Reikia išsiaiškinti koks bus puslapio stilius, kokios spalvos dominuos, kiek bus nuorodų, nupiešus pirminį variantą ką dar reikės tobulinti ir t.t. Taigi daug pasiruošimo, informacijos rinkimas ir analizavimas. Kaip liaudies išmintis sako: geriau 9 kart pamatuok, o dešimtą pjauk
     
    Sėkmės įgyvendinant savo idėją
  5. Patinka
    SIEBEL gavo reakciją nuo Auksius Kaip jums šauna įdėjos?   
    Atsisėdus ir nusprendus kažką kurti nieko nesigauna, bent jau man.. Pradžioje idėjos gali retai kilti. Bet po to, kai mintyse dažnai vis kažką apgalvoji, atmeti vienas mintis, kitas labiau plėtoji, pripranti ir kartais net netikėčiausiu momentu šauna idėja. Na kaip ir sakė vieniems sėdintiems tualete, kitam gal laukiant troleibuso ar tiesiog gulint ir žiūrint į lubas.
     
    Ką daryti su idėja? - Aišku dažniausiai pasijuntame lyg sugalvoję kažką naujo, puikaus ir neįtikėtino. Atsisėdam prie kompiuterio, paklausiam google's ir pasirodo tai jau yra įgyvendinta..
     
    Neverta nusiminti! - Jei jau kažkas yra sukurta, visada galima didinti konkurenciją. Na aišku, jei sugalvosi konkuruot su google gal ir nepavyks, bet ką gali žinoti.. Kad būtų lengviau giliai įkvėpk ir ramiai atsisėdęs ant popieriaus lapo išdėstyk savo idėją. Toliau vertėtų užsirašyti dar kelis dalykus, tokius kaip:

    Ką tikiesi pasiekti su šia idėja? Kam ją pateiksi? Kaip išpopuliarinsi? Kas bus atsakingas už vystymą (tu pats ar kažką samdysi)? Kiek pinigų ir laiko tam gali skirti? Kuo esi geresnis už konkurentus? Kaip įsivaizduoji viską po mėnesio, metų, 5 metų... Sunkiausia manau ne pats įgyvendinimo procesas, bet strategijos kūrimas. Imkim tinklapių dizainerį kaip pavyzdį: norėdamas sužinoti ko reikia klientui turi elgtis vos ne kaip tardytojas. Reikia išsiaiškinti koks bus puslapio stilius, kokios spalvos dominuos, kiek bus nuorodų, nupiešus pirminį variantą ką dar reikės tobulinti ir t.t. Taigi daug pasiruošimo, informacijos rinkimas ir analizavimas. Kaip liaudies išmintis sako: geriau 9 kart pamatuok, o dešimtą pjauk
     
    Sėkmės įgyvendinant savo idėją
  6. Patinka
    SIEBEL gavo reakciją nuo Auksius Kaip jums šauna įdėjos?   
    Atsisėdus ir nusprendus kažką kurti nieko nesigauna, bent jau man.. Pradžioje idėjos gali retai kilti. Bet po to, kai mintyse dažnai vis kažką apgalvoji, atmeti vienas mintis, kitas labiau plėtoji, pripranti ir kartais net netikėčiausiu momentu šauna idėja. Na kaip ir sakė vieniems sėdintiems tualete, kitam gal laukiant troleibuso ar tiesiog gulint ir žiūrint į lubas.
     
    Ką daryti su idėja? - Aišku dažniausiai pasijuntame lyg sugalvoję kažką naujo, puikaus ir neįtikėtino. Atsisėdam prie kompiuterio, paklausiam google's ir pasirodo tai jau yra įgyvendinta..
     
    Neverta nusiminti! - Jei jau kažkas yra sukurta, visada galima didinti konkurenciją. Na aišku, jei sugalvosi konkuruot su google gal ir nepavyks, bet ką gali žinoti.. Kad būtų lengviau giliai įkvėpk ir ramiai atsisėdęs ant popieriaus lapo išdėstyk savo idėją. Toliau vertėtų užsirašyti dar kelis dalykus, tokius kaip:

    Ką tikiesi pasiekti su šia idėja? Kam ją pateiksi? Kaip išpopuliarinsi? Kas bus atsakingas už vystymą (tu pats ar kažką samdysi)? Kiek pinigų ir laiko tam gali skirti? Kuo esi geresnis už konkurentus? Kaip įsivaizduoji viską po mėnesio, metų, 5 metų... Sunkiausia manau ne pats įgyvendinimo procesas, bet strategijos kūrimas. Imkim tinklapių dizainerį kaip pavyzdį: norėdamas sužinoti ko reikia klientui turi elgtis vos ne kaip tardytojas. Reikia išsiaiškinti koks bus puslapio stilius, kokios spalvos dominuos, kiek bus nuorodų, nupiešus pirminį variantą ką dar reikės tobulinti ir t.t. Taigi daug pasiruošimo, informacijos rinkimas ir analizavimas. Kaip liaudies išmintis sako: geriau 9 kart pamatuok, o dešimtą pjauk
     
    Sėkmės įgyvendinant savo idėją
  7. Patinka
    SIEBEL sureagavo į radianas Šnipinėjimo pagrindai: konkurentų tinklapių tyrimas - analizė   
    Norint iškilti į pirmutines pozicijas Google paieškos sistemoje, būtina išanalizuoti konkurentų tinklapius. Nėra skirtumo, ar startuoji su visiškai nauju tinklapiu, ar jau turi esamą svetainę, labai svarbu žinoti konkurentų tinklapių situaciją paieškos sistemų rezultatuose ir jų veiksmus SEO optimizacijoje. Šįkart straipsnyje – SEO šnipinėjimo pagrindai. Papasakosiu, kaip atlikti konkurentų tinklapių analizę ir ištirti rinką.
     
    Konkurentu-analize-tyrimas
     
    Galbūt tau nesiseka iškilti į pirmas paieškos rezultatų pozicijas ir manai, kad kažką darai neteisingai? Nebūtinai. Atlikus konkurentų analizę gali paaiškėti, jog jų puslapiai yra tiesiog gerai suoptimizuoti ir tau pasiekti norimą rezultatą užtruks dar šiek tiek laiko. Arba jei konkurentai nėra stiprūs SEO optimizacijos srityje, tau atlikus keletą pakeitimų ir patobulinimų svetainėje ir už jos ribų, bus labai lengva iškilti į pirmąsias Google paieškos pozicijas. O tai pritrauks papildomų naujų klientų. Taigi atlikus konkurentų analizę ir tyrimą paaiškėja, kiek stiprūs yra konkurentų tinklapiai, kaip lengva ar sunku bus kilti pagal norimus raktinius žodžius paieškos sistemos rezultatuose.
     
    Prieš analizuojant konkurentų tinklapius yra būtina atlikti pagrindinių raktinių žodžių tyrimą, pagal kuriuos pritrauksi tikslinius vartotojus. Šis žingsnis yra labai svarbus ir daug ką lemiantis. Jei raktinių žodžių tyrimas bus atliktas prastai, konkurentų tinklapių analizė neturės prasmės.
     
    1. Mąstyk kaip eilinis vartotojas
     
    Kaip jau minėjau, labai svarbu yra teisingai atlikti raktažodžių tyrimą. Turi atrinkti tuos raktinius žodžius, kuriuos naudoja tavo potencialūs klientai. Kartais ši užduotis būna lengva, o kartais – gana sudėtinga. Didelę pagalbą suteikia „Google keywords tool“ įrankis. Šio įrankio pagalba galima išsiaiškinti, kuriuos raktinius žodžius dažniausiai naudoja vartotojai pateikdami užklausas. Taip pat rekomenduoju atsižvelgti į „Google keywords tool“ siūlomus raktinius žodžius. Dažnai pateikiami ilgesni raktiniai žodžiai, kurie turi neblogus užklausų skaičius per menesį.
     
    Analizuodamas ir besirinkdamas raktažodžius, stenkis galvoti kaip vartotojas, o ne tam tikros srities profesionalas, žinantis specifinius terminus.
     
    2. Identifikuok konkurentus
     
    Žinant tikslius raktinius žodžius galima prieiti prie sekančio žingsnio – išsiaiškinti tavo pagrindinius konkurentus. Pagal atsirinktus 3-5 pagrindinius raktažodžius išsirink dominuojančias svetaines paieškos rezultatų pirmąjame puslapyje. Tai yra pagrindiniai tavo tinklapio konkurentai. Tolimesniuose žingsniuose bus analizuojami būtent konkurentų puslapiai.
     
    3. Konkurento tinklapio vidaus analizė
     
    Kuomet žinai konkurentus ir jų tinklapius, tuomet galima pradėti analizuoti, ką jie daro, ar optimizuoja tinklapį ir kaip gali tu pats pakoreguoti savo SEO strategiją, kad sėkmingai konkuruotum paieškos sistemų rezultatuose.
     
    Reikia pradėti nuo vidinės konkurentų tinklapio analizės.
     
    Raktinių žodžių panaudojimas:
     
    Kokius raktinius žodžius konkurentas dažniausiai naudoja puslapių title taguose (title tag)?
    Ar konkurentas naudoja raktinius žodžius puslapių meta keywords taguose? Keywords tagai paieškos sistemoms nebedaro įtakos, tačiau jei jie yra naudojami, reiškia, konkurentai juos laiko svarbiais raktiniais žodžiais.
    Kokius raktinius žodžius dažniausiai naudoja konkurentas tinklapio turinyje ir straipsnių pavadinimuose (taip pat h1, h2 taguose)? Tam nustatyti padės „Keyword Density Analyzer“ įrankis.
    Turinio analizė:
     
    Kokį pagrindinį raktažodį optimizuoti renkasi konkurentas straipsniuose – prekinį vardą ar paslaugą/prekę?
    Kokius raktinius žodžius tinklapio turinyje renkasi konkurentas naudojant vidinių nuorodų inkarinius tekstus?
    Kaip dažnai konkurentas kuria ir atnaujina svetainės turinį (straipsnius, naujienas, kitus įrašus)?
    Kokio tipo turinį dažniausiai kuria konkurentas – vaizdo įrašai, straipsnis, audio įrašai?
    Ar turinyje naudojami h1, h2, h3 tagai?
    Ar lengva pasiekti vidinius puslapius iš pagrindinio puslapio?
    Ar prie skelbiamo turinio yra socialinių tinklų pasidalinimo funkcija? Jei taip – kiek stipriai turinys yra dalinamas socialiniuose tinkluose?
    Techninė analizė:
     
    Kaip sėkmingai konkurentų tinklapis yra reitinguojamas Google paieškoje pagal pagrindinius kelis raktinius žodžius?
    Ar konkurentų tinklapio paveikslėliai yra suoptimizuoti su ALT tagais?
    Ar konkurentų puslapio html kodas yra tvarkingas? Daug informacijos suteikia šaltinio kodas (source code).
    Ar naudojami meta description ir title tagai?
    Atlikus vidinę analizę galima greitai pasakyti, ar konkurentai skiria dėmesį SEO optimizacijai. Jei SEO optimizacija yra žemo lygio, arba jos iš viso nėra – aplenkti konkurentus paieškos sistemų paieškos rezultatų reitinge bus visai nesunku.
     
    4. Išorinė analizė
     
    Taigi toliau reikia išanalizuoti konkurentų tinklapių išorinę optimizaciją, o tiksliau ateinančias nuorodas iš išorinių tinklapių.
     
    Ateinančios nuorodos ir jų kokybė daro itin didelę reikšmę SEO optimizacijos procese ir paieškos sistemų rezultatų puslapio reitinge.
     
    Naudingas įrankis konkurentų backlinkų analizei yra ahrefs. Juo galima išanalizuoti visas ateinančias nuorodas, iš kokių domenų jos ateina, kokie yra nuorodų inkariniai tekstai. Visa tai žinant, galima suprasti, ar konkurentai stipriai optimizuoja svetainę, kokius raktinius žodžius (pagal inkarinius nuorodų tekstus) siekiama iškelti paieškos rezultatuose, kaip intensyvėja naujų nuorodų atsiradimas. Ateinančios nuorodos ir jų tinklapių Page Rank‘as taip pat suteikia svarbių duomenų.
     
    ahrefs
    https://ahrefs.com
    Kiek backlinkų (ateinančių nuorodų iš kitų tinklapių) turi konkurentas?
    Iš kiek skirtingų domenų ateina nuorodos į konkurento tinklapį?
    Kurie puslapiai sulaukia daugiausiai backlinkų nuorodų?
    Kokie inkariniai nuorodų tekstai yra dažniausiai naudojami?
    Kokiuose diskusijų forumuose yra nuorodos į konkurentų tinklapį?
    Ar konkurentai perka SEO nuorodas? Jei taip, tai kokiuose tinklapiuose? Kokio pageranko?
    Dar vienas svarbus faktorius išorinėje analizėje – socialiniai tinklai ir konkurentų veikla jose.
     
    Lietuvoje svarbiausias socialinis tinklas, be abejonės, yra Facebookas. Išsiaiškink, ar konkurentai turi savo puslapį veidaknygėje. Atkreipk dėmesį į prisijungusių prie puslapio žmonių skaičų, kaip dažnai yra talpinamas turinys socialinio tinklo atstovybėje, ar vyksta bendravimas su fanais. Google paieškos reitingui daro įtaką tinklapio figuravimas socialiniuose tinkluose: kaip dažnai yra besidalinamos įvairios tinklapio nuorodos (kiek like‘ų, share‘ų, twitterinimų ir pan.).
     
    Jei konkurento tinklapis turi daug turinio, reikia išsiaiškinti, ar tas turinys yra vertingas ir autoritetingas. Labai naudingas įrankis, kuriuo naudojuosi yra Open Site Explorer. Šio įrankio pagalba galima palyginti keletą tinklapių.
     
    Išvados
     
    Taigi pateikiau SEO konkurentų šnipinėjimo pagrindus – konkurentų analizę ir tyrimą. Šios analizės užtenka pirminiam vaizdo susidarymui apie konkurentus. Žinant konkurentų tinklapio situaciją galima atlikti suplanuotus strateginius veiksmus, kurie leistu iškilti Google paieškos sistemoje aukščiau ir taip pritraukti daugiau klientų.
    Šaltinis
  8. Patinka
    SIEBEL sureagavo į ForeverYoung 5 servisai infografikai kurti   
    Infografika - tai naujas reklamos būdas, kurį naudoja jau visame pasaulyje.
    Skaityti ilgus tekstus nebeįdomu. 40% žmonių geriau reaguoja į vizualinę informaciją.
    Viruso efektas. Infografika įdomi žiūrovui, todėl internete plinta be jūsų dalivavimo.

    Jūsų dėmesiui - 5 servisai infografikai kurti
     
     
     
    http://zillion.net/uploads/media/numbergreen/389a806dd4be3bf0321996874baddac8.jpg
    Creately.Com
    http://zillion.net/uploads/media/infografika/a03b5d35f281708aa3d0bf98addbc3c7.jpg
     
     
    http://zillion.net/uploads/media/numbergreen/7ee5e5b9f37d0f7d433262d1c2e34386.jpg
    Easel.Ly
    http://zillion.net/uploads/media/infografika/3fb16aaca807fa50a050b0c3f83d9aca.jpg
     
     
    http://zillion.net/uploads/media/numbergreen/741525a4ccfa5a238808b1bafe109163.jpg
    Visual.Ly
    http://zillion.net/uploads/media/infografika/ed6cbedbe0e3782a8638d79954dde964.jpg
     
     
    http://zillion.net/uploads/media/numbergreen/b021b39630a385187cdaed86304c2ad9.jpg
    Draw.Lo
    http://zillion.net/uploads/media/infografika/54424cd6244cfd6460b9b2201c656c6b.jpg
     
     
    http://zillion.net/uploads/media/numbergreen/b46a5cab490c200c9609a80392f27ee5.jpg
    Cacoo.Com
    http://zillion.net/uploads/media/infografika/2771c0157a8a1ca6423725dddf44a20f.jpg


     
     
    Pamokos ir resursai

    Create Cool Infographics Tutorial
    Nicholas Felton Guides us through worlds of data
    Infographr
    Daily Infographic
    Visualizing.org
    How to create outstanding modern infographics
    Visual Journalism
    StrangeMaps

     
     
    Žemėlapiai

    StatPlanet
    StatWorld
    ManyEyes
    Google Public Data
    GapMinder
    Gunn Map 2

     
    Pabaigai dar vienas, kažkuo panašus į easel.ly ir visual.ly
    http://infogr.am/infogram.png
     
    Šaltinis: Rašo.me
  9. Patinka
    SIEBEL gavo reakciją nuo Auksius Kaip jums šauna įdėjos?   
    Atsisėdus ir nusprendus kažką kurti nieko nesigauna, bent jau man.. Pradžioje idėjos gali retai kilti. Bet po to, kai mintyse dažnai vis kažką apgalvoji, atmeti vienas mintis, kitas labiau plėtoji, pripranti ir kartais net netikėčiausiu momentu šauna idėja. Na kaip ir sakė vieniems sėdintiems tualete, kitam gal laukiant troleibuso ar tiesiog gulint ir žiūrint į lubas.
     
    Ką daryti su idėja? - Aišku dažniausiai pasijuntame lyg sugalvoję kažką naujo, puikaus ir neįtikėtino. Atsisėdam prie kompiuterio, paklausiam google's ir pasirodo tai jau yra įgyvendinta..
     
    Neverta nusiminti! - Jei jau kažkas yra sukurta, visada galima didinti konkurenciją. Na aišku, jei sugalvosi konkuruot su google gal ir nepavyks, bet ką gali žinoti.. Kad būtų lengviau giliai įkvėpk ir ramiai atsisėdęs ant popieriaus lapo išdėstyk savo idėją. Toliau vertėtų užsirašyti dar kelis dalykus, tokius kaip:

    Ką tikiesi pasiekti su šia idėja? Kam ją pateiksi? Kaip išpopuliarinsi? Kas bus atsakingas už vystymą (tu pats ar kažką samdysi)? Kiek pinigų ir laiko tam gali skirti? Kuo esi geresnis už konkurentus? Kaip įsivaizduoji viską po mėnesio, metų, 5 metų... Sunkiausia manau ne pats įgyvendinimo procesas, bet strategijos kūrimas. Imkim tinklapių dizainerį kaip pavyzdį: norėdamas sužinoti ko reikia klientui turi elgtis vos ne kaip tardytojas. Reikia išsiaiškinti koks bus puslapio stilius, kokios spalvos dominuos, kiek bus nuorodų, nupiešus pirminį variantą ką dar reikės tobulinti ir t.t. Taigi daug pasiruošimo, informacijos rinkimas ir analizavimas. Kaip liaudies išmintis sako: geriau 9 kart pamatuok, o dešimtą pjauk
     
    Sėkmės įgyvendinant savo idėją
  10. Patinka
    SIEBEL gavo reakciją nuo Girtautas Įkvepianti rinkodaros pasaulio pusė   
    Neišmanau apie marketingą, bet ši reklama paliko įspūdį :)
     
    http://www.youtube.com/watch?v=LUOJSnR9z3k&feature=related
  11. Patinka
    SIEBEL gavo reakciją nuo djtalemoon Klausimas dėl web dizaino?   
    Nereikia pykti ant žmogaus, jei nepatinka klausimas aš jį praleidžiu ir nerašau pirkot komentaro. Pradžioje ir aš grybavau, bet kam nepasitaiko, man patiko šios pamokos: http://www.wpdesigner.com/2007/02/19/so-you-want-to-create-wordpress-themes-huh/ čia wordpress temą sukurti mokina, na gal ir primityvokai, bet esmę galima suprasti. Jei tokio darbo reikia vieną na du kart tai manau verčiau sumokėti pinigus profesionalui ir nesukti galvos kaip tą temą užmauti. Geriau daryt tai ką gerai moki. Jei nori išmokti sėkmės :)
  12. Patinka
    SIEBEL gavo reakciją nuo djtalemoon Klausimas dėl web dizaino?   
    Nereikia pykti ant žmogaus, jei nepatinka klausimas aš jį praleidžiu ir nerašau pirkot komentaro. Pradžioje ir aš grybavau, bet kam nepasitaiko, man patiko šios pamokos: http://www.wpdesigner.com/2007/02/19/so-you-want-to-create-wordpress-themes-huh/ čia wordpress temą sukurti mokina, na gal ir primityvokai, bet esmę galima suprasti. Jei tokio darbo reikia vieną na du kart tai manau verčiau sumokėti pinigus profesionalui ir nesukti galvos kaip tą temą užmauti. Geriau daryt tai ką gerai moki. Jei nori išmokti sėkmės :)
  13. Patinka
    SIEBEL gavo reakciją nuo Auksius Kaip jums šauna įdėjos?   
    Atsisėdus ir nusprendus kažką kurti nieko nesigauna, bent jau man.. Pradžioje idėjos gali retai kilti. Bet po to, kai mintyse dažnai vis kažką apgalvoji, atmeti vienas mintis, kitas labiau plėtoji, pripranti ir kartais net netikėčiausiu momentu šauna idėja. Na kaip ir sakė vieniems sėdintiems tualete, kitam gal laukiant troleibuso ar tiesiog gulint ir žiūrint į lubas.
     
    Ką daryti su idėja? - Aišku dažniausiai pasijuntame lyg sugalvoję kažką naujo, puikaus ir neįtikėtino. Atsisėdam prie kompiuterio, paklausiam google's ir pasirodo tai jau yra įgyvendinta..
     
    Neverta nusiminti! - Jei jau kažkas yra sukurta, visada galima didinti konkurenciją. Na aišku, jei sugalvosi konkuruot su google gal ir nepavyks, bet ką gali žinoti.. Kad būtų lengviau giliai įkvėpk ir ramiai atsisėdęs ant popieriaus lapo išdėstyk savo idėją. Toliau vertėtų užsirašyti dar kelis dalykus, tokius kaip:

    Ką tikiesi pasiekti su šia idėja? Kam ją pateiksi? Kaip išpopuliarinsi? Kas bus atsakingas už vystymą (tu pats ar kažką samdysi)? Kiek pinigų ir laiko tam gali skirti? Kuo esi geresnis už konkurentus? Kaip įsivaizduoji viską po mėnesio, metų, 5 metų... Sunkiausia manau ne pats įgyvendinimo procesas, bet strategijos kūrimas. Imkim tinklapių dizainerį kaip pavyzdį: norėdamas sužinoti ko reikia klientui turi elgtis vos ne kaip tardytojas. Reikia išsiaiškinti koks bus puslapio stilius, kokios spalvos dominuos, kiek bus nuorodų, nupiešus pirminį variantą ką dar reikės tobulinti ir t.t. Taigi daug pasiruošimo, informacijos rinkimas ir analizavimas. Kaip liaudies išmintis sako: geriau 9 kart pamatuok, o dešimtą pjauk
     
    Sėkmės įgyvendinant savo idėją
  14. Patinka
    SIEBEL gavo reakciją nuo Taksun Reikia Jūsų nuomones   
    http://www.kilobaitas.lt/KILOBAITAS_staliniai_/Kilobaitas/Kompiuteris_Intel%C2%AE_Pentium%E2%84%A2_G6/DARBUI/CatalogStoreDetail.aspx?CatID=PL_407&ID=358842 - ar ne geriau kažką panašaus nusipirkti, plius bus naujas o video jei reikės įsimesi papildomai.
  15. Patinka
    SIEBEL gavo reakciją nuo extremist Ieškau žmogaus kuris padėtu reklamuoti   
    Tai kaip supratau reikia investicijų ir dar įdėti darbo, patekti savo idėjas ir paskui galbūt jei tau bus gera nuotaika kažkiek pelno duosi?
  16. Patinka
    SIEBEL gavo reakciją nuo wytas008 Įsimintiniausios citatos (quotes)   
    Be reikalo nekelk, be garbės nenuleisk!


  17. Patinka
    SIEBEL gavo reakciją nuo Dainylo Nuolatinės ar ištęstinės studijos?   
    Ištęstinės (dar kitaip neakivaizdinės vadinkim) studijos geria jei turi ar nori ieškoti darbo, trunka ilgiau, bet manau daugiau ir gali nuveikti. Studijų užimtumas priklauso nuo dalyko ir mokymo įstaigos ir aišku paties (kadangi pats gali susiderinti dėl paskaitų lankymo ir t.t.). Jei neturėsi darbo galėsi daugiau mokytis (jei bus noro), pvz aš matau kaip grupiokai nieko nedaro, nesistengia, moka pinigus už studijas ir nieko nepasiima jokių žinių, tik laikinai pasistengia prastumti minimumą. Tai jie tikrai nieko neišmoks ir tik gaus tą popierėlį jei nesusimaus visiškai. Nors dabar tokia nuomonė vyrauja, jog diplomas yra tik popierėlis, tačiau pats jautiesi geriau ir kažką sužinai, patiri, o jei ir domėsiesi ir tapsi savo srities žinovu.
     
    Manau ištęstinės studijos puikus dalykas tiems, kurie nori ir užsidirbti bestudijuodami, arba bent jau turėti daug laiko tūsintis :D Na galima ir dieniniame studijuojant dirbti, tačiau ar sugebėsite gerai mokytis ir pnš tai jau asmeninis žmogaus reikalas. Linkiu sėkmės nepasiklysti gyvenime, ir jei mano mintys pasirodė naudingos tikrai galiu papasakoti daugiau.
  18. Patinka
    SIEBEL gavo reakciją nuo Girtautas Įkvepianti rinkodaros pasaulio pusė   
    Neišmanau apie marketingą, bet ši reklama paliko įspūdį :)
     
    http://www.youtube.com/watch?v=LUOJSnR9z3k&feature=related
  19. Patinka
    SIEBEL gavo reakciją nuo iPauL Nuomos subtilumai   
    Jei yra reklama, protingos kainos ir tinkama pasiūla visada atsiras klientų. Sutartys sudaromos, tačiau reikia pasiaiškinti įstatymus, nes yra nemažai niuansų. O šiaip reikia pagalvoti:

    Ką darysi jei kas nors suges ir negalėsi išnuomoti klientui, kuris rezervavosi. Reikalinga sistema (programa) darbui su partneriais ir prekėm Pradinės investicijos, ar jų turėsi pakankamai Ką darysi jei kas nors negražins išnuomotos prekės (jei nuomosi studiją tai neaktualu) Ar imsi užstatą ar duosi pasitikėdamas, ar tikrinsi kliento kreditingumą (tas kainuoja) ir negarantuoja jo patikimumo
    Yra ir daugiau niuansų, čia vos keli. Pradžioje reikia tyrinėti rinką, ar yra kas tokią paslaugą siūlo, ar galima juos aplenkti, ar yra paklausa toje srityje, gal atsiras ilgalaikių partnerių kurie bus žymiai naudingesni ir kels mažiau rūpesčių, tačiau tuo atveju gali reikėti ypač didelių investicijų profesionaliai įrangai.
  20. Patinka
    SIEBEL gavo reakciją nuo iPauL Nuomos subtilumai   
    Jei yra reklama, protingos kainos ir tinkama pasiūla visada atsiras klientų. Sutartys sudaromos, tačiau reikia pasiaiškinti įstatymus, nes yra nemažai niuansų. O šiaip reikia pagalvoti:

    Ką darysi jei kas nors suges ir negalėsi išnuomoti klientui, kuris rezervavosi. Reikalinga sistema (programa) darbui su partneriais ir prekėm Pradinės investicijos, ar jų turėsi pakankamai Ką darysi jei kas nors negražins išnuomotos prekės (jei nuomosi studiją tai neaktualu) Ar imsi užstatą ar duosi pasitikėdamas, ar tikrinsi kliento kreditingumą (tas kainuoja) ir negarantuoja jo patikimumo
    Yra ir daugiau niuansų, čia vos keli. Pradžioje reikia tyrinėti rinką, ar yra kas tokią paslaugą siūlo, ar galima juos aplenkti, ar yra paklausa toje srityje, gal atsiras ilgalaikių partnerių kurie bus žymiai naudingesni ir kels mažiau rūpesčių, tačiau tuo atveju gali reikėti ypač didelių investicijų profesionaliai įrangai.
  21. Patinka
    SIEBEL gavo reakciją nuo egiddis Reikia hostingo nemokamai   
    https://www.dropbox.com/
  22. Patinka
    SIEBEL sureagavo į finansai Startupai: kas tai?   
    Uztikau siame straipsnyje pamineta www.airbnb.com projekta. Ir kaip tik siandien lryte skaiciau straipsni apie lietuvius dirbancius silicio slenyje, vienu is ju kaip tik paminejo si projekta, jog jis visai neseniai sulauke 112 mln. doleriu investiciju. Pasziurejau kuo gi uzsiima si svetaine. Ogi padeda isnuomoti/issinuomoti privaciu apartamentus, vilas ir t.t. Pati ideja kaip ir nenauja (paciam teko ne karta naudotis holiday-rentals.co.uk), taciau nuo daugelio panasiu puslapiu skiriasi tuo, kad jie patys priima mokejimus ir papildomai taiko 10% aptarnavimo mokesti, kuri moka nakvyne uzsakantis zmogus.
    Tad kyla daug minciu. Visu pirma tai puikus pavyzdys, kad net ir neypatingai originalios idejos, tampa sekmingomis. Antra, atrodo, kad daugelis projektu turi siokia tokia baime ir apsiriboja paslaugos suteikimu uz labai minimalu mokesti arba isvis netaiko jokiu paslaugos mokesciu ir bando verstis parduodami reklaminius plotus, kai tuo tarpu net 10% procentu mokestis, kuris vidutiniskai sudaro 15-40 doleriu, neatbaido vartotoju naudotis sia paslauga.
    Trecia, kodel butent sis , o ne takim sis www.housetrip.com sulauke tokiu investiciju. Abu puslapiai atrodo pakankamai patogus naudoti, teikia tokias pacias paslaugas, o pastarasis, netgi ima trigubai mazesni aptarnavimo mokesti.
    Ir ketvirta, ar nera visa tai pervertinta, kiek laiko uztruks 112 mln. doleriu investicijos atsipirkimas (cia as mastau primityviai). Nebent sios investicijos yra tam, kad veliau projektas butu perparduotas uz dar didesnius pinigus kitiems investuotojams.
  23. Patinka
    SIEBEL sureagavo į ReikiaPuslapio Nauja e-knyga "Kaip kurti web-projektus"   
    Nežinau, ar nepažeidžiu forumo taisyklių, reklamuodamas savo knygą, bet manau, kad uzdarbis.lt auditorijai tokia knyga tikrai pasirodys įdomi.
     
    Taigi, pristatau e-knygą "Kaip kurti web-projektus", kurioje iš savo dešimties metų patirties išdėsčiau 50 patarimų, susijusių su web-projekto kūrimu nuo pat idėjos išgryninimo etapo iki jau sukurto tinklalapio pristatymo potencialiems lankytojams ar klientams.
     
    Knyga skirta ne programuotojams ir ne dizaineriams. Čia nerasite nei programinio kodo, nei nuorodų į dizaino šablonus, nei programavimo kalbų aprašų. Pagrindinė auditorija yra tie žmonės, kurie nori kurti savo web-verslą ir nežino, nuo ko pradėti arba su kokiais sunkumais teks susidurti. Tiesa, šiek tiek techninių detalių bus paliesta, tad ypač ši knyga naudinga, jei esate ir savo projekto idėjos autorius, ir šiek tiek nusimanote apie tai, kaip vyksta pats kūrimas iš technologinės pusės.
     
    Pabandysiu išvardinti priežastis, kodėl skirtingiems žmonėms ši knyga pravers:

    Jei esate web-programuotojas, bet jau seniai svajojate ne dirbti kažkam, o užsidirbti būtent iš savo idėjų ar projektų – knygoje rasi būtent tokią informaciją, nes tokį kelią praėjau pats;
    Jei tiesiog turite galvoje gerą idėją, bet nieko bendro neturite su programavimu – ne bėda, ši knyga ir skirta ne programuotojams, o daugiau žmonėms, norintiems paversti savo idėją sėkmingu projektu;
    Jeigu turite verslo patirties, bet norite žengti į internetą – tai ši knyga padės ir jums, papasakos apie būtent internetui skirtų projektų užkulisius ir pagalius, kurie į ratus lenda pakeliui į sėkmę.

    Prisegu PDF versiją su knygos turiniu ir penkiais pirmais skyriais nemokamai, o visą knygą galite įsigyti šiame puslapyje.
    Kaip-kurti-web-projektus-short.pdf
  24. Patinka
    SIEBEL gavo reakciją nuo Ernis866 BuyUk.lt   
    Pasiskaityt tik netingėk Kainos
  25. Patinka
    SIEBEL sureagavo į Darrell Pamąstymai apie Google   
    Google paskelbus apie naują privatumo politiką, teko dar kartą susimąstyti kur link einama ir, kad vis labiau reikia saugoti savo privatumą bei visa kita.
     
    Šia tema paruošiau tokį straipsnį, gal kam sukels kokių minčių. O galbūt, tie kas dirba su Google ir daugiau išmano turi daugiau minčių, patarimų, pastebėjimų?
     
    http://www.mokslon.lt/google-apie-jus-zino-viska
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...