Pereiti prie turinio

Mynde

VIP nariai
  • Pranešimai

    1.954
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    5
  • Atsiliepimai

    100%

Mynde Pranešimai

  1. Keletas pastebėjimų:

    • Neina greit rašyti. Rašant greit, yra praleidžiamos raidės. Reikėtų taisyti javascript'ą.
    • Paspaudus ant klausimo dešinėje, galėtų parodyti kur jis yra, ir atvirkščiai.
    • Manau būti gerai, jog leistų pasirinkti klausimų kiekį.
    • Tikrinti ir saugoti reikėtų atskirti.
    • Galėtų būti galimybė parodyti atsakymus.

     

    Ačiū už komentarus. Puolu ieškoti sprendimų. O dėl atsakymų, tai pradžioje irgi galvojau rodyti juos, bet paskui dėl tam tikrų priežasčių persigalvojau.

     

    Labai gera mintis, pasidalinau su draugais :)

    Komentarai ir pastebėjimai, bus toliau, o šiaip sėkmės!

     

    Labai dėkingas.

  2. Neseniai aptikau tokį visai įdomų įrankį, kuris skaitytojams leidžia labai lengvai užsiprenumeruoti naujienas jūsų svetainėje, neprašant pateikti jokių el paštų. Tiesiog, kai žmogus užeina į svetainę, atsiranda nedidelis langelis klausiantis, ar lankytojas sutinka gauti pranešimus iš šios svetainės.

     

    post-2492-0-81715900-1460747238_thumb.png

     

    Vartotojui tereikia tik paspausti mygtuką, kad sutinka ir jis atsiranda jūsų prenumeratorių sąraše. Tada jūs šio įrankio valdymo pulte susikuriate kažkokį trumpą pranešimą ir išsiunčiate tiems prenumeratoriams. Žinutė vartotojui ateina, kai jis būna įsijungęs naršyklę:

     

    post-2492-0-42004600-1460747496_thumb.jpg

     

    Įsidiegti labai paprasta. Aš dabar bandau PushCrew, kuri turi nemokamą narystę iki 500 prenumeratorių. Tiesiog užsiregistruojat šioje svetainėje, einat į valdymo skydą ir „Settings→Customize for Desktop" susikuriate žinutę, kokią norite, kad lankytojai matytų atsidarę jūsų svetainę. Tuomet einat į „Settings->Get Code“ ir nusikopijuojat jums sukurtą kodą. Šitą kodą įkeliat savo svetainės puslapiuose prieš </head> tag'ą, lygiai kaip daroma su Google Analytics. Ir viskas. Svetainė paruošta.

     

    Kaip minėjau aš dabar bandausi PushCrew, kuris duoda nemokamą narystę iki 500 prenumeratorių. Tačiau nėra galimybės šio įrankio naudoti mobiliems telefonams ir planšetėms. Reikia jau mokamos narystė. Dar yra PushEngage, kuris duoda nemokamą narystę iki 2500 prenumeratorių, bet kažkaip manęs šitas įrankis nelabai norėjo klausyti. Dar yra PushWoosh ir daugybę kitų. Nesunkiai rasit per Google.

     

    Ar esat jau kas nors šį įrankį išbandę savo svetainėse? Kokie rezultatai?

  3. Taip, aš irgi sutinku, kad 'calories in, calories out', BET nereikia aklai žiūrėti tik į kalorijas. Tiek auginant raumenis, tiek metant riebalus (pabrėžiu - raumenis / riebalus, O NE SVORĮ), svarbiau yra ne kalorijų kiekis, o jų kompozicija t.y. anglių / baltymų ir riebalų kiekiai, santykis.

     

    Valgydamas snickersus, tu svorio numesti gal ir gali, jei laikysi kalorijų deficitą didelį, tačiau didžioji dalis to svorio bus raumenų masė. O svorio metimas ir raumenų masės mažėjimas.. nelabai geras dalykas, tiesa sakant. Kadangi krentant raumenų masei, krenta ir maintenance kalorijos, bei sulėtėja medžiagų apykaita in general.

     

    Jei apibendrinant, tai 'calories in, calories out' - veikia, sutinku. Tačiau veikia tik tuo atveju, jei augini / mažini svorį, neatsižvelgdamas į raumenų / riebalo santykį kūne. Nes taip - užsimetei 1000kcal monosacharidų viršaus per dieną ir vualia - po mėnesio sversi keliais kilogramais daugiau, tačiau tie keli kilogramai bus.. tešla :)

     

    Visų pirma, esant kalorijų deficitui, organizmas energiją ima būtent iš riebalų, o ne iš raumenų. Todėl tokiu atveju kaip tik riebalai ir dega, o ne raumenys. Jei tavo tikslas yra tik numesti tam tikrą kiekį svorio (t.y. sudeginti riebalų), tai būtent kalorijų deficitas ir yra tas kelias ir tikrai jokie raumenys nemažėja, nes jų realiai tiek ir tėra kiek reikia. Ir jokių tešlų nebūna.

    Jei tu augini raumenų masę, tai tuomet viskas yra visai kitaip ir tada jau galioja kitokios taisyklės. Bet mes kalbam tik apie riebalų deginimą paprastam, šiek tiek pajudančiam žmogui.

     

    Jei buvai užėjęs į nuorodą, tai turėjai matyti nuotraukas, kaip puikiai tam žmogui mažėjo pilvas. Ir ten tikrai ne raumenys buvo :D

  4. Na, aš tik norėčiau paminėti, kad ir pats ne ką mažiau pievų prirašai savo postuose, tiesiog tingiu kabinėtis. Jei neklystu, tai čia tu berods tas buvai, kur viršuje sakei 'calories in, calories out' ir toliau viskas poxyu, nes SVARBU KALORIJAS SUSKAIČIUOT IR NESUVARTOT DAUGIAU. Tai siūlau tau tokį variantą - davai tu mėnesį gyvenk, pavyzdžiui, suvalgydamas 2000kcal ekvivalčiai snickersų ir papasakok rezultatus savo? :) Nes gi 'calories in, calories out' :) Jei maintenance calories bent 2500, tai nemažai svorio numesti turėtum po 2000kcal iš snickersų kasdien rinkdamas? (na, arba +500kcal snickersų, jei augint nori) Po šio eksperimento turėtum suprasti, kad, visgi, ne kalorijų skaičių reikėtų skaičiuoti, o IŠ KO susideda tos tavo suvartojamos kalorijos.

     

    'Svoris nekrinta porą dienų po bėgimo. Jis krenta kai tu mažiau suvalgai porą dienų po sporto :D Čia elementari fizika ir biologija.'

     

    Toks jausmas, kad tu pats biologijos / chemijos nelankei :) Siūlau eiti dar pasiskaityti šiektiek bent apie tokius keywordus kaip 'gliukozė, glikogenas, insulinas', nes tavo teiginys, kad svoris kris porą dienų po sporto, kai mažiau pavalgysi, tai atleisk, bet.. ne pats protingiausias. O kitas dalykas išvis, kas čia per 'svorio metimas'? Koją nusipjaut pasiūlyk, daug SVORIO nukris. O jei turėjai omenyje 'riebalas dega porą dienų po bėgimo', tai.. :lol: ar pačiam nekvailai skamba? :lol: Kažkoks čia naujas lieknėjimo receptas, pabėgioji, padarai kardio, tada praėjus porai dienų mažiau pavalgai biški, ir riebalai tiesiog degte dega.. net nesinori komentuoti.

     

    Dėl to, kad rezultatų po mėnesio pamatyti neįmanoma, tai irgi aukščiau absurdo ribos. Nors, visgi, jei tu gyveni su ta mintim, kad 'valgau px ką, svarbu sekti kalorijų skaičių', tai tuomet visai įmanoma, kad tavo rezultatai kelis mėnesius 'vėluoja' :)

     

    Anyway, kaip jau ir minėjau prieš tai, atleisk vadeles kartais. Kartais, kad ir kaip skaudu bebūtų tai pripažinti, pasaulyje yra ir kita tiesa, galbūt net tikresnė, nei ta, kurią žinai tu.

     

    Nors dėl daugumos dalykų, ką jis rašo aš irgi manau, kad nesąmonės, tačiau dėl 'calories in, calories out' jis yra visiškai teisus. Ir valgydamas snickerius pilnai gali numesti svorio, kol gaunamas kalorijų kiekis bus mažesnis nei sunaudojamas. Pats geriausias pavyzdys, nuskambėjęs per visą pasaulį, tai vieno mokytojo eksperimentas, kurio metu jis valgė vien McDonald'o maistą ir numetė svorio (plačiau), nes skaičiavo kalorijas ir stengėsi palaikyti jų deficitą. Kiek tai gerai jo sveikatai, čia jau kitas klausimas, bet esmė, kad svoris nuo to krenta.

    Nori daugiau valgyti ir numesti svorio, turi daugiau sportuoti. Nenori sportuoti, bet nori numesti svorio, turi mažiau valgyti. Viskas labai paprasta.

  5. Toks įspūdis kad rašantys nėra buvę Akropolyje. Tiesa, kalbu apie Vilniaus Akropolį, gal kituose miestuose jis kitoks.

    Kokia idėjos esmė?

    VP Market turi maisto parduotuvių tinklą. Kaip pritraukti labai daug klientų į didžiausią parduotuvę?

    Pasiūlyti pramogas.

    Kino teatrai, sportas (boulingas ir ledo čiuožykla), maitinimo įstaigos, kazino, pramoninių prekių prekyba, bankai.

    Esmė ne tame, kad ne visus tuos papildomus verslus valdo VP Market - taip, didžiąją dalį ploto jie nuomoja.

    Tačiau,

    idėja tame, kad žmogus ateina dėl begalės priežasčių, o jau atėjęs nusiperka kažką papildomai, nei jam reikėjo.

    Arba išleidžia kitaip pinigus.

     

    Kuo susijusi ledo čiuožykla ir maisto prekių parduotuvė? Niekuo, išskyrus tai, kad pačiuožinėjęs žmogus išalksta ir gal užeis į parduotuvę nbnusipirkti maisto.

     

    Sporto salė + Sporto papildų parduotuvė + Papildomos asmeninių trenerių paslaugos/konsultacijos - irgi panašus variantas, tik čia ne hibridinis verslas, nes sporto salė ir treneris praktiškai tas pats.

    Va jei šalia įsteigus viešnamį, tai jau būtų panašiau hibridą :)

     

    Toks įspūdis, kad net nesi skaitęs apibrėžimo, kas yra hibridinis verslas :)

     

    Koks tai hibridinis verslas, jei kiekvieną parduotuvę, kiekvieną kavinę ar kitą pramogų vietą valdo atskiri savininkai ir pats Akropolis tiesiogiai iš to neuždirba.

     

    Ir paskutinis dalykas, tai reikėtų pasidomėti, kas valdo Akropolius ir tai tikrai ne VP Market. Taip, kad čia ne Maksima rūpinasi, kokiomis pramogomis užpildyti Akropolį. Jie kaip ir visos kitos parduotuvės turi savo plotą ir rūpinasi savo pelnu, o ne aplinkinių kaimynų. O jau pats Akropolio savininkas rūpinasi kaip užpildyti plotus kuo geresniais prekiniais ženklais bei pritraukti kuo daugiau žmonių, kad galėtų plotus nuomoti kuo brangiau.

  6. Hibridinis verslas - kai kooperuojasi keli skirtingi verslai.

     

    Iš kur toks apibrėžimas? Angliškai tai apibūdinama taip:

     

    A hybrid business is a type of business operation that functions with the use of multiple means of reaching clients. There are two common uses of this term to describe slightly different approaches to the business model. One involves a company choosing to make use of alternative selling methods alongside maintaining a brick and mortar location that customers can visit. A slightly different approach involves diversifying the operation of the company to include related companies that serve different sectors of the marketplace.

     

    Akropolis į šį apibrėžimą niekaip nepatenka. Ten tiek patalpų, tiek parduotuvių savininkai yra atskiri. Ir jiems nerūpi vienas kito rezultatai (na, gal šiek tiek patalpų savininkui rūpi), jiems svarbiausia yra jūs pačių pelnas ir kiekvienas dirba sau. Keletas pavyzdžių, kas į tą apibrėžimą patenka:

    • Tarkim, įmonė, kuri turi savo restoranų tinklą. Užėmę didelę rinkos dalį, jie nusprendžia, kad reikia ieškoti būdų kaip toliau didinti įmonės pelną. Todėl nusprendžia pradėti masinį savo firminio padažo gamybą, kad restoranų lankytojai galėtų jį išbandyti ir namie. Produktas glaudžiai susijęs su jų pagrindine veikla, tačiau atsiranda kiti pardavimo kanalai, gamybos procesai ir pan.
    • Kitas pavyzdys, kai įmonė išskaidoma į komercinį pelno siekiantį padalinį ir ne pelno organizaciją, kuri užsiima labdara ir kitomis socialinėmis akcijomis. Įmonė ta pati, tačiau veiklos pobūdis kaip ir skirtingas.

     

    Lietuviškai tokio apibrėžimo net neina rasti. Greičiausiai verčiamas kitaip :)

  7. Konvertacijos mokestis skaičiuojamas labai paprastai: Total spent/Conversions

     

    Pelnas skaičiuojamas taip kaip tu parašei. Tik atsimink, kad jei skaičiuosi ar reklama tikrai atsiperka, tai norint gauti grynąjį pelną reikia atimti ir visus kaštus susijusius su kiekvieno užsakymo įvykdymu.

  8. O kaip dėl Meganet (Init)? Manau pats geriausias variantas Mažeikiuose. Pats naudojuosi jų paslaugomis apie 4 metus ir nesu turėjęs jokių problemų. Kiek per tą laiką buvo dingęs ryšys, tai galima ant vienos rankos pirštų suskaičiuoti. Ir tai tik dėl ypatingai stipraus vėjo (kas visai nenuostabu)ir panašių atvejų. Bet ryšys atstatomas greitai. Keletas pažįstamų naudojasi ir taip pat patenkinti.

     

    KLI naudotis nepatarčiau, nebent neterminuota sutartį sudaryti, kad bet kada galėtum pabėgti.

  9. Labai prastai bendrauju su Javascript, tai net nežinau ar čia sunki problema ar ne. Žodžiu turiu HTML lentelę su laukeliais, kuriuose galima įvesti vieną simbolį. Man reikia, kad įvedus tą vieną simbolį kursorius automatiškai peršoktų į kitą langelį. Tai padaryti net man nesudėtinga, tačiau yra kitų problemų:

     

    1. Kaip padaryti, kad pasiekus tam tikrą langelį kursorius sustotų ir nebeperšokinėtų toliau? Langelių skaičius kinta.
    2. Ir sunkiausia dalis :) Kažkur buvau radęs (aišku nebeprisimenu kur), kad paspaudus ant langelio vieną kartą, įvedus simbolį kursosius šoka į dešinę. Bet jei paspaudi ant to pačio langelio antrą kartą, tuomet jis pradeda šokinėti vertikaliai. Kaip reikėtų tokį variantą įgyvendinti?

     

    Nebūtinai prašau parašyti kodą nuo A iki Z. Būčiau netgi dėkingas jei kas užvestų ant kelio ar bent nupasakotų, kaip tokia problema yra sprendžiama :)

  10. Jokios paslapties čia nėra. Dažni KONKURSAI kur žmonės turi dalintis ir laikinti nuotraukas.

     

    Gali pastebėti, kad tavo pateikti du pavyzdžiai būtent tai ir daro, t.y. reguliariai vykdo konkursus.

     

    O štai vien "content" be jokių konkursų (tas pats buvo ir prieš susijungimą su TV3):

     

    https://www.facebook.com/balsas.lt/likes

     

    3.069 People Talking About This

    137.330 Total Page Likes

     

    Konkursai žinoma tik vienas iš dalykų, kuris kuria aktyvią auditoriją. Tačiau vienas iš svarbiausių.

     

    Konkursai yra gana bloga taktika pritraukti naujų fanų, kadangi didžioji dalis jų ateis tiesiog dėl konkurso, o ne dėl to, kad tikrai puslapis įdomus. Auditorija nebus tikslinė. Aišku, tai priklauso dar šiek tiek nuo nišos. Kuo siauresnė niša, tuo konkursai mažiau tinka.

  11. Šiek tiek pildau straipsnį:

     

    Neseniai radau vieną įdomų straipsnį apie Twitter, kur buvo aprašyta, kaip galima suspaudinėti "Favorite" ant keletos šimtų žinučių per keletą sekundžių. Pasirodo, dienos limitas tam yra 1000 paspaudimų. Tačiau tą padaryt rankiniu būdu tikrai užimtų daug laiko, todėl yra būdas kaip tai automatizuoti.

     

    Taigi, atsidarote Twitter paskyra su Google Chrome. Einate į paiešką, nusifiltruojate žinutes pagal kokį nors raktažodį ar hashtag'ą. Tuomet su Ctrl+Shift+J pasileidžiate Javascript komandinę eilutę ir įkeliate tokį kodą:

     

    a = setInterval(function () {
     window.scrollTo(0,document.body.scrollHeight);
     $('.ProfileTweet-actionButton.js-actionButton.js-actionFavorite:visible').click();
    }, 1000)

     

    Spaudžiate ENTER. Puslapis automatiškai pradės scrollintis ir spaudinėti "Favorite" ant kiekvienos žinutės. Kai norėsite sustabdyti procesą, įveskite naują eilutę:

     

    clearInterval(a)

     

    Ir procesas sustos. Tokiu būdu sutaupysite nemažai laiko eidami per kiekvieną žinutę ir spaudinėdami jas. Tik svarbu, kad pasirinktumėte raktažodžius artimus jūsų nišai.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...